Nu maakte ze zich zo mogelijk nog belachelijker door een ander te verwijten haar in de rede te vallen na de wanvertoning van de dag ervoor.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:10 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat er van tevoren een gesprekje met Umar is geweest dat ze rustig aan moet doen aan tafel. Ze maakte zich volkomen belachelijk natuurlijk de dag ervoor.
Jaaaaa, dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu maakte ze zich zo mogelijk nog belachelijker door een ander te verwijten haar in de rede te vallen na de wanvertoning van de dag ervoor.
Totaal niet serieus te nemen, zo'n boter op het hoofd mens
Wat doet de omroep VARA nog op tv eigenlijk ? Dierentuinen promoten ?quote:Op donderdag 8 september 2016 18:15 schreef tralalala het volgende:
Die gast van dit youtubekanaal komt vanavond langs.
https://www.youtube.com/user/IlgunIsmail
Ebru kwam nog goed uit de verf, vooral door diegene die ze tegenover zich had.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:38 schreef timmmmm het volgende:
Overigens sloeg dat statement over die dubbele paspoorten ook nergens op. Ik kan me niet voorstellen dat je zonder Turks paspoort geen aangifte kan doen in Turkije. Enkele jaren terug kon mijn pa in Tunesie nog prima aangifte doen van zijn gestolen camera. Hebben ze niks mee gedaan natuurlijk, maar je kan het altijd doen. En dan is Tunesie een land wat nog veel verder afgegleden is in de islamitische beerput
Had dus helemaal niks geholpen hier.
Hij deed aangifte in Turkije, terwijl Ebru in Amsterdam woont.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:26 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt de Turk niet kwalijk nemen dat hij gebruik maakt van zijn recht. Ebru Umar mag wel gebruik maken van haar recht op beledigen en een ander mag blijkbaar niet gebruik maken van zijn recht om aangifte te doen.
Remy Bonjasky moet hem op zijn bek slaan.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat doet de omroep VARA nog op tv eigenlijk ? Dierentuinen promoten ?
Jinek verkrachtenquote:Op donderdag 8 september 2016 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Remy Bonjasky moet hem op zijn bek slaan.
Ik sla de kutmuggen altijd van m'n beeldscherm af. Net zoals ik altijd van de televisie donder als ik er sex op heb.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat doet de omroep VARA nog op tv eigenlijk ? Dierentuinen promoten ?
quote:Op donderdag 8 september 2016 18:15 schreef tralalala het volgende:
Die gast van dit youtubekanaal komt vanavond langs.
https://www.youtube.com/user/IlgunIsmail
Dat is waarschijnlijk te heikel om te (durven) behandelen.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets over het witwasonderzoek van moskeeën, maar wel een of andere vlogger die de hele dag met straatschoffies rondhangt.
Erg hypocriet en nep vooral.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat vind ik dat programma van Jinek toch vreselijk. Amerikanen lijken me vreselijk volk
Edo Bosch van Rosenthal maakt ook een reisje naar de VS. Blijkbaar zien we nog niet genoeg over de VS.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat vind ik dat programma van Jinek toch vreselijk. Amerikanen lijken me vreselijk volk
Volgens je eigen logica ben je nu ook een judgemental loser door ons af te krakenquote:Op donderdag 8 september 2016 23:06 schreef Japie77 het volgende:
FOK is toch ook echt wel een forum vol met judgemental losers zeg. Vanachter hun pctje alles stoer af lopen te kraken.
De enige serie over de VS die ik goed vind is Bassie en Adriaan en de reis vol verrassingen.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Edo Bosch van Rosenthal maakt ook een reisje naar de VS. Blijkbaar zien we nog niet genoeg over de VS.
Omdat je last hebt van het licht? Ik zou daar ook niet in die lampen kunnen zitten zonder zonnebrilquote:Op donderdag 8 september 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
Waarom doe je je zonnebril op in de studio?
Wat is salafistisch ook alweer?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Alle salafistische moskeeën sluiten.
Edgar Davids is het hier mee eens.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat je last hebt van het licht? Ik zou daar ook niet in die lampen kunnen zitten zonder zonnebril
Om de flits te weerkaatsen van alle paparazziquote:Op donderdag 8 september 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
Waarom doe je je zonnebril op in de studio?
Ben ik me bewust van. Maar bij mij is het bewust.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens je eigen logica ben je nu ook een judgemental loser door ons af te kraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |