SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Je kan toch ook mixen wanneer het beetje past met de volgende?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik twijfel het beetje over het volgende:
Zal ik zo een remix van Wes - Alane draaien die meer dan 10 minuten duurt?
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik twijfel het beetje over het volgende:
Zal ik zo een remix van Wes - Alane draaien die meer dan 10 minuten duurt?
Ben ik nog niet zo handig in....quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kan toch ook mixen wanneer het beetje past met de volgende?
Gewoon afkappen als je het zat bent en over laten gaan in iets anders...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Geen idee hoe het kan, maar ik heb zowaar 8 luisteraars.
Deze vraag staat nog:
[..]
Op de wave letten en knopje schuiven.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben ik nog niet zo handig in....
ik wil jouw stem ook wel eens horen eigenlijkquote:Op woensdag 7 september 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de wave letten en knopje schuiven.
Dat is niet mijn stem hoorquote:Op woensdag 7 september 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
ah, da's dus de stem van elfletterdinges klinkt wel goed eigenlijk, radiostem
mijne niet dat weet ik zekerquote:Op woensdag 7 september 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil jouw stem ook wel eens horen eigenlijk
eerst tandjes poetsenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:31 schreef tailfox het volgende:
maar ik ga van af en luister verder in bed.
oh...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is niet mijn stem hoorIk gebruik gewoon een online stem. Mijn stem klinkt meer als Kermit de Kikker
(lees:
)
Ik zal hierna nog even een jingle erin gooien met TWEE online stemmen. De grote favoriet van ToT, die tevens verantwoordelijk is voor de tekst ervan...quote:
Trustenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ga ik doen.
Dank 11 en trusten!
Kom een keer langs dan.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil jouw stem ook wel eens horen eigenlijk
Truste!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ga ik doen.
Dank 11 en trusten!
Maar praat jij wel eens op de radio dan?quote:
Nah ben benieuwdquote:Op woensdag 7 september 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal hierna nog even een jingle erin gooien met TWEE online stemmen. De grote favoriet van ToT, die tevens verantwoordelijk is voor de tekst ervan...
Op de radio heb ik niets zinnigs te melden, ben meer van de sets draaien.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar praat jij wel eens op de radio dan?![]()
of moet ik naar die stallen komen?
Heb ik geen trek in hoor in de paarden![]()
laat muts dat maar regelen
Is net geweest, voordat deze plaat begonquote:
Niet eens opgevallenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is net geweest, voordat deze plaat begon
This radio station is yours and mine, Radio forty-nine
© ToT 2016
Heeft die knakker trouwens nog je hulp gevraagd?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is net geweest, voordat deze plaat begon
This radio station is yours and mine, Radio forty-nine
© ToT 2016
Best leuk hè? Alleen hadden de Trouser Enthusiasts er altijd een handje van om ellenlange remixes te maken. Vaak ruimschoots over de 10 minuten. Ze hebben ook meerdere Pet Shop Boys-tracks geremixt rond 1997.quote:
Verrek!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Breng ons een dame. Ga naar de regenboog. Hiep hiep hoera
De volle 10 minuten?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Oké.... jullie hebben dit zelf gewild (althans: er te weinig tegen geprotesteerd)
Nee, maar als ik het zo lees, is het al opgelost.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft die knakker trouwens nog je hulp gevraagd?
Ik had hem doorverwezen naar jou
GC / (Bekende) foto gezocht.
kweeniet, als de pixeld enzo genoeg zijn kan ie een poster maken, ik hoop het voor hemquote:Op woensdag 7 september 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het zo lees, is het al opgelost.
Zo doe je dat.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er was ineens een mooi moment om de volgende plaat in te starten
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Mochten jullie denken: volgens mij is Elfletterig een beetje Charlie Winston-fan, want ik hoor die artiest vaak in zijn shows voorkomen, dan is dat correct gedacht
Kan gebeuren. Ik vind het wel een goede band, hoewel het nogal verschilt per album. De laatste twee albums vind ik niet zo denderend, maar zo'n tussendoor-nummer als Atlas vind ik dan weer helemaal geweldig.quote:Op donderdag 8 september 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Piet is geen Coldplay fan, daar helpt geen remix aan.
Bedankt voor het meeluisteren. Ik ga zo ook afbouwen, muzikaal gezienquote:Op donderdag 8 september 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
Ik ga eruit hoor, ik he er genoeg van, effe rust![]()
dank voor de muziek elfje
muziekaal gezien? wat ga je hierna doen dan?quote:Op donderdag 8 september 2016 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het meeluisteren. Ik ga zo ook afbouwen, muzikaal gezien
Heb nog wel wat uit Mad Prof singles collectie.quote:Op donderdag 8 september 2016 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ga je hierna nog draaien, Piet? The floor is all yours, vanaf 00:30 uur.
quote:Op donderdag 8 september 2016 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"oh wat lekker die rust" - FANN, na het uitzetten van DJ11
Ik sluit mijn shows zelden beukend. Het tempo gaat wat omlaag in de slottrackquote:Op donderdag 8 september 2016 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
muziekaal gezien? wat ga je hierna doen dan?![]()
nog meer ava's maken?
Alle begrip hoorquote:Op donderdag 8 september 2016 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat klonk niet aardig, maar ligt aan mij, moet effe weer rustig worden voordat ik mij nest in ga
nah uitzetten werkt ookquote:Op donderdag 8 september 2016 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sluit mijn shows zelden beukend. Het tempo gaat wat omlaag in de slottrack
soms denk ik wat zeg ik nou? maar dan heb ik het al gezegd, kan verkeerd overkomen, maar was best fijne muziek zo effequote:Op donderdag 8 september 2016 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alle begrip hoorHet is gewoon een legendarisch citaat, nu al
Gewoon blijven zeggen wat je denkt. En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Het was gewoon grappigquote:Op donderdag 8 september 2016 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
soms denk ik wat zeg ik nou? maar dan heb ik het al gezegd, kan verkeerd overkomen, maar was best fijne muziek zo effe
okéquote:Op donderdag 8 september 2016 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen wat je denkt. En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Het was gewoon grappig
Join the club!quote:Op donderdag 8 september 2016 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mot niet hyper mijn bed in gaanik slaap soms al moeilijk in ook
Ga zo ganja muziek draaien.quote:Op donderdag 8 september 2016 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mot niet hyper mijn bed in gaanik slaap soms al moeilijk in ook
Dit nummer kun je volgens mij ook wel lekker op trippen!quote:Op donderdag 8 september 2016 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga zo ganja muziek draaien.
écht hoor... dan sta ik maar weer op en ga ik de gekste dingen doenquote:
ik ben nog niet wegquote:Op donderdag 8 september 2016 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga zo ganja muziek draaien.
Paddo tijd komt er weer aan.quote:Op donderdag 8 september 2016 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit nummer kun je volgens mij ook wel lekker op trippen!
Och wat erg nou!quote:Op donderdag 8 september 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paddo tijd komt er weer aan.
Ja zeker wel.quote:Op donderdag 8 september 2016 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blij dat je de rest wél kon waarderen
Kijk aanquote:
Sierlijk beessie!quote:
Snapte ook niet zo goed waarom niemand hoger ging, was wel in begin van de veiling en in de ring had veulen geen zin.quote:
Ik breng niks meer op.quote:Op donderdag 8 september 2016 00:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kan je muts jou vast ook wel verkopen!
Zulke dingen doet ze niet.quote:Op donderdag 8 september 2016 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!
Nee maar ik bedoelde: zij kan jou ook wel een hengst verkopen!
Piet dacht meer aan mensenhandelquote:Op donderdag 8 september 2016 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!
Nee maar ik bedoelde: zij kan jou ook wel een hengst verkopen!
quote:Op donderdag 8 september 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Piet dacht meer aan mensenhandel
Het was een vage zin.quote:Op donderdag 8 september 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Piet dacht meer aan mensenhandel
quote:
2e keer lezen had ik 'm door.quote:Op donderdag 8 september 2016 01:12 schreef ToT het volgende:
[..]Je had het over weer een hengst, en ik zei alleen: "Die kan je muts jou vast ook wel verkopen"
Het is alleen een hengst in een heel andere context!
Ben ff in een belangrijk gesprek hier.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen met slaapproblemen ligt nu plat.
Op dit tijdstip kan dat maar 1 iemand zijn.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ff in een belangrijk gesprek hier.
Correct!quote:Op donderdag 8 september 2016 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op dit tijdstip kan dat maar 1 iemand zijn.
Dan is er nog wel tijd, weer gedoe met paspoort?quote:Op donderdag 8 september 2016 02:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Correct!
Problemen met de papieren.![]()
En het vliegtuig vertrekt over 19 dagen.
Ja ze heeft har paspoort af moeten geven bij de visumaanvraag, maar heeft geen ID bewijs om het ding weer op te halen. Ze zegt dat het heel makkelijk is om een ID te regelen, maar het is toch wel weer een extra onzekere factor, en uiteraard kost het ook allemaal weer extra geld.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is er nog wel tijd, weer gedoe met paspoort?
Toedels, ik smeer 'm ook over klein half uurtje.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:30 schreef ToT het volgende:
Maar ik haak af. Thx voor de tunes, man!
Misschien wat inspiratie voor je volgende show. En tot volgende keer weer.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga ook afhaken. Piet, bedankt weer. Succes met het restant
Is nu wakker, bedoel je.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen met slaapproblemen ligt nu plat.
Koffieleut.quote:
Goede morgen.quote:
spannend en leukquote:Op donderdag 8 september 2016 08:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Straks op weg naar Leiden, jurken passen
gelukkig maar...quote:
Da's minder. Rustig aan doen...quote:Op donderdag 8 september 2016 15:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is geen succes om als je niet fit bent met dit weer jurken te gaan passen, ik ben bijna flauwgevallen en toen hebben we de sessie maar afgebroken
quote:Op donderdag 8 september 2016 15:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is geen succes om als je niet fit bent met dit weer jurken te gaan passen, ik ben bijna flauwgevallen en toen hebben we de sessie maar afgebroken
Dan heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 8 september 2016 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, ik doe rustig aan voorlopig, over een paar weken gaan we voor de herkansing, heb wel een paar mooie jurken gezien.
Gewoon, omdat het kan, heeft de UI-politie je UI trouwens een facelift gegeven....quote:Op donderdag 8 september 2016 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, ik doe rustig aan voorlopig, over een paar weken gaan we voor de herkansing, heb wel een paar mooie jurken gezien.
Verveel je je of...?quote:Op donderdag 8 september 2016 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan, heeft de UI-politie je UI trouwens een facelift gegeven....
[ afbeelding ]
dat hele plaatje is sowieso een grote grap, ik was echt geen 8jarige toen ik mij hier registreerdequote:Op donderdag 8 september 2016 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan, heeft de UI-politie je UI trouwens een facelift gegeven....
[ afbeelding ]
Dat kan ik natuurlijk niet ruiken hè? Er is nu ook een user die in plaats van de UI-facelift mijn UI in dia-negatief heeft gezet.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat hele plaatje is sowieso een grote grap, ik was echt geen 8jarige toen ik mij hier registreerde
het is ook een heerlijk nummerquote:Op donderdag 8 september 2016 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word zo gelukkig van dit soort muziek
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word zo gelukkig van dit soort muziek
een huisgenote dacht ooit dat ik zelfmoordplannen had omdat ik van die in haar ogen heel depressieve muziek draaide. Kind was iets beschermd opgevoed zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 8 september 2016 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is ook een heerlijk nummer
RP-gevalletjequote:Op donderdag 8 september 2016 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een huisgenote dacht ooit dat ik zelfmoordplannen had omdat ik van die in haar ogen heel depressieve muziek draaide. Kind was iets beschermd opgevoed zullen we maar zeggen
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een huisgenote dacht ooit dat ik zelfmoordplannen had omdat ik van die in haar ogen heel depressieve muziek draaide. Kind was iets beschermd opgevoed zullen we maar zeggen
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lig weer braaf op de bank, volgende kopje thee regelt hij zelf maar
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb even meegeluisterd, maar moet helaas zo weg. Muziek maken, zoals elke donderdag.
Have funquote:Op donderdag 8 september 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb even meegeluisterd, maar moet helaas zo weg. Muziek maken, zoals elke donderdag.
Deon Estus kan het wel jaquote:Op donderdag 8 september 2016 19:19 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer heeft wel een lekker basje
Ik wilde net al vragen welke versie dit was.quote:
Ik vind de originele versie beter.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit wel een hele fijne versie
het wordt overstemd door een auto hierachterquote:Op donderdag 8 september 2016 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit wel een hele fijne versie
Denk je wel een beetje aan de buren?quote:
Zijn op vakantie, ik mag weer voor de spook poes zorgenquote:Op donderdag 8 september 2016 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk je wel een beetje aan de buren?
tis geen facebookquote:
Die piept volgens mij met LBquote:Op donderdag 8 september 2016 19:43 schreef ToT het volgende:
Muis zou deze echt waarderen!
Ik hoop dat ze snel weer komt binnenpiepen hier!
Hij was wel leukquote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hebben ze geprobeerd vanmiddag
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ledig-uit-op-snelweg
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hebben ze geprobeerd vanmiddag
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ledig-uit-op-snelweg
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:59 schreef ToT het volgende:
Oew, je favoriete artiest!What's next? Phil Collins?
mee laten luisteren of wegsturenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:09 schreef Melting het volgende:
Zit al even met bezoek hier. Zal nog wel even duren.
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
mee laten luisteren of wegsturen
Dat was kort maar krachtigquote:Op donderdag 8 september 2016 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Zonder Limahl, die hadden ze er al uit geflikkerd
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Limahl had daarna een grote hit met dat nummer van zondag ( Neverending Story)
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:36 schreef just me het volgende:
Ik weet niet wie Melting op bezoek heeft, maar..
'Efteling was mogelijk doelwit IS-aanslag'
heerlijk nummer ditquote:Op donderdag 8 september 2016 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat vond ik het tof toen, die comeback
Oh? Dat hoor ik er dan weer niet in.quote:Op donderdag 8 september 2016 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Doet me een beetje denken aan madchen van Lucillectric
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Och ja, deze stond er nog van zondag
pics !!!!quote:Op donderdag 8 september 2016 20:54 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic pakt een luchtgitaar uit het rek
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef just me het volgende:
* just me gaat eens even vriendinnen bellen, achterstallig onderhoud
quote:Op donderdag 8 september 2016 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Honkbal: Amsterdam Pirates - Griekenland 11 - 2
Zelden zo'n slecht team gezien als dit Griekenland, volgens mij is het samengesteld uit Griekse restauranthouders in Amsterdam. Ze hadden niet eens tenues, die komen morgen pas. De dag dat het EK honkbal begint...
Ze hebben sommige innings voortijdig afgebroken omdat hun pitchers geen goede bal konden gooien, dieptriest...quote:
hoe is zoiets dan mogelijk? Je bereid je toch voor op een wedstrijd !quote:Op donderdag 8 september 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben sommige innings voortijdig afgebroken omdat hun pitchers geen goede bal konden gooien, dieptriest...
Ze hebben gewoon geen betere spelers...quote:Op donderdag 8 september 2016 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
hoe is zoiets dan mogelijk? Je bereid je toch voor op een wedstrijd !
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geen betere spelers...
Tsja, Griekenland behoort tot Europa en mag dus meedoen.quote:
Jammer voor de toeschouwersquote:Op donderdag 8 september 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, Griekenland behoort tot Europa en mag dus meedoen.
Zal de Olympische gedachte wel zijn...
Ik heb voor 3 dagen kaarten (6 wedstrijden per dag op 3 velden) en ik neem wel een puzzelboekje mee voor als dit soort teams spelen...quote:
of mens erger je nietquote:Op donderdag 8 september 2016 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb voor 3 dagen kaarten (6 wedstrijden per dag op 3 velden) en ik neem wel een puzzelboekje mee voor als dit soort teams spelen...
mooi, ik ga deze dag eindigen, tijd voor mijn schoonheidsslaapjequote:
Welterusten!quote:Op donderdag 8 september 2016 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
mooi, ik ga deze dag eindigen, tijd voor mijn schoonheidsslaapje
quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen. En omdat het vrijdag is, weer een heerlijk koekje bij de koffie.
[ afbeelding ]
Ik vind mergpijpjes erg lekker. Jammer dat ze zo ongezond zijn.quote:
Het is vrijdag dus het magquote:Op vrijdag 9 september 2016 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind mergpijpjes erg lekker. Jammer dat ze zo ongezond zijn.![]()
Mocht je ooit in Amsterdam zijn, ga dan even langs bij banketbakker Van der Linde op de Nieuwendijk.quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind mergpijpjes erg lekker. Jammer dat ze zo ongezond zijn.![]()
Succes alvast! Ik ga eind van de middag naar Ikea. Wordt al net zo'n feest volgens mij.quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:53 schreef just me het volgende:
Het ziet er goed uit buiten, eind van de midddag maar weer meedoen met de golf-instuif
Dank voor de tip. Schrijf het even op.quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je ooit in Amsterdam zijn, ga dan even langs bij banketbakker Van der Linde op de Nieuwendijk.
De lekkerste mergpijpjes ever...
Goedemorgen!
Helemaal vergeten te vragen of je kroning goed gegaan isquote:Op vrijdag 9 september 2016 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je ooit in Amsterdam zijn, ga dan even langs bij banketbakker Van der Linde op de Nieuwendijk.
Goedemorgen!
Die is volgende week vrijdag pas...quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:05 schreef just me het volgende:
[..]
Helemaal vergeten te vragen of je kroning goed gegaan is [ afbeelding ]
`quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is volgende week vrijdag pas...
Poets ze.quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
`
Dan heb je iets om naar uit te kijken![]()
poetsen
Succes Assepoetster...quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
`
Dan heb je iets om naar uit te kijken![]()
poetsen
da's die van het beruchte slagroomijs, misschien ooit maar eens gaan proevenquote:Op vrijdag 9 september 2016 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Schrijf het even op.![]()
En goedemorgen.
Dat spul is ook bijzonder goed te pruimen daarquote:Op vrijdag 9 september 2016 08:46 schreef Doedezemaar het volgende:
da's die van het beruchte slagroomijs, misschien ooit maar eens gaan proeven
Die ja, ook de moeite van een bezoekje waard.quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wilde ik ook zeggen!quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen!
seeeeeeeeeeeeeeeeeeeker de moeite waardquote:Op vrijdag 9 september 2016 08:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies..........quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als wij het allebei zeggen , dan is het ook zo...
Wel snel die show doen dan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan alvast melden dat mijn volgende show - wanneer die ook is - gaat beginnen met een gloednieuwe track
Dan zijn er vast alweer nog nieuwere tracks.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje druk weekend, maar hopelijk maandag of dinsdag
Zekerquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zijn er vast alweer nog nieuwere tracks.
Krijg per dag en per week nieuwe releases binnen maar meestal is het bagger.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ZekerMaar ik bedoelde het meer van: ik begin mijn shows eigenlijk altijd met een track die al jaren uit is. Komende show zal dat niet het geval zijn.
Overigens komt de meeste nieuwe muziek tegenwoordig op vrijdag uit. New Music Friday heet dat. De Britse hitlijst, die eerder op zondag uitkwam, verschijnt tegenwoordig ook op vrijdag.
Tja.... je moet door een boel middelmatige troep heen om de pareltjes te vinden. Elke week weerquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijg per dag en per week nieuwe releases binnen maar meestal is het bagger.
Het klinkt vooral allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja.... je moet door een boel middelmatige troep heen om de pareltjes te vinden. Elke week weer
Deels wel ja. Maar er zit gelukkig ook nog veel goeds, verfrissends en creatiefs tussenquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het klinkt vooral allemaal hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |