quote:Op donderdag 8 september 2016 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Honkbal: Amsterdam Pirates - Griekenland 11 - 2
Zelden zo'n slecht team gezien als dit Griekenland, volgens mij is het samengesteld uit Griekse restauranthouders in Amsterdam. Ze hadden niet eens tenues, die komen morgen pas. De dag dat het EK honkbal begint...
Ze hebben sommige innings voortijdig afgebroken omdat hun pitchers geen goede bal konden gooien, dieptriest...quote:
hoe is zoiets dan mogelijk? Je bereid je toch voor op een wedstrijd !quote:Op donderdag 8 september 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben sommige innings voortijdig afgebroken omdat hun pitchers geen goede bal konden gooien, dieptriest...
Ze hebben gewoon geen betere spelers...quote:Op donderdag 8 september 2016 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
hoe is zoiets dan mogelijk? Je bereid je toch voor op een wedstrijd !
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geen betere spelers...
Tsja, Griekenland behoort tot Europa en mag dus meedoen.quote:
Jammer voor de toeschouwersquote:Op donderdag 8 september 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, Griekenland behoort tot Europa en mag dus meedoen.
Zal de Olympische gedachte wel zijn...
Ik heb voor 3 dagen kaarten (6 wedstrijden per dag op 3 velden) en ik neem wel een puzzelboekje mee voor als dit soort teams spelen...quote:
of mens erger je nietquote:Op donderdag 8 september 2016 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb voor 3 dagen kaarten (6 wedstrijden per dag op 3 velden) en ik neem wel een puzzelboekje mee voor als dit soort teams spelen...
mooi, ik ga deze dag eindigen, tijd voor mijn schoonheidsslaapjequote:
Welterusten!quote:Op donderdag 8 september 2016 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
mooi, ik ga deze dag eindigen, tijd voor mijn schoonheidsslaapje
quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen. En omdat het vrijdag is, weer een heerlijk koekje bij de koffie.
[ afbeelding ]
Ik vind mergpijpjes erg lekker. Jammer dat ze zo ongezond zijn.quote:
Het is vrijdag dus het magquote:Op vrijdag 9 september 2016 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind mergpijpjes erg lekker. Jammer dat ze zo ongezond zijn.![]()
Mocht je ooit in Amsterdam zijn, ga dan even langs bij banketbakker Van der Linde op de Nieuwendijk.quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind mergpijpjes erg lekker. Jammer dat ze zo ongezond zijn.![]()
Succes alvast! Ik ga eind van de middag naar Ikea. Wordt al net zo'n feest volgens mij.quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:53 schreef just me het volgende:
Het ziet er goed uit buiten, eind van de midddag maar weer meedoen met de golf-instuif
Dank voor de tip. Schrijf het even op.quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je ooit in Amsterdam zijn, ga dan even langs bij banketbakker Van der Linde op de Nieuwendijk.
De lekkerste mergpijpjes ever...
Goedemorgen!
Helemaal vergeten te vragen of je kroning goed gegaan isquote:Op vrijdag 9 september 2016 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je ooit in Amsterdam zijn, ga dan even langs bij banketbakker Van der Linde op de Nieuwendijk.
Goedemorgen!
Die is volgende week vrijdag pas...quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:05 schreef just me het volgende:
[..]
Helemaal vergeten te vragen of je kroning goed gegaan is [ afbeelding ]
`quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is volgende week vrijdag pas...
Poets ze.quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
`
Dan heb je iets om naar uit te kijken![]()
poetsen
Succes Assepoetster...quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
`
Dan heb je iets om naar uit te kijken![]()
poetsen
da's die van het beruchte slagroomijs, misschien ooit maar eens gaan proevenquote:Op vrijdag 9 september 2016 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Schrijf het even op.![]()
En goedemorgen.
Dat spul is ook bijzonder goed te pruimen daarquote:Op vrijdag 9 september 2016 08:46 schreef Doedezemaar het volgende:
da's die van het beruchte slagroomijs, misschien ooit maar eens gaan proeven
Die ja, ook de moeite van een bezoekje waard.quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wilde ik ook zeggen!quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen!
seeeeeeeeeeeeeeeeeeeker de moeite waardquote:Op vrijdag 9 september 2016 08:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies..........quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als wij het allebei zeggen , dan is het ook zo...
Wel snel die show doen dan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan alvast melden dat mijn volgende show - wanneer die ook is - gaat beginnen met een gloednieuwe track
Dan zijn er vast alweer nog nieuwere tracks.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje druk weekend, maar hopelijk maandag of dinsdag
Zekerquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zijn er vast alweer nog nieuwere tracks.
Krijg per dag en per week nieuwe releases binnen maar meestal is het bagger.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ZekerMaar ik bedoelde het meer van: ik begin mijn shows eigenlijk altijd met een track die al jaren uit is. Komende show zal dat niet het geval zijn.
Overigens komt de meeste nieuwe muziek tegenwoordig op vrijdag uit. New Music Friday heet dat. De Britse hitlijst, die eerder op zondag uitkwam, verschijnt tegenwoordig ook op vrijdag.
Tja.... je moet door een boel middelmatige troep heen om de pareltjes te vinden. Elke week weerquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijg per dag en per week nieuwe releases binnen maar meestal is het bagger.
Het klinkt vooral allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja.... je moet door een boel middelmatige troep heen om de pareltjes te vinden. Elke week weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |