quote:Op donderdag 8 september 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Piet dacht meer aan mensenhandel
Het was een vage zin.quote:Op donderdag 8 september 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Piet dacht meer aan mensenhandel
quote:
2e keer lezen had ik 'm door.quote:Op donderdag 8 september 2016 01:12 schreef ToT het volgende:
[..]Je had het over weer een hengst, en ik zei alleen: "Die kan je muts jou vast ook wel verkopen"
Het is alleen een hengst in een heel andere context!
Ben ff in een belangrijk gesprek hier.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen met slaapproblemen ligt nu plat.
Op dit tijdstip kan dat maar 1 iemand zijn.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ff in een belangrijk gesprek hier.
Correct!quote:Op donderdag 8 september 2016 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op dit tijdstip kan dat maar 1 iemand zijn.
Dan is er nog wel tijd, weer gedoe met paspoort?quote:Op donderdag 8 september 2016 02:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Correct!
Problemen met de papieren.![]()
En het vliegtuig vertrekt over 19 dagen.
Ja ze heeft har paspoort af moeten geven bij de visumaanvraag, maar heeft geen ID bewijs om het ding weer op te halen. Ze zegt dat het heel makkelijk is om een ID te regelen, maar het is toch wel weer een extra onzekere factor, en uiteraard kost het ook allemaal weer extra geld.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is er nog wel tijd, weer gedoe met paspoort?
Toedels, ik smeer 'm ook over klein half uurtje.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:30 schreef ToT het volgende:
Maar ik haak af. Thx voor de tunes, man!
Misschien wat inspiratie voor je volgende show. En tot volgende keer weer.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga ook afhaken. Piet, bedankt weer. Succes met het restant
Is nu wakker, bedoel je.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen met slaapproblemen ligt nu plat.
Koffieleut.quote:
Goede morgen.quote:
spannend en leukquote:Op donderdag 8 september 2016 08:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Straks op weg naar Leiden, jurken passen
gelukkig maar...quote:
Da's minder. Rustig aan doen...quote:Op donderdag 8 september 2016 15:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is geen succes om als je niet fit bent met dit weer jurken te gaan passen, ik ben bijna flauwgevallen en toen hebben we de sessie maar afgebroken
quote:Op donderdag 8 september 2016 15:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is geen succes om als je niet fit bent met dit weer jurken te gaan passen, ik ben bijna flauwgevallen en toen hebben we de sessie maar afgebroken
Dan heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 8 september 2016 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, ik doe rustig aan voorlopig, over een paar weken gaan we voor de herkansing, heb wel een paar mooie jurken gezien.
Gewoon, omdat het kan, heeft de UI-politie je UI trouwens een facelift gegeven....quote:Op donderdag 8 september 2016 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, ik doe rustig aan voorlopig, over een paar weken gaan we voor de herkansing, heb wel een paar mooie jurken gezien.
Verveel je je of...?quote:Op donderdag 8 september 2016 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan, heeft de UI-politie je UI trouwens een facelift gegeven....
[ afbeelding ]
dat hele plaatje is sowieso een grote grap, ik was echt geen 8jarige toen ik mij hier registreerdequote:Op donderdag 8 september 2016 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan, heeft de UI-politie je UI trouwens een facelift gegeven....
[ afbeelding ]
Dat kan ik natuurlijk niet ruiken hè? Er is nu ook een user die in plaats van de UI-facelift mijn UI in dia-negatief heeft gezet.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat hele plaatje is sowieso een grote grap, ik was echt geen 8jarige toen ik mij hier registreerde
het is ook een heerlijk nummerquote:Op donderdag 8 september 2016 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word zo gelukkig van dit soort muziek
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word zo gelukkig van dit soort muziek
een huisgenote dacht ooit dat ik zelfmoordplannen had omdat ik van die in haar ogen heel depressieve muziek draaide. Kind was iets beschermd opgevoed zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 8 september 2016 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is ook een heerlijk nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |