SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Je kan toch ook mixen wanneer het beetje past met de volgende?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik twijfel het beetje over het volgende:
Zal ik zo een remix van Wes - Alane draaien die meer dan 10 minuten duurt?
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik twijfel het beetje over het volgende:
Zal ik zo een remix van Wes - Alane draaien die meer dan 10 minuten duurt?
Ben ik nog niet zo handig in....quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kan toch ook mixen wanneer het beetje past met de volgende?
Gewoon afkappen als je het zat bent en over laten gaan in iets anders...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Geen idee hoe het kan, maar ik heb zowaar 8 luisteraars.
Deze vraag staat nog:
[..]
Op de wave letten en knopje schuiven.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben ik nog niet zo handig in....
ik wil jouw stem ook wel eens horen eigenlijkquote:Op woensdag 7 september 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de wave letten en knopje schuiven.
Dat is niet mijn stem hoorquote:Op woensdag 7 september 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
ah, da's dus de stem van elfletterdinges klinkt wel goed eigenlijk, radiostem
mijne niet dat weet ik zekerquote:Op woensdag 7 september 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil jouw stem ook wel eens horen eigenlijk
eerst tandjes poetsenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:31 schreef tailfox het volgende:
maar ik ga van af en luister verder in bed.
oh...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is niet mijn stem hoorIk gebruik gewoon een online stem. Mijn stem klinkt meer als Kermit de Kikker
(lees:
)
Ik zal hierna nog even een jingle erin gooien met TWEE online stemmen. De grote favoriet van ToT, die tevens verantwoordelijk is voor de tekst ervan...quote:
Trustenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ga ik doen.
Dank 11 en trusten!
Kom een keer langs dan.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil jouw stem ook wel eens horen eigenlijk
Truste!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ga ik doen.
Dank 11 en trusten!
Maar praat jij wel eens op de radio dan?quote:
Nah ben benieuwdquote:Op woensdag 7 september 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal hierna nog even een jingle erin gooien met TWEE online stemmen. De grote favoriet van ToT, die tevens verantwoordelijk is voor de tekst ervan...
Op de radio heb ik niets zinnigs te melden, ben meer van de sets draaien.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar praat jij wel eens op de radio dan?![]()
of moet ik naar die stallen komen?
Heb ik geen trek in hoor in de paarden![]()
laat muts dat maar regelen
Is net geweest, voordat deze plaat begonquote:
Niet eens opgevallenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is net geweest, voordat deze plaat begon
This radio station is yours and mine, Radio forty-nine
© ToT 2016
Heeft die knakker trouwens nog je hulp gevraagd?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is net geweest, voordat deze plaat begon
This radio station is yours and mine, Radio forty-nine
© ToT 2016
Best leuk hè? Alleen hadden de Trouser Enthusiasts er altijd een handje van om ellenlange remixes te maken. Vaak ruimschoots over de 10 minuten. Ze hebben ook meerdere Pet Shop Boys-tracks geremixt rond 1997.quote:
Verrek!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Breng ons een dame. Ga naar de regenboog. Hiep hiep hoera
De volle 10 minuten?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Oké.... jullie hebben dit zelf gewild (althans: er te weinig tegen geprotesteerd)
Nee, maar als ik het zo lees, is het al opgelost.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft die knakker trouwens nog je hulp gevraagd?
Ik had hem doorverwezen naar jou
GC / (Bekende) foto gezocht.
kweeniet, als de pixeld enzo genoeg zijn kan ie een poster maken, ik hoop het voor hemquote:Op woensdag 7 september 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het zo lees, is het al opgelost.
Zo doe je dat.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er was ineens een mooi moment om de volgende plaat in te starten
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Mochten jullie denken: volgens mij is Elfletterig een beetje Charlie Winston-fan, want ik hoor die artiest vaak in zijn shows voorkomen, dan is dat correct gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |