RP-gevalletjequote:Op donderdag 8 september 2016 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een huisgenote dacht ooit dat ik zelfmoordplannen had omdat ik van die in haar ogen heel depressieve muziek draaide. Kind was iets beschermd opgevoed zullen we maar zeggen
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een huisgenote dacht ooit dat ik zelfmoordplannen had omdat ik van die in haar ogen heel depressieve muziek draaide. Kind was iets beschermd opgevoed zullen we maar zeggen
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lig weer braaf op de bank, volgende kopje thee regelt hij zelf maar
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb even meegeluisterd, maar moet helaas zo weg. Muziek maken, zoals elke donderdag.
Have funquote:Op donderdag 8 september 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb even meegeluisterd, maar moet helaas zo weg. Muziek maken, zoals elke donderdag.
Deon Estus kan het wel jaquote:Op donderdag 8 september 2016 19:19 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer heeft wel een lekker basje
Ik wilde net al vragen welke versie dit was.quote:
Ik vind de originele versie beter.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit wel een hele fijne versie
het wordt overstemd door een auto hierachterquote:Op donderdag 8 september 2016 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit wel een hele fijne versie
Denk je wel een beetje aan de buren?quote:
Zijn op vakantie, ik mag weer voor de spook poes zorgenquote:Op donderdag 8 september 2016 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk je wel een beetje aan de buren?
tis geen facebookquote:
Die piept volgens mij met LBquote:Op donderdag 8 september 2016 19:43 schreef ToT het volgende:
Muis zou deze echt waarderen!
Ik hoop dat ze snel weer komt binnenpiepen hier!
Hij was wel leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |