quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
door al dat gepraat van bob heb ik zin om op zoute stokjes te zuigen, gelukkig had mijn moeder net een pak meegenomen
Wat voor zoute stokjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
door al dat gepraat van bob heb ik zin om op zoute stokjes te zuigen, gelukkig had mijn moeder net een pak meegenomen
quote:
ha gayquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Wheeljack het volgende:
[..]Ik voel me nu best ongemakkelijk
hommelfoobquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Wheeljack het volgende:
Oh bedoel t gewoon platonischquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Wheeljack het volgende:
Die zijn lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet je toch zelf wel man idioot
Volwassen worden. Of mensen in het echt verbaal afbreken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie gaat geen negatieve aandacht meer voedenwat moet ik met mijn leven
Nee, anders vroeg ik het nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet je toch zelf wel man idioot
Eigenlijk ben ik nooit echt negatief over zijn uiterlijk, alleen over zijn aanwezigheid op FOK!. Hmm.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volwassen worden. Of mensen in het echt verbaal afbreken.
Gewoon 2 dagen wachten en dan is hij het vergetenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
Humphrey was gewoon een Johnson crony. Ik dacht dat je van de Kennedy's was.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben dat gevit op braddie wel zat... die jongen doet toch geen vlieg kwaad?
yogaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
Nee, is ook prima jongen. Het is alleen jammer dat hij anderen afkraakt terwijl hij daar zelf om zit te huilen. Verder niets tegen hemquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben dat gevit op braddie wel zat... die jongen doet toch geen vlieg kwaad?
Tot over een uurquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga stranger things of narcos kijken, heb het helemaal gehad met jullie lieve fantastische mensen
tot nooit en tot ziens
ik weet goede stress reliefquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef Crip het volgende:
ik stress, mijn leven is zo chaotisch atm
Nee, hij werd dat helaas. Voor die tijd was het een dappere voorvechter voor de rechten van armen, zwarten en mentaal gehandicapten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Humphrey was gewoon een Johnson crony. Ik dacht dat je van de Kennedy's was.
Heb pas wel een boek over Robert Kennedy gelezen, maar dit gaat me wat te ver, sorry.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, hij werd dat helaas. Voor die tijd was het een dappere voorvechter voor de rechten van armen, zwarten en mentaal gehandicapten.
Aanrader: Undefeated: The life of H H Humprey
Humphrey was meer liberaal dan Kennedy ooit is geweest. Veroorzaakte zelfs het weglopen van de zuidelijke democraten tijdens de conventie van 1948 omdat hij ervoor pleitte dat de democraten de burgerrechten zouden ondersteunen.
Die man was een held.
Beetje hypocriet is ie soms wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, is ook prima jongen. Het is alleen jammer dat hij anderen afkraakt terwijl hij daar zelf om zit te huilen. Verder niets tegen hem
Robert Kennedy was ook een held. Beiden waren mannen die zich inzetten voor de minst bedeelden. Net als andere democraten, zoals Ralph Yarborough.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb pas wel een boek over Robert Kennedy gelezen, maar dit gaat me wat te ver, sorry.
Etensresten in hoofddoek?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef Crip het volgende:
Held zou ik niet zeggen, dan moet je toch wat gedaan hebben en niet alleen maar goedkoop scoren met de vietnamoorlog.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Robert Kennedy was ook een held. Beiden waren mannen die zich inzetten voor de minst bedeelden. Net als andere democraten, zoals Ralph Yarborough.
wat fijnquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:14 schreef zeer het volgende:
[..]
met jouw naked in m'n gedachte had ik een ananas macadamia dadel bar gekocht, was lekker
Ja, dat is jammer en nergens voor nodigquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Beetje hypocriet is ie soms wel ja
Hoe voel je je nou als je zoiets schrijft?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:14 schreef zeer het volgende:
[..]
met jouw naked in m'n gedachte had ik een ananas macadamia dadel bar gekocht, was lekker
mwo, zo progressief waren de republikeinen niet... ook niet in 1848.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Held zou ik niet zeggen, dan moet je toch wat gedaan hebben en niet alleen maar goedkoop scoren met de vietnamoorlog.
Overigens wel tof van Humphrey dat hij de democraten erachter heeft laten komen dat zwarten ook mensen zijn, zo'n 100 jaar nadat de republikeinen dat al wisten.
jouw naked, niet jou nakedquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe voel je je nou als je zoiets schrijft?
doe even je UI terug hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mwo, zo progressief waren de republikeinen niet... ook niet in 1848.
Elke dag BK, Mac of KFC tochquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
ben nu al aan het kijken waar ik mn buitenland stage wil doen.
Ik ga waarschijnlijk college lessen volgen in Amerika, vriendin vn mn broer haar mom woont in murica. is wel practisch.
cali weather
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:16 schreef zeer het volgende:
[..]kneusje ga ergens anders vrouwen haten pls
Ja sjonge dat is minderwaardig Engels daar zeg dat mag nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
Ik ga waarschijnlijk college lessen volgen in Amerika, vriendin vn mn broer haar mom woont in murica. is wel practisch.
cali weather
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elke dag BK, Mac of KFC toch
vegan tog. sws veel avocados das in overvloed in caliquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elke dag BK, Mac of KFC toch
waarschijnlijk moet je tegen die tijd wel zichtbaar een halve maan dragen op je kledingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
cali weather
Progressief is dan ook niet altijd goed. Op punten waar je vooruit moet, zoals de manier waarop negers behandeld werden voor de Civil Rights Act, moet je dat doen, maar op veel andere punten is het beter om voorzichtig te handelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mwo, zo progressief waren de republikeinen niet... ook niet in 1848.
Heb je 90K liggen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
cali weather
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
vegan tog. sws veel avocados das in overvloed in cali
Daarom: veel republikeinen lieten de bevrijde slaven in de steek in 1876.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Progressief is dan ook niet altijd goed. Op punten waar je vooruit moet, zoals de manier waarop negers behandeld werden voor de Civil Rights Act, moet je dat doen, maar op veel andere punten is het beter om voorzichtig te handelen.
ik ben zowat de enige in mn klas met zwaar Amerikaans accent. Ze zien wel bbc engels als superieur etc. En geven ook alleen les daarin, dus als ik general american aanhoud moet ik eigenlijk mezelf les gaan geven in bepaalde vakken en heb ik helemaal geen hulpquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sjonge dat is minderwaardig Engels daar zeg dat mag niet
Steek een jonko op weg stres.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef Crip het volgende:
Beter dan de Democraten die de bevrijde slaven oppakten en ze dwongen een beroerd contract te tekenen. Om over Tamany Hall en de Chicago machine maar te zwijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom: veel republikeinen lieten de bevrijde slaven in de steek in 1876.
Maar ik hou van vrouwenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohja. Als je geen vrouwenhater bent ben je een white knight. Zo ging dat.
Hoe dom is dat...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben zowat de enige in mn klas met zwaar Amerikaans accent. Ze zien wel bbc engels als superieur etc. En geven ook alleen les daarin, dus als ik general american aanhoud moet ik eigenlijk mezelf les gaan geven in bepaalde vakken en heb ik helemaal geen hulp
fijn is dat
of ik moet gwn mn hele accent veranderen om als hermoine te klinken
Nu de vrouwen nog van jouquote:
ach ja, montelly is een beetje als kak onder je schoen, je wilt het er niet hebben maar hoe je ook veegt met je schoen in het gras, na een maand zit het er nogquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohja. Als je geen vrouwenhater bent ben je een white knight. Zo ging dat.
ik ga trump voorover laten bukkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:20 schreef zeer het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet je tegen die tijd wel zichtbaar een halve maan dragen op je kleding
Denk dat er onderscheid dient te zijn tussen democraten en dixiecraten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter dan de Democraten die de bevrijde slaven oppakten en ze dwongen een beroerd contract te tekenen. Om over Tamany Hall en de Chicago machine maar te zwijgen.
Nee daarom vraag ik het ook zinaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik heb liggen, of mijn olie sheikh familie
New York en Chicago had ik het over.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Denk dat er onderscheid dient te zijn tussen democraten en dixiecraten.
Ik wou net zeggen, die beseft niet wat er allemaal bij komt kijken om een stage te fixen in het buitenland, vooral in Amerikaquote:
over welke tijdsperiode heb jij geen extreem rechtse propaganda?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter dan de Democraten die de bevrijde slaven oppakten en ze dwongen een beroerd contract te tekenen. Om over Tamany Hall en de Chicago machine maar te zwijgen.
wat doe jequote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee daarom vraag ik het ook [b]zina[/b]
kom je hier alleen om negatieve aandacht vn mij te vragen of doe je nog wat andersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die beseft niet wat er allemaal bij komt kijken om een stage te fixen in het buitenland, vooral in Amerika
Dat maakt niet uit; het breekpunt was landelijk in 1964 met de verkiezing Johnson/Goldwater. Omdat Goldwater, hoewel zelf geen racist, tegen een federale implementatie was voor burgerrechten voor zwarten, stemden de diepe zuidelijke staten voor het eerst in 100 jaar voor een Republikein. Nixon werkte dat verder uit met zijn southern strategy.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
New York en Chicago had ik het over.
Tarzyzzquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
70, maar het is ook om aan te komen
heyquote:
lastig hoor zo'n formele visum aanvraag invullenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die beseft niet wat er allemaal bij komt kijken om een stage te fixen in het buitenland, vooral in Amerika
oeee en checklist maken oh en inschrijven voor periode op een college echt gekkenwerkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:25 schreef zeer het volgende:
[..]
lastig hoor zo'n formele visum aanvraag invullen
feiten niet kennenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:24 schreef zeer het volgende:
[..]
over welke tijdsperiode heb jij geen extreem rechtse propaganda?
grappig dat montelly denkt intellectueel superieur te zijn als ie alleen maar bewijst dat ie full retard isquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:26 schreef Crip het volgende:
[..]
oeee en checklist maken oh en inschrijven voor periode op een college echt gekkenwerk
3 maanden in UK gewoond ja. Stage 3x in Nederland, 1x 3/4 VMBO, 1x mbo, 1x 1/2, 4 VMBO. En wat voor conference?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:24 schreef Crip het volgende:
[..]
wat doe je
waar heb jij stage gelopen allemaal? Ook al buitenland, en ben je al naar conference geweest in england?
In 1968 stemden de racistische blanken in het Zuiden niet op Nixon maar op Wallace. En die draai komt ook door de progressieve shift waardoor de democraten ineens alles omgooiden en het niet op een verstandige manier aangepakt hebben. Maar uiteraard zijn de partijen veranderd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit; het breekpunt was landelijk in 1964 met de verkiezing Johnson/Goldwater. Omdat Goldwater, hoewel zelf geen racist, tegen een federale implementatie was voor burgerrechten voor zwarten, stemden de diepe zuidelijke staten voor het eerst in 100 jaar voor een Republikein. Nixon werkte dat verder uit met zijn southern strategy.
In dat opzicht lijken de partijen vanaf 1948 180 graden te zijn gedraaid
3 maanden ergens verblijven is niet er wonen, gekkiequote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
3 maanden in UK gewoond ja. Stage 3x in Nederland, 1x 3/4 VMBO, 1x mbo, 1x 1/2, 4 VMBO. En wat voor conference?
willen met name denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je houdt van vrouwen neuken misschien.
Interessant boek daarover:quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In 1968 stemden de racistische blanken in het Zuiden niet op Nixon maar op Wallace. En die draai komt ook door de progressieve shift waardoor de democraten ineens alles omgooiden en het niet op een verstandige manier aangepakt hebben. Maar uiteraard zijn de partijen veranderd.
Onderschat het niet, tevens moet het bedrijf waar je stage gaat lopen ook behoorlijk wat zaken voor jou regelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:25 schreef zeer het volgende:
[..]
mijn buitenland stage is 2 maanden maar helaas. Zou wel vrijwillig nog zomervakantie eraan kunnen plakken maar hoeft niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
3 maanden in UK gewoond ja. Stage 3x in Nederland, 1x 3/4 VMBO, 1x mbo, 1x 1/2, 4 VMBO. En wat voor conference?
sorry, ik neem geen enkele visie van jouw op dit soort dingen ook maar een beetje serieusquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Onderschat het niet, tevens moet het bedrijf waar je stage gaat lopen ook behoorlijk wat zaken voor jou regelen.
Anyway, Crip is een van de zoveel meiden die aan het begin van hun opleiding lopen te fantaseren over stages in het buitenland etc etc.. Vaak eindigt het gewoon met een plain stage in NL, en dan mag je nog van geluk spreken dat je er een op tijd vindt.
ik hoef mijn shit niet zelf te zoeken hoor, zelfs mn buitenland stage niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Onderschat het niet, tevens moet het bedrijf waar je stage gaat lopen ook behoorlijk wat zaken voor jou regelen.
Anyway, Crip is een van de zoveel meiden die aan het begin van hun opleiding lopen te fantaseren over stages in het buitenland etc etc.. Vaak eindigt het gewoon met een plain stage in NL, en dan mag je nog van geluk spreken dat je er een op tijd vindt.
Gelukkig dat je veilig hier bent gebleven en niet verkracht bentquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:31 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wilde zo graag naar Curaçao voor stage. Tot ik de totale kosten zag
jammer anders kon ej ook zo'n leuk cc topic makenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:31 schreef Oberkullie het volgende:
Democraten hebben altijd aan racial politics gedaan, toen ze doorkregen dat zwarten toch wel een behoorlijk voting block waren alleen van de andere kant. Kijk naar Obama en Clinton, dat is gewoon genant. Robert Kennedy was daar overigens ook heel goed in.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Interessant boek daarover: [ afbeelding ]
Inderdaad: Nixon's southern strategy wierp zijn vruchten af tussen 1968 en 1972. Het boek dat ik net noemde heeft daar interessante hoofdstukken over. Wallace had meer gemeen met Nixon dan Humphrey (en zeker McGovern), en Wallace's invloed heeft zijn uitwerking gehad op het 'nieuwe conservatisme' waardoor Nixon in 1972 de grootste overwinning ooit behaalde.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, en 4 jaar later:
[ afbeelding ]
Was nu een paar dagen naar de Bijlmer gegaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig dat je veilig hier bent gebleven en niet verkracht bent
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was nu een paar dagen naar de Bijlmer gegaan.
Oh, wss gewoon een excursie dan. En ik heb nog nooit van dat boek gehoord verder, zijn ook zoveel boeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
mijn buitenland stage is 2 maanden maar helaas. Zou wel vrijwillig nog zomervakantie eraan kunnen plakken maar hoeft niet.
Ik heb in eerste sws 4 dagen London, weenie precies voor wat
en in tweede volgensmij lerarenbeurs ofzo, met die David nogwat van het boek dat uitlegde watlanguage nou precies is en blabla beetje dat culture vak ook. ben naam vergeten
is verplicht onderdeel bij ons, 5 dagen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, wss gewoon een excursie dan. En ik heb nog nooit van dat boek gehoord verder, zijn ook zoveel boeken.
Oneerlijke en onhistorische opmerking. Als je de biografieen leest van lieden als Humphrey, Johnson, de Kennedy's. Yarborough e.d. zul je zien dat ze gedreven werden door een oprechte drive om mensen (zwarten, armen, zieken en ouderen) deelachtig te maken aan de amerikaanse droom.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Democraten hebben altijd aan racial politics gedaan, toen ze doorkregen dat zwarten toch wel een behoorlijk voting block waren alleen van de andere kant. Kijk naar Obama en Clinton, dat is gewoon genant. Robert Kennedy was daar overigens ook heel goed in.
Trump wat minder trouwens, die doet nu ook een leuke poging.
sorry, amerikanistiek is mijn dingie...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
Kan deze feiten uitwisseling van dingen die Jimmy letterlijk vandaag geleerd heeft en hier presenteert als zijn eigen interpretatie verder via dm gehouden worden?
Uiteraard, maar dat was vooral retoriek. Nixon was een progressieve republikein, alleen wel een hele slimme.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad: Nixon's southern strategy wierp zijn vruchten af tussen 1968 en 1972. Het boek dat ik net noemde heeft daar interessante hoofdstukken over. Wallace had meer gemeen met Nixon dan Humphrey (en zeker McGovern), en Wallace's invloed heeft zijn uitwerking gehad op het 'nieuwe conservatisme' waardoor Nixon in 1972 de grootste overwinning ooit behaalde.
En dit boeit mijn want?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:31 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry, ik neem geen enkele visie van jouw op dit soort dingen ook maar een beetje serieus
Deze kaart toont nogmaals aan dat het eens zo solide democratische Zuiden na 1964 republikeins werd; met uitzonderingen in Carter (1976) en Clinton (1992) is het zuiden een bastion van conservatief republikanisme geworden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, en 4 jaar later:
[ afbeelding ]
geeft niks vriend, iedereen heeft eigenaardighedenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sorry, amerikanistiek is mijn dingie...
Huh?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:33 schreef Crip het volgende:
als ik echt eaasy wil doen zou ik stage kunnen lopen in Marokko
Ja, verplichte excursie. Had ik ook, naar Canterbury.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
is verplicht onderdeel bij ons, 5 dagen.
heb je wat interessante articles voor mij van legit english/murican kranten?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
Kan deze feiten uitwisseling van dingen die Jimmy letterlijk vandaag geleerd heeft en hier presenteert als zijn eigen interpretatie verder via dm gehouden worden?
Ik beschouw Nixon dan weer als een van de beste presidenten op buitenlands gebied.. daarbij gruwde hij van religieus fanatisme en zo nooit bij de huidige GOP gebleven zijn... een tragisch figuurquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat was vooral retoriek. Nixon was een progressieve republikein, alleen wel een hele slimme.
Wat voor opleiding doe je?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik hoef mijn shit niet zelf te zoeken hoor, zelfs mn buitenland stage niet.
en die is verplicht dus geen nl xo
Oh uiteraard hoor, maar er zat ook wel degelijk een hoop cynisme achter. Bijvoorbeeld Kennedy ging expres veel op law and order, in tegenstelling tot McCarthy, zodat de zwarten eerder voor hem zouden gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oneerlijke en onhistorische opmerking. Als je de biografieen leest van lieden als Humphrey, Johnson, de Kennedy's. Yarborough e.d. zul je zien dat ze gedreven werden door een oprechte drive om mensen (zwarten, armen, zieken en ouderen) deelachtig te maken aan de amerikaanse droom.
Leuke projectie van iemand die niet weet waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
lees alleen vicequote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je wat interessante articles voor mij van legit english/murican kranten?
Weenie where to begin, einde van het jaar moet ik 40.000 woorden bijelkaar hebben
Ze willen een hoog geldbedrag op papier zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:25 schreef zeer het volgende:
[..]
en dat mag het al 6 jaar in Turkije, dus weenie waar je je druk om maaktquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
Okee, jullie hebben gelijk. Ze was daar 15
Dat ontken ik toch ook niet? Daar ging de oorspronkelijke discussie ook helemaal niet over.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Deze kaart toont nogmaals aan dat het eens zo solide democratische Zuiden na 1964 republikeins werd; met uitzonderingen in Carter (1976) en Clinton (1992) is het zuiden een bastion van conservatief republikanisme geworden.
hoezo huh? Ik zou zelfs in china stage kunnen lopen als ik maar bezig houd met engels. en in zulke landen zijn er best wat kansen voor docent engels.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Ja, verplichte excursie. Had ik ook, naar Canterbury.
In het begin wellicht, maar zoals uit verschillende bio's blijkt kreeg Kennedy juist door dat dat geroep om law and order, voor het eerst geopperd door Wallace en overgenomen door Nixon, codetaal was voor het temperen van de zwarte drang tot emancipatie.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh uiteraard hoor, maar er zat ook wel degelijk een hoop cynisme achter. Bijvoorbeeld Kennedy ging expres veel op law and order, in tegenstelling tot McCarthy, zodat de zwarten eerder voor hem zouden gaan.
Het is ook niet alsof er nogal wat engelstalig nieuws online staat ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je wat interessante articles voor mij van legit english/murican kranten?
Weenie where to begin, einde van het jaar moet ik 40.000 woorden bijelkaar hebben
Wat niet rekt, dat scheurt wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Voel je niks van haha #DurfTePedo'en
hoeft alleen momentopname te zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze willen een hoog geldbedrag op papier zien.
Heb je zkr flink je kontje voor verkochtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze willen een hoog geldbedrag op papier zien.
Wat kost zo'n grap?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:31 schreef Oberkullie het volgende:
Goede president ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik beschouw Nixon dan weer als een van de beste presidenten op buitenlands gebied.. daarbij gruwde hij van religieus fanatisme en zo nooit bij de huidige GOP gebleven zijn... een tragisch figuur
Omdat ze niet willen dat ze een dakloze pauper binnenhalen ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:40 schreef zeer het volgende:
[..]
hoeft alleen momentopname te zijn
Ik maak gewoon 15k over naar Crip dan
Nee is slechts om aan te geven dat de Democratische Partij sinds 1948 versplinterde in een progressieve en een conservatieve vleugel en dat die laatste altijd dominant is geweest in het zuiden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet? Daar ging de oorspronkelijke discussie ook helemaal niet over.
Wat voor opleiding doe je dan waar een buitenland stage verplicht is?quote:
Minder dan een valse bommelding.quote:
Zoiets.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen dat ze een dakloze pauper binnenhalen ofzo?
nee goh meenjenie, maar ik wil even bij wat interessants beginnen. maar ben moequote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof er nogal wat engelstalig nieuws online staat ofzo.
Als buitenlandstage naar een niet-Engelstalig land? Klinkt vreemd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
hoezo huh? Ik zou zelfs in china stage kunnen lopen als ik maar bezig houd met engels. en in zulke landen zijn er best wat kansen voor docent engels.
Vooral Turkije private schools
Rustig maar hoor. Zal het niet tegen Niels zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
en dat mag het al 6 jaar in Turkije, dus weenie waar je je druk om maakt
HPLC_pedograpje_4824314quote:
Engelsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan waar een buitenland stage verplicht is?
Ik heb deze:quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In het begin wellicht, maar zoals uit verschillende bio's blijkt kreeg Kennedy juist door dat dat geroep om law and order, voor het eerst geopperd door Wallace en overgenomen door Nixon, codetaal was voor het temperen van de zwarte drang tot emancipatie.
Robert Kennedy onderging na de moord op zijn broer een werkelijke transformatie: van ijskoude pragmaticus tot ontdooide voorvechter van de verschopten. De bio van Salinger is een echte aanrader/
dat ze zeker weten dat je weer weg kan, ik moest ook bewijs van retourticket hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen dat ze een dakloze pauper binnenhalen ofzo?
vanwege het feit dat democrats en republicans van ideologie hebben gewisselt, het waren de republicans die slaven ontslaven, personen zijn hetzelfde gebleven, partijen niet, reagan werd republican omdat democrats niet langer racistisch zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Deze kaart toont nogmaals aan dat het eens zo solide democratische Zuiden na 1964 republikeins werd; met uitzonderingen in Carter (1976) en Clinton (1992) is het zuiden een bastion van conservatief republikanisme geworden.
Wie zou het als eerste hebben gepost denk je?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb oorsprong van deze grappen gemist, denk ik
De Trump kiezer van nu en de Clinton kiezer van vroeger.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee is slechts om aan te geven dat de Democratische Partij sinds 1948 versplinterde in een progressieve en een conservatieve vleugel en dat die laatste altijd dominant is geweest in het zuiden.
Dit zeg ik als ik een TR zet omdat het te ver gaatquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb oorsprong van deze grappen gemist, denk ik
Dat hoefde ik niet. Als je het land uit moet, weten ze je wel te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
dat ze zeker weten dat je weer weg kan, ik moest ook bewijs van retourticket hebben
Hallo Etsuquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hoefde ik niet. Als je het land uit moet, weten ze je wel te vinden.
Oversimplificatie; Republikeinen dachten anders over hoe burgerrechten gerealiseerd diende te worden en zagen daarin geen rol voor een grote overheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vanwege het feit dat democrats en republicans van ideologie hebben gewisselt, het waren de republicans die slaven ontslaven, personen zijn hetzelfde gebleven, partijen niet, reagan werd republican omdat democrats niet langer racistisch zijn.
Eigenlijk niet als je het bekijkt met je mogelijkheden na je studie. Je kunt met je diploma gewoon lesgeven in zuid korea. Je bied je vakgebied aan en onderwijst ze, je communiceert eiglk alleen in engels en leert ze bij.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als buitenlandstage naar een niet-Engelstalig land? Klinkt vreemd.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die op Clinton stemden in 92 en 96 en nu op Trump. Ik voorspel dat Trump bij de verkiezingen het gehele zuiden wint, ms met uitzondering van Florida.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De Trump kiezer van nu en de Clinton kiezer van vroeger.
Republikeinen hebben een redelijk consistente visie gehad. Jammer dat de partij nu ten onder is.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oversimplificatie; Republikeinen dachten anders over hoe burgerrechten gerealiseerd diende te worden en zagen daarin geen rol voor een grote overheid.
jou willen ze houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hoefde ik niet. Als je het land uit moet, weten ze je wel te vinden.
Bij ons niet, Buitenlandstage was ook om je eigen language skills op te krikken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Eigenlijk niet als je het bekijkt met je mogelijkheden na je studie. Je kunt met je diploma gewoon lesgeven in zuid korea. Je bied je vakgebied aan en onderwijst ze, je communiceert eiglk alleen in engels en leert ze bij.
Maar snap wel wat je bedoeld, maar mag gwn
Nou ja, ook daar veel gelazer in de jaren '60... Types als Rockefeller en Nixon gruwden van de idee dat iemand als Goldwater als kandidaat werd gekozen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Republikeinen hebben een redelijk consistente visie gehad. Jammer dat de partij nu ten onder is.
Je vergeet de underslash.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
O hoiquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Denk dat een deel van die groep in overweldigende mate Trump stemt. De conservatievere working class kiezer uit het zuiden en uit de rust belt, dat is Trump's aanhang. HW Bush was natuurlijk ook een redelijk progressieve republikein.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die op Clinton stemden in 92 en 96 en nu op Trump. Ik voorspel dat Trump bij de verkiezingen het gehele zuiden wint, ms met uitzondering van Florida.
Ah oke, ja is wel meest logische keuze om te maken though.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij ons niet, Buitenlandstage was ook om je eigen language skills op te krikken.
Goldwater was zeker geen Trump.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, ook daar veel gelazer in de jaren '60... Types als Rockefeller en Nixon gruwden van de idee dat iemand als Goldwater als kandidaat werd gekozen.
Dit klinkt echt voor geen meter, wist je dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGSUNDERSLASHKWARTIERTJE
Ja, maar ik denk niet dat veel working class blanke zuiderlingen uberhaupt democratisch hebben gestemd sinds de jaren '70.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat een deel van die groep in overweldigende mate Trump stemt. De conservatievere working class kiezer uit het zuiden en uit de rust belt, dat is Trump's aanhang. HW Bush was natuurlijk ook een redelijk progressieve republikein.
Ja, weet ik, maar het is niet mijn username dus dat boeit me niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit klinkt echt voor geen meter, wist je dat?
Ik denk een kale sportieve man die gehecht is aan zijn vrijheidquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie zou het als eerste hebben gepost denk je?
Ik vind het raar dat dat mag maar zal wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah oke, ja is wel meest logische keuze om te maken though.
zou in principe gwn naar marokko kunnen gaan bij fam en op nearby school engels geven en dn weer chillen met fam. Gaat niet echt bevorderend zijn voor je language skills perse maar wel je teaching.
Integendeel, een erudiet man die later de GOP verliet omdat hij het te religieus vond worden..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goldwater was zeker geen Trump.
Ja lachen, bijna net zo leuk als belgradoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe was het op vakantie?
hihiquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar het is niet mijn username dus dat boeit me niet.
Wel op Clinton en ook deels op Wquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat veel working class blanke zuiderlingen uberhaupt democratisch hebben gestemd sinds de jaren '70.
Goede gokquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk een kale sportieve man die gehecht is aan zijn vrijheid
Tof!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja lachen, bijna net zo leuk als belgrado
Dat vraag ik me echt af... Clinton was absoluut niet universeel geliefd in het zuiden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel op Clinton en ook deels op W
oversimplificatie wellicht wat betreft wat de partijen in het openbaar vertelden, in pratijc is het wel degelijk zo dat de zuidelijke racisten overstapten van partij omdat zij hun belangen beter vertegenwoordigt zagen door de partijen omdat die van ideologie wisselden, vandaar dat de democrats vroeger zoveel clan-leden hadden, zowel in het parlement als buiten maar dat clan-leden nu bijna allen republican zijn. reagan vond het prima als je meer huur vraagt voor negerhuurders dan niet-negerhuurder.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oversimplificatie; Republikeinen dachten anders over hoe burgerrechten gerealiseerd diende te worden en zagen daarin geen rol voor een grote overheid.
hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet gay dus dat boeit mij niet.
sinds de grote switch wellicht, en zelfs dan niet helemaal omdat fundis nu meer macht hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Republikeinen hebben een redelijk consistente visie gehad. Jammer dat de partij nu ten onder is.
Ja, maar ik ben niet hetero, dus dat boeit me niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt hetero, wist je dat?
Anders swing je Louisiana, Georgia, Tennesse, Missouri, Ohio en Pennsylvania niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me echt af... Clinton was absoluut niet universeel geliefd in het zuiden.
NG-OK-16quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor m'n volgende auto wil ik NG in m'n kenteken
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Bible belt stemt sowieso bijna unaniem republikeins wegens de godsdienstige idealen en controverses/
Wat raarquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb zin om te klieren dunno why
Reagan beschouw ik als een van de slechtste presidenten; zijn economische programma's sloopten de onder- en middenklasse. En liet een gapende schuld achter die pas door Clinton getemperd werd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oversimplificatie wellicht wat betreft wat de partijen in het openbaar vertelden, in pratijc is het wel degelijk zo dat de zuidelijke racisten overstapten van partij omdat zij hun belangen beter vertegenwoordigt zagen door de partijen omdat die van ideologie wisselden, vandaar dat de democrats vroeger zoveel clan-leden hadden, zowel in het parlement als buiten maar dat clan-leden nu bijna allen republican zijn. reagan vond het prima als je meer huur vraagt voor negerhuurders dan niet-negerhuurder.
Ja, nou eh... zoek het uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet hetero, dus dat boeit me niet.
Helemaal niet, Trump is juist helemaal geen fundamentele republikein. Ted Cruz zou dat wel zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
sinds de grote switch wellicht, en zelfs dan niet helemaal omdat fundis nu meer macht hebben.
Zo kunnen we idd wel even doorgaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nou eh... zoek het uit.
trump is geen fundi.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Bible belt stemt sowieso bijna unaniem republikeins wegens de godsdienstige idealen en controverses/
Ohio en PA zijn niet de bible belt. Staten als Alabama, Mississippi, South Carolina en Texas wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Anders swing je Louisiana, Georgia, Tennesse, Missouri, Ohio en Pennsylvania niet.
Echt he.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo kunnen we idd wel even doorgaan.
Waarover?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
dat jullie het hier ook gewoon zo over kunnen hebben zegsaaie flikkers
Dit vind ik een matige samenvatting van Reagan's presidentsschap. Alleen met de staatsschuld ben ik het eens, al is die onder Clinton enorm gegroeid natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reagan beschouw ik als een van de slechtste presidenten; zijn economische programma's sloopten de onder- en middenklasse. En liet een gapende schuld achter die pas door Clinton getemperd werd.
Wel conservatieve working-class blanke staten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ohio en PA zijn niet de bible belt. Staten als Alabama, Mississippi, South Carolina en Texas wel.
RPquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef Crip het volgende:
jimmy met vak pronunciation he, hoe ben jij begonnen met welk accent? GA of gwn british
Gister mocht ik nog bukken voor je, vandaag moet ik je negeren. Wow, dat gaat snel bergafwaarts.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus stop maar met op mij te reageren.
tru net als zijn equivalent uit gb maar zou je op de rest willen reageren aub?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reagan beschouw ik als een van de slechtste presidenten; zijn economische programma's sloopten de onder- en middenklasse. En liet een gapende schuld achter die pas door Clinton getemperd werd.
Alle relaties hebben zo zijn eigen up en downs.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister mocht ik nog bukken voor je, vandaag moet ik je negeren. Wow, dat gaat snel bergafwaarts.
dat was dan ook een verrassingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel conservatieve working-class blanke staten.
Kijk nu al uit naar de nieuwe UP.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alle relaties hebben zo zijn eigen up en downs.
Die zal er nooit komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar de nieuwe UP.
Tja, het is niet mijn partij, maar 'de republikeinen' beschuldigen van racisme is gewoon pertinent onwaar. Het verschil zit in BIG versus SMALL government.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tru net als zijn equivalent uit gb maar zou je op de rest willen reageren aub?
republicans die voor cleine overheid zijn behalve leger en andere rechtste hobbie.
Dat de presidential candidate geen fundi is wil niet zeggen dat fundis niet meer macht hebben dan vroeger, bushes waren eveneens geen fundis maar de fundis hebben meer macht door de vele parlementariers en local politicians.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helemaal niet, Trump is juist helemaal geen fundamentele republikein. Ted Cruz zou dat wel zijn.
Ik vind dat niet verrassend. Clinton is een redelijk conservatieve president geweest, die een enorme stoot mazzel heeft gehad. Bush was een progressief iemand. En die Clinton kiezer gaat nu naar Trump.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat was dan ook een verrassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |