Echt he.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo kunnen we idd wel even doorgaan.
Waarover?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
dat jullie het hier ook gewoon zo over kunnen hebben zegsaaie flikkers
Dit vind ik een matige samenvatting van Reagan's presidentsschap. Alleen met de staatsschuld ben ik het eens, al is die onder Clinton enorm gegroeid natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reagan beschouw ik als een van de slechtste presidenten; zijn economische programma's sloopten de onder- en middenklasse. En liet een gapende schuld achter die pas door Clinton getemperd werd.
Wel conservatieve working-class blanke staten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ohio en PA zijn niet de bible belt. Staten als Alabama, Mississippi, South Carolina en Texas wel.
RPquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef Crip het volgende:
jimmy met vak pronunciation he, hoe ben jij begonnen met welk accent? GA of gwn british
Gister mocht ik nog bukken voor je, vandaag moet ik je negeren. Wow, dat gaat snel bergafwaarts.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus stop maar met op mij te reageren.
tru net als zijn equivalent uit gb maar zou je op de rest willen reageren aub?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reagan beschouw ik als een van de slechtste presidenten; zijn economische programma's sloopten de onder- en middenklasse. En liet een gapende schuld achter die pas door Clinton getemperd werd.
Alle relaties hebben zo zijn eigen up en downs.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister mocht ik nog bukken voor je, vandaag moet ik je negeren. Wow, dat gaat snel bergafwaarts.
dat was dan ook een verrassingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel conservatieve working-class blanke staten.
Kijk nu al uit naar de nieuwe UP.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alle relaties hebben zo zijn eigen up en downs.
Die zal er nooit komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar de nieuwe UP.
Tja, het is niet mijn partij, maar 'de republikeinen' beschuldigen van racisme is gewoon pertinent onwaar. Het verschil zit in BIG versus SMALL government.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tru net als zijn equivalent uit gb maar zou je op de rest willen reageren aub?
republicans die voor cleine overheid zijn behalve leger en andere rechtste hobbie.
Dat de presidential candidate geen fundi is wil niet zeggen dat fundis niet meer macht hebben dan vroeger, bushes waren eveneens geen fundis maar de fundis hebben meer macht door de vele parlementariers en local politicians.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helemaal niet, Trump is juist helemaal geen fundamentele republikein. Ted Cruz zou dat wel zijn.
Ik vind dat niet verrassend. Clinton is een redelijk conservatieve president geweest, die een enorme stoot mazzel heeft gehad. Bush was een progressief iemand. En die Clinton kiezer gaat nu naar Trump.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat was dan ook een verrassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |