oversimplificatie wellicht wat betreft wat de partijen in het openbaar vertelden, in pratijc is het wel degelijk zo dat de zuidelijke racisten overstapten van partij omdat zij hun belangen beter vertegenwoordigt zagen door de partijen omdat die van ideologie wisselden, vandaar dat de democrats vroeger zoveel clan-leden hadden, zowel in het parlement als buiten maar dat clan-leden nu bijna allen republican zijn. reagan vond het prima als je meer huur vraagt voor negerhuurders dan niet-negerhuurder.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oversimplificatie; Republikeinen dachten anders over hoe burgerrechten gerealiseerd diende te worden en zagen daarin geen rol voor een grote overheid.
hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet gay dus dat boeit mij niet.
sinds de grote switch wellicht, en zelfs dan niet helemaal omdat fundis nu meer macht hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Republikeinen hebben een redelijk consistente visie gehad. Jammer dat de partij nu ten onder is.
Ja, maar ik ben niet hetero, dus dat boeit me niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt hetero, wist je dat?
Anders swing je Louisiana, Georgia, Tennesse, Missouri, Ohio en Pennsylvania niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me echt af... Clinton was absoluut niet universeel geliefd in het zuiden.
NG-OK-16quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor m'n volgende auto wil ik NG in m'n kenteken
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Bible belt stemt sowieso bijna unaniem republikeins wegens de godsdienstige idealen en controverses/
Wat raarquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb zin om te klieren dunno why
Reagan beschouw ik als een van de slechtste presidenten; zijn economische programma's sloopten de onder- en middenklasse. En liet een gapende schuld achter die pas door Clinton getemperd werd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oversimplificatie wellicht wat betreft wat de partijen in het openbaar vertelden, in pratijc is het wel degelijk zo dat de zuidelijke racisten overstapten van partij omdat zij hun belangen beter vertegenwoordigt zagen door de partijen omdat die van ideologie wisselden, vandaar dat de democrats vroeger zoveel clan-leden hadden, zowel in het parlement als buiten maar dat clan-leden nu bijna allen republican zijn. reagan vond het prima als je meer huur vraagt voor negerhuurders dan niet-negerhuurder.
Ja, nou eh... zoek het uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet hetero, dus dat boeit me niet.
Helemaal niet, Trump is juist helemaal geen fundamentele republikein. Ted Cruz zou dat wel zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
sinds de grote switch wellicht, en zelfs dan niet helemaal omdat fundis nu meer macht hebben.
Zo kunnen we idd wel even doorgaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nou eh... zoek het uit.
trump is geen fundi.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Bible belt stemt sowieso bijna unaniem republikeins wegens de godsdienstige idealen en controverses/
Ohio en PA zijn niet de bible belt. Staten als Alabama, Mississippi, South Carolina en Texas wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Anders swing je Louisiana, Georgia, Tennesse, Missouri, Ohio en Pennsylvania niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |