quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
door al dat gepraat van bob heb ik zin om op zoute stokjes te zuigen, gelukkig had mijn moeder net een pak meegenomen
Wat voor zoute stokjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
door al dat gepraat van bob heb ik zin om op zoute stokjes te zuigen, gelukkig had mijn moeder net een pak meegenomen
quote:
ha gayquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Wheeljack het volgende:
[..]Ik voel me nu best ongemakkelijk
hommelfoobquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Wheeljack het volgende:
Oh bedoel t gewoon platonischquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Wheeljack het volgende:
Die zijn lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet je toch zelf wel man idioot
Volwassen worden. Of mensen in het echt verbaal afbreken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie gaat geen negatieve aandacht meer voedenwat moet ik met mijn leven
Nee, anders vroeg ik het nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet je toch zelf wel man idioot
Eigenlijk ben ik nooit echt negatief over zijn uiterlijk, alleen over zijn aanwezigheid op FOK!. Hmm.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volwassen worden. Of mensen in het echt verbaal afbreken.
Gewoon 2 dagen wachten en dan is hij het vergetenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
Humphrey was gewoon een Johnson crony. Ik dacht dat je van de Kennedy's was.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben dat gevit op braddie wel zat... die jongen doet toch geen vlieg kwaad?
yogaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
Nee, is ook prima jongen. Het is alleen jammer dat hij anderen afkraakt terwijl hij daar zelf om zit te huilen. Verder niets tegen hemquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben dat gevit op braddie wel zat... die jongen doet toch geen vlieg kwaad?
Tot over een uurquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga stranger things of narcos kijken, heb het helemaal gehad met jullie lieve fantastische mensen
tot nooit en tot ziens
ik weet goede stress reliefquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef Crip het volgende:
ik stress, mijn leven is zo chaotisch atm
Nee, hij werd dat helaas. Voor die tijd was het een dappere voorvechter voor de rechten van armen, zwarten en mentaal gehandicapten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Humphrey was gewoon een Johnson crony. Ik dacht dat je van de Kennedy's was.
Heb pas wel een boek over Robert Kennedy gelezen, maar dit gaat me wat te ver, sorry.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, hij werd dat helaas. Voor die tijd was het een dappere voorvechter voor de rechten van armen, zwarten en mentaal gehandicapten.
Aanrader: Undefeated: The life of H H Humprey
Humphrey was meer liberaal dan Kennedy ooit is geweest. Veroorzaakte zelfs het weglopen van de zuidelijke democraten tijdens de conventie van 1948 omdat hij ervoor pleitte dat de democraten de burgerrechten zouden ondersteunen.
Die man was een held.
Beetje hypocriet is ie soms wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, is ook prima jongen. Het is alleen jammer dat hij anderen afkraakt terwijl hij daar zelf om zit te huilen. Verder niets tegen hem
Robert Kennedy was ook een held. Beiden waren mannen die zich inzetten voor de minst bedeelden. Net als andere democraten, zoals Ralph Yarborough.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb pas wel een boek over Robert Kennedy gelezen, maar dit gaat me wat te ver, sorry.
Etensresten in hoofddoek?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef Crip het volgende:
Held zou ik niet zeggen, dan moet je toch wat gedaan hebben en niet alleen maar goedkoop scoren met de vietnamoorlog.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Robert Kennedy was ook een held. Beiden waren mannen die zich inzetten voor de minst bedeelden. Net als andere democraten, zoals Ralph Yarborough.
wat fijnquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:14 schreef zeer het volgende:
[..]
met jouw naked in m'n gedachte had ik een ananas macadamia dadel bar gekocht, was lekker
Ja, dat is jammer en nergens voor nodigquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Beetje hypocriet is ie soms wel ja
Hoe voel je je nou als je zoiets schrijft?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:14 schreef zeer het volgende:
[..]
met jouw naked in m'n gedachte had ik een ananas macadamia dadel bar gekocht, was lekker
mwo, zo progressief waren de republikeinen niet... ook niet in 1848.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Held zou ik niet zeggen, dan moet je toch wat gedaan hebben en niet alleen maar goedkoop scoren met de vietnamoorlog.
Overigens wel tof van Humphrey dat hij de democraten erachter heeft laten komen dat zwarten ook mensen zijn, zo'n 100 jaar nadat de republikeinen dat al wisten.
jouw naked, niet jou nakedquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe voel je je nou als je zoiets schrijft?
doe even je UI terug hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mwo, zo progressief waren de republikeinen niet... ook niet in 1848.
Elke dag BK, Mac of KFC tochquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
ben nu al aan het kijken waar ik mn buitenland stage wil doen.
Ik ga waarschijnlijk college lessen volgen in Amerika, vriendin vn mn broer haar mom woont in murica. is wel practisch.
cali weather
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:16 schreef zeer het volgende:
[..]kneusje ga ergens anders vrouwen haten pls
Ja sjonge dat is minderwaardig Engels daar zeg dat mag nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
Ik ga waarschijnlijk college lessen volgen in Amerika, vriendin vn mn broer haar mom woont in murica. is wel practisch.
cali weather
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elke dag BK, Mac of KFC toch
vegan tog. sws veel avocados das in overvloed in caliquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elke dag BK, Mac of KFC toch
waarschijnlijk moet je tegen die tijd wel zichtbaar een halve maan dragen op je kledingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
cali weather
Progressief is dan ook niet altijd goed. Op punten waar je vooruit moet, zoals de manier waarop negers behandeld werden voor de Civil Rights Act, moet je dat doen, maar op veel andere punten is het beter om voorzichtig te handelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mwo, zo progressief waren de republikeinen niet... ook niet in 1848.
Heb je 90K liggen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
cali weather
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
vegan tog. sws veel avocados das in overvloed in cali
Daarom: veel republikeinen lieten de bevrijde slaven in de steek in 1876.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Progressief is dan ook niet altijd goed. Op punten waar je vooruit moet, zoals de manier waarop negers behandeld werden voor de Civil Rights Act, moet je dat doen, maar op veel andere punten is het beter om voorzichtig te handelen.
ik ben zowat de enige in mn klas met zwaar Amerikaans accent. Ze zien wel bbc engels als superieur etc. En geven ook alleen les daarin, dus als ik general american aanhoud moet ik eigenlijk mezelf les gaan geven in bepaalde vakken en heb ik helemaal geen hulpquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sjonge dat is minderwaardig Engels daar zeg dat mag niet
Steek een jonko op weg stres.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef Crip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |