Wat voor zoute stokjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
door al dat gepraat van bob heb ik zin om op zoute stokjes te zuigen, gelukkig had mijn moeder net een pak meegenomen
quote:
ha gayquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Wheeljack het volgende:
[..]Ik voel me nu best ongemakkelijk
hommelfoobquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Wheeljack het volgende:
Oh bedoel t gewoon platonischquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Wheeljack het volgende:
Die zijn lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet je toch zelf wel man idioot
Volwassen worden. Of mensen in het echt verbaal afbreken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie gaat geen negatieve aandacht meer voedenwat moet ik met mijn leven
Nee, anders vroeg ik het nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet je toch zelf wel man idioot
Eigenlijk ben ik nooit echt negatief over zijn uiterlijk, alleen over zijn aanwezigheid op FOK!. Hmm.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volwassen worden. Of mensen in het echt verbaal afbreken.
Gewoon 2 dagen wachten en dan is hij het vergetenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
Humphrey was gewoon een Johnson crony. Ik dacht dat je van de Kennedy's was.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben dat gevit op braddie wel zat... die jongen doet toch geen vlieg kwaad?
yogaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
Nee, is ook prima jongen. Het is alleen jammer dat hij anderen afkraakt terwijl hij daar zelf om zit te huilen. Verder niets tegen hemquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben dat gevit op braddie wel zat... die jongen doet toch geen vlieg kwaad?
Tot over een uurquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga stranger things of narcos kijken, heb het helemaal gehad met jullie lieve fantastische mensen
tot nooit en tot ziens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |