ik weet goede stress reliefquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef Crip het volgende:
ik stress, mijn leven is zo chaotisch atm
Nee, hij werd dat helaas. Voor die tijd was het een dappere voorvechter voor de rechten van armen, zwarten en mentaal gehandicapten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Humphrey was gewoon een Johnson crony. Ik dacht dat je van de Kennedy's was.
Heb pas wel een boek over Robert Kennedy gelezen, maar dit gaat me wat te ver, sorry.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, hij werd dat helaas. Voor die tijd was het een dappere voorvechter voor de rechten van armen, zwarten en mentaal gehandicapten.
Aanrader: Undefeated: The life of H H Humprey
Humphrey was meer liberaal dan Kennedy ooit is geweest. Veroorzaakte zelfs het weglopen van de zuidelijke democraten tijdens de conventie van 1948 omdat hij ervoor pleitte dat de democraten de burgerrechten zouden ondersteunen.
Die man was een held.
Beetje hypocriet is ie soms wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, is ook prima jongen. Het is alleen jammer dat hij anderen afkraakt terwijl hij daar zelf om zit te huilen. Verder niets tegen hem
Robert Kennedy was ook een held. Beiden waren mannen die zich inzetten voor de minst bedeelden. Net als andere democraten, zoals Ralph Yarborough.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb pas wel een boek over Robert Kennedy gelezen, maar dit gaat me wat te ver, sorry.
Etensresten in hoofddoek?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef Crip het volgende:
ik stress, mijn leven is zo chaotisch atm
Held zou ik niet zeggen, dan moet je toch wat gedaan hebben en niet alleen maar goedkoop scoren met de vietnamoorlog.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Robert Kennedy was ook een held. Beiden waren mannen die zich inzetten voor de minst bedeelden. Net als andere democraten, zoals Ralph Yarborough.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |