is verplicht onderdeel bij ons, 5 dagen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, wss gewoon een excursie dan. En ik heb nog nooit van dat boek gehoord verder, zijn ook zoveel boeken.
Oneerlijke en onhistorische opmerking. Als je de biografieen leest van lieden als Humphrey, Johnson, de Kennedy's. Yarborough e.d. zul je zien dat ze gedreven werden door een oprechte drive om mensen (zwarten, armen, zieken en ouderen) deelachtig te maken aan de amerikaanse droom.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Democraten hebben altijd aan racial politics gedaan, toen ze doorkregen dat zwarten toch wel een behoorlijk voting block waren alleen van de andere kant. Kijk naar Obama en Clinton, dat is gewoon genant. Robert Kennedy was daar overigens ook heel goed in.
Trump wat minder trouwens, die doet nu ook een leuke poging.
sorry, amerikanistiek is mijn dingie...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
Kan deze feiten uitwisseling van dingen die Jimmy letterlijk vandaag geleerd heeft en hier presenteert als zijn eigen interpretatie verder via dm gehouden worden?
Uiteraard, maar dat was vooral retoriek. Nixon was een progressieve republikein, alleen wel een hele slimme.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad: Nixon's southern strategy wierp zijn vruchten af tussen 1968 en 1972. Het boek dat ik net noemde heeft daar interessante hoofdstukken over. Wallace had meer gemeen met Nixon dan Humphrey (en zeker McGovern), en Wallace's invloed heeft zijn uitwerking gehad op het 'nieuwe conservatisme' waardoor Nixon in 1972 de grootste overwinning ooit behaalde.
En dit boeit mijn want?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:31 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry, ik neem geen enkele visie van jouw op dit soort dingen ook maar een beetje serieus
Deze kaart toont nogmaals aan dat het eens zo solide democratische Zuiden na 1964 republikeins werd; met uitzonderingen in Carter (1976) en Clinton (1992) is het zuiden een bastion van conservatief republikanisme geworden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, en 4 jaar later:
[ afbeelding ]
geeft niks vriend, iedereen heeft eigenaardighedenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sorry, amerikanistiek is mijn dingie...
Huh?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:33 schreef Crip het volgende:
als ik echt eaasy wil doen zou ik stage kunnen lopen in Marokko
Ja, verplichte excursie. Had ik ook, naar Canterbury.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
is verplicht onderdeel bij ons, 5 dagen.
heb je wat interessante articles voor mij van legit english/murican kranten?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
Kan deze feiten uitwisseling van dingen die Jimmy letterlijk vandaag geleerd heeft en hier presenteert als zijn eigen interpretatie verder via dm gehouden worden?
Ik beschouw Nixon dan weer als een van de beste presidenten op buitenlands gebied.. daarbij gruwde hij van religieus fanatisme en zo nooit bij de huidige GOP gebleven zijn... een tragisch figuurquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat was vooral retoriek. Nixon was een progressieve republikein, alleen wel een hele slimme.
Wat voor opleiding doe je?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik hoef mijn shit niet zelf te zoeken hoor, zelfs mn buitenland stage niet.
en die is verplicht dus geen nl xo
Oh uiteraard hoor, maar er zat ook wel degelijk een hoop cynisme achter. Bijvoorbeeld Kennedy ging expres veel op law and order, in tegenstelling tot McCarthy, zodat de zwarten eerder voor hem zouden gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oneerlijke en onhistorische opmerking. Als je de biografieen leest van lieden als Humphrey, Johnson, de Kennedy's. Yarborough e.d. zul je zien dat ze gedreven werden door een oprechte drive om mensen (zwarten, armen, zieken en ouderen) deelachtig te maken aan de amerikaanse droom.
Leuke projectie van iemand die niet weet waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |