In 1968 stemden de racistische blanken in het Zuiden niet op Nixon maar op Wallace. En die draai komt ook door de progressieve shift waardoor de democraten ineens alles omgooiden en het niet op een verstandige manier aangepakt hebben. Maar uiteraard zijn de partijen veranderd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit; het breekpunt was landelijk in 1964 met de verkiezing Johnson/Goldwater. Omdat Goldwater, hoewel zelf geen racist, tegen een federale implementatie was voor burgerrechten voor zwarten, stemden de diepe zuidelijke staten voor het eerst in 100 jaar voor een Republikein. Nixon werkte dat verder uit met zijn southern strategy.
In dat opzicht lijken de partijen vanaf 1948 180 graden te zijn gedraaid
3 maanden ergens verblijven is niet er wonen, gekkiequote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
3 maanden in UK gewoond ja. Stage 3x in Nederland, 1x 3/4 VMBO, 1x mbo, 1x 1/2, 4 VMBO. En wat voor conference?
willen met name denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je houdt van vrouwen neuken misschien.
Interessant boek daarover:quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In 1968 stemden de racistische blanken in het Zuiden niet op Nixon maar op Wallace. En die draai komt ook door de progressieve shift waardoor de democraten ineens alles omgooiden en het niet op een verstandige manier aangepakt hebben. Maar uiteraard zijn de partijen veranderd.
Onderschat het niet, tevens moet het bedrijf waar je stage gaat lopen ook behoorlijk wat zaken voor jou regelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:25 schreef zeer het volgende:
[..]
lastig hoor zo'n formele visum aanvraag invullen
mijn buitenland stage is 2 maanden maar helaas. Zou wel vrijwillig nog zomervakantie eraan kunnen plakken maar hoeft niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
3 maanden in UK gewoond ja. Stage 3x in Nederland, 1x 3/4 VMBO, 1x mbo, 1x 1/2, 4 VMBO. En wat voor conference?
sorry, ik neem geen enkele visie van jouw op dit soort dingen ook maar een beetje serieusquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Onderschat het niet, tevens moet het bedrijf waar je stage gaat lopen ook behoorlijk wat zaken voor jou regelen.
Anyway, Crip is een van de zoveel meiden die aan het begin van hun opleiding lopen te fantaseren over stages in het buitenland etc etc.. Vaak eindigt het gewoon met een plain stage in NL, en dan mag je nog van geluk spreken dat je er een op tijd vindt.
ik hoef mijn shit niet zelf te zoeken hoor, zelfs mn buitenland stage niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Onderschat het niet, tevens moet het bedrijf waar je stage gaat lopen ook behoorlijk wat zaken voor jou regelen.
Anyway, Crip is een van de zoveel meiden die aan het begin van hun opleiding lopen te fantaseren over stages in het buitenland etc etc.. Vaak eindigt het gewoon met een plain stage in NL, en dan mag je nog van geluk spreken dat je er een op tijd vindt.
Gelukkig dat je veilig hier bent gebleven en niet verkracht bentquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:31 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wilde zo graag naar Curaçao voor stage. Tot ik de totale kosten zag
jammer anders kon ej ook zo'n leuk cc topic makenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:31 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wilde zo graag naar Curaçao voor stage. Tot ik de totale kosten zag
Democraten hebben altijd aan racial politics gedaan, toen ze doorkregen dat zwarten toch wel een behoorlijk voting block waren alleen van de andere kant. Kijk naar Obama en Clinton, dat is gewoon genant. Robert Kennedy was daar overigens ook heel goed in.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Interessant boek daarover: [ afbeelding ]
Inderdaad: Nixon's southern strategy wierp zijn vruchten af tussen 1968 en 1972. Het boek dat ik net noemde heeft daar interessante hoofdstukken over. Wallace had meer gemeen met Nixon dan Humphrey (en zeker McGovern), en Wallace's invloed heeft zijn uitwerking gehad op het 'nieuwe conservatisme' waardoor Nixon in 1972 de grootste overwinning ooit behaalde.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, en 4 jaar later:
[ afbeelding ]
Was nu een paar dagen naar de Bijlmer gegaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig dat je veilig hier bent gebleven en niet verkracht bent
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was nu een paar dagen naar de Bijlmer gegaan.
Oh, wss gewoon een excursie dan. En ik heb nog nooit van dat boek gehoord verder, zijn ook zoveel boeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
mijn buitenland stage is 2 maanden maar helaas. Zou wel vrijwillig nog zomervakantie eraan kunnen plakken maar hoeft niet.
Ik heb in eerste sws 4 dagen London, weenie precies voor wat
en in tweede volgensmij lerarenbeurs ofzo, met die David nogwat van het boek dat uitlegde watlanguage nou precies is en blabla beetje dat culture vak ook. ben naam vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |