Ik heb deze:quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In het begin wellicht, maar zoals uit verschillende bio's blijkt kreeg Kennedy juist door dat dat geroep om law and order, voor het eerst geopperd door Wallace en overgenomen door Nixon, codetaal was voor het temperen van de zwarte drang tot emancipatie.
Robert Kennedy onderging na de moord op zijn broer een werkelijke transformatie: van ijskoude pragmaticus tot ontdooide voorvechter van de verschopten. De bio van Salinger is een echte aanrader/
dat ze zeker weten dat je weer weg kan, ik moest ook bewijs van retourticket hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen dat ze een dakloze pauper binnenhalen ofzo?
vanwege het feit dat democrats en republicans van ideologie hebben gewisselt, het waren de republicans die slaven ontslaven, personen zijn hetzelfde gebleven, partijen niet, reagan werd republican omdat democrats niet langer racistisch zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Deze kaart toont nogmaals aan dat het eens zo solide democratische Zuiden na 1964 republikeins werd; met uitzonderingen in Carter (1976) en Clinton (1992) is het zuiden een bastion van conservatief republikanisme geworden.
Wie zou het als eerste hebben gepost denk je?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb oorsprong van deze grappen gemist, denk ik
De Trump kiezer van nu en de Clinton kiezer van vroeger.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee is slechts om aan te geven dat de Democratische Partij sinds 1948 versplinterde in een progressieve en een conservatieve vleugel en dat die laatste altijd dominant is geweest in het zuiden.
Dit zeg ik als ik een TR zet omdat het te ver gaatquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb oorsprong van deze grappen gemist, denk ik
Dat hoefde ik niet. Als je het land uit moet, weten ze je wel te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
dat ze zeker weten dat je weer weg kan, ik moest ook bewijs van retourticket hebben
Hallo Etsuquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hoefde ik niet. Als je het land uit moet, weten ze je wel te vinden.
Oversimplificatie; Republikeinen dachten anders over hoe burgerrechten gerealiseerd diende te worden en zagen daarin geen rol voor een grote overheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vanwege het feit dat democrats en republicans van ideologie hebben gewisselt, het waren de republicans die slaven ontslaven, personen zijn hetzelfde gebleven, partijen niet, reagan werd republican omdat democrats niet langer racistisch zijn.
Eigenlijk niet als je het bekijkt met je mogelijkheden na je studie. Je kunt met je diploma gewoon lesgeven in zuid korea. Je bied je vakgebied aan en onderwijst ze, je communiceert eiglk alleen in engels en leert ze bij.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als buitenlandstage naar een niet-Engelstalig land? Klinkt vreemd.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die op Clinton stemden in 92 en 96 en nu op Trump. Ik voorspel dat Trump bij de verkiezingen het gehele zuiden wint, ms met uitzondering van Florida.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De Trump kiezer van nu en de Clinton kiezer van vroeger.
Republikeinen hebben een redelijk consistente visie gehad. Jammer dat de partij nu ten onder is.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oversimplificatie; Republikeinen dachten anders over hoe burgerrechten gerealiseerd diende te worden en zagen daarin geen rol voor een grote overheid.
jou willen ze houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hoefde ik niet. Als je het land uit moet, weten ze je wel te vinden.
Bij ons niet, Buitenlandstage was ook om je eigen language skills op te krikken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Eigenlijk niet als je het bekijkt met je mogelijkheden na je studie. Je kunt met je diploma gewoon lesgeven in zuid korea. Je bied je vakgebied aan en onderwijst ze, je communiceert eiglk alleen in engels en leert ze bij.
Maar snap wel wat je bedoeld, maar mag gwn
Nou ja, ook daar veel gelazer in de jaren '60... Types als Rockefeller en Nixon gruwden van de idee dat iemand als Goldwater als kandidaat werd gekozen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Republikeinen hebben een redelijk consistente visie gehad. Jammer dat de partij nu ten onder is.
Je vergeet de underslash.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
O hoiquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Denk dat een deel van die groep in overweldigende mate Trump stemt. De conservatievere working class kiezer uit het zuiden en uit de rust belt, dat is Trump's aanhang. HW Bush was natuurlijk ook een redelijk progressieve republikein.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die op Clinton stemden in 92 en 96 en nu op Trump. Ik voorspel dat Trump bij de verkiezingen het gehele zuiden wint, ms met uitzondering van Florida.
Ah oke, ja is wel meest logische keuze om te maken though.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij ons niet, Buitenlandstage was ook om je eigen language skills op te krikken.
Goldwater was zeker geen Trump.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, ook daar veel gelazer in de jaren '60... Types als Rockefeller en Nixon gruwden van de idee dat iemand als Goldwater als kandidaat werd gekozen.
Dit klinkt echt voor geen meter, wist je dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGSUNDERSLASHKWARTIERTJE
Ja, maar ik denk niet dat veel working class blanke zuiderlingen uberhaupt democratisch hebben gestemd sinds de jaren '70.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat een deel van die groep in overweldigende mate Trump stemt. De conservatievere working class kiezer uit het zuiden en uit de rust belt, dat is Trump's aanhang. HW Bush was natuurlijk ook een redelijk progressieve republikein.
Ja, weet ik, maar het is niet mijn username dus dat boeit me niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit klinkt echt voor geen meter, wist je dat?
Ik denk een kale sportieve man die gehecht is aan zijn vrijheidquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie zou het als eerste hebben gepost denk je?
Ik vind het raar dat dat mag maar zal wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah oke, ja is wel meest logische keuze om te maken though.
zou in principe gwn naar marokko kunnen gaan bij fam en op nearby school engels geven en dn weer chillen met fam. Gaat niet echt bevorderend zijn voor je language skills perse maar wel je teaching.
Integendeel, een erudiet man die later de GOP verliet omdat hij het te religieus vond worden..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goldwater was zeker geen Trump.
Ja lachen, bijna net zo leuk als belgradoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe was het op vakantie?
hihiquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar het is niet mijn username dus dat boeit me niet.
Wel op Clinton en ook deels op Wquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat veel working class blanke zuiderlingen uberhaupt democratisch hebben gestemd sinds de jaren '70.
Goede gokquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk een kale sportieve man die gehecht is aan zijn vrijheid
Tof!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja lachen, bijna net zo leuk als belgrado
Dat vraag ik me echt af... Clinton was absoluut niet universeel geliefd in het zuiden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel op Clinton en ook deels op W
oversimplificatie wellicht wat betreft wat de partijen in het openbaar vertelden, in pratijc is het wel degelijk zo dat de zuidelijke racisten overstapten van partij omdat zij hun belangen beter vertegenwoordigt zagen door de partijen omdat die van ideologie wisselden, vandaar dat de democrats vroeger zoveel clan-leden hadden, zowel in het parlement als buiten maar dat clan-leden nu bijna allen republican zijn. reagan vond het prima als je meer huur vraagt voor negerhuurders dan niet-negerhuurder.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oversimplificatie; Republikeinen dachten anders over hoe burgerrechten gerealiseerd diende te worden en zagen daarin geen rol voor een grote overheid.
hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet gay dus dat boeit mij niet.
sinds de grote switch wellicht, en zelfs dan niet helemaal omdat fundis nu meer macht hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Republikeinen hebben een redelijk consistente visie gehad. Jammer dat de partij nu ten onder is.
Ja, maar ik ben niet hetero, dus dat boeit me niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt hetero, wist je dat?
Anders swing je Louisiana, Georgia, Tennesse, Missouri, Ohio en Pennsylvania niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me echt af... Clinton was absoluut niet universeel geliefd in het zuiden.
NG-OK-16quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor m'n volgende auto wil ik NG in m'n kenteken
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Bible belt stemt sowieso bijna unaniem republikeins wegens de godsdienstige idealen en controverses/
Wat raarquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb zin om te klieren dunno why
Reagan beschouw ik als een van de slechtste presidenten; zijn economische programma's sloopten de onder- en middenklasse. En liet een gapende schuld achter die pas door Clinton getemperd werd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oversimplificatie wellicht wat betreft wat de partijen in het openbaar vertelden, in pratijc is het wel degelijk zo dat de zuidelijke racisten overstapten van partij omdat zij hun belangen beter vertegenwoordigt zagen door de partijen omdat die van ideologie wisselden, vandaar dat de democrats vroeger zoveel clan-leden hadden, zowel in het parlement als buiten maar dat clan-leden nu bijna allen republican zijn. reagan vond het prima als je meer huur vraagt voor negerhuurders dan niet-negerhuurder.
Ja, nou eh... zoek het uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet hetero, dus dat boeit me niet.
Helemaal niet, Trump is juist helemaal geen fundamentele republikein. Ted Cruz zou dat wel zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
sinds de grote switch wellicht, en zelfs dan niet helemaal omdat fundis nu meer macht hebben.
Zo kunnen we idd wel even doorgaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nou eh... zoek het uit.
trump is geen fundi.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Bible belt stemt sowieso bijna unaniem republikeins wegens de godsdienstige idealen en controverses/
Ohio en PA zijn niet de bible belt. Staten als Alabama, Mississippi, South Carolina en Texas wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Anders swing je Louisiana, Georgia, Tennesse, Missouri, Ohio en Pennsylvania niet.
Echt he.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo kunnen we idd wel even doorgaan.
Waarover?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
dat jullie het hier ook gewoon zo over kunnen hebben zegsaaie flikkers
Dit vind ik een matige samenvatting van Reagan's presidentsschap. Alleen met de staatsschuld ben ik het eens, al is die onder Clinton enorm gegroeid natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reagan beschouw ik als een van de slechtste presidenten; zijn economische programma's sloopten de onder- en middenklasse. En liet een gapende schuld achter die pas door Clinton getemperd werd.
Wel conservatieve working-class blanke staten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ohio en PA zijn niet de bible belt. Staten als Alabama, Mississippi, South Carolina en Texas wel.
RPquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef Crip het volgende:
jimmy met vak pronunciation he, hoe ben jij begonnen met welk accent? GA of gwn british
Gister mocht ik nog bukken voor je, vandaag moet ik je negeren. Wow, dat gaat snel bergafwaarts.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus stop maar met op mij te reageren.
tru net als zijn equivalent uit gb maar zou je op de rest willen reageren aub?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reagan beschouw ik als een van de slechtste presidenten; zijn economische programma's sloopten de onder- en middenklasse. En liet een gapende schuld achter die pas door Clinton getemperd werd.
Alle relaties hebben zo zijn eigen up en downs.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister mocht ik nog bukken voor je, vandaag moet ik je negeren. Wow, dat gaat snel bergafwaarts.
dat was dan ook een verrassingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel conservatieve working-class blanke staten.
Kijk nu al uit naar de nieuwe UP.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alle relaties hebben zo zijn eigen up en downs.
Die zal er nooit komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar de nieuwe UP.
Tja, het is niet mijn partij, maar 'de republikeinen' beschuldigen van racisme is gewoon pertinent onwaar. Het verschil zit in BIG versus SMALL government.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tru net als zijn equivalent uit gb maar zou je op de rest willen reageren aub?
republicans die voor cleine overheid zijn behalve leger en andere rechtste hobbie.
Dat de presidential candidate geen fundi is wil niet zeggen dat fundis niet meer macht hebben dan vroeger, bushes waren eveneens geen fundis maar de fundis hebben meer macht door de vele parlementariers en local politicians.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helemaal niet, Trump is juist helemaal geen fundamentele republikein. Ted Cruz zou dat wel zijn.
Ik vind dat niet verrassend. Clinton is een redelijk conservatieve president geweest, die een enorme stoot mazzel heeft gehad. Bush was een progressief iemand. En die Clinton kiezer gaat nu naar Trump.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat was dan ook een verrassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |