SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Ja maar hij is beter als rechtshalf, daar wil hij zelf ook spelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen rechtshalf. Ajax heeft hem gescout als controleur, cv, CVM en niet als rechtshalf.
Als CVM is hij veel te nonchalant en niet echt een spelverdeler die je daar wil zien. Of die de verdediging in de gaten houdt.Oh.![]()
Basser je mening niet op een paar potten die hij toevallig goed speelt als rechtshalf kameraad. Hij speelde jaren goed als CVM/CM en CV. Dat is een iets betere statistiek.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hij is beter als rechtshalf, daar wil hij zelf ook spelen.
Als CVM is hij veel te nonchalant en niet echt een spelverdeler die je daar wil zien. Of die de verdediging in de gaten houdt.![]()
Weet ik veel, ik ben dan ook geen scout. Maar je gaat mij niet vertellen dat andere clubs zoals bijvoorbeeld PSV wel ervaren en kwalitatief goede spelers haalt en wij dat niet kunnen. Leeftijdsklasse 25-30.quote:Ervaring is prima maar WIE is er beschikbaar en betaalbaar? Koekoek![]()
Niet toevallig goed, in Ajax 1 speelde hij zijn beste wedstrijden als rechtshalf. Omdat hij daar geschikt voor is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Basser je mening niet op een paar potten die hij toevallig goed speelt als rechtshalf kameraad. Hij speelde jaren goed als CVM/CM en CV. Dat is een iets betere statistiek.
Dat hij in de jeugd ergens anders speelde kan allemaal wel, maar qua speltype vind ik hem geen CVM.Oh.![]()
Elke keer dat PSV als voorbeeld die 2 spelers hebben met ervaring nou nou. Als wij het al niet weten wie dan wel. Wij volgen toch ook competities en weten wel hoe of wat? Er is gewoon weinig beschikbaar wat ook WIL komen he vergeet dat niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:08 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben dan ook geen scout. Maar je gaat mij niet vertellen dat andere clubs zoals bijvoorbeeld PSV wel ervaren en kwalitatief goede spelers haalt en wij dat niet kunnen. Leeftijdsklasse 25-30.
Kijk je haalt PSV aan met 2 ervaren spelers maar heeft Feyenoord zulke spelers? Heeft AZ zulke spelers? Nee.![]()
Herinner me er echt bar weinig meer van en bij Lazio zit die ook meer in de lappenmand dan op het veldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kishna had wel meer talent.
Baalde echt dat hij weg ging.![]()
![]()
Kan jij wel vinden ouwe reus maar een scout die hem al jaaaaaaren volgt zal het wel weten gok ik zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet toevallig goed, in Ajax 1 speelde hij zijn beste wedstrijden als rechtshalf. Omdat hij daar geschikt voor is.
Dat hij in de jeugd ergens anders speelde kan allemaal wel, maar qua speltype vind ik hem geen CVM.![]()
Hoe kun je AZ nou vergelijken met Ajax qua budget en allesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Elke keer dat PSV als voorbeeld die 2 spelers hebben met ervaring nou nou. Als wij het al niet weten wie dan wel. Wij volgen toch ook competities en weten wel hoe of wat? Er is gewoon weinig beschikbaar wat ook WIL komen he vergeet dat niet.
Kijk je haalt PSV aan met 2 ervaren spelers maar heeft Feyenoord zulke spelers? Heeft AZ zulke spelers? Nee.![]()
![]()
AZ heeft Vlaar in de verdediging staan. Feyenoord ook veel spelers met ervaring (maar dat is kwalitatief niet zo boeiend)quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Elke keer dat PSV als voorbeeld die 2 spelers hebben met ervaring nou nou. Als wij het al niet weten wie dan wel. Wij volgen toch ook competities en weten wel hoe of wat? Er is gewoon weinig beschikbaar wat ook WIL komen he vergeet dat niet.
Kijk je haalt PSV aan met 2 ervaren spelers maar heeft Feyenoord zulke spelers? Heeft AZ zulke spelers? Nee.Oh.![]()
Jorgensen > Cassiera.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat om het idee ouwe pik. Ervaring dit dat maar andere clubs willen dat ook en halen ook niks. Doet 2 spelertjes van PSV niets aan af.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kun je AZ nou vergelijken met Ajax qua budget en alles![]()
Zondag viel ik van mijn stoel. Wat was Feyenoord slecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ heeft Vlaar in de verdediging staan. Feyenoord ook veel spelers met ervaring (maar dat is kwalitatief niet zo boeiend)![]()
Worden ook gewoon wéér 3/4e.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag viel ik van mijn stoel. Wat was Feyenoord slecht.![]()
Maar wel 3 punten en daar gaat het allemaal omquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag viel ik van mijn stoel. Wat was Feyenoord slecht.![]()
![]()
Ja hij had in de jeugd twee zware blessures opgelopen met zijn knieën en hij was ook nog lastig. Snapte het ook wel opzich dat Ajax hem wou verkopen, maar toch jammer. Had toch af en toe mooie acties, maar ook wedstrijden dat je hem totaal niet zag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Herinner me er echt bar weinig meer van en bij Lazio zit die ook meer in de lappenmand dan op het veldOh.![]()
Sneijdertje een pak geld geven en een hummer, Anita uit newcastle wegslepen, een of andere psychopaat achterin zetten, krul op goal, ola john, die bailey en ballotelli omdat we toch bezig zijn.![]()
Joeloeloe, het is dat Heracles niet best was anders hadden ze gewoon verloren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar wel 3 punten en daar gaat het allemaal om![]()
Sneijder GRAAG. Anita niet nodig. Bailey hadden we al zeer ongelukkig ivm die werkvergunning anders speelde hij hier al voor 0 euro.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef Wotte het volgende:
Sneijdertje een pak geld geven en een hummer, Anita uit newcastle wegslepen, een of andere psychopaat achterin zetten, krul op goal, ola john, die bailey en ballotelli omdat we toch bezig zijn.![]()
Dat hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan jij wel vinden ouwe reus maar een scout die hem al jaaaaaaren volgt zal het wel weten gok ik zo.
En Bazoer moet nu sowieso eerst maar eens banken voor hij weer een basisplaats mag opeisen. Speelt afschuwelijk.Oh.![]()
Anders telt niet. Anders was ik al miljonair. Prijzen pakken Hansquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joeloeloe, het is dat Heracles niet best was anders hadden ze gewoon verloren.![]()
Sneijdertje gaat heus niet naar Ajax, daar kun je alleen maar verliezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef Wotte het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sneijder GRAAG. Anita niet nodig. Bailey hadden we al zeer ongelukkig ivm die werkvergunning anders speelde hij hier al voor 0 euro.![]()
De tering, we hebben zeker beter?![]()
Een grote zak geld verzacht vast de wonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sneijdertje gaat heus niet naar Ajax, daar kun je alleen maar verliezen.![]()
Ach na Ajax heb ik mezelf drie keer van de trap gegooid. Dus laten we eerst daar maar naar kijken voor we over andere clubs gaan klagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag viel ik van mijn stoel. Wat was Feyenoord slecht.Oh.![]()
Inderdaad, dat is in Qatar of VS niet te halen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een grote zak geld verzacht vast de wonden.![]()
Ja hoor. Riedewald en Bazoer moeten dat makkelijk opvullen en baseer je mening eens niet over die paar potten alsjeblieft zeg. Vorig seizoen fantastische wedstrijden van beide gezien en nu kunnen ze er geen kut meer van?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
Anders telt wel. Hoe kan je jezelf als ploeg ontwikkelen zonder de slechte dingen uit wedstrijden te pakken en daarop verder te investeren?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anders telt niet. Anders was ik al miljonair. Prijzen pakken Hans![]()
Anita komt toch niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef Wotte het volgende:
Sneijdertje een pak geld geven en een hummer, Anita uit newcastle wegslepen, een of andere psychopaat achterin zetten, krul op goal, ola john, die bailey en ballotelli omdat we toch bezig zijn.
Zou wel een goede aankoop zijn.Oh.![]()
Ik had 'm persoonlijk nog uit newcastle gehaald in een gammele badkuipquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Zeker moeten ze daar lering uit trekken maar ze pakken de punten wel en wij niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders telt wel. Hoe kan je jezelf als ploeg ontwikkelen zonder de slechte dingen uit wedstrijden te pakken en daarop verder te investeren?![]()
Anita heeft wel fijn in Newcastle en kan er financieel binnenlopen. Die gaat echt niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita komt toch niet.
Zou wel een goede aankoop zijn.![]()
We hebben toch al genoeg middenvelders?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita komt toch niet.
Zou wel een goede aankoop zijn.![]()
Ech he, man man man.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had 'm persoonlijk nog uit newcastle gehaald in een gammele badkuip![]()
Is ook niet blij hoe hij door Ajax werd behandeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anita heeft wel fijn in Newcastle en kan er financieel binnenlopen. Die gaat echt niet.
Speelde geniaal op 6, maar moest toen wieberen omdat Febo Theo op zijn plek moest staan.Oh.![]()
Tegen Roda JC werkten we de kansen niet af en tegen Willem II was het een onverklaarbare offday.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker moeten ze daar lering uit trekken maar ze pakken de punten wel en wij niet.![]()
Correct maar verschillende users hier leven in de waan van de dag. INEENS kunnen Bazoer en Riedewald etc niet meer voetballen. Hou op zeg, bekijk vorig jaar o.a. eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niet blij hoe hij door Ajax werd behandeld.
Speelde geniaal op 6, maar moest toen wieberen omdat Febo Theo op zijn plek moest staan.![]()
Ja maar geen balans. En er mogen best wat middenvelders verkocht worden hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
We hebben toch al genoeg middenvelders?Oh.![]()
Conclusie we pakken de punten niet. Dat Roda 2x scoorde was wel loller.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Roda JC werkten we de kansen niet af en tegen Willem II was het een onverklaarbare offday.![]()
Nu ben je aan het liegen want uiteindelijk trok De Boer bij en zette hij Anita op 6. Janssen en Anita gingen in 2012 door dezelfde deur naar buiten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niet blij hoe hij door Ajax werd behandeld.
Speelde geniaal op 6, maar moest toen wieberen omdat Febo Theo op zijn plek moest staan.![]()
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat wat Bazoer dit seizoen laat zien (en de laatste wedstrijden vorig seizoen) nergens op lijkt. Die zit in zijn dip en komt hij vast wel uit, maar mag nu even banken. Riedewald speelde vandaag niet goed, maar zie ik ook liever op 6. En gewoon laten staan dan en vertrouwen geven, net als aan Sinkgodquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct maar verschillende users hier leven in de waan van de dag. INEENS kunnen Bazoer en Riedewald etc niet meer voetballen. Hou op zeg, bekijk vorig jaar o.a. eens.Oh.![]()
Talenten eruit halen in een dip is het domste wat je kunt doen ouwe reus. Gewoon laten staan, talent is niet verdwenen ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat wat Bazoer dit seizoen laat zien (en de laatste wedstrijden vorig seizoen) nergens op lijkt. Die zit in zijn dip en komt hij vast wel uit, maar mag nu even banken. Riedewald speelde vandaag niet goed, maar zie ik ook liever op 6. En gewoon laten staan dan en vertrouwen geven, net als aan Sinkgod![]()
Ja maar toen had Anita het wel al gehad daarmee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu ben je aan het liegen want uiteindelijk trok De Boer bij en zette hij Anita op 6. Janssen en Anita gingen in 2012 door dezelfde deur naar buiten.
Al zal het salaris ook zeker meegespeeld hebben.Oh.![]()
Roda JC was het feit dat je steeds verder naar achteren ging lopen het fatale. Van Willem II weet ik alleen dat het positiespel een grote kolder was, maar daar kan het niet alleen aan liggen tegen Willem fucking II.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Conclusie we pakken de punten niet. Dat Roda 2x scoorde was wel loller.![]()
Bosz en verdedigenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda JC was het feit dat je steeds verder naar achteren ging lopen het fatale. Van Willem II weet ik alleen dat het positiespel een grote kolder was, maar daar kan het niet alleen aan liggen tegen Willem fucking II.Ging bij Vitesse al lolbad en nu weer. Dat is echt het zwakke punt van Bosz.
![]()
Dat is niet perse dom, maar dat is gewoon ook in bescherming nemen. Anders komt er helemaal een druk op hem vanuit supporters en de media dat hij er niks meer van bakt, sterke jongen die daar mee kan omgaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Talenten eruit halen in een dip is het domste wat je kunt doen ouwe reus. Gewoon laten staan, talent is niet verdwenen ofzo.
En niks mis met banken en weer in vorm komen met invalbeurten en op de training, tijd genoeg.Oh.![]()
Ik denk dat het ook mede aan conditie te wijten is. In 2015 draaide Vitesse op volle toeren en toen kregen ze niet veel doelpunten tegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bosz en verdedigenGing bij Vitesse al lolbad en nu weer. Dat is echt het zwakke punt van Bosz.
![]()
Dat is toch een vereiste om bij de Telegraaf te mogen werken?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Mike Verweij ook af en toe een smerig figuur.Oh.![]()
Al sluit ik niet uit dat Valentijn Driessen hem ook een beetje gek maakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch een vereiste om bij de Telegraaf te mogen werken?![]()
En op 1 september weer een propaganda stukje voor Overmars.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al sluit ik niet uit dat Valentijn Driessen hem ook een beetje gek maakt.Oh.![]()
Die Bosz is morgen wegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Mike Verweij ook af en toe een smerig figuur.![]()
Mike ook op de Ziyechtreinquote:In Deventer moet zondag een goede uitslag worden neergezet om de woedende fans nog enigszins tot bedaren te brengen. De directie kan daaraan bijdragen door nu eindelijk eens de hand van de knip te halen en naast de binnen gehengelde Tim Krul twee of drie topaankopen te doen. Gezien het schrijnende gebrek aan creativiteit zou Hakim Ziyech de topprioriteit moeten zijn.Oh.![]()
De druk op Bosz is nu groot ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een groot anti-Boszstukje. Wat een droevig figuur.
Maar ook dat de spelers totaal niet thuis gaven en Ajax werd afgetroefd op MENTALITEITOh.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De druk op Bosz is nu groot ja.
Maar ook dat de spelers totaal niet thuis gaven en Ajax werd afgetroefd op MENTALITEIT.
![]()
Sinkgraven voor Bazoer en ik vind dit een puik plan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed, zondag dan maar.
#OnananananaTeteVeltmanSanchezDijksKlaassenRiedewaldBazoerCernyDolbergYounesOh.![]()
Sinkgraven erin is nog iets te radicaal. Dit zijn #smallstepsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven voor Bazoer en ik vind dit een puik plan.![]()
Ik denk dat Sinkgraven erin minder radicaal is dan dat Bosz Traoré eruit gooit en Cerny opeens in de basis.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven erin is nog iets te radicaal. Dit zijn #smallstepsOh.![]()
Maarja die Gudelj heeft blijkbaar een seizoenskaart voor de basis gekocht, dus die gaat er ook niet uit.Oh.![]()
Wat is het probleem?
Bosz beloofde aanvallend voetbal, balbezit en doelpunten.
Ajax had 65 % balbezit en we hebben maar liefst 5 doelpunten gezien.![]()
Je bent te laat Hans. Het trolluurtje is al voorbij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:50 schreef riazop het volgende:
Wat is het probleem?
Bosz beloofde aanvallend voetbal, balbezit en doelpunten.
Ajax had 65 % balbezit en we hebben maar liefst 5 doelpunten gezien.Oh.![]()
kijk eens naar Sereroquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niet blij hoe hij door Ajax werd behandeld.....
mocht niet eens meer op de teamfoto![]()
Iemand al een legit gevonden voor waarom hij er wel in zou moeten?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maarja die Gudelj heeft blijkbaar een seizoenskaart voor de basis gekocht, dus die gaat er ook niet uit.![]()
Welneequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven erin is nog iets te radicaal. ..
Misschien maakt die er een, dan kun je meteen voor 1 sept van hem af![]()
Vraag het LitmanenAFCA of inslagenreuring.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand al een legit gevonden voor waarom hij er wel in zou moeten?
Die geloven nog in hem.Oh.![]()
enige persoon met nog een beetje fysiek op het middenveldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand al een legit gevonden voor waarom hij er wel in zou moeten?![]()
Of Ratjetoe omdat Gudelj voor zijn sport leeft..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag het LitmanenAFCA of inslagenreuring.
Die geloven nog in hem.RED ONS HENNIEGOD![]()
Alleen is dat nut er nooit geweest, blundert hij defensief veel en kan hij bovenal niet voetballen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:55 schreef riazop het volgende:
[..]
enige persoon met nog een beetje fysiek op het middenveld![]()
Je merkt het pas als ie er NIET is. Dan worden die andere kabouters op het middenveld weggeblazen. Ook door een tegenstander als Go Ahead ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is dat nut er nooit geweest, ...![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog liever dat er iedere ochtend een gospelkoor aan mijn bed komt zingen dan Gudelj in de basis.![]()
Bedankt voor het bezorgen van dit beeld in mijn hoofd.Oh.![]()
LOL. Riedewald en Klaassen zou ik allerminst in die categorie scharen maar ga vooral verder.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Je merkt het pas als ie er NIET is. Dan worden die andere kabouters op het middenveld weggeblazen. Ook door een tegenstander als Go Ahead ja.![]()
Gelukkig werden we tegen Rostov niet weggeblazen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Je merkt het pas als ie er NIET is. Dan worden die andere kabouters op het middenveld weggeblazen. Ook door een tegenstander als Go Ahead ja.Oh.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig werden we tegen Rostov niet weggeblazen.![]()
![]()
Passend afscheid wel voor cillessenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Riedewald is voor zijn positie internationaal veel te klein. 1.82m. Dat is kleiner dan de gemiddelde man in NL. En die zetten ze af en toe als cv. Lachwekkend.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Riedewald en Klaassen zou ik allerminst in die categorie scharen maar ga vooral verder.
Klaassen is een bezig baasje, dat geef ik hem na. En een loopwonder ja. Maar in een spijkerhard duel...? Nee.![]()
Haha, te klein. Ik ga even mijn oogballen uitsnijden, ze weken in groene zeep en dan kom ik terug om te kijken of deze crap er echt stondquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Riedewald is voor zijn positie internationaal veel te klein. 1.82m. Dat is kleiner dan de gemiddelde man in NL. En die zetten ze af en toe als cv. Lachwekkend.
Klaassen is een bezig baasje, dat geef ik hem na. En een loopwonder ja. Maar in een spijkerhard duel...? Nee.![]()
jij vindt 1.82 groot?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, te klein. Ik ga even mijn oogballen uitsnijden, ...
Moet je eens in de PL gaan kijken![]()
Hoi René.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:05 schreef riazop het volgende:
[..]
jij vindt 1.82 groot?
Moet je eens in de PL gaan kijkenOh.![]()
Riedewald is het beste voetbaltalent wat we in Nederland hebben qua CV/controleurspositie. Maar goed, te klein!!11!!!1 Kroos is ook 1.82, doen we ook niet moeilijk over. Xavi, Iniesta..
![]()
Die staan op een andere positie vriendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Riedewald is het beste voetbaltalent wat we in Nederland hebben qua CV/controleurspositie. Maar goed, te klein!!11!!!1 Kroos is ook 1.82, doen we ook niet moeilijk over. Xavi, Iniesta..
![]()
Ik mag hopen dat vanaf nu en 3 weken alles gaat lopen anders hebben we in november een nieuwe coachGroot fan van User Wotte![]()
Ben jij dan beschikbaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik mag hopen dat vanaf nu en 3 weken alles gaat lopen anders hebben we in november een nieuwe coachOh.![]()
Werken die groeihormonen van Blind zo goed ja?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Die staan op een andere positie vriendGroot fan van User Wotte![]()
gewoon 5 - 4 -1 gaan spelen voorlopig. Tot het vertrouwen weer terug is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Bosz niet snel harde maatregelen neemt, zal het wel snel ten einde zijn ja.![]()
Boeiend, Ajax is toch al doodziek.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Bosz niet snel harde maatregelen neemt, zal het wel snel ten einde zijn ja.
Komt nooit meer goed.Oh.![]()
Haha, toedeloe.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef riazop het volgende:
[..]
gewoon 5 - 4 -1 gaan spelen voorlopig. Tot het vertrouwen weer terug is.![]()
Moet jij ook eerst 5 jaar stage lopen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Algemeen directeur zou wel prima zijn.Oh.![]()
Tijd voor Jan Woutersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Bosz niet snel harde maatregelen neemt, zal het wel snel ten einde zijn ja.:hearteyes:
Groot fan van User Wotte![]()
Ik heb zelfs meer uitstraling dan Flappie. Dus ik heb drie weken nodigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet jij ook eerst 5 jaar stage lopen?Groot fan van User Wotte![]()
Aan dit soort dingen ik niets, ik wil hoop blijven houden anders kan ik net zo goed alles opzeggen en een huisje kopen in Sevilla alvorens ik daar wekelijks ga zitten juichen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, Ajax is toch al doodziek.
Komt nooit meer goed.![]()
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, Ajax is toch al doodziek.
Komt nooit meer goed.Groot fan van User Wotte![]()
Het is gewoon einde verhaal voor deze club. We gaan kapot aan hoogmoedswaanzin en onze eigen arrogantie. Best een prima einde wel. Al had ik het liever als Twente gehadGroot fan van User Wotte![]()
Ik denk dat ie hoopt dat Rostov degradeert.
een schande dat ze doelpunten hebben durven maken tegen Ajax...!![]()
We gaan kapot aan de koopclubs idd, senk joequote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:17 schreef Tjacka het volgende:
Het is gewoon einde verhaal voor deze club. We gaan kapot aan hoogmoedswaanzin en onze eigen arrogantie. Best een prima einde wel. Al had ik het liever als Twente gehad![]()
Elke keer als er een nieuwe trainer kopt krijgt hij torren in zijn kop, als er een nieuw bestuur komt worden ze megalomaan en gaan ze alle macht opeisen. Ze veranderen om de zoveel jaar van beleid, als ze aankopen doen dan is het vaak aan de verkeerde spelers waardoor het bestuur erna niks durft te kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan dit soort dingen ik niets, ik wil hoop blijven houden anders kan ik net zo goed alles opzeggen en een huisje kopen in Sevilla alvorens ik daar wekelijks ga zitten juichen.
Vergeet het maar. Misschien dat we weer wat kampioenschappen kunnen binnenslepen met antivoetbal, maar echt met leuk aanvallend spel het hele jaar meh. En Europees zijn ze nog onder niveau Celtic gedaald
Oh.![]()
Prima hoor dat ze nu de supporters gaan aanpakken die zingen en staan in het stadion. (Vreselijke daad natuurlijk). Maar wie gaat er dan aankomende jaren voor een half-volle Arena zorgen? Hoe ching ping omdat Amsterdam lekker veel toeristen heeft?
Zelfs hun gaan niet meer naar een club waar Europees gezien gewoon bijna op amateurniveau wordt gevoetbald.
Ik ben madGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We gaan kapot aan de koopclubs idd, senk joeAjax is zelf ook gewoon een koopclub hoor, hou jezelf niet voor de gek.
Oh.![]()
Pure onzinquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We gaan kapot aan de koopclubs idd, senk joeGroot fan van User Wotte![]()
FC Ajax of Amsterdam oprichten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:21 schreef Tjacka het volgende:
Prima hoor dat ze nu de supporters gaan aanpakken die zingen en staan in het stadion. (Vreselijke daad natuurlijk). Maar wie gaat er dan aankomende jaren voor een half-volle Arena zorgen? Hoe ching ping omdat Amsterdam lekker veel toeristen heeft?
Zelfs hun gaan niet meer naar een club waar Europees gezien gewoon bijna op amateurniveau wordt gevoetbald.
Ik ben madOh.![]()
Heb het over de grote clubs met hun mega salarissen etc waardoor je Europees geen zak meer gaat voorstellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ajax is zelf ook gewoon een koopclub hoor, hou jezelf niet voor de gek.
![]()
We gaan niet kapot aan een Real, Barca, Bayern etc? Door die clubs stel je geen reet meer voorquote:![]()
Tijd voor een nieuwe club ergens in de Watergraafsmeer dan maar kijken naar de vijfde klasse zondag. Beter dan deze oogaidsGroot fan van User Wotte![]()
Lekker Feyenoord supporteren joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:23 schreef Tjacka het volgende:
Tijd voor een nieuwe club ergens in de Watergraafsmeer dan maar kijken naar de vijfde klasse zondag. Beter dan deze oogaids![]()
We winnen zelfs niet eens Europees van clubs met een begroting die 4x zo laag is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb het over de grote clubs met hun mega salarissen etc waardoor je Europees geen zak meer gaat voorstellen.
Sterker nog, we worden afgedroogd door die ploegen.Oh.![]()
Je bent kei in de kortzichtigheid ouwe pik. Kijk eens over de LANGE termijn en niet naar 1 potje. PL clubs, Spaanse clubs etc etc maken clubs als Ajax kapot.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We winnen zelfs niet eens Europees van clubs met een begroting die 4x zo laag is.
Sterker nog, we worden afgedroogd door die ploegen.![]()
Precies.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We gaan niet kapot aan een Real, Barca, Bayern etc? Door die clubs stel je geen reet meer voor
Steau, Red Bull, Dnjeprdhdjj, en nog wat van die aids teams waardoor we het lachertje van Europa zijn hebben dat probleem nietGroot fan van User Wotte![]()
Djenpr, Red Bull betalen spelers al meer dusja koekoek.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Steau, Red Bull, Dnjeprdhdjj, en nog wat van die aids teams waardoor we het lachertje van Europa zijn hebben dat probleem niet![]()
Ik ben voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FC Ajax of Amsterdam oprichten.
Als ik niet eens meer mag staan of schreeuwen op de korte zijde gaat van mij de lol er snel af.Groot fan van User Wotte![]()
Zo wat ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sterker nog, we worden afgedroogd door die ploegen.
De handelswaar heeft weer 90 minuten in de etalage kunnen staan. Ajax is een handelshuis op de 1e plaats.![]()
Dit speelt al jaren dat we onszelf blameren tegen clubs met een kleinere of gelijkwaardige begroting.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent kei in de kortzichtigheid ouwe pik. Kijk eens over de LANGE termijn en niet naar 1 potje. PL clubs, Spaanse clubs etc etc maken clubs als Ajax kapot.
Ben het wel eens dat die grote competities en het geld het voetbal kapot maken. Van mij hadden die landen wel een Superleague mogen maken, dan doet de rest ook wel een Europese competitie.Oh.![]()
Schreeuwen man man gedraag je niet als het Toppers volkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Als ik niet eens meer mag staan of schreeuwen op de korte zijde gaat van mij de lol er snel af.![]()
bronquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Djenpr, Red Bull betalen spelers al meer dusja koekoek.Groot fan van User Wotte![]()
Geen Superleague gewoon transferbudgetten instellen en max zoveel buitenlanders, problem solved.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit speelt al jaren dat we onszelf blameren tegen clubs met een kleinere of gelijkwaardige begroting.
Ben het wel eens dat die grote competities en het geld het voetbal kapot maken. Van mij hadden die landen wel een Superleague mogen maken, dan doet de rest ook wel een Europese competitie.![]()
je hebt je maar te gedragen!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik niet eens meer mag staan of schreeuwen op de korte zijde gaat van mij de lol er snel af.![]()
Spaanse clubs maken Nederland niet kapot. Die excelleren precies in de dingen waar Nederland zwaar achter de feiten aanhobbelt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent kei in de kortzichtigheid ouwe pik. Kijk eens over de LANGE termijn en niet naar 1 potje. PL clubs, Spaanse clubs etc etc maken clubs als Ajax kapot.![]()
Excelleren in 100en miljoenen uitgeven aan Neymar, Suarez etc?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spaanse clubs maken Nederland niet kapot. Die excelleren precies in de dingen waar Nederland zwaar achter de feiten aanhobbelt.![]()
Ja, dat gaat er voor zorgen. Molde en Celtic zijn natuurlijk ook zeer grote namen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen Superleague gewoon transferbudgetten instellen en max zoveel buitenlanders, problem solved.Groot fan van User Wotte![]()
idd REALISTISCH voetbal, terwijl Ajax een gek heeft die het over "aanvallend voetbal " heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spaanse clubs maken Nederland niet kapot. Die excelleren precies in de dingen waar Nederland zwaar achter de feiten aanhobbelt.![]()
Uitzonderingen ouwe reus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, dat gaat er voor zorgen. Molde en Celtic zijn natuurlijk ook zeer grote namen.![]()
Nee, de Spaanse competitie bestaat alleen uit Barcelona en Real Madrid..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Excelleren in 100en miljoenen uitgeven aan Neymar, Suarez etc?![]()
Veel te makkelijk gedacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen Superleague gewoon transferbudgetten instellen en max zoveel buitenlanders, problem solved.
Kan toch niet met alle Europese regels. En die UEFA bobo's hebben daar geen boodschap aan, die denken dat het wel lekker gaat met de CL waar elk jaar dezelfde clubs de dienst uitmaken en lekker grote aankopen doen. Vandaar dat plan dat die 4 toplanden nu 4 vaste plaatsen krijgen.
Voetbal gaat toch naar de tyfus zoOh.![]()
Dat krijgt Luuk ook. Zelfs nog meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sorano salaris 1,8 miljoen ex bonussen
http://www.celebritiesmon(...)f-red-bull-salzburg/Groot fan van User Wotte![]()
Dragende spelers verdienen daar rond de 2 m per jaar.quote:
Bij Ajax is dat de helft (en dragen ze niks)![]()
Er zijn 3-4 clubs van zeer sterk niveau. Rest valt aardig mee hoor of vind je clubs als Eibar, Osasuna etc geweldig?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de Spaanse competitie bestaat alleen uit Barcelona en Real Madrid..![]()
Dat laatste maakt wel een verschil natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:29 schreef riazop het volgende:
[..]
Dragende spelers verdienen daar rond de 2 m per jaar.
Bij Ajax is dat de helft (en dragen ze niks)Groot fan van User Wotte![]()
Wat een kolder.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbal gaat toch naar de tyfus zo
Het TOPvoetbal verplaatst zich naar andere steden. Dat is alles![]()
We hebben het over Ajax. PSV werkte zichzelf aardig in de nesten rememberquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat krijgt Luuk ook. Zelfs nog meer.Sowieso is L De Jong een uitzondering, buiten hem is er volgens mij niemand die dat verdient in NL.
![]()
Belastingstelsel is ook VEEL voordeliger daar he. Zeer belangrijk als het om inkomen gaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:29 schreef riazop het volgende:
[..]
Dragende spelers verdienen daar rond de 2 m per jaar.
Bij Ajax is dat de helft (en dragen ze niks)![]()
Ajax zou daar onderin meedraaien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er zijn 3-4 clubs van zeer sterk niveau. Rest valt aardig mee hoor of vind je clubs als Eibar, Osasuna etc geweldig?Groot fan van User Wotte![]()
Ben jij gek. Middenmoot waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax zou daar onderin meedraaien.![]()
Inderdaad. Als Barca en Madrid Ajax niet kapot maakte zouden ze wel van Roda en Willem 2 winnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent kei in de kortzichtigheid ouwe pik. Kijk eens over de LANGE termijn en niet naar 1 potje. PL clubs, Spaanse clubs etc etc maken clubs als Ajax kapot.Dit, dus.![]()
In Zwitserland niet hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belastingstelsel is ook VEEL voordeliger daar he.![]()
8 tot en met 18 waar iedereen buiten de top 7 schommeltquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben jij gek. Middenmoot waarschijnlijk.![]()
HAHAHAquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben jij gek. Middenmoot waarschijnlijk.Groot fan van User Wotte![]()
Kortzichtigheidquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Barca en Madrid Ajax niet kapot maakte zouden ze wel van Roda en Willem 2 winnen.![]()
![]()
Hoe vaak verliest Ajax van zulke clubs over een termijn van 10 jaar? Anders kijk je lekker naar 1-2 potjes en baseer je daar je mening op
![]()
![]()
Heb je EL gezien? Kijk je weleens Spaans voetbal? Eibar, Osasuna, Coruna etc kunnen er helemaal geen kut van. Niveau Arouca tegen Heracles, hou op zeg.quote:![]()
Klopt dat voetbal kapot gaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel te makkelijk gedacht.
Kan toch niet met alle Europese regels. En die UEFA bobo's hebben daar geen boodschap aan, die denken dat het wel lekker gaat met de CL waar elk jaar dezelfde clubs de dienst uitmaken en lekker grote aankopen doen. Vandaar dat plan dat die 4 toplanden nu 4 vaste plaatsen krijgen.
Voetbal gaat toch naar de tyfus zo![]()
Dat zijn incidenten!!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Barca en Madrid Ajax niet kapot maakte zouden ze wel van Roda en Willem 2 winnen.Groot fan van User Wotte![]()
Het is vreselijk voorspelbaar geworden in de CL. Vroeger waren er nog veel meer verrassingen, 12 jaar terug een Porto dat de CL won of PSV in 2005 die de halve finale bereikte.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat een kolder.
Het TOPvoetbal verplaatst zich naar andere steden. Dat is alles
Nu komen die verrassingen in de vorm van Dortmund, Juventus en Atletico wat nog steeds gigantische clubs zijn.Oh.![]()
Gaat wel veranderen zodra er protesten gaan komen uit de kleinere competities, let maar op. Dit kabbelt nog wat voort maar niet voor lang.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt dat voetbal kapot gaat.![]()
Je hebt het over de EL en je roept over Eibar, Coruna en Osasuna. Wat wil je nou.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je EL gezien? Kijk je weleens Spaans voetbal? Eibar, Osasuna, Coruna etc kunnen er helemaal geen kut van. Niveau Arouca tegen Heracles, hou op zeg.![]()
Zijn het ook of hebben we al vaker van Willem 2 thuis verloren? Nee dus is er sprake van een incident (iets wat niet vaak voorkomt).quote:![]()
Prima.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je EL gezien? Kijk je weleens Spaans voetbal? Eibar, Osasuna, Coruna etc kunnen er helemaal geen kut van. Niveau Arouca tegen Heracles, hou op zeg.
Maar in voetbal is het ook belangrijk dat je kan verdedigen.Groot fan van User Wotte![]()
Daar geven ze geen fuck om, beste.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat wel veranderen zodra er protesten gaan komen uit de kleinere competities, let maar op. Dit kabbelt nog wat voort maar niet voor lang.![]()
Ook daar spelen wat ''mindere'' clubs in mee uit Spanje, Portugal etc. Nu refereer ik niet direct naar die clubs he maar in het algemeen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt het over de EL en je roept over Eibar, Coruna en Osasuna. Wat wil je nou.![]()
Heel veel kutclubjes waar Ajax kansloos tegen was, de afgelopen jaren. Het is zelf verantwoordelijk voor deze rommel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kortzichtigheid![]()
![]()
Hoe vaak verliest Ajax van zulke clubs over een termijn van 10 jaar? Anders kijk je lekker naar 1-2 potjes en baseer je daar je mening op
Dit, dus.![]()
Dat boeit ze echt niet, ze zijn veel banger voor die grote clubs uit de grote landen. Want die brengen het meeste tv-geld op.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat wel veranderen zodra er protesten gaan komen uit de kleinere competities, let maar op. Dit kabbelt nog wat voort maar niet voor lang.Oh.![]()
Jawel hoor. Er gaat al tijden een discussie om de CL om te gooien naar een echt kampioenenbal dus IEDERE kampioen recht op directe plaatsing etc. Met een max van 2-3 per land.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar geven ze geen fuck om, beste.![]()
Mar de missie va Bosz is aantrekkelijk aanvallend voetbal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Prima.
Maar in voetbal is het ook belangrijk dat je kan verdedigen.
Daar past geen verdedigen bij hoor![]()
Red Bull een kutclub?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heel veel kutclubjes waar Ajax kansloos tegen was, de afgelopen jaren. Het is zelf verantwoordelijk voor deze rommel.![]()
![]()
![]()
![]()
Rapid Wien idd die moet je pakken maar Salzburg was gewoon een prima ploeg die Ajax uitstekend door had tactisch gezien.
![]()
Bron?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er gaat al tijden een discussie om de CL om te gooien naar een echt kampioenenbal dus IEDERE kampioen recht op directe plaatsing etc. Met een max van 2-3 per land.Oh.![]()
Hebben die zoveel fantastische spelers dan? GROOT voordeel voor een Betis en ook voor een Stoke City bijvoorbeeld is dat ze zeer grote talenten kunnen lenen van een Barca, Chelsea etc. Vaak krijgen ze de eerste optie want eigen competitie etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:36 schreef Tjacka het volgende:
Een Real Betis Sevilla vist in dezelfde vijver als ons anders.![]()
Wat weet jij nou weer buiten Gutierrez te melden over de spelers die Betis aantrok.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:36 schreef Tjacka het volgende:
Een Real Betis Sevilla vist in dezelfde vijver als ons anders.![]()
Stoke huurt niet veel spelers.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben die zoveel fantastische spelers dan? GROOT voordeel voor een Betis en ook voor een Stoke City bijvoorbeeld is dat ze zeer grote talenten kunnen lenen van een Barca, Chelsea etc. Vaak krijgen ze de eerste optie want eigen competitie etc.![]()
Ik hoorde V Praag dit een tijd geleden al voorstellen. Schijnt dat een of andere bobo van de UEFA dit met hem had besproken ofzo. Hoor er de laatste tijd weinig over maar kan mij voorstellen dat er een bepaalde groep is die dit echt wel wil doordrukken.quote:
Uiteraard willen de 4 grote competities dat niet, maar stel alle andere competities zeggen wij willen het anders en de 4 grote competities willen dat niet, dan krijg je een hele kleine saaie CL heDe kleinere competities hebben SAMEN wel de macht.
![]()
Heiko en Vaartgodquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat weet jij nou weer buiten Gutierrez te melden over de spelers die Betis aantrok.Oh.![]()
Afgelopen jaren, Hansie. Niet zo kortzichtig met maar 1 clubje zijn. De afgelopen 5 jaar heeft Ajax op 1 gebied goed geboerd en dat is met transfers. Sportief gezien is het drama en nergens lijkt het erop dat het in de nabije toekomst anders zal zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Red Bull een kutclub?![]()
![]()
![]()
![]()
Rapid Wien idd die moet je pakken maar Salzburg was gewoon een prima ploeg die Ajax uitstekend door had tactisch gezien.
Dit, dus.![]()
Bij wijze van ouwe reus. Clubs ala Stoke en alles daaromheen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stoke huurt niet veel spelers.![]()
De 4 grote competities ook als ze eruit stappen. Want dan organiseren ze zelf wel een toernooi waar iedereen naar kijkt, en blijft de UEFA over met de rest.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoorde V Praag dit een tijd geleden al voorstellen. Schijnt dat een of andere bobo van de UEFA dit met hem had besproken ofzo. Hoor er de laatste tijd weinig over maar kan mij voorstellen dat er een bepaalde groep is die dit echt wel wil doordrukken.
Uiteraard willen de 4 grote competities dat niet, maar stel alle andere competities zeggen wij willen het anders en de 4 grote competities willen dat niet, dan krijg je een hele kleine saaie CL heDe kleinere competities hebben SAMEN wel de macht.
Oh.![]()
Correct maar we kunnen 2 dingen doen; Blijven kankeren of we gaan een andere club supporteren right.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Afgelopen jaren, Hansie. Niet zo kortzichtig met maar 1 clubje zijn. De afgelopen 5 jaar heeft Ajax op 1 gebied goed geboerd en dat is met transfers. Sportief gezien is het drama en nergens lijkt het erop dat het in de nabije toekomst anders zal zijn.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoorde V Praag dit een tijd geleden al voorstellen. Schijnt dat een of andere bobo van de UEFA dit met hem had besproken ofzo. Hoor er de laatste tijd weinig over maar kan mij voorstellen dat er een bepaalde groep is die dit echt wel wil doordrukken.
Ik zou er geen geld op zetten.Dit, dus.![]()
Vraag mij af of je zomaar zelf wat mag organiseren. Hoe kom je aan scheidsrechters die verbonden zijn met de UEFA?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De 4 grote competities ook als ze eruit stappen. Want dan organiseren ze zelf wel een toernooi waar iedereen naar kijkt, en blijft de UEFA over met de rest.![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat dat gaat gebeuren. Dat er iets moet gebeuren is vrij duidelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op zetten.![]()
Krijgen we een soort NBA in Europaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De 4 grote competities ook als ze eruit stappen. Want dan organiseren ze zelf wel een toernooi waar iedereen naar kijkt, en blijft de UEFA over met de rest.
Ook wel genot dat idee. Maar dan wel met salarycap etcRED ONS HENNIEGOD![]()
Die zijn wel weg te kopen. En als ze zelf allemaal een nieuwe bond en Superleague oprichten krijg je gewoon net zo'n fenomeen als met darts. Twee verschillende bonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vraag mij af of je zomaar zelf wat mag organiseren. Hoe kom je aan scheidsrechters die verbonden zijn met de UEFA?Oh.![]()
Voor je bloeddruk zou ik accepteren hoe het loopt. Dat beursgenoteerde gedoe zorgt voor weinig goeds.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct maar we kunnen 2 dingen doen; Blijven kankeren of we gaan een andere club supporteren right.Dit, dus.![]()
Dat zeg je nu maar ik betwijfel dat zeer sterk. 2 bonden zou wel genot zijn trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn wel weg te kopen. En als ze zelf allemaal een nieuwe bond en Superleague oprichten krijg je gewoon net zo'n fenomeen als met darts. Twee verschillende bonden.![]()
Ze willen dan soort Europese competitie houden, doodsteek voor de nationale competities.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijgen we een soort NBA in Europa
Ook wel genot dat idee. Maar dan wel met salarycap etc
Zelfs fans uit die landen vinden dit geen goed plan.Oh.![]()
Ik vind het sowieso allemaal best ouwe reus. Had niet alleen voor Ajax maar ook voor het Nederlands voetbal gehoopt dat ze zich zouden plaatsen, maar dan had je het thuis al af moeten maken natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor je bloeddruk zou ik accepteren hoe het loopt. Dat beursgenoteerde gedoe zorgt voor weinig goeds.![]()
Nja als ze ermee dreigen en de UEFA bereid is die eisen in te willigen zullen die landen er wel onderzoek naar gedaan hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg je nu maar ik betwijfel dat zeer sterk. 2 bonden zou wel genot zijn trouwens.Oh.![]()
Dat zal zeker. Ik denk wel dat er wat gaat veranderen in de komende jaren. Zou genot zijn als V Praag UEFA voorzitter gaat worden, want dan gaan er wel dingen veranderen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja als ze ermee dreigen en de UEFA bereid is die eisen in te willigen zullen die landen er wel onderzoek naar gedaan hebben.![]()
Die zal het vast niet worden, een of andere Oostblokker of gladde Italiaan die steekpenningen betaald zal wel gekozen worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zal zeker. Ik denk wel dat er wat gaat veranderen in de komende jaren. Zou genot zijn als V Praag UEFA voorzitter gaat worden, want dan gaan er wel dingen veranderen.Oh.![]()
Ik zou eerst eens beginnen met de rekensom Dijks+Tete+40 meter in de rug.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso allemaal best ouwe reus. Had niet alleen voor Ajax maar ook voor het Nederlands voetbal gehoopt dat ze zich zouden plaatsen, maar dan had je het thuis al af moeten maken natuurlijk.
Die Rusjes lieten het in Amsterdam allemaal een beetje toe, maar lieten vandaag zien dat ze 3 klassen beter zijn.Dit, dus.![]()
Dankje Piet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kansloos verloren, de realiteit is hard.Oh.![]()
Goed middenveld hè.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb wel genoten vanavond. Wat waren we goed in balbezitOh.![]()
20 miljoen in de zak steken en in de CL ballen. Dikke zomer in Eindhoven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat PSV gaat doen is ook nog maar afwachten, 1x een zwaluw maakt nog geen zomer.Dit, dus.![]()
Hopen op een gunstige loting.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat PSV gaat doen is ook nog maar afwachten, 1x een zwaluw maakt nog geen zomer.
Leicester of CSKA uit pot 1 zal al flink schelen.Oh.![]()
Geen enkele speler die een redelijke pass kan geven. Stel dan Nouri, Frenkie De Jong op of koop Ziyech (met afstand de beste keuze) maar dit middenveld mist passend vermogen.quote:![]()
Ik kan me hier uitstekend in vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:29 schreef wackmack het volgende:
http://www.vi.nl/web/radi(...)d-.htm?channel=phoneRED ONS HENNIEGOD![]()
Wat een aanfluiting zeg, paard van troje is goed bezig in Amsterdam.
In dit soort wedstrijden moet je spelen met een ervaren Westerman, dan was dit niet gebeurd.![]()
Dan maar weer halve finale EL dit jaar jongens, dat moet toch kunnen na al die versterkingen deze zomer.![]()
![]()
er was niemand goed, enige lichtpuntje vond ik Dolberg, verder begrijp ik Bosz niet, die is sinds 8 weken aan het experimenteren om uiteindelijk te belanden waar De Boer het achterliet, dus waarom daar niet 8 weken geleden mee beginnen en er dan aanvallendere accenten inbrengen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen enkele speler die een redelijke pass kan geven. Stel dan Nouri, Frenkie De Jong op of koop Ziyech (met afstand de beste keuze) maar dit middenveld mist passend vermogen.
Wanbeleid en dat soort dingen allemaal leuk en aardig maar dit elftal moet veel beter kunnen![]()
Er mogen echt een hoop spelers doorgeselecteerd worden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
het is aan de coach om er een team van te maken, gisteren zag ik daar weinig vanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:32 schreef KingRadler het volgende:
Bosz zal wel geschrokken zijn dat hij zoveel matige spelers heeft.![]()
Let's call it evenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Er mogen echt een hoop spelers doorgeselecteerd worden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik snap het wel hoor, als Ajax-speler zou ik hem ook laten vallen. Hoge pressie, aanvallend voetbal.. Brrr eng allemaal! En je wordt er misschien zelfs wel een beetje moe van. Dat kan dus écht niet hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is aan de coach om er een team van te maken, gisteren zag ik daar weinig van"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
We kunnen, ondanks alles, wel zeggen dat we hebben gedomineerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb wel genoten vanavond. Wat waren we goed in balbezitRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
of ze het daarom doen weet ik niet maar gisteren leek het iig of ze er helemaal niets meer van konden en daar heeft hij toch echt een aandeel in.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, als Ajax-speler zou ik hem ook laten vallen. Hoge pressie, aanvallend voetbal, brrr eng allemaal en je worst er misschien zelfs wel een beetje moe van. Dat kan dus écht niet hoor.![]()
Klaassen en Gudelj verkopen en er nog wat van proberen te maken. Met die 2 op het middenveld zal het nooit wat worden.![]()
ik zag gisteren die stats voorbij komen, alle drie alleen maar breedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:43 schreef TheJanitor het volgende:
Klaassen en Gudelj verkopen en er nog wat van proberen te maken. Met die 2 op het middenveld zal het nooit wat worden.![]()
twitter:JongsmaJongsma twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:01:46Passing middenvelders Ajax tot dusver tegen FC Rostov. (@OptaJohan) https://t.co/d6B8LT4fJC reageer retweet
![]()
FC tikkie breedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:45 schreef Tarado het volgende:
twitter:JongsmaJongsma twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:01:46Passing middenvelders Ajax tot dusver tegen FC Rostov. (@OptaJohan) https://t.co/d6B8LT4fJC reageer retweet
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zou liegen als ik zeg dat ik het allemaal heel erg vind voor Ajax. Ik kon gisteren dan ook een glimlach niet onderdrukken. Feit ; het is slecht voor het Nederlandse voetbal. Maar de moraalridders die zeggen dat je altijd voor de Nederlandse ploegen moet zijn i.v.m. ons coëfficiënt zijn volgens mij alle connectie met de realiteit verloren.
Wij hebben de boot al een jaar of 8 geleden gemist. Het is een onomkeerbaar gegeven en daar valt nu Ajax, ja het grote Ajax, zelf ook aan ten prooi.
Ik volg nu een jaar of 20/25 actief het Nederlandse voetbal maar, correct me if I'm wrong, dit is wel het aller slechtste Ajax dat ik ooit heb gezien. Altijd was er bij Ajax wel een speler waarvan je kon zeggen dat hij het elftal op sleeptouw zou nemen. Maar die zie ik nu niet. Ook de alom geroemde Ajax-school, met mooi technisch en aanvallend voetbal is een stille dood gestorven.
Arme Johan draait zich nog een keer om in zijn kist. Dit had zelfs hij niet kunnen voorspellen, amper 2 jaar geleden. Wat is er toch gebeurd vraag je je af? Die "fluwelen revolutie" zou Ajax weer terug moeten brengen aan de Europese (sub)top. Ondertussen kan de spreekwoordelijke hand de lachers daarop niet meer tillen.
En wat voor Ajax nog wel het ergste is ; Er was ook geen lichtpuntje gisteren waarvan je denkt "Daar kan men op verder borduren!" Nee, dat was er totaal niet. Het hing als los zand aan elkaar. Ik heb gisteren werkelijk geen speler gezien die een Eredivisie niveau haalt. Die Veltman_____!
Ik denk dat dit een zwaar, héél zwaar seizoen voor Ajax gaat worden![]()
![]()
Dat ligt eraan of Ziyech (als hij zou komen) de afgelopen weken niet met andere clubs bezig was en dat dat alsnog niet doorging en hij besluit alsnog voor Ajax te kiezen. Je zou zeggen haal hem dan eerder, maar misschien was dat wel helemaal niet mogelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef wackmack het volgende:
Zou Ajax nu wel Ziyech halen?
Dat is dan toch ook wanbeleid![]()
Die gaat na gister niet meer komen. En als je hem had willen halen had je dat eerder in de voorbereiding moeten doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef wackmack het volgende:
hij schijnt wel te willen maar dat had je zeker eerder moeten doen, maar goed het is ook een kwestie van geld, hoe dichter tegen eind augustus hoe goedkoper hij wordtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die gaat na gister niet meer komen. En als je hem had willen halen had je dat eerder in de voorbereiding moeten doen.![]()
Heb zomaar het vermoeden dat hij bij AC Milan gaat ballen. Die zoeken een vervanger voor Hondagod. Zou prima club voor onze bontkraagvriend zijn trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij schijnt wel te willen maar dat had je zeker eerder moeten doen, maar goed het is ook een kwestie van geld, hoe dichter tegen eind augustus hoe goedkoper hij wordt![]()
Waarom zou ziyech dat willen? Hij kan beter naar een club met meer potentie en die wel CL speelt. Rostov bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef wackmack het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou ziyech dat willen? Hij kan beter naar een club met meer potentie en die wel CL speelt. Rostov bijvoorbeeld.![]()
![]()
ik vind het wel vreemd dat het al zo lang zo stil is wat hem betreft terwijl hij toch wel een half jaar in de etalage staatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb zomaar het vermoeden dat hij bij AC Milan gaat ballen. Die zoeken een vervanger voor Hondagod. Zou prima club voor onze bontkraagvriend zijn trouwens.![]()
Ook al zouden ze geen CL spelen en 3 x zoveel salaris betalen dan kiest hij sowieso voor hun. Marokkaantjes zijn gek op geld en luxe ouwe reus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou ziyech dat willen? Hij kan beter naar een club met meer potentie en die wel CL speelt. Rostov bijvoorbeeld.![]()
Juist ja. Westermannquote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een aanfluiting zeg, paard van troje is goed bezig in Amsterdam.
In dit soort wedstrijden moet je spelen met een ervaren Westerman, dan was dit niet gebeurd.!!
![]()
Het is niet stil rondom hem. Ik ben er zeker van dat hij allang met clubs gesproken heeft en gewoon een goede afweging gaat maken. Hij houd het wel stil, wat opzich erg knap is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel vreemd dat het al zo lang zo stil is wat hem betreft terwijl hij toch wel een half jaar in de etalage staat![]()
Moeilijke jongen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel vreemd dat het al zo lang zo stil is wat hem betreft terwijl hij toch wel een half jaar in de etalage staat![]()
Grootste fout is nieteens Ajax die Ziyech niet wil halen maar meer dat de bontkraag niet voor het Nederlands Elftal uit kan komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarop baseer je dat? Heb nog nooit enige wanklank gehoord bij Twente ofzo. Denk dat hij gewoon een juiste keuze wil maken ivm zijn carriere.quote:![]()
er zit wel wat in wat je zegt hoor maar ik heb dat gevoel ieder jaar sinds 95 dat ik naar een slechter Ajax kijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou liegen als ik zeg dat ik het allemaal heel erg vind voor Ajax. Ik kon gisteren dan ook een glimlach niet onderdrukken. Feit ; het is slecht voor het Nederlandse voetbal. Maar de moraalridders die zeggen dat je altijd voor de Nederlandse ploegen moet zijn i.v.m. ons coëfficiënt zijn volgens mij alle connectie met de realiteit verloren.
Wij hebben de boot al een jaar of 8 geleden gemist. Het is een onomkeerbaar gegeven en daar valt nu Ajax, ja het grote Ajax, zelf ook aan ten prooi.
Ik volg nu een jaar of 20/25 actief het Nederlandse voetbal maar, correct me if I'm wrong, dit is wel het aller slechtste Ajax dat ik ooit heb gezien. Altijd was er bij Ajax wel een speler waarvan je kon zeggen dat hij het elftal op sleeptouw zou nemen. Maar die zie ik nu niet. Ook de alom geroemde Ajax-school, met mooi technisch en aanvallend voetbal is een stille dood gestorven.
Arme Johan draait zich nog een keer om in zijn kist. Dit had zelfs hij niet kunnen voorspellen, amper 2 jaar geleden. Wat is er toch gebeurd vraag je je af? Die "fluwelen revolutie" zou Ajax weer terug moeten brengen aan de Europese (sub)top. Ondertussen kan de spreekwoordelijke hand de lachers daarop niet meer tillen.
En wat voor Ajax nog wel het ergste is ; Er was ook geen lichtpuntje gisteren waarvan je denkt "Daar kan men op verder borduren!" Nee, dat was er totaal niet. Het hing als los zand aan elkaar. Ik heb gisteren werkelijk geen speler gezien die een Eredivisie niveau haalt. Die Veltman_____!
Ik denk dat dit een zwaar, héél zwaar seizoen voor Ajax gaat worden
En over dat seizoen, ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen al moeten we het voorlopig niet over het kampioenschap hebben![]()
![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
2003quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit wel wat in wat je zegt hoor maar ik dat gevoel ieder jaar sinds 95 dat ik naar een slechter Ajax kijk
En over dat seizoen, ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen al moeten we het voorlopig niet over het kampioenschap hebbenHad je zomaar door kunnen stoten maja Milangoden
![]()
er zit wel een keer een uitzondering tussen, maar in de regel is het niveau steeds minderquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2003Had je zomaar door kunnen stoten maja Milangoden
![]()
1995 was dan ook uitzonderlijk. Toen viel alles op zijn plek en had Ajax gewoon de allerbeste ploeg van Europa.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit wel wat in wat je zegt hoor maar ik heb dat gevoel ieder jaar sinds 95 dat ik naar een slechter Ajax kijk
En over dat seizoen, ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen al moeten we het voorlopig niet over het kampioenschap hebben
Maar waar baseer je op dat het nog wel mee gaat vallen? 2 wedstrijden en slechts 4 keer op doel geschoten? Je verliest kansloos van een ploeg die nog nooit in de aRENa heeft gewonnen en je gaat blamerend onderuit tegen een nietszeggende ploeg uit Rusland.![]()
Is altijd zo geweest hoor. Nederlandse clubs doen het sinds de jaren 80 eens per 10-15 jaar een keer leuk. 94-95 was ook gewoon een upswing met een immens getalenteerde selectie. Ik herinner mij de bookies in 95 waar Ajax echt zwaar underdog was ala Leicester een beetje. Geluk moet je hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit wel een keer een uitzondering tussen, maar in de regel is het niveau steeds minder![]()
Ik weet het niet zeker maar hij lijkt mij niet de meest makkelijke. Het feit dat hij nog steeds niet opgepikt is lijkt mij toch dat er genoeg clubs zijn die twijfelen. Zo'n Milik wordt niet gezien als moeilijke jongen maar kan alleen niet voetballen. Die wordt wel opgepikt voor 30 miljoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat? Heb nog nooit enige wanklank gehoord bij Twente ofzo. Denk dat hij gewoon een juiste keuze wil maken ivm zijn carriere.![]()
Ajax had niet de beste ploeg. Ajax werd de beste ploeg. Ajax werd 0,00 kansen toegedicht in de CL in 94-95, herinner mij dat als de dag van gisteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1995 was dan ook uitzonderlijk. Toen viel alles op zijn plek en had Ajax gewoon de allerbeste ploeg van Europa.
Maar waar baseer je op dat het nog wel mee gaat vallen? 2 wedstrijden en slechts 4 keer op doel geschoten? Je verliest kansloos van een ploeg die nog nooit in de aRENa heeft gewonnen en je gaat blamerend onderuit tegen een nietszeggende ploeg uit Rusland.![]()
Het is toch zo dat clubs nu 12 wisselspelers op de bank heeft ipv 7? Waarom geef je Nouri en De Jong geen kans? Wat zij elke week in de JL laten zien is veel beter dan het eerste.
El Ghazi en Bazoer moet je nu eigenlijk verkopen. Met een beetje geluk hark je voor beiden nog 25 miljoen binnen, al kan ik me amper voorstellen dat een club ze nu wilt hebben.
Rechtsbuiten zou je nu Cerny en Traore kunnen afwisselen, zodat Dolberg in de spits ook aan spelen toekomt. Riedewald op 6, met Veltman en Sanchez erachter. Klaassen op 8 en Sinkgraven maar een echte kans geven op 10.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Of ze willen hem oppikken maar hij wil nog geen keuze makenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar hij lijkt mij niet de meest makkelijke. Het feit dat hij nog steeds niet opgepikt is lijkt mij toch dat er genoeg clubs zijn die twijfelen. Zo'n Milik wordt niet gezien als moeilijke jongen maar kan alleen niet voetballen. Die wordt wel opgepikt voor 30 miljoen.Hij bepaald uiteindelijk he niet de clubs.
![]()
Als ze die twee verkopen voor 25 miljoen dan stop ik met voetbal volgen. Het was al volstrekt belachelijk dat Milik voor 35 ging en nu Cillessen naar Barca (B?) gaat. Als je ziet hoe de laatstgenoemde presteert de laatste tijd, dan weet je dat het voetbal echt helemaal nergens meer over gaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:20 schreef iPat het volgende:
Het is toch zo dat clubs nu 12 wisselspelers op de bank heeft ipv 7? Waarom geef je Nouri en De Jong geen kans? Wat zij elke week in de JL laten zien is veel beter dan het eerste.
El Ghazi en Bazoer moet je nu eigenlijk verkopen. Met een beetje geluk hark je voor beiden nog 25 miljoen binnen, al kan ik me amper voorstellen dat een club ze nu wilt hebben.
Rechtsbuiten zou je nu Cerny en Traore kunnen afwisselen, zodat Dolberg in de spits ook aan spelen toekomt. Riedewald op 6, met Veltman en Sanchez erachter. Klaassen op 8 en Sinkgraven maar een echte kans geven op 10.
Wat heeft Ajax eigenlijk teruggekocht voor die 45 miljoen die ze deze zomer hebben verdiend?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ghazi banken, Bazoer banken
Gudelj verkopen
Ziyech halen!!!!
Bailey halen
waarom speel Viergever nog (niet eens de slechtste gisteren maargoed)
Nouri/Frenkie de kans geven. Gewoon basis zetten ala Feyenoord.
Riedewald op 6
Veltman op CV
Sanchez op CV
man man man
ps: overigens tot de 2-0 gezien.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 25-08-2016 08:29:28 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Gisteren 23 kaartjes voor het uitvak.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax eigenlijk teruggekocht voor die 45 miljoen die ze deze zomer hebben verdiend?It's never over..
It's never over..
Cillessen gaat niet naar Barca B hoor. Die wordt 2e keeper achter Ter Stegen en gaat gewoon 20-30 potten per jaar spelen (bekers etc). Ajax heeft Cassiera, Traore, Krul, Sanchez gehaald. Aan transfersommen een kleine 12 miljoen en dan nog deel salaris Traore, Krul etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ze die twee verkopen voor 25 miljoen dan stop ik met voetbal volgen. Het was al volstrekt belachelijk dat Milik voor 35 ging en nu Cillessen naar Barca (B?) gaat. Als je ziet hoe de laatstgenoemde presteert de laatste tijd, dan weet je dat het voetbal echt helemaal nergens meer over gaat.
Wat heeft Ajax eigenlijk teruggekocht voor die 45 miljoen die ze deze zomer hebben verdiend?![]()
Traore 2 milquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ze die twee verkopen voor 25 miljoen dan stop ik met voetbal volgen. Het was al volstrekt belachelijk dat Milik voor 35 ging en nu Cillessen naar Barca (B?) gaat. Als je ziet hoe de laatstgenoemde presteert de laatste tijd, dan weet je dat het voetbal echt helemaal nergens meer over gaat.
Wat heeft Ajax eigenlijk teruggekocht voor die 45 miljoen die ze deze zomer hebben verdiend?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gok dat Ajax een kleine 20 miljoen uitgegeven heeft aan transfergelden + salarissen daarvan. Dan zou je 25 miljoen overhouden, maar we spelen geen CL en waarschijnlijk wil de directie dat gat (15-20 miljoen) opvullen met het opgebrachte transfergeld, dus zou je nog 5 miljoen te besteden hebben ongeveer gok ik zo.![]()
Dat moet wel. Anders zou je Veltman gratis weggeven i.p.v. hem CV te zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:24 schreef mokkiemok het volgende:
Ghazi banken, Bazoer banken
Gudelj verkopen
Ziyech halen!!!!
Bailey halen
Riedewald op 6
Veltman op CV
Sanchez op CV
man man man
ps: overigen tot de 2-0 gezien.![]()
omdat ze nu ver onder hun niveau spelen, als ze hun normale niveau halen is echt gewoon top van Nederland.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1995 was dan ook uitzonderlijk. Toen viel alles op zijn plek en had Ajax gewoon de allerbeste ploeg van Europa.
Het meest erge is dat ik gisteren af en toe terugdacht aan Mike vd Hoorn vorig seizoen. Die zou nu echt een versterking zijn geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moet wel. Anders zou je Veltman gratis weggeven i.p.v. hem CV te zetten.It's never over..
It's never over..
nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:29 schreef iPat het volgende:
[..]
Het meest erge is dat ik gisteren af en toe terugdacht aan Mike vd Hoorn vorig seizoen. Die zou nu echt een versterking zijn geweest.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat de grootmachten dat niet in de gaten hadden ok maar je zag toch echt een steeds beter wordende ploeg vanaf zeg maar 92 die in 95 een hoogtepunt hadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax had niet de beste ploeg. Ajax werd de beste ploeg. Ajax werd 0,00 kansen toegedicht in de CL in 94-95, herinner mij dat als de dag van gisteren.![]()
Mogelijk maar is het dan de zwakte van Bosz of de zwakte van (een deel van) het elftal? Ik neig toch naar het tweede.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
of ze het daarom doen weet ik niet maar gisteren leek het iig of ze er helemaal niets meer van konden en daar heeft hij toch echt een aandeel in.
Wel fijn om te weten dat het elftal z'n zin heeft gekregen want van het pressiespel was niet veel meer over. Ze zullen gisteren ongetwijfeld genoten hebben van hun meer ingebouwde zekerheid. Een prachtige kopie van het lofwaardige spel zoals vorig jaar tegen het grootste RB Salzburg."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dat tweede.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Mogelijk maar is het dan de zwakte van Bosz of de zwakte van (een deel van) het elftal? Ik neig toch naar het tweede.
Wel fijn om te weten dat het elftal z'n zin heeft gekregen want van het pressiespel was niet veel meer over. Ze zullen gisteren ongetwijfeld genoten hebben van hun meer ingebouwde zekerheid. Een prachtige kopie van het lofwaardige spel zoals vorig jaar tegen het grootste RB Salzburg.
Bosz valt weinig te verwijten, die heeft een duidelijke visie en spelbeeld. Dat zal vast vooraf besproken zijn toen hij werd gehaald.
Dat spelbeeld is niks mis mee, alleen de uitvoering vereist kundige spelers en creativiteit. Wat de selectie momenteel niet lijkt te hebben.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een begroting inlevert met CL-opbrengsten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:26 schreef Poepz0r het volgende:
Gok dat Ajax een kleine 20 miljoen uitgegeven heeft aan transfergelden + salarissen daarvan. Dan zou je 25 miljoen overhouden, maar we spelen geen CL en waarschijnlijk wil de directie dat gat (15-20 miljoen) opvullen met het opgebrachte transfergeld, dus zou je nog 5 miljoen te besteden hebben ongeveer gok ik zo.![]()
Kortom : Ajax weet welke kant het op wil, alleen de spelers geloven er niet zo in. Duidelijker ga je het niet krijgen en dan is er maar één oplossing : Flink snijden en doorselecteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat tweede.
Bosz valt weinig te verwijten, die heeft een duidelijke visie en spelbeeld. Dat zal vast vooraf besproken zijn toen hij werd gehaald.
Dat spelbeeld is niks mis mee, alleen de uitvoering vereist kundige spelers en creativiteit. Wat de selectie momenteel niet lijkt te hebben."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Veel meer dan een beetje wisselgeld is hij ook niet waard anders. Viel ook weer gruwelijk door de mand gisteren. Net als Ghazi.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moet wel. Anders zou je Veltman gratis weggeven i.p.v. hem CV te zetten.![]()
ik neig naar beiden, hij heeft teveel geëxperimenteerd terwijl er geen tijd voor was, de spelers zijn niet professioneel genoeg om het op te pakken en gisteren was het mentaal ook een labiel zooitje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Mogelijk maar is het dan de zwakte van Bosz of de zwakte van (een deel van) het elftal? Ik neig toch naar het tweede.
Wel fijn om te weten dat het elftal z'n zin heeft gekregen want van het pressiespel was niet veel meer over. Ze zullen gisteren ongetwijfeld genoten hebben van hun meer ingebouwde zekerheid. Een prachtige kopie van het lofwaardige spel zoals vorig jaar tegen het grootste RB Salzburg.![]()
El Ghazi kan toch ook al maaaaaaaaaaaaaaanden niet meer?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:37 schreef Fargo het volgende:
[..]
Veel meer dan een beetje wisselgeld is hij ook niet waard anders. Viel ook weer gruwelijk door de mand gisteren. Net als Ghazi.Speelt één redelijke (meer ook niet) pot om er vervolgens weer vijf af te sluiten als slechtste man van het veld.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tweehonderd procent mee eens en ook wat ik al sinds de voorbereiding roep. Spelopvatting is helemaal niks mis mee zelfs. Je mist inderdaad kunde (Ghazi, Veltman, Viergever, Dijks) en creativiteit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat tweede.
Dat spelbeeld is niks mis mee, alleen de uitvoering vereist kundige spelers en creativiteit. Wat de selectie momenteel niet lijkt te hebben.![]()
ach gelukkig hebben we zondag weer Formule 1FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Snap niet dat Cerny niet eens bij de selectie zit/zatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:38 schreef Dven het volgende:
[..]
El Ghazi kan toch ook al maaaaaaaaaaaaaaanden niet meer?Speelt één redelijke (meer ook niet) pot om er vervolgens weer vijf af te sluiten als slechtste man van het veld.
Ga je Schone inbrengen, die vent heeft ook 1 half seizoen goed gespeeld. Kan er niks van en is veels te traag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Inderdaad, wat een aanfluiting. En eigenlijk weer eens niet eens verrassend. Bij de line-up zag je het verschil al. Als je nu nog denkt dat je het met elf jongetjes afkunt op dit niveau, dan mag je je verwachtingen flink wat lager bijstellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:38 schreef Dven het volgende:
[..]
El Ghazi kan toch ook al maaaaaaaaaaaaaaanden niet meer?Speelt één redelijke (meer ook niet) pot om er vervolgens weer vijf af te sluiten als slechtste man van het veld.
![]()
Snap het opzich wel. Ajax kan zelf niks creëren en ze hopen op een vrije trap. Schone kan die opzich wel lekker binnen schieten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Snap niet dat Cerny niet eens bij de selectie zit/zat
Ga je Schone inbrengen, die vent heeft ook 1 half seizoen goed gespeeld. Kan er niks van en is veels te traag.![]()
gisteren had niets te maken met leeftijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een aanfluiting. En eigenlijk weer eens niet eens verrassend. Bij de line-up zag je het verschil al. Als je nu nog denkt dat je het met elf jongetjes afkunt op dit niveau, dan mag je je verwachtingen flink wat lager bijstellen.
gewoon niveau verschil, en totaal geen concentratie.
geen wil om te winnen, bazoer liep over het veld alsof hij er al 180 minuten op had zittenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En niveau-verschil kan niks te maken hebben met het feit dat die mannen al wat meer bagage hebben? Indirect kan het best met leeftijd te maken hebben. Ik trek in elk geval de conclusie dat je tegen dit soort clubs al niet meer toekomt met potentie en talent.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gisteren had niets te maken met leeftijd.
gewoon niveau verschil, en totaal geen concentratie.
geen wil om te winnen, bazoer liep over het veld alsof hij er al 180 minuten op had zitten![]()
DOE NOU NIET ZO FLAUW.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:49 schreef BadderHaring het volgende:
Dan maar weer halve finale EL dit jaar jongens, dat moet toch kunnen na al die versterkingen deze zomer.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ghazi moet het eens uit zijn systeem halen dat hij net zo goed is als Ronaldo.
Blijf bij de basis, ga je mannetje eens voorbij. Als iemand je niet goed aan speelt of je raakt de bal kwijt, ga er dan achteraan ipv verschrikt en geslachtofferd elkaar aan te staren.
Gudelj was weer lekker bezig met tikkie terug, hoe vaak ik niet zat te wijzen, daarheen daarheen... te laat, ja doe nu maar terug.
Traore heeft niks te zoeken in een systeem waar hij overbodig is. Totaal geen aanvoer vanaf de flanken. Is overigens wel de enige die gisteren achter ballen aan ging en duels won en aan ging.
Viergever... tja
Veltman was waardeloos, net als tete overigens
riedewald... kritiek op hem is niet waar hoor neuhhh,. Donder toch op, was gisteren ook gewoon waardeloos.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je had thuis allang en breed het verschil moeten maken. Thuis had je 3 a 4-0 moeten winnen dan was het nu appeltje eitje geweest. Zulke wedstrijden moet je niet laten beslissen in een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
En niveau-verschil kan niks te maken hebben met het feit dat die mannen al wat meer bagage hebben? Indirect kan het best met leeftijd te maken hebben. Ik trek in elk geval de conclusie dat je tegen dit soort clubs al niet meer toekomt met potentie en talent.![]()
dat is wat anders, daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
En niveau-verschil kan niks te maken hebben met het feit dat die mannen al wat meer bagage hebben? Indirect kan het best met leeftijd te maken hebben. Ik trek in elk geval de conclusie dat je tegen dit soort clubs al niet meer toekomt met potentie en talent.
is overigens het enige waar Ajax op teert momenteel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat eerste lukte tegen PAOK ook niet. En die pot was in mijn ogen beter dan die tegen Rostov.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je had thuis allang en breed het verschil moeten maken. Thuis had je 3 a 4-0 moeten winnen dan was het nu appeltje eitje geweest. Zulke wedstrijden moet je niet laten beslissen in een uitwedstrijd.![]()
Klopt maar we kunnen wel zeiken over deze uitwedstrijd maar als je thuis gewoon wint dan had gisteren helemaal niet zo gelopen. De grootste fout is de heenwedstrijd, DAAR moet je het al laten zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat eerste lukte tegen PAOK ook niet. En die pot was in mijn ogen beter dan die tegen Rostov.![]()
En nog een linksback erbij graag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:24 schreef mokkiemok het volgende:
Ghazi banken verkopen, Bazoer banken verkopen
Gudelj verkopen
Ziyech halen!!!!
Bailey halen
Riedewald op 6
Veltman op CV
Sanchez op CV
man man manUitvinder van de biersmiley.![]()
quote:Door Ajax in eigen huis met 4-1 verslagen te hebben, mag FK Rostov zich gaan opmaken voor de Champions League. Trainer Dmitri Kirichenko kan zijn geluk niet op.
'Een fantastische wedstrijd', jubelde de coach van de Russen tijdens de persconferentie. 'En een historische wedstrijd. We begonnen heel agressief en dat heeft ons uiteindelijk dit resultaat opgeleverd', aldus de Rostov-coach, die met een 1-1 gelijkspel uit het uitduel aan de return was begonnen.
'Dat was ook ons plan. In de eerste wedstrijd lieten we Ajax te gemakkelijk voetballen en kwam er ruimte', vervolgde Kirichenko (op de foto tijdens het heenduel) over zijn strijdplan. 'Daardoor werden ze gevaarlijk. Maar vandaag hebben we zo goed als geen problemen met ze gehad en zijn ze totaal niet gevaarlijk geworden over de vleugels.'
Na de 1-0 in de 34ste minuut kon Rostov achterover leunen. 'En dat is waar we goed in zijn. Bovendien hebben we onze standaardsituaties weer perfect uitgevoerd', aldus Kirichenko, die zijn ploeg de 0-2 uit een vrije trap zag maken en de 0-3 uit een corner. 'Dat is een compliment waard, want daar hebben we flink op getraind.'
Kirichenko bedankte tot slot Kurban Berdeyev. De succescoach die Rostov naar de play-offs geleid had, zag een overstap naar Spartak Moskou afketsen. Toch had Kirichenko intussen het stokje overgenomen van Berdeyev, die wel weer aansloot bij de begeleidingsstaf na het mislopen van zijn overgang. 'Ik wil het team bedanken voor dit fantastische resultaat. Wie mij onlangs had verteld dat ik de ploeg naar de Champions League zou loodsen, had ik voor gek verklaard. Daarom wil ik Kurban ook bedanken. Gelukkige verjaardag!', zo feliciteerde hij zijn collega alvast met zijn 64ste verjaardag van donderdag.
En of Kirichenko nu droomt van Barcelona of Real Madrid als opponent? 'Nee, alle ploegen die wij treffen zullen sterk zijn.'FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bazoer verkopen. Volgens mij ben je nog niet wakkerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
En nog een linksback erbij graag.![]()
Speelt paar potten kut en hop verkopen die handel! Die kerel heeft meer talent in 1 teen dan de rest van de selectie bijelkaar en speelde vorig seizoen meer dan goed.
![]()
Maar wat ik wil uitleggen is dat het niet meer zo 'gewoon' is om van zo'n ploeg thuis met 2-0, 3-0 te winnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar we kunnen wel zeiken over deze uitwedstrijd maar als je thuis gewoon wint dan had gisteren helemaal niet zo gelopen. De grootste fout is de heenwedstrijd, DAAR moet je het al laten zien.![]()
Bazoer verkopen zou idioot zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
En nog een linksback erbij graag.
Heeft gewoon behoefte aan een tik op de vingers. Aan concurrentie, het gevoel hebben dat je basisplek niet gegarandeerd is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gewoon is het zeker niet, natuurlijk niet, maar een goede ploeg doet dat wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maar wat ik wil uitleggen is dat het niet meer zo 'gewoon' is om van zo'n ploeg thuis met 2-0, 3-0 te winnen.![]()
Ik zie voor de rest geen plek voor Bazoer als Riedewalt op 6 staat. Dus voor een flinke som zou hij van mij weg mogen. MOET niet weg, misschien kan hij weer naar CV?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bazoer verkopen. Volgens mij ben je nog niet wakker![]()
Speelt paar potten kut en hop verkopen die handel! Die kerel heeft meer talent in 1 teen dan de rest van de selectie bijelkaar en speelde vorig seizoen meer dan goed.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
andersom blijkbaar wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maar wat ik wil uitleggen is dat het niet meer zo 'gewoon' is om van zo'n ploeg thuis met 2-0, 3-0 te winnen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kom je precies bij het volgende punt wat ik al weken probeer duidelijk te makenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon is het zeker niet, natuurlijk niet, maar een goede ploeg doet dat wel.![]()
![]()
Geen fan van Haps, maar is beter dan Dijks en Viergever ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:03 schreef Poepz0r het volgende:
Haps halen maja roepen we pas een half jaar ofzo
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Riedewald gewoon CV. Je leeft een beetje in de waan van de dag ouwe reus. Dat Riedewald 4 potjes leuk speelt op CVM maakt hem geen CVM. Bazoer is een CM/CVM (jeugd CV). Spelers GRAAG op hun natuurlijke positie laten spelen of zullen we Onana meteen spits maken?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zie voor de rest geen plek voor Bazoer als Riedewalt op 6 staat. Dus voor een flinke som zou hij van mij weg mogen. MOET niet weg, misschien kan hij weer naar CV?![]()
Voor zijn leeftijd een geweldig spelertje hoor. Ken weinig backs van zijn leeftijd die al zo volwassen spelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Geen fan van Haps, maar is beter dan Dijks en Viergever ja.![]()
het spel van Riedewald past perfect op CVMquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Riedewald gewoon CV. Je leeft een beetje in de waan van de dag ouwe reus. Dat Riedewald 4 potjes leuk speelt op CVM maakt hem geen CVM. Bazoer is een CM/CVM (jeugd CV). Spelers GRAAG op hun natuurlijke positie laten spelen of zullen we Onana meteen spits maken?
als je daarachter Sanchez en Veltman zet is dat gewoon een goed centrum.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zet je Bazoer met daarachter Veltman - Riedewald is ook een prima blok. Veltman zal wel weggaan volgend seizoen dan kan Sanchez hem mooi opvolgen etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het spel van Riedewald past perfect op CVM
als je daarachter Sanchez en Veltman zet is dat gewoon een goed centrum.![]()
*gijpmodus aan*quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zet je Bazoer met daarachter Veltman - Riedewald is ook een prima blok. Veltman zal wel weggaan volgend seizoen dan kan Sanchez hem mooi opvolgen etc.
We hebben behoefte aan Sanchez op CV
*gijpmodus uit*FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hehe. Sanchez zal zeker zijn minuten maken maar om er direct een basisspeler van te maken terwijl Veltman/Riedewald al tijden samenspelen gaat mij tever.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
*gijpmodus aan*
We hebben behoefte aan Sanchez op CV
*gijpmodus uit*![]()
------------------------------Krul-----------------------------
------------Tete--------Sanchez-----Riedewald--------
Veltman-----------------------------------------------Dijks
--------------------Gudelj-----Bazoer---------------------
-------------------------Klaassen---------------------------
------------------Traore----------Younes------------------
De 0 een keer houden zal fijn zijn.It's never over..
It's never over..
Als er elke week 11 anderen op het veld staan kan je toch ook niet verwachten dat de spelers erin geloven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortom : Ajax weet welke kant het op wil, alleen de spelers geloven er niet zo in. Duidelijker ga je het niet krijgen en dan is er maar één oplossing : Flink snijden en doorselecteren.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat middenveld is juist het probleeeheeeeemmmquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:16 schreef iPat het volgende:
------------Tete--------Sanchez-----Riedewald--------
Veltman-----------------------------------------------Dijks
--------------------Gudelj-----Bazoer---------------------
-------------------------Klaassen---------------------------
------------------Traore----------Younes------------------
De 0 een keer houden zal fijn zijn.
Klaassen is geen 10, die moet je op rechtshalf zetten
moet een controleur op 6 en een creatieve aanvallende middenvelder op links
--------Tete------Veltman-----Sanchez------Dijks-----
-------------------------Riedewald--------------------------
-------------Klaassen--------------Nouri-----------------
-------Cerny-------------Traore-------------Younes------
Bank:
Bazoer
De Jong
Ghazi
Onana
Dolberg
Cassierra
Sinkgraven
Westerman
vd BeekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
maar dat is dan ook niet zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er elke week 11 anderen op het veld staan kan je toch ook niet verwachten dat de spelers erin geloven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Haha jullie denken ook dat die ZIyech een wonderkind is zeker? Man man man mét Ziyech had je er gisteren ook gewoon dik op gegaan, het is geen Ozil ofzo hoor.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
zoveel wordt er niet gewijzigd momenteel.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: