Ik kan me hier uitstekend in vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:29 schreef wackmack het volgende:
http://www.vi.nl/web/radi(...)d-.htm?channel=phone
er was niemand goed, enige lichtpuntje vond ik Dolberg, verder begrijp ik Bosz niet, die is sinds 8 weken aan het experimenteren om uiteindelijk te belanden waar De Boer het achterliet, dus waarom daar niet 8 weken geleden mee beginnen en er dan aanvallendere accenten inbrengen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen enkele speler die een redelijke pass kan geven. Stel dan Nouri, Frenkie De Jong op of koop Ziyech (met afstand de beste keuze) maar dit middenveld mist passend vermogen.
het is aan de coach om er een team van te maken, gisteren zag ik daar weinig vanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:32 schreef KingRadler het volgende:
Bosz zal wel geschrokken zijn dat hij zoveel matige spelers heeft.
Let's call it evenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Er mogen echt een hoop spelers doorgeselecteerd worden.
Ik snap het wel hoor, als Ajax-speler zou ik hem ook laten vallen. Hoge pressie, aanvallend voetbal.. Brrr eng allemaal! En je wordt er misschien zelfs wel een beetje moe van. Dat kan dus écht niet hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is aan de coach om er een team van te maken, gisteren zag ik daar weinig van
We kunnen, ondanks alles, wel zeggen dat we hebben gedomineerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb wel genoten vanavond. Wat waren we goed in balbezit
of ze het daarom doen weet ik niet maar gisteren leek het iig of ze er helemaal niets meer van konden en daar heeft hij toch echt een aandeel in.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, als Ajax-speler zou ik hem ook laten vallen. Hoge pressie, aanvallend voetbal, brrr eng allemaal en je worst er misschien zelfs wel een beetje moe van. Dat kan dus écht niet hoor.
ik zag gisteren die stats voorbij komen, alle drie alleen maar breedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:43 schreef TheJanitor het volgende:
Klaassen en Gudelj verkopen en er nog wat van proberen te maken. Met die 2 op het middenveld zal het nooit wat worden.
twitter:JongsmaJongsma twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:01:46Passing middenvelders Ajax tot dusver tegen FC Rostov. (@OptaJohan) https://t.co/d6B8LT4fJC reageer retweet
FC tikkie breedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:45 schreef Tarado het volgende:
twitter:JongsmaJongsma twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:01:46Passing middenvelders Ajax tot dusver tegen FC Rostov. (@OptaJohan) https://t.co/d6B8LT4fJC reageer retweet
Dat ligt eraan of Ziyech (als hij zou komen) de afgelopen weken niet met andere clubs bezig was en dat dat alsnog niet doorging en hij besluit alsnog voor Ajax te kiezen. Je zou zeggen haal hem dan eerder, maar misschien was dat wel helemaal niet mogelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef wackmack het volgende:
Zou Ajax nu wel Ziyech halen?
Dat is dan toch ook wanbeleid
Die gaat na gister niet meer komen. En als je hem had willen halen had je dat eerder in de voorbereiding moeten doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef wackmack het volgende:
hij schijnt wel te willen maar dat had je zeker eerder moeten doen, maar goed het is ook een kwestie van geld, hoe dichter tegen eind augustus hoe goedkoper hij wordtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die gaat na gister niet meer komen. En als je hem had willen halen had je dat eerder in de voorbereiding moeten doen.
Heb zomaar het vermoeden dat hij bij AC Milan gaat ballen. Die zoeken een vervanger voor Hondagod. Zou prima club voor onze bontkraagvriend zijn trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij schijnt wel te willen maar dat had je zeker eerder moeten doen, maar goed het is ook een kwestie van geld, hoe dichter tegen eind augustus hoe goedkoper hij wordt
Waarom zou ziyech dat willen? Hij kan beter naar een club met meer potentie en die wel CL speelt. Rostov bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef wackmack het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou ziyech dat willen? Hij kan beter naar een club met meer potentie en die wel CL speelt. Rostov bijvoorbeeld.
ik vind het wel vreemd dat het al zo lang zo stil is wat hem betreft terwijl hij toch wel een half jaar in de etalage staatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb zomaar het vermoeden dat hij bij AC Milan gaat ballen. Die zoeken een vervanger voor Hondagod. Zou prima club voor onze bontkraagvriend zijn trouwens.
Ook al zouden ze geen CL spelen en 3 x zoveel salaris betalen dan kiest hij sowieso voor hun. Marokkaantjes zijn gek op geld en luxe ouwe reus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou ziyech dat willen? Hij kan beter naar een club met meer potentie en die wel CL speelt. Rostov bijvoorbeeld.
Juist ja. Westermannquote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een aanfluiting zeg, paard van troje is goed bezig in Amsterdam.
In dit soort wedstrijden moet je spelen met een ervaren Westerman, dan was dit niet gebeurd.
Het is niet stil rondom hem. Ik ben er zeker van dat hij allang met clubs gesproken heeft en gewoon een goede afweging gaat maken. Hij houd het wel stil, wat opzich erg knap is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel vreemd dat het al zo lang zo stil is wat hem betreft terwijl hij toch wel een half jaar in de etalage staat
Moeilijke jongen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel vreemd dat het al zo lang zo stil is wat hem betreft terwijl hij toch wel een half jaar in de etalage staat
Waarop baseer je dat? Heb nog nooit enige wanklank gehoord bij Twente ofzo. Denk dat hij gewoon een juiste keuze wil maken ivm zijn carriere.quote:
er zit wel wat in wat je zegt hoor maar ik heb dat gevoel ieder jaar sinds 95 dat ik naar een slechter Ajax kijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou liegen als ik zeg dat ik het allemaal heel erg vind voor Ajax. Ik kon gisteren dan ook een glimlach niet onderdrukken. Feit ; het is slecht voor het Nederlandse voetbal. Maar de moraalridders die zeggen dat je altijd voor de Nederlandse ploegen moet zijn i.v.m. ons coëfficiënt zijn volgens mij alle connectie met de realiteit verloren.
Wij hebben de boot al een jaar of 8 geleden gemist. Het is een onomkeerbaar gegeven en daar valt nu Ajax, ja het grote Ajax, zelf ook aan ten prooi.
Ik volg nu een jaar of 20/25 actief het Nederlandse voetbal maar, correct me if I'm wrong, dit is wel het aller slechtste Ajax dat ik ooit heb gezien. Altijd was er bij Ajax wel een speler waarvan je kon zeggen dat hij het elftal op sleeptouw zou nemen. Maar die zie ik nu niet. Ook de alom geroemde Ajax-school, met mooi technisch en aanvallend voetbal is een stille dood gestorven.
Arme Johan draait zich nog een keer om in zijn kist. Dit had zelfs hij niet kunnen voorspellen, amper 2 jaar geleden. Wat is er toch gebeurd vraag je je af? Die "fluwelen revolutie" zou Ajax weer terug moeten brengen aan de Europese (sub)top. Ondertussen kan de spreekwoordelijke hand de lachers daarop niet meer tillen.
En wat voor Ajax nog wel het ergste is ; Er was ook geen lichtpuntje gisteren waarvan je denkt "Daar kan men op verder borduren!" Nee, dat was er totaal niet. Het hing als los zand aan elkaar. Ik heb gisteren werkelijk geen speler gezien die een Eredivisie niveau haalt. Die Veltman_____!
Ik denk dat dit een zwaar, héél zwaar seizoen voor Ajax gaat worden
2003quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit wel wat in wat je zegt hoor maar ik dat gevoel ieder jaar sinds 95 dat ik naar een slechter Ajax kijk
En over dat seizoen, ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen al moeten we het voorlopig niet over het kampioenschap hebben
er zit wel een keer een uitzondering tussen, maar in de regel is het niveau steeds minderquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2003Had je zomaar door kunnen stoten maja Milangoden
1995 was dan ook uitzonderlijk. Toen viel alles op zijn plek en had Ajax gewoon de allerbeste ploeg van Europa.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit wel wat in wat je zegt hoor maar ik heb dat gevoel ieder jaar sinds 95 dat ik naar een slechter Ajax kijk
En over dat seizoen, ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen al moeten we het voorlopig niet over het kampioenschap hebben
Is altijd zo geweest hoor. Nederlandse clubs doen het sinds de jaren 80 eens per 10-15 jaar een keer leuk. 94-95 was ook gewoon een upswing met een immens getalenteerde selectie. Ik herinner mij de bookies in 95 waar Ajax echt zwaar underdog was ala Leicester een beetje. Geluk moet je hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit wel een keer een uitzondering tussen, maar in de regel is het niveau steeds minder
Ik weet het niet zeker maar hij lijkt mij niet de meest makkelijke. Het feit dat hij nog steeds niet opgepikt is lijkt mij toch dat er genoeg clubs zijn die twijfelen. Zo'n Milik wordt niet gezien als moeilijke jongen maar kan alleen niet voetballen. Die wordt wel opgepikt voor 30 miljoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat? Heb nog nooit enige wanklank gehoord bij Twente ofzo. Denk dat hij gewoon een juiste keuze wil maken ivm zijn carriere.
Ajax had niet de beste ploeg. Ajax werd de beste ploeg. Ajax werd 0,00 kansen toegedicht in de CL in 94-95, herinner mij dat als de dag van gisteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1995 was dan ook uitzonderlijk. Toen viel alles op zijn plek en had Ajax gewoon de allerbeste ploeg van Europa.
Maar waar baseer je op dat het nog wel mee gaat vallen? 2 wedstrijden en slechts 4 keer op doel geschoten? Je verliest kansloos van een ploeg die nog nooit in de aRENa heeft gewonnen en je gaat blamerend onderuit tegen een nietszeggende ploeg uit Rusland.
Of ze willen hem oppikken maar hij wil nog geen keuze makenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar hij lijkt mij niet de meest makkelijke. Het feit dat hij nog steeds niet opgepikt is lijkt mij toch dat er genoeg clubs zijn die twijfelen. Zo'n Milik wordt niet gezien als moeilijke jongen maar kan alleen niet voetballen. Die wordt wel opgepikt voor 30 miljoen.
Als ze die twee verkopen voor 25 miljoen dan stop ik met voetbal volgen. Het was al volstrekt belachelijk dat Milik voor 35 ging en nu Cillessen naar Barca (B?) gaat. Als je ziet hoe de laatstgenoemde presteert de laatste tijd, dan weet je dat het voetbal echt helemaal nergens meer over gaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:20 schreef iPat het volgende:
Het is toch zo dat clubs nu 12 wisselspelers op de bank heeft ipv 7? Waarom geef je Nouri en De Jong geen kans? Wat zij elke week in de JL laten zien is veel beter dan het eerste.
El Ghazi en Bazoer moet je nu eigenlijk verkopen. Met een beetje geluk hark je voor beiden nog 25 miljoen binnen, al kan ik me amper voorstellen dat een club ze nu wilt hebben.
Rechtsbuiten zou je nu Cerny en Traore kunnen afwisselen, zodat Dolberg in de spits ook aan spelen toekomt. Riedewald op 6, met Veltman en Sanchez erachter. Klaassen op 8 en Sinkgraven maar een echte kans geven op 10.
Gisteren 23 kaartjes voor het uitvak.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax eigenlijk teruggekocht voor die 45 miljoen die ze deze zomer hebben verdiend?
Cillessen gaat niet naar Barca B hoor. Die wordt 2e keeper achter Ter Stegen en gaat gewoon 20-30 potten per jaar spelen (bekers etc). Ajax heeft Cassiera, Traore, Krul, Sanchez gehaald. Aan transfersommen een kleine 12 miljoen en dan nog deel salaris Traore, Krul etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ze die twee verkopen voor 25 miljoen dan stop ik met voetbal volgen. Het was al volstrekt belachelijk dat Milik voor 35 ging en nu Cillessen naar Barca (B?) gaat. Als je ziet hoe de laatstgenoemde presteert de laatste tijd, dan weet je dat het voetbal echt helemaal nergens meer over gaat.
Wat heeft Ajax eigenlijk teruggekocht voor die 45 miljoen die ze deze zomer hebben verdiend?
Traore 2 milquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ze die twee verkopen voor 25 miljoen dan stop ik met voetbal volgen. Het was al volstrekt belachelijk dat Milik voor 35 ging en nu Cillessen naar Barca (B?) gaat. Als je ziet hoe de laatstgenoemde presteert de laatste tijd, dan weet je dat het voetbal echt helemaal nergens meer over gaat.
Dat moet wel. Anders zou je Veltman gratis weggeven i.p.v. hem CV te zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:24 schreef mokkiemok het volgende:
Ghazi banken, Bazoer banken
Gudelj verkopen
Ziyech halen!!!!
Bailey halen
waarom speel Viergever nog (niet eens de slechtste gisteren maargoed)
Nouri/Frenkie de kans geven. Gewoon basis zetten ala Feyenoord.
Riedewald op 6
Veltman op CV
Sanchez op CV
man man man
ps: overigen tot de 2-0 gezien.
omdat ze nu ver onder hun niveau spelen, als ze hun normale niveau halen is echt gewoon top van Nederland.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1995 was dan ook uitzonderlijk. Toen viel alles op zijn plek en had Ajax gewoon de allerbeste ploeg van Europa.
Maar waar baseer je op dat het nog wel mee gaat vallen? 2 wedstrijden en slechts 4 keer op doel geschoten? Je verliest kansloos van een ploeg die nog nooit in de aRENa heeft gewonnen en je gaat blamerend onderuit tegen een nietszeggende ploeg uit Rusland.
Het meest erge is dat ik gisteren af en toe terugdacht aan Mike vd Hoorn vorig seizoen. Die zou nu echt een versterking zijn geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moet wel. Anders zou je Veltman gratis weggeven i.p.v. hem CV te zetten.
nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:29 schreef iPat het volgende:
[..]
Het meest erge is dat ik gisteren af en toe terugdacht aan Mike vd Hoorn vorig seizoen. Die zou nu echt een versterking zijn geweest.
Dat de grootmachten dat niet in de gaten hadden ok maar je zag toch echt een steeds beter wordende ploeg vanaf zeg maar 92 die in 95 een hoogtepunt hadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax had niet de beste ploeg. Ajax werd de beste ploeg. Ajax werd 0,00 kansen toegedicht in de CL in 94-95, herinner mij dat als de dag van gisteren.
Mogelijk maar is het dan de zwakte van Bosz of de zwakte van (een deel van) het elftal? Ik neig toch naar het tweede.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
of ze het daarom doen weet ik niet maar gisteren leek het iig of ze er helemaal niets meer van konden en daar heeft hij toch echt een aandeel in.
dat tweede.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Mogelijk maar is het dan de zwakte van Bosz of de zwakte van (een deel van) het elftal? Ik neig toch naar het tweede.
Wel fijn om te weten dat het elftal z'n zin heeft gekregen want van het pressiespel was niet veel meer over. Ze zullen gisteren ongetwijfeld genoten hebben van hun meer ingebouwde zekerheid. Een prachtige kopie van het lofwaardige spel zoals vorig jaar tegen het grootste RB Salzburg.
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een begroting inlevert met CL-opbrengsten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:26 schreef Poepz0r het volgende:
Gok dat Ajax een kleine 20 miljoen uitgegeven heeft aan transfergelden + salarissen daarvan. Dan zou je 25 miljoen overhouden, maar we spelen geen CL en waarschijnlijk wil de directie dat gat (15-20 miljoen) opvullen met het opgebrachte transfergeld, dus zou je nog 5 miljoen te besteden hebben ongeveer gok ik zo.
Kortom : Ajax weet welke kant het op wil, alleen de spelers geloven er niet zo in. Duidelijker ga je het niet krijgen en dan is er maar één oplossing : Flink snijden en doorselecteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat tweede.
Bosz valt weinig te verwijten, die heeft een duidelijke visie en spelbeeld. Dat zal vast vooraf besproken zijn toen hij werd gehaald.
Dat spelbeeld is niks mis mee, alleen de uitvoering vereist kundige spelers en creativiteit. Wat de selectie momenteel niet lijkt te hebben.
Veel meer dan een beetje wisselgeld is hij ook niet waard anders. Viel ook weer gruwelijk door de mand gisteren. Net als Ghazi.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moet wel. Anders zou je Veltman gratis weggeven i.p.v. hem CV te zetten.
ik neig naar beiden, hij heeft teveel geëxperimenteerd terwijl er geen tijd voor was, de spelers zijn niet professioneel genoeg om het op te pakken en gisteren was het mentaal ook een labiel zooitje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Mogelijk maar is het dan de zwakte van Bosz of de zwakte van (een deel van) het elftal? Ik neig toch naar het tweede.
Wel fijn om te weten dat het elftal z'n zin heeft gekregen want van het pressiespel was niet veel meer over. Ze zullen gisteren ongetwijfeld genoten hebben van hun meer ingebouwde zekerheid. Een prachtige kopie van het lofwaardige spel zoals vorig jaar tegen het grootste RB Salzburg.
El Ghazi kan toch ook al maaaaaaaaaaaaaaanden niet meer?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:37 schreef Fargo het volgende:
[..]
Veel meer dan een beetje wisselgeld is hij ook niet waard anders. Viel ook weer gruwelijk door de mand gisteren. Net als Ghazi.
Tweehonderd procent mee eens en ook wat ik al sinds de voorbereiding roep. Spelopvatting is helemaal niks mis mee zelfs. Je mist inderdaad kunde (Ghazi, Veltman, Viergever, Dijks) en creativiteit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat tweede.
Bosz valt weinig te verwijten, die heeft een duidelijke visie en spelbeeld. Dat zal vast vooraf besproken zijn toen hij werd gehaald.
Dat spelbeeld is niks mis mee, alleen de uitvoering vereist kundige spelers en creativiteit. Wat de selectie momenteel niet lijkt te hebben.
Snap niet dat Cerny niet eens bij de selectie zit/zatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:38 schreef Dven het volgende:
[..]
El Ghazi kan toch ook al maaaaaaaaaaaaaaanden niet meer?Speelt één redelijke (meer ook niet) pot om er vervolgens weer vijf af te sluiten als slechtste man van het veld.
Inderdaad, wat een aanfluiting. En eigenlijk weer eens niet eens verrassend. Bij de line-up zag je het verschil al. Als je nu nog denkt dat je het met elf jongetjes afkunt op dit niveau, dan mag je je verwachtingen flink wat lager bijstellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:38 schreef Dven het volgende:
[..]
El Ghazi kan toch ook al maaaaaaaaaaaaaaanden niet meer?Speelt één redelijke (meer ook niet) pot om er vervolgens weer vijf af te sluiten als slechtste man van het veld.
Snap het opzich wel. Ajax kan zelf niks creëren en ze hopen op een vrije trap. Schone kan die opzich wel lekker binnen schieten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Snap niet dat Cerny niet eens bij de selectie zit/zat
Ga je Schone inbrengen, die vent heeft ook 1 half seizoen goed gespeeld. Kan er niks van en is veels te traag.
gisteren had niets te maken met leeftijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een aanfluiting. En eigenlijk weer eens niet eens verrassend. Bij de line-up zag je het verschil al. Als je nu nog denkt dat je het met elf jongetjes afkunt op dit niveau, dan mag je je verwachtingen flink wat lager bijstellen.
En niveau-verschil kan niks te maken hebben met het feit dat die mannen al wat meer bagage hebben? Indirect kan het best met leeftijd te maken hebben. Ik trek in elk geval de conclusie dat je tegen dit soort clubs al niet meer toekomt met potentie en talent.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gisteren had niets te maken met leeftijd.
gewoon niveau verschil, en totaal geen concentratie.
geen wil om te winnen, bazoer liep over het veld alsof hij er al 180 minuten op had zitten
DOE NOU NIET ZO FLAUW.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:49 schreef BadderHaring het volgende:
Dan maar weer halve finale EL dit jaar jongens, dat moet toch kunnen na al die versterkingen deze zomer.
Je had thuis allang en breed het verschil moeten maken. Thuis had je 3 a 4-0 moeten winnen dan was het nu appeltje eitje geweest. Zulke wedstrijden moet je niet laten beslissen in een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
En niveau-verschil kan niks te maken hebben met het feit dat die mannen al wat meer bagage hebben? Indirect kan het best met leeftijd te maken hebben. Ik trek in elk geval de conclusie dat je tegen dit soort clubs al niet meer toekomt met potentie en talent.
dat is wat anders, daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
En niveau-verschil kan niks te maken hebben met het feit dat die mannen al wat meer bagage hebben? Indirect kan het best met leeftijd te maken hebben. Ik trek in elk geval de conclusie dat je tegen dit soort clubs al niet meer toekomt met potentie en talent.
Dat eerste lukte tegen PAOK ook niet. En die pot was in mijn ogen beter dan die tegen Rostov.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je had thuis allang en breed het verschil moeten maken. Thuis had je 3 a 4-0 moeten winnen dan was het nu appeltje eitje geweest. Zulke wedstrijden moet je niet laten beslissen in een uitwedstrijd.
Klopt maar we kunnen wel zeiken over deze uitwedstrijd maar als je thuis gewoon wint dan had gisteren helemaal niet zo gelopen. De grootste fout is de heenwedstrijd, DAAR moet je het al laten zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat eerste lukte tegen PAOK ook niet. En die pot was in mijn ogen beter dan die tegen Rostov.
En nog een linksback erbij graag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:24 schreef mokkiemok het volgende:
Ghazi banken verkopen, Bazoer banken verkopen
Gudelj verkopen
Ziyech halen!!!!
Bailey halen
waarom speel Viergever nog (niet eens de slechtste gisteren maargoed)
Nouri/Frenkie de kans geven. Gewoon basis zetten ala Feyenoord.
Riedewald op 6
Veltman op CV
Sanchez op CV
man man man
quote:Door Ajax in eigen huis met 4-1 verslagen te hebben, mag FK Rostov zich gaan opmaken voor de Champions League. Trainer Dmitri Kirichenko kan zijn geluk niet op.
'Een fantastische wedstrijd', jubelde de coach van de Russen tijdens de persconferentie. 'En een historische wedstrijd. We begonnen heel agressief en dat heeft ons uiteindelijk dit resultaat opgeleverd', aldus de Rostov-coach, die met een 1-1 gelijkspel uit het uitduel aan de return was begonnen.
'Dat was ook ons plan. In de eerste wedstrijd lieten we Ajax te gemakkelijk voetballen en kwam er ruimte', vervolgde Kirichenko (op de foto tijdens het heenduel) over zijn strijdplan. 'Daardoor werden ze gevaarlijk. Maar vandaag hebben we zo goed als geen problemen met ze gehad en zijn ze totaal niet gevaarlijk geworden over de vleugels.'
Na de 1-0 in de 34ste minuut kon Rostov achterover leunen. 'En dat is waar we goed in zijn. Bovendien hebben we onze standaardsituaties weer perfect uitgevoerd', aldus Kirichenko, die zijn ploeg de 0-2 uit een vrije trap zag maken en de 0-3 uit een corner. 'Dat is een compliment waard, want daar hebben we flink op getraind.'
Kirichenko bedankte tot slot Kurban Berdeyev. De succescoach die Rostov naar de play-offs geleid had, zag een overstap naar Spartak Moskou afketsen. Toch had Kirichenko intussen het stokje overgenomen van Berdeyev, die wel weer aansloot bij de begeleidingsstaf na het mislopen van zijn overgang. 'Ik wil het team bedanken voor dit fantastische resultaat. Wie mij onlangs had verteld dat ik de ploeg naar de Champions League zou loodsen, had ik voor gek verklaard. Daarom wil ik Kurban ook bedanken. Gelukkige verjaardag!', zo feliciteerde hij zijn collega alvast met zijn 64ste verjaardag van donderdag.
En of Kirichenko nu droomt van Barcelona of Real Madrid als opponent? 'Nee, alle ploegen die wij treffen zullen sterk zijn.'
Bazoer verkopen. Volgens mij ben je nog niet wakkerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
En nog een linksback erbij graag.
Maar wat ik wil uitleggen is dat het niet meer zo 'gewoon' is om van zo'n ploeg thuis met 2-0, 3-0 te winnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar we kunnen wel zeiken over deze uitwedstrijd maar als je thuis gewoon wint dan had gisteren helemaal niet zo gelopen. De grootste fout is de heenwedstrijd, DAAR moet je het al laten zien.
Bazoer verkopen zou idioot zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
En nog een linksback erbij graag.
Gewoon is het zeker niet, natuurlijk niet, maar een goede ploeg doet dat wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maar wat ik wil uitleggen is dat het niet meer zo 'gewoon' is om van zo'n ploeg thuis met 2-0, 3-0 te winnen.
Ik zie voor de rest geen plek voor Bazoer als Riedewalt op 6 staat. Dus voor een flinke som zou hij van mij weg mogen. MOET niet weg, misschien kan hij weer naar CV?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bazoer verkopen. Volgens mij ben je nog niet wakker![]()
Speelt paar potten kut en hop verkopen die handel! Die kerel heeft meer talent in 1 teen dan de rest van de selectie bijelkaar en speelde vorig seizoen meer dan goed.
andersom blijkbaar wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maar wat ik wil uitleggen is dat het niet meer zo 'gewoon' is om van zo'n ploeg thuis met 2-0, 3-0 te winnen.
Kom je precies bij het volgende punt wat ik al weken probeer duidelijk te makenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon is het zeker niet, natuurlijk niet, maar een goede ploeg doet dat wel.
Geen fan van Haps, maar is beter dan Dijks en Viergever ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:03 schreef Poepz0r het volgende:
Haps halen maja roepen we pas een half jaar ofzo![]()
Riedewald gewoon CV. Je leeft een beetje in de waan van de dag ouwe reus. Dat Riedewald 4 potjes leuk speelt op CVM maakt hem geen CVM. Bazoer is een CM/CVM (jeugd CV). Spelers GRAAG op hun natuurlijke positie laten spelen of zullen we Onana meteen spits maken?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zie voor de rest geen plek voor Bazoer als Riedewalt op 6 staat. Dus voor een flinke som zou hij van mij weg mogen. MOET niet weg, misschien kan hij weer naar CV?
Voor zijn leeftijd een geweldig spelertje hoor. Ken weinig backs van zijn leeftijd die al zo volwassen spelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Geen fan van Haps, maar is beter dan Dijks en Viergever ja.
het spel van Riedewald past perfect op CVMquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Riedewald gewoon CV. Je leeft een beetje in de waan van de dag ouwe reus. Dat Riedewald 4 potjes leuk speelt op CVM maakt hem geen CVM. Bazoer is een CM/CVM (jeugd CV). Spelers GRAAG op hun natuurlijke positie laten spelen of zullen we Onana meteen spits maken?
Zet je Bazoer met daarachter Veltman - Riedewald is ook een prima blok. Veltman zal wel weggaan volgend seizoen dan kan Sanchez hem mooi opvolgen etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het spel van Riedewald past perfect op CVM
als je daarachter Sanchez en Veltman zet is dat gewoon een goed centrum.
*gijpmodus aan*quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zet je Bazoer met daarachter Veltman - Riedewald is ook een prima blok. Veltman zal wel weggaan volgend seizoen dan kan Sanchez hem mooi opvolgen etc.
Hehe. Sanchez zal zeker zijn minuten maken maar om er direct een basisspeler van te maken terwijl Veltman/Riedewald al tijden samenspelen gaat mij tever.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
*gijpmodus aan*
We hebben behoefte aan Sanchez op CV
*gijpmodus uit*
Als er elke week 11 anderen op het veld staan kan je toch ook niet verwachten dat de spelers erin geloven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortom : Ajax weet welke kant het op wil, alleen de spelers geloven er niet zo in. Duidelijker ga je het niet krijgen en dan is er maar één oplossing : Flink snijden en doorselecteren.
Dat middenveld is juist het probleeeheeeeemmmquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:16 schreef iPat het volgende:
------------------------------Krul-----------------------------
------------Tete--------Sanchez-----Riedewald--------
Veltman-----------------------------------------------Dijks
--------------------Gudelj-----Bazoer---------------------
-------------------------Klaassen---------------------------
------------------Traore----------Younes------------------
De 0 een keer houden zal fijn zijn.
maar dat is dan ook niet zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er elke week 11 anderen op het veld staan kan je toch ook niet verwachten dat de spelers erin geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |