Kortzichtigheidquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Barca en Madrid Ajax niet kapot maakte zouden ze wel van Roda en Willem 2 winnen.
Heb je EL gezien? Kijk je weleens Spaans voetbal? Eibar, Osasuna, Coruna etc kunnen er helemaal geen kut van. Niveau Arouca tegen Heracles, hou op zeg.quote:
Klopt dat voetbal kapot gaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel te makkelijk gedacht.
Kan toch niet met alle Europese regels. En die UEFA bobo's hebben daar geen boodschap aan, die denken dat het wel lekker gaat met de CL waar elk jaar dezelfde clubs de dienst uitmaken en lekker grote aankopen doen. Vandaar dat plan dat die 4 toplanden nu 4 vaste plaatsen krijgen.
Voetbal gaat toch naar de tyfus zo
Dat zijn incidenten!!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Barca en Madrid Ajax niet kapot maakte zouden ze wel van Roda en Willem 2 winnen.
Het is vreselijk voorspelbaar geworden in de CL. Vroeger waren er nog veel meer verrassingen, 12 jaar terug een Porto dat de CL won of PSV in 2005 die de halve finale bereikte.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat een kolder.
Het TOPvoetbal verplaatst zich naar andere steden. Dat is alles
Gaat wel veranderen zodra er protesten gaan komen uit de kleinere competities, let maar op. Dit kabbelt nog wat voort maar niet voor lang.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt dat voetbal kapot gaat.
Je hebt het over de EL en je roept over Eibar, Coruna en Osasuna. Wat wil je nou.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je EL gezien? Kijk je weleens Spaans voetbal? Eibar, Osasuna, Coruna etc kunnen er helemaal geen kut van. Niveau Arouca tegen Heracles, hou op zeg.
Zijn het ook of hebben we al vaker van Willem 2 thuis verloren? Nee dus is er sprake van een incident (iets wat niet vaak voorkomt).quote:
Prima.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je EL gezien? Kijk je weleens Spaans voetbal? Eibar, Osasuna, Coruna etc kunnen er helemaal geen kut van. Niveau Arouca tegen Heracles, hou op zeg.
Daar geven ze geen fuck om, beste.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat wel veranderen zodra er protesten gaan komen uit de kleinere competities, let maar op. Dit kabbelt nog wat voort maar niet voor lang.
Ook daar spelen wat ''mindere'' clubs in mee uit Spanje, Portugal etc. Nu refereer ik niet direct naar die clubs he maar in het algemeen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt het over de EL en je roept over Eibar, Coruna en Osasuna. Wat wil je nou.
Heel veel kutclubjes waar Ajax kansloos tegen was, de afgelopen jaren. Het is zelf verantwoordelijk voor deze rommel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kortzichtigheid![]()
![]()
Hoe vaak verliest Ajax van zulke clubs over een termijn van 10 jaar? Anders kijk je lekker naar 1-2 potjes en baseer je daar je mening op
Dat boeit ze echt niet, ze zijn veel banger voor die grote clubs uit de grote landen. Want die brengen het meeste tv-geld op.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat wel veranderen zodra er protesten gaan komen uit de kleinere competities, let maar op. Dit kabbelt nog wat voort maar niet voor lang.
Jawel hoor. Er gaat al tijden een discussie om de CL om te gooien naar een echt kampioenenbal dus IEDERE kampioen recht op directe plaatsing etc. Met een max van 2-3 per land.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar geven ze geen fuck om, beste.
Mar de missie va Bosz is aantrekkelijk aanvallend voetbal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Prima.
Maar in voetbal is het ook belangrijk dat je kan verdedigen.
Red Bull een kutclub?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heel veel kutclubjes waar Ajax kansloos tegen was, de afgelopen jaren. Het is zelf verantwoordelijk voor deze rommel.
Bron?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er gaat al tijden een discussie om de CL om te gooien naar een echt kampioenenbal dus IEDERE kampioen recht op directe plaatsing etc. Met een max van 2-3 per land.
Hebben die zoveel fantastische spelers dan? GROOT voordeel voor een Betis en ook voor een Stoke City bijvoorbeeld is dat ze zeer grote talenten kunnen lenen van een Barca, Chelsea etc. Vaak krijgen ze de eerste optie want eigen competitie etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:36 schreef Tjacka het volgende:
Een Real Betis Sevilla vist in dezelfde vijver als ons anders.
Wat weet jij nou weer buiten Gutierrez te melden over de spelers die Betis aantrok.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:36 schreef Tjacka het volgende:
Een Real Betis Sevilla vist in dezelfde vijver als ons anders.
Stoke huurt niet veel spelers.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben die zoveel fantastische spelers dan? GROOT voordeel voor een Betis en ook voor een Stoke City bijvoorbeeld is dat ze zeer grote talenten kunnen lenen van een Barca, Chelsea etc. Vaak krijgen ze de eerste optie want eigen competitie etc.
Ik hoorde V Praag dit een tijd geleden al voorstellen. Schijnt dat een of andere bobo van de UEFA dit met hem had besproken ofzo. Hoor er de laatste tijd weinig over maar kan mij voorstellen dat er een bepaalde groep is die dit echt wel wil doordrukken.quote:
Heiko en Vaartgodquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat weet jij nou weer buiten Gutierrez te melden over de spelers die Betis aantrok.
Afgelopen jaren, Hansie. Niet zo kortzichtig met maar 1 clubje zijn. De afgelopen 5 jaar heeft Ajax op 1 gebied goed geboerd en dat is met transfers. Sportief gezien is het drama en nergens lijkt het erop dat het in de nabije toekomst anders zal zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Red Bull een kutclub?![]()
![]()
![]()
![]()
Rapid Wien idd die moet je pakken maar Salzburg was gewoon een prima ploeg die Ajax uitstekend door had tactisch gezien.
Bij wijze van ouwe reus. Clubs ala Stoke en alles daaromheen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stoke huurt niet veel spelers.
De 4 grote competities ook als ze eruit stappen. Want dan organiseren ze zelf wel een toernooi waar iedereen naar kijkt, en blijft de UEFA over met de rest.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoorde V Praag dit een tijd geleden al voorstellen. Schijnt dat een of andere bobo van de UEFA dit met hem had besproken ofzo. Hoor er de laatste tijd weinig over maar kan mij voorstellen dat er een bepaalde groep is die dit echt wel wil doordrukken.
Uiteraard willen de 4 grote competities dat niet, maar stel alle andere competities zeggen wij willen het anders en de 4 grote competities willen dat niet, dan krijg je een hele kleine saaie CL heDe kleinere competities hebben SAMEN wel de macht.
Correct maar we kunnen 2 dingen doen; Blijven kankeren of we gaan een andere club supporteren right.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Afgelopen jaren, Hansie. Niet zo kortzichtig met maar 1 clubje zijn. De afgelopen 5 jaar heeft Ajax op 1 gebied goed geboerd en dat is met transfers. Sportief gezien is het drama en nergens lijkt het erop dat het in de nabije toekomst anders zal zijn.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoorde V Praag dit een tijd geleden al voorstellen. Schijnt dat een of andere bobo van de UEFA dit met hem had besproken ofzo. Hoor er de laatste tijd weinig over maar kan mij voorstellen dat er een bepaalde groep is die dit echt wel wil doordrukken.
Uiteraard willen de 4 grote competities dat niet, maar stel alle andere competities zeggen wij willen het anders en de 4 grote competities willen dat niet, dan krijg je een hele kleine saaie CL heDe kleinere competities hebben SAMEN wel de macht.
Vraag mij af of je zomaar zelf wat mag organiseren. Hoe kom je aan scheidsrechters die verbonden zijn met de UEFA?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De 4 grote competities ook als ze eruit stappen. Want dan organiseren ze zelf wel een toernooi waar iedereen naar kijkt, en blijft de UEFA over met de rest.
Ik zeg ook niet dat dat gaat gebeuren. Dat er iets moet gebeuren is vrij duidelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op zetten.
Krijgen we een soort NBA in Europaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De 4 grote competities ook als ze eruit stappen. Want dan organiseren ze zelf wel een toernooi waar iedereen naar kijkt, en blijft de UEFA over met de rest.
Die zijn wel weg te kopen. En als ze zelf allemaal een nieuwe bond en Superleague oprichten krijg je gewoon net zo'n fenomeen als met darts. Twee verschillende bonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vraag mij af of je zomaar zelf wat mag organiseren. Hoe kom je aan scheidsrechters die verbonden zijn met de UEFA?
Voor je bloeddruk zou ik accepteren hoe het loopt. Dat beursgenoteerde gedoe zorgt voor weinig goeds.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct maar we kunnen 2 dingen doen; Blijven kankeren of we gaan een andere club supporteren right.
Dat zeg je nu maar ik betwijfel dat zeer sterk. 2 bonden zou wel genot zijn trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn wel weg te kopen. En als ze zelf allemaal een nieuwe bond en Superleague oprichten krijg je gewoon net zo'n fenomeen als met darts. Twee verschillende bonden.
Ze willen dan soort Europese competitie houden, doodsteek voor de nationale competities.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijgen we een soort NBA in Europa
Ook wel genot dat idee. Maar dan wel met salarycap etc
Ik vind het sowieso allemaal best ouwe reus. Had niet alleen voor Ajax maar ook voor het Nederlands voetbal gehoopt dat ze zich zouden plaatsen, maar dan had je het thuis al af moeten maken natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor je bloeddruk zou ik accepteren hoe het loopt. Dat beursgenoteerde gedoe zorgt voor weinig goeds.
Nja als ze ermee dreigen en de UEFA bereid is die eisen in te willigen zullen die landen er wel onderzoek naar gedaan hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg je nu maar ik betwijfel dat zeer sterk. 2 bonden zou wel genot zijn trouwens.
Dat zal zeker. Ik denk wel dat er wat gaat veranderen in de komende jaren. Zou genot zijn als V Praag UEFA voorzitter gaat worden, want dan gaan er wel dingen veranderen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja als ze ermee dreigen en de UEFA bereid is die eisen in te willigen zullen die landen er wel onderzoek naar gedaan hebben.
Die zal het vast niet worden, een of andere Oostblokker of gladde Italiaan die steekpenningen betaald zal wel gekozen worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zal zeker. Ik denk wel dat er wat gaat veranderen in de komende jaren. Zou genot zijn als V Praag UEFA voorzitter gaat worden, want dan gaan er wel dingen veranderen.
Ik zou eerst eens beginnen met de rekensom Dijks+Tete+40 meter in de rug.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso allemaal best ouwe reus. Had niet alleen voor Ajax maar ook voor het Nederlands voetbal gehoopt dat ze zich zouden plaatsen, maar dan had je het thuis al af moeten maken natuurlijk.
Dankje Piet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kansloos verloren, de realiteit is hard.
Goed middenveld hè.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb wel genoten vanavond. Wat waren we goed in balbezit
20 miljoen in de zak steken en in de CL ballen. Dikke zomer in Eindhoven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat PSV gaat doen is ook nog maar afwachten, 1x een zwaluw maakt nog geen zomer.
Hopen op een gunstige loting.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat PSV gaat doen is ook nog maar afwachten, 1x een zwaluw maakt nog geen zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |