Dat moet wel. Anders zou je Veltman gratis weggeven i.p.v. hem CV te zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:24 schreef mokkiemok het volgende:
Ghazi banken, Bazoer banken
Gudelj verkopen
Ziyech halen!!!!
Bailey halen
waarom speel Viergever nog (niet eens de slechtste gisteren maargoed)
Nouri/Frenkie de kans geven. Gewoon basis zetten ala Feyenoord.
Riedewald op 6
Veltman op CV
Sanchez op CV
man man man
ps: overigen tot de 2-0 gezien.
omdat ze nu ver onder hun niveau spelen, als ze hun normale niveau halen is echt gewoon top van Nederland.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1995 was dan ook uitzonderlijk. Toen viel alles op zijn plek en had Ajax gewoon de allerbeste ploeg van Europa.
Maar waar baseer je op dat het nog wel mee gaat vallen? 2 wedstrijden en slechts 4 keer op doel geschoten? Je verliest kansloos van een ploeg die nog nooit in de aRENa heeft gewonnen en je gaat blamerend onderuit tegen een nietszeggende ploeg uit Rusland.
Het meest erge is dat ik gisteren af en toe terugdacht aan Mike vd Hoorn vorig seizoen. Die zou nu echt een versterking zijn geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moet wel. Anders zou je Veltman gratis weggeven i.p.v. hem CV te zetten.
nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:29 schreef iPat het volgende:
[..]
Het meest erge is dat ik gisteren af en toe terugdacht aan Mike vd Hoorn vorig seizoen. Die zou nu echt een versterking zijn geweest.
Dat de grootmachten dat niet in de gaten hadden ok maar je zag toch echt een steeds beter wordende ploeg vanaf zeg maar 92 die in 95 een hoogtepunt hadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax had niet de beste ploeg. Ajax werd de beste ploeg. Ajax werd 0,00 kansen toegedicht in de CL in 94-95, herinner mij dat als de dag van gisteren.
Mogelijk maar is het dan de zwakte van Bosz of de zwakte van (een deel van) het elftal? Ik neig toch naar het tweede.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
of ze het daarom doen weet ik niet maar gisteren leek het iig of ze er helemaal niets meer van konden en daar heeft hij toch echt een aandeel in.
dat tweede.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Mogelijk maar is het dan de zwakte van Bosz of de zwakte van (een deel van) het elftal? Ik neig toch naar het tweede.
Wel fijn om te weten dat het elftal z'n zin heeft gekregen want van het pressiespel was niet veel meer over. Ze zullen gisteren ongetwijfeld genoten hebben van hun meer ingebouwde zekerheid. Een prachtige kopie van het lofwaardige spel zoals vorig jaar tegen het grootste RB Salzburg.
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een begroting inlevert met CL-opbrengsten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:26 schreef Poepz0r het volgende:
Gok dat Ajax een kleine 20 miljoen uitgegeven heeft aan transfergelden + salarissen daarvan. Dan zou je 25 miljoen overhouden, maar we spelen geen CL en waarschijnlijk wil de directie dat gat (15-20 miljoen) opvullen met het opgebrachte transfergeld, dus zou je nog 5 miljoen te besteden hebben ongeveer gok ik zo.
Kortom : Ajax weet welke kant het op wil, alleen de spelers geloven er niet zo in. Duidelijker ga je het niet krijgen en dan is er maar één oplossing : Flink snijden en doorselecteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat tweede.
Bosz valt weinig te verwijten, die heeft een duidelijke visie en spelbeeld. Dat zal vast vooraf besproken zijn toen hij werd gehaald.
Dat spelbeeld is niks mis mee, alleen de uitvoering vereist kundige spelers en creativiteit. Wat de selectie momenteel niet lijkt te hebben.
Veel meer dan een beetje wisselgeld is hij ook niet waard anders. Viel ook weer gruwelijk door de mand gisteren. Net als Ghazi.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moet wel. Anders zou je Veltman gratis weggeven i.p.v. hem CV te zetten.
ik neig naar beiden, hij heeft teveel geëxperimenteerd terwijl er geen tijd voor was, de spelers zijn niet professioneel genoeg om het op te pakken en gisteren was het mentaal ook een labiel zooitje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Mogelijk maar is het dan de zwakte van Bosz of de zwakte van (een deel van) het elftal? Ik neig toch naar het tweede.
Wel fijn om te weten dat het elftal z'n zin heeft gekregen want van het pressiespel was niet veel meer over. Ze zullen gisteren ongetwijfeld genoten hebben van hun meer ingebouwde zekerheid. Een prachtige kopie van het lofwaardige spel zoals vorig jaar tegen het grootste RB Salzburg.
El Ghazi kan toch ook al maaaaaaaaaaaaaaanden niet meer?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:37 schreef Fargo het volgende:
[..]
Veel meer dan een beetje wisselgeld is hij ook niet waard anders. Viel ook weer gruwelijk door de mand gisteren. Net als Ghazi.
Tweehonderd procent mee eens en ook wat ik al sinds de voorbereiding roep. Spelopvatting is helemaal niks mis mee zelfs. Je mist inderdaad kunde (Ghazi, Veltman, Viergever, Dijks) en creativiteit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat tweede.
Bosz valt weinig te verwijten, die heeft een duidelijke visie en spelbeeld. Dat zal vast vooraf besproken zijn toen hij werd gehaald.
Dat spelbeeld is niks mis mee, alleen de uitvoering vereist kundige spelers en creativiteit. Wat de selectie momenteel niet lijkt te hebben.
Snap niet dat Cerny niet eens bij de selectie zit/zatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:38 schreef Dven het volgende:
[..]
El Ghazi kan toch ook al maaaaaaaaaaaaaaanden niet meer?Speelt één redelijke (meer ook niet) pot om er vervolgens weer vijf af te sluiten als slechtste man van het veld.
Inderdaad, wat een aanfluiting. En eigenlijk weer eens niet eens verrassend. Bij de line-up zag je het verschil al. Als je nu nog denkt dat je het met elf jongetjes afkunt op dit niveau, dan mag je je verwachtingen flink wat lager bijstellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:38 schreef Dven het volgende:
[..]
El Ghazi kan toch ook al maaaaaaaaaaaaaaanden niet meer?Speelt één redelijke (meer ook niet) pot om er vervolgens weer vijf af te sluiten als slechtste man van het veld.
Snap het opzich wel. Ajax kan zelf niks creëren en ze hopen op een vrije trap. Schone kan die opzich wel lekker binnen schieten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Snap niet dat Cerny niet eens bij de selectie zit/zat
Ga je Schone inbrengen, die vent heeft ook 1 half seizoen goed gespeeld. Kan er niks van en is veels te traag.
gisteren had niets te maken met leeftijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een aanfluiting. En eigenlijk weer eens niet eens verrassend. Bij de line-up zag je het verschil al. Als je nu nog denkt dat je het met elf jongetjes afkunt op dit niveau, dan mag je je verwachtingen flink wat lager bijstellen.
En niveau-verschil kan niks te maken hebben met het feit dat die mannen al wat meer bagage hebben? Indirect kan het best met leeftijd te maken hebben. Ik trek in elk geval de conclusie dat je tegen dit soort clubs al niet meer toekomt met potentie en talent.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gisteren had niets te maken met leeftijd.
gewoon niveau verschil, en totaal geen concentratie.
geen wil om te winnen, bazoer liep over het veld alsof hij er al 180 minuten op had zitten
DOE NOU NIET ZO FLAUW.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:49 schreef BadderHaring het volgende:
Dan maar weer halve finale EL dit jaar jongens, dat moet toch kunnen na al die versterkingen deze zomer.
Je had thuis allang en breed het verschil moeten maken. Thuis had je 3 a 4-0 moeten winnen dan was het nu appeltje eitje geweest. Zulke wedstrijden moet je niet laten beslissen in een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
En niveau-verschil kan niks te maken hebben met het feit dat die mannen al wat meer bagage hebben? Indirect kan het best met leeftijd te maken hebben. Ik trek in elk geval de conclusie dat je tegen dit soort clubs al niet meer toekomt met potentie en talent.
dat is wat anders, daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
En niveau-verschil kan niks te maken hebben met het feit dat die mannen al wat meer bagage hebben? Indirect kan het best met leeftijd te maken hebben. Ik trek in elk geval de conclusie dat je tegen dit soort clubs al niet meer toekomt met potentie en talent.
Dat eerste lukte tegen PAOK ook niet. En die pot was in mijn ogen beter dan die tegen Rostov.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je had thuis allang en breed het verschil moeten maken. Thuis had je 3 a 4-0 moeten winnen dan was het nu appeltje eitje geweest. Zulke wedstrijden moet je niet laten beslissen in een uitwedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |