Ik kan me hier uitstekend in vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:29 schreef wackmack het volgende:
http://www.vi.nl/web/radi(...)d-.htm?channel=phone
er was niemand goed, enige lichtpuntje vond ik Dolberg, verder begrijp ik Bosz niet, die is sinds 8 weken aan het experimenteren om uiteindelijk te belanden waar De Boer het achterliet, dus waarom daar niet 8 weken geleden mee beginnen en er dan aanvallendere accenten inbrengen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen enkele speler die een redelijke pass kan geven. Stel dan Nouri, Frenkie De Jong op of koop Ziyech (met afstand de beste keuze) maar dit middenveld mist passend vermogen.
het is aan de coach om er een team van te maken, gisteren zag ik daar weinig vanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:32 schreef KingRadler het volgende:
Bosz zal wel geschrokken zijn dat hij zoveel matige spelers heeft.
Let's call it evenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Er mogen echt een hoop spelers doorgeselecteerd worden.
Ik snap het wel hoor, als Ajax-speler zou ik hem ook laten vallen. Hoge pressie, aanvallend voetbal.. Brrr eng allemaal! En je wordt er misschien zelfs wel een beetje moe van. Dat kan dus écht niet hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is aan de coach om er een team van te maken, gisteren zag ik daar weinig van
We kunnen, ondanks alles, wel zeggen dat we hebben gedomineerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb wel genoten vanavond. Wat waren we goed in balbezit
of ze het daarom doen weet ik niet maar gisteren leek het iig of ze er helemaal niets meer van konden en daar heeft hij toch echt een aandeel in.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, als Ajax-speler zou ik hem ook laten vallen. Hoge pressie, aanvallend voetbal, brrr eng allemaal en je worst er misschien zelfs wel een beetje moe van. Dat kan dus écht niet hoor.
ik zag gisteren die stats voorbij komen, alle drie alleen maar breedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:43 schreef TheJanitor het volgende:
Klaassen en Gudelj verkopen en er nog wat van proberen te maken. Met die 2 op het middenveld zal het nooit wat worden.
twitter:JongsmaJongsma twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:01:46Passing middenvelders Ajax tot dusver tegen FC Rostov. (@OptaJohan) https://t.co/d6B8LT4fJC reageer retweet
FC tikkie breedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:45 schreef Tarado het volgende:
twitter:JongsmaJongsma twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:01:46Passing middenvelders Ajax tot dusver tegen FC Rostov. (@OptaJohan) https://t.co/d6B8LT4fJC reageer retweet
Dat ligt eraan of Ziyech (als hij zou komen) de afgelopen weken niet met andere clubs bezig was en dat dat alsnog niet doorging en hij besluit alsnog voor Ajax te kiezen. Je zou zeggen haal hem dan eerder, maar misschien was dat wel helemaal niet mogelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef wackmack het volgende:
Zou Ajax nu wel Ziyech halen?
Dat is dan toch ook wanbeleid
Die gaat na gister niet meer komen. En als je hem had willen halen had je dat eerder in de voorbereiding moeten doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef wackmack het volgende:
Zou Ajax nu wel Ziyech halen?
Dat is dan toch ook wanbeleid
hij schijnt wel te willen maar dat had je zeker eerder moeten doen, maar goed het is ook een kwestie van geld, hoe dichter tegen eind augustus hoe goedkoper hij wordtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die gaat na gister niet meer komen. En als je hem had willen halen had je dat eerder in de voorbereiding moeten doen.
Heb zomaar het vermoeden dat hij bij AC Milan gaat ballen. Die zoeken een vervanger voor Hondagod. Zou prima club voor onze bontkraagvriend zijn trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij schijnt wel te willen maar dat had je zeker eerder moeten doen, maar goed het is ook een kwestie van geld, hoe dichter tegen eind augustus hoe goedkoper hij wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |