Conclusie we pakken de punten niet. Dat Roda 2x scoorde was wel loller.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Roda JC werkten we de kansen niet af en tegen Willem II was het een onverklaarbare offday.
Nu ben je aan het liegen want uiteindelijk trok De Boer bij en zette hij Anita op 6. Janssen en Anita gingen in 2012 door dezelfde deur naar buiten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niet blij hoe hij door Ajax werd behandeld.
Speelde geniaal op 6, maar moest toen wieberen omdat Febo Theo op zijn plek moest staan.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat wat Bazoer dit seizoen laat zien (en de laatste wedstrijden vorig seizoen) nergens op lijkt. Die zit in zijn dip en komt hij vast wel uit, maar mag nu even banken. Riedewald speelde vandaag niet goed, maar zie ik ook liever op 6. En gewoon laten staan dan en vertrouwen geven, net als aan Sinkgodquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct maar verschillende users hier leven in de waan van de dag. INEENS kunnen Bazoer en Riedewald etc niet meer voetballen. Hou op zeg, bekijk vorig jaar o.a. eens.
Talenten eruit halen in een dip is het domste wat je kunt doen ouwe reus. Gewoon laten staan, talent is niet verdwenen ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat wat Bazoer dit seizoen laat zien (en de laatste wedstrijden vorig seizoen) nergens op lijkt. Die zit in zijn dip en komt hij vast wel uit, maar mag nu even banken. Riedewald speelde vandaag niet goed, maar zie ik ook liever op 6. En gewoon laten staan dan en vertrouwen geven, net als aan Sinkgod
Ja maar toen had Anita het wel al gehad daarmee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu ben je aan het liegen want uiteindelijk trok De Boer bij en zette hij Anita op 6. Janssen en Anita gingen in 2012 door dezelfde deur naar buiten.
Roda JC was het feit dat je steeds verder naar achteren ging lopen het fatale. Van Willem II weet ik alleen dat het positiespel een grote kolder was, maar daar kan het niet alleen aan liggen tegen Willem fucking II.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Conclusie we pakken de punten niet. Dat Roda 2x scoorde was wel loller.
Bosz en verdedigenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda JC was het feit dat je steeds verder naar achteren ging lopen het fatale. Van Willem II weet ik alleen dat het positiespel een grote kolder was, maar daar kan het niet alleen aan liggen tegen Willem fucking II.
Dat is niet perse dom, maar dat is gewoon ook in bescherming nemen. Anders komt er helemaal een druk op hem vanuit supporters en de media dat hij er niks meer van bakt, sterke jongen die daar mee kan omgaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Talenten eruit halen in een dip is het domste wat je kunt doen ouwe reus. Gewoon laten staan, talent is niet verdwenen ofzo.
Ik denk dat het ook mede aan conditie te wijten is. In 2015 draaide Vitesse op volle toeren en toen kregen ze niet veel doelpunten tegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bosz en verdedigenGing bij Vitesse al lolbad en nu weer. Dat is echt het zwakke punt van Bosz.
Dat is toch een vereiste om bij de Telegraaf te mogen werken?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Mike Verweij ook af en toe een smerig figuur.
Al sluit ik niet uit dat Valentijn Driessen hem ook een beetje gek maakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch een vereiste om bij de Telegraaf te mogen werken?
En op 1 september weer een propaganda stukje voor Overmars.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al sluit ik niet uit dat Valentijn Driessen hem ook een beetje gek maakt.
Die Bosz is morgen wegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Mike Verweij ook af en toe een smerig figuur.
quote:In Deventer moet zondag een goede uitslag worden neergezet om de woedende fans nog enigszins tot bedaren te brengen. De directie kan daaraan bijdragen door nu eindelijk eens de hand van de knip te halen en naast de binnen gehengelde Tim Krul twee of drie topaankopen te doen. Gezien het schrijnende gebrek aan creativiteit zou Hakim Ziyech de topprioriteit moeten zijn.
De druk op Bosz is nu groot ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een groot anti-Boszstukje. Wat een droevig figuur.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De druk op Bosz is nu groot ja.
Maar ook dat de spelers totaal niet thuis gaven en Ajax werd afgetroefd op MENTALITEIT
Sinkgraven voor Bazoer en ik vind dit een puik plan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed, zondag dan maar.
#OnananananaTeteVeltmanSanchezDijksKlaassenRiedewaldBazoerCernyDolbergYounes
Sinkgraven erin is nog iets te radicaal. Dit zijn #smallstepsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven voor Bazoer en ik vind dit een puik plan.
Ik denk dat Sinkgraven erin minder radicaal is dan dat Bosz Traoré eruit gooit en Cerny opeens in de basis.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven erin is nog iets te radicaal. Dit zijn #smallsteps
Je bent te laat Hans. Het trolluurtje is al voorbij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:50 schreef riazop het volgende:
Wat is het probleem?
Bosz beloofde aanvallend voetbal, balbezit en doelpunten.
Ajax had 65 % balbezit en we hebben maar liefst 5 doelpunten gezien.
kijk eens naar Sereroquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niet blij hoe hij door Ajax werd behandeld.....
Iemand al een legit gevonden voor waarom hij er wel in zou moeten?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maarja die Gudelj heeft blijkbaar een seizoenskaart voor de basis gekocht, dus die gaat er ook niet uit.
Welneequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven erin is nog iets te radicaal. ..
Vraag het LitmanenAFCA of inslagenreuring.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand al een legit gevonden voor waarom hij er wel in zou moeten?
enige persoon met nog een beetje fysiek op het middenveldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand al een legit gevonden voor waarom hij er wel in zou moeten?
Of Ratjetoe omdat Gudelj voor zijn sport leeft..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag het LitmanenAFCA of inslagenreuring.
Die geloven nog in hem.
Alleen is dat nut er nooit geweest, blundert hij defensief veel en kan hij bovenal niet voetballen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:55 schreef riazop het volgende:
[..]
enige persoon met nog een beetje fysiek op het middenveld
Je merkt het pas als ie er NIET is. Dan worden die andere kabouters op het middenveld weggeblazen. Ook door een tegenstander als Go Ahead ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is dat nut er nooit geweest, ...
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog liever dat er iedere ochtend een gospelkoor aan mijn bed komt zingen dan Gudelj in de basis.
LOL. Riedewald en Klaassen zou ik allerminst in die categorie scharen maar ga vooral verder.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Je merkt het pas als ie er NIET is. Dan worden die andere kabouters op het middenveld weggeblazen. Ook door een tegenstander als Go Ahead ja.
Gelukkig werden we tegen Rostov niet weggeblazen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Je merkt het pas als ie er NIET is. Dan worden die andere kabouters op het middenveld weggeblazen. Ook door een tegenstander als Go Ahead ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |