Je merkt het pas als ie er NIET is. Dan worden die andere kabouters op het middenveld weggeblazen. Ook door een tegenstander als Go Ahead ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is dat nut er nooit geweest, ...
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog liever dat er iedere ochtend een gospelkoor aan mijn bed komt zingen dan Gudelj in de basis.
LOL. Riedewald en Klaassen zou ik allerminst in die categorie scharen maar ga vooral verder.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Je merkt het pas als ie er NIET is. Dan worden die andere kabouters op het middenveld weggeblazen. Ook door een tegenstander als Go Ahead ja.
Gelukkig werden we tegen Rostov niet weggeblazen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Je merkt het pas als ie er NIET is. Dan worden die andere kabouters op het middenveld weggeblazen. Ook door een tegenstander als Go Ahead ja.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig werden we tegen Rostov niet weggeblazen.
Riedewald is voor zijn positie internationaal veel te klein. 1.82m. Dat is kleiner dan de gemiddelde man in NL. En die zetten ze af en toe als cv. Lachwekkend.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Riedewald en Klaassen zou ik allerminst in die categorie scharen maar ga vooral verder.
Haha, te klein. Ik ga even mijn oogballen uitsnijden, ze weken in groene zeep en dan kom ik terug om te kijken of deze crap er echt stondquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Riedewald is voor zijn positie internationaal veel te klein. 1.82m. Dat is kleiner dan de gemiddelde man in NL. En die zetten ze af en toe als cv. Lachwekkend.
Klaassen is een bezig baasje, dat geef ik hem na. En een loopwonder ja. Maar in een spijkerhard duel...? Nee.
jij vindt 1.82 groot?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, te klein. Ik ga even mijn oogballen uitsnijden, ...
Hoi René.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:05 schreef riazop het volgende:
[..]
jij vindt 1.82 groot?
Moet je eens in de PL gaan kijken
Die staan op een andere positie vriendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Riedewald is het beste voetbaltalent wat we in Nederland hebben qua CV/controleurspositie. Maar goed, te klein!!11!!!1 Kroos is ook 1.82, doen we ook niet moeilijk over. Xavi, Iniesta..
Ben jij dan beschikbaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik mag hopen dat vanaf nu en 3 weken alles gaat lopen anders hebben we in november een nieuwe coach
Werken die groeihormonen van Blind zo goed ja?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Die staan op een andere positie vriend
gewoon 5 - 4 -1 gaan spelen voorlopig. Tot het vertrouwen weer terug is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Bosz niet snel harde maatregelen neemt, zal het wel snel ten einde zijn ja.
Boeiend, Ajax is toch al doodziek.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Bosz niet snel harde maatregelen neemt, zal het wel snel ten einde zijn ja.
Haha, toedeloe.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef riazop het volgende:
[..]
gewoon 5 - 4 -1 gaan spelen voorlopig. Tot het vertrouwen weer terug is.
Moet jij ook eerst 5 jaar stage lopen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Algemeen directeur zou wel prima zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |