quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig werden we tegen Rostov niet weggeblazen.
Riedewald is voor zijn positie internationaal veel te klein. 1.82m. Dat is kleiner dan de gemiddelde man in NL. En die zetten ze af en toe als cv. Lachwekkend.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Riedewald en Klaassen zou ik allerminst in die categorie scharen maar ga vooral verder.
Haha, te klein. Ik ga even mijn oogballen uitsnijden, ze weken in groene zeep en dan kom ik terug om te kijken of deze crap er echt stondquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Riedewald is voor zijn positie internationaal veel te klein. 1.82m. Dat is kleiner dan de gemiddelde man in NL. En die zetten ze af en toe als cv. Lachwekkend.
Klaassen is een bezig baasje, dat geef ik hem na. En een loopwonder ja. Maar in een spijkerhard duel...? Nee.
jij vindt 1.82 groot?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, te klein. Ik ga even mijn oogballen uitsnijden, ...
Hoi René.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:05 schreef riazop het volgende:
[..]
jij vindt 1.82 groot?
Moet je eens in de PL gaan kijken
Die staan op een andere positie vriendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Riedewald is het beste voetbaltalent wat we in Nederland hebben qua CV/controleurspositie. Maar goed, te klein!!11!!!1 Kroos is ook 1.82, doen we ook niet moeilijk over. Xavi, Iniesta..
Ben jij dan beschikbaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik mag hopen dat vanaf nu en 3 weken alles gaat lopen anders hebben we in november een nieuwe coach
Werken die groeihormonen van Blind zo goed ja?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Die staan op een andere positie vriend
gewoon 5 - 4 -1 gaan spelen voorlopig. Tot het vertrouwen weer terug is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Bosz niet snel harde maatregelen neemt, zal het wel snel ten einde zijn ja.
Boeiend, Ajax is toch al doodziek.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, toedeloe.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef riazop het volgende:
[..]
gewoon 5 - 4 -1 gaan spelen voorlopig. Tot het vertrouwen weer terug is.
Moet jij ook eerst 5 jaar stage lopen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Algemeen directeur zou wel prima zijn.
Tijd voor Jan Woutersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zelfs meer uitstraling dan Flappie. Dus ik heb drie weken nodigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet jij ook eerst 5 jaar stage lopen?
Aan dit soort dingen ik niets, ik wil hoop blijven houden anders kan ik net zo goed alles opzeggen en een huisje kopen in Sevilla alvorens ik daar wekelijks ga zitten juichen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, Ajax is toch al doodziek.
Komt nooit meer goed.
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, Ajax is toch al doodziek.
Komt nooit meer goed.
We gaan kapot aan de koopclubs idd, senk joequote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:17 schreef Tjacka het volgende:
Het is gewoon einde verhaal voor deze club. We gaan kapot aan hoogmoedswaanzin en onze eigen arrogantie. Best een prima einde wel. Al had ik het liever als Twente gehad
Elke keer als er een nieuwe trainer kopt krijgt hij torren in zijn kop, als er een nieuw bestuur komt worden ze megalomaan en gaan ze alle macht opeisen. Ze veranderen om de zoveel jaar van beleid, als ze aankopen doen dan is het vaak aan de verkeerde spelers waardoor het bestuur erna niks durft te kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan dit soort dingen ik niets, ik wil hoop blijven houden anders kan ik net zo goed alles opzeggen en een huisje kopen in Sevilla alvorens ik daar wekelijks ga zitten juichen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We gaan kapot aan de koopclubs idd, senk joe
Pure onzinquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We gaan kapot aan de koopclubs idd, senk joe
FC Ajax of Amsterdam oprichten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:21 schreef Tjacka het volgende:
Prima hoor dat ze nu de supporters gaan aanpakken die zingen en staan in het stadion. (Vreselijke daad natuurlijk). Maar wie gaat er dan aankomende jaren voor een half-volle Arena zorgen? Hoe ching ping omdat Amsterdam lekker veel toeristen heeft?
Zelfs hun gaan niet meer naar een club waar Europees gezien gewoon bijna op amateurniveau wordt gevoetbald.
Ik ben mad
Heb het over de grote clubs met hun mega salarissen etc waardoor je Europees geen zak meer gaat voorstellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ajax is zelf ook gewoon een koopclub hoor, hou jezelf niet voor de gek.
We gaan niet kapot aan een Real, Barca, Bayern etc? Door die clubs stel je geen reet meer voorquote:
Lekker Feyenoord supporteren joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:23 schreef Tjacka het volgende:
Tijd voor een nieuwe club ergens in de Watergraafsmeer dan maar kijken naar de vijfde klasse zondag. Beter dan deze oogaids
We winnen zelfs niet eens Europees van clubs met een begroting die 4x zo laag is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb het over de grote clubs met hun mega salarissen etc waardoor je Europees geen zak meer gaat voorstellen.
Je bent kei in de kortzichtigheid ouwe pik. Kijk eens over de LANGE termijn en niet naar 1 potje. PL clubs, Spaanse clubs etc etc maken clubs als Ajax kapot.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We winnen zelfs niet eens Europees van clubs met een begroting die 4x zo laag is.
Sterker nog, we worden afgedroogd door die ploegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |