Told you soquote:
De andere gasten gaan bijna altijd weg als hun deel geweest is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:59 schreef marimbondo het volgende:
Waar zijn die hockeyteven gebleven?
Die wonnen toch niks?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:59 schreef marimbondo het volgende:
Waar zijn die hockeyteven gebleven?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Als je aan het begin al 10.83 loopt dan is het inderdaad wel balen als je daar de rest van het seizoen niet meer onder komt lijkt me.
Ik kijk niet uit naar Tokyo 2020. Dan krijgen we 10 uur lang voorbeschouwing en 8 uur nabeschouwing + 3 uur analyses van haar interviews na afloopquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:00 schreef TheTraveler het volgende:
Dafne is wel down to earth, de NOS niet
Ah, sorry en bedankt! Kijk dit normaal nooit gezien er boeiende live sport wasquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
De andere gasten gaan bijna altijd weg als hun deel geweest is.
Die is hier niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Ah, sorry en bedankt! Kijk dit normaal nooit gezien er boeiende live sport was! Maar Daphne laat me dit kijken
Haten op een zevenkampsterquote:
dan is het eurosportquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk niet uit naar Tokyo 2020. Dan krijgen we 10 uur lang voorbeschouwing en 8 uur nabeschouwing + 3 uur analyses van haar interviews na afloop
En Edith minder graag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef TheTraveler het volgende:
Ik wil dat Martina meer gaat praten
Ben hier idd ook bang voor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk niet uit naar Tokyo 2020. Dan krijgen we 10 uur lang voorbeschouwing en 8 uur nabeschouwing + 3 uur analyses van haar interviews na afloop
Vooral jammer van het tijdsverschil...dan heb je prime time dus geen live sport.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
SEMI-BREEK:
NOS GAAT DOOR TOT EN MET OS 2020
Kon mij dat ook wel herinneren van het indoor WK. Ook erg pissig direct daarna, na een afkoelperiode was ze dan weer de oude.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ze komt hier zowaar weer als een leuke oprechte meid over, niet de boze machine tegenover Stekelenburg
regelt de NBC welquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral jammer van het tijdsverschil...dan heb je prime time dus geen live sport.
Ze betalen ES/Discovery ja. Maar alleen tv dacht ik, geen streams.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
SEMI-BREEK:
NOS GAAT DOOR TOT EN MET OS 2020
Denk dat er een behoorlijke last van haar ouders is gevallen de laatste dagen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verwacht de vraag; volgens geruchten op internet wijst acne ergens op, kan dat kloppen?
7 uur later daar dus uhhhmm, finales avonds dan is het hier vroeg in middag. Valt nog enigszins mee. Wel goed excuus voor NOS om nog meer gasten in studio te proppenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral jammer van het tijdsverschil...dan heb je prime time dus geen live sport.
Het is een beetje zoals in Sydney destijds, sport vroeg in de ochtend tot laat in de middag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
7 uur later daar dus uhhhmm, finales avonds dan is het hier vroeg in middag. Valt nog enigszins mee. Wel goed excuus voor NOS om nog meer gasten in studio te proppen
Scheelt wel dat ze een avondprogramma kunnen maken die de sport niet in de weg zit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
7 uur later daar dus uhhhmm, finales avonds dan is het hier vroeg in middag. Valt nog enigszins mee. Wel goed excuus voor NOS om nog meer gasten in studio te proppen
Dit ja. Finales gewoon in de nacht, net zoals Beijing.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
prime time voor NBC is 4h00 hier
Schouders?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat er een behoorlijke last van haar ouders is gevallen de laatste dagen.
Dat was aids. Denk ook niet dat ik ooit nog de OS zo ga volgen als dit jaar eigenlijkquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Finales gewoon in de nacht, net zoals Beijing.
Yep...100% zeker dat de stadions dan wel vol gaan zitten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:06 schreef Redefine het volgende:
Qua organisatie denk ik dat Tokio 2020 dan wel weer leuke Spelen gaan zijn
Haha toch maar de blame aan de autocorrectie dit keer, ondanks dat schouders toch een vrij normaal Nederlands woord is zou je zeggenquote:
Het is ook heel moeilijk te zeggen. Waar ben je over vier jaar? Kun |(en wil) je dan vrij krijgen/hebben. En is ook afhankelijk van anderen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was aids. Denk ook niet dat ik ooit nog de OS zo ga volgen als dit jaar eigenlijk
quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:06 schreef Redefine het volgende:
Als de spelen in Frankrijk of Duitsland zijn, zou dat echt top zijn qua tijdenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was aids. Denk ook niet dat ik ooit nog de OS zo ga volgen als dit jaar eigenlijk
Eensquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:07 schreef heywoodu het volgende:
Overigens vind ik Schippers eindelijk weer gewoon leuk overkomen nu dat hele olympische gedoe weer klaar is
Echt treurig idd.. En dan die hockeydozen wel serieus interviewen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:03 schreef TheTraveler het volgende:
Ze praten over Martina alsof hij labiel is...
En ze hebben ook wel wat met veel verschillende sporten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...100% zeker dat de stadions dan wel vol gaan zitten.
Gewichtheffen en worstelen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ze hebben ook wel wat met twee verschillende sporten.
Ik vond het behoorlijk zwaar, en het laatste weekend vond ik het ook wel mooi geweest.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de druk haar te groot werd. De komende toernooien zal ze hier veel beter mee om kunnen gaan denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:07 schreef heywoodu het volgende:
Overigens vind ik Schippers eindelijk weer gewoon leuk overkomen nu dat hele olympische gedoe weer klaar is
Of in Nederlandquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:08 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Als de spelen in Frankrijk of Duitsland zijn, zou dat echt top zijn qua tijden
Precies dit. Beste mannelijke NL atleet van de laatste 10 jaarquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:08 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Echt treurig idd.. En dan die hockeydozen wel serieus interviewen.
Die man heeft driemaal in een 200 m finale gestaan op de OS. Doe eens normaal NOS, het is geen karikatuur
Dat zeker en veel minder gedoe er omheen. Enige wat ik echt ga missen is het uitzicht over de stad en de locaties van de venues, want die zijn in Rio wel geniaal. Jammer alleen dat er vaak zo weinig publiek was/is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:06 schreef Redefine het volgende:
Nee twee moet veel zijn. Vaag dat ik twee typtequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewichtheffen en worstelen?
De setting van Rio is wel geweldig ja. Dat had je alleen de laatste jaren ook nog bij Peking.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zeker en veel minder gedoe er omheen. Enige wat ik echt ga missen is het uitzicht over de stad en de locaties van de venues, want die zijn in Rio wel geniaal. Jammer alleen dat er vaak zo weinig publiek was/is.
Ze doet aan sprinten, daarmee heeft ze zilver gewonnen. Dat haar Engels niet perfect is dan niet rullevant.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:08 schreef TheTraveler het volgende:
Ik vind haar Engels niet geweldig..
programma is eigenlijk wel iedere OS voor 90% hetzelfde ingedeeldquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Programma laatste dagen is wel heel erg karig. Hoop dat ze dat wat beter plannen in Japan
Dat denk ik ook, dit was natuurlijk voor haar ook weer compleet nieuw.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat de druk haar te groot werd. De komende toernooien zal ze hier veel beter mee om kunnen gaan denk ik.
Triatlon was heel gaaf, atletiek heeft nog mooie onderdelen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Programma laatste dagen is wel heel erg karig. Hoop dat ze dat wat beter plannen in Japan
En nu dan?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Triatlon was heel gaaf, atletiek heeft nog mooie onderdelen.
Zwemprogramma mogen ze meer spreiden (minder afstanden per dag)
Ze spreekt elke dag Engels, dan verwacht ik wat anders dan ditquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze doet aan sprinten, daarmee heeft ze zilver gewonnen. Dat haar Engels niet perfect is dan niet rullevant.
OS op Hawaii zou wel leuk zijn, Je mist alleen wat stadionnetjes ben ik bang.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
De setting van Rio is wel geweldig ja. Dat had je alleen de laatste jaren ook nog bij Peking.
Welke sporten krijgen hier minder aandacht en daar wel?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:03 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ben hier idd ook bang voor.
Kijktip is ZDF/ARD
Veel sport, veel sporten die hier minder aandacht krijgen.
En geen overdreven gehype
Triatlon was heel mooi, maar had wat mij betreft niet tegelijkertijd met mountainbike moeten zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Nouja het grootste probleem is het toernooischema van atletiek. Die estafettes (en de marathon) zijn gewoon niet zulke gehypede, spannende nummers. Teamfinales zijn vaak ook niet zo boeiend, omdat dat sporten zijn waar je de hele OS niet in hebt gezeten en Nederland er nooit in staat (hockey is bovendien relatief vroeg afgelopen). En de meeste sporten op de laatste 3 dagen die een 'normaal' schema afwerken zijn niet interessant voor Nederlanders. Op de eerste week is er bijvooreeld Judo, dat scheelt heel veel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is eigenlijk altijd wel zo... de onderdelen zoals ritmische gymastiek, schoonzwemmen waar Nederlanders over het algemeen niets mee hebben zitten altijd op het eind en dan loopt het een beetje als een lekke fietsband leeg... het zou voor de beleving van NL al anders zijn als ze taekwando en judo bijvoorbeeld zouden omdraaien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga er iig vanuit dat we daar niet een paar uur voor de openingsceremonie nog op het nieuws zien wat er allemaal nog niet af is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:06 schreef Redefine het volgende:
Zwemmen en Atletiek houden ze juist apart van elkaar vanwege tv-uitzendingenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Mo Farah nog vannacht.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nu dan?
Live Right Now: 1 Football Bra - Ger
...
Dat kan ik mij daar niet voorstellen nee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ga er iig vanuit dat we daar niet een paar uur voor de openingsceremonie nog op het nieuws zien wat er allemaal nog niet af is.
Vond Taekwando een leukere kijksport dan worstelenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:13 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Mo Farah nog vannacht.
Taekwondo was mooi vandaag.
Zwemmen en atletiek niet tegelijk op de middendagen zou wel fijn zijn. Dat vind ik 1 van de domste + irritantste dingen op die middendagen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Worstelen is lastig als je de regels niet kent. En vind het soms een beetje raar, twee vrouwen/mannen die in elkaars kruis lopen te graaienquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond Taekwando een leukere kijksport dan worstelen
In Tokyo zijn er ook 5 sporten meer dan nu, dat zorgt automatisch al voor een voller programmaquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwemmen en atletiek niet tegelijk op de middendagen zou wel fijn zijn. Dat vind ik 1 van de domste + irritantste dingen op die middendagen.
Verder zou ik schieten meer spreiden (eerste week de indoor onderdelen, tweede week de duivenonderdelen) en misschien nog een onderdeel iets verder naar achteren schuiven/uitspreiden
Dat laatste is echt precies waar ik een half uur geleden over na aan het denken was. Ik heb ook altijd aan het einde van de Spelen zo'n gigantische dip, vooral omdat de Spelen zo doodbloeden. Toen bedacht ik me ook hoe ze dat nu kunnen oplossen. Het eerste waar ik aan dacht was het omdraaien van taekwondo en judo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is eigenlijk altijd wel zo... de onderdelen zoals ritmische gymastiek, schoonzwemmen waar Nederlanders over het algemeen niets mee hebben zitten altijd op het eind en dan loopt het een beetje als een lekke fietsband leeg... het zou voor de beleving van NL al anders zijn als ze taekwando en judo bijvoorbeeld zouden omdraaien.
We missen ook: (in de olympische equipe)quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het grootste probleem is het toernooischema van atletiek. Die estafettes (en de marathon) zijn gewoon niet zulke gehypede, spannende nummers. Teamfinales zijn vaak ook niet zo boeiend, omdat dat sporten zijn waar je de hele OS niet in hebt gezeten en Nederland er nooit in staat (hockey is bovendien relatief vroeg afgelopen). En de meeste sporten op de laatste 3 dagen die een 'normaal' schema afwerken zijn niet interessant voor Nederlanders. Op de eerste week is er bijvooreeld Judo, dat scheelt heel veel.
En wij missen natuurlijk ook het gewichtheffen.
Ze heeft om commerciële redenen en belangen veel te veel gelopen waardoor de piek te vroeg kwam.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat de druk haar te groot werd. De komende toernooien zal ze hier veel beter mee om kunnen gaan denk ik.
Ja. Buiten de begindag zorgen ze er eigenlijk wel voor dat niemand naar het schieten gaat kijken. Want er is zoveel andere sport te zien. En dat terwijl het al niet sporten zijn waar men zelf zomaar even voor gaat zitten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwemmen en atletiek niet tegelijk op de middendagen zou wel fijn zijn. Dat vind ik 1 van de domste + irritantste dingen op die middendagen.
Verder zou ik schieten meer spreiden (eerste week de indoor onderdelen, tweede week de duivenonderdelen) en misschien nog een onderdeel iets verder naar achteren schuiven/uitspreiden
wuehquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:15 schreef Evertjan het volgende:
5e plek met een goud tandje voor Churandy
Benieuwd hoe ze karate gaan inplannen vooral. Dat is best wel weer een flink aantal aan nummers met 10 verschillende gewichtsklassen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Tokyo zijn er ook 5 sporten meer dan nu, dat zorgt automatisch al voor een voller programma
moet toch wel een Nederlands bedrijf zijn die een paar ton over heeft deze man. Volgens mij is atletiek echt een goedkope sport om te sponsorenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoop echt dat hij een paar sponsor vindt die hem daarin ondersteund.
Dit klink wel als een plan. Zou Japan dat zelf ook niet doen? Omdat ze zelf heel veel medaillekansen hebben daar?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat laatste is echt precies waar ik een half uur geleden over na aan het denken was. Ik heb ook altijd aan het einde van de Spelen zo'n gigantische dip, vooral omdat de Spelen zo doodbloeden. Toen bedacht ik me ook hoe ze dat nu kunnen oplossen. Het eerste waar ik aan dacht was het omdraaien van taekwondo en judo.
Hij krijgt toch overal wel wat startgeld en ook een bijdrage van NOC*NSF?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoop echt dat hij een sponsor vindt die hem daarin ondersteund.
Ja altijd een leegloop. Wat al genoemd is zou schelen. En bepaalde sporten wat meer uit elkaar trekken. Boogschieten bijvoorbeeld minder dicht op elkaar etc.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat laatste is echt precies waar ik een half uur geleden over na aan het denken was. Ik heb ook altijd aan het einde van de Spelen zo'n gigantische dip, vooral omdat de Spelen zo doodbloeden. Toen bedacht ik me ook hoe ze dat nu kunnen oplossen. Het eerste waar ik aan dacht was het omdraaien van taekwondo en judo.
Lijkt me ook, je krijgt heel veel exposure als je nu instapt denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet toch wel een Nederlands bedrijf zijn die een paar ton over heeft deze man. Volgens mij is atletiek echt een goedkope sport om te sponsoren
Kano tov roeien, worstelen/taekwondo tegenover judo. En we hebben de pech dat 'onze' atletieknummers niet op de laatste dag zijn, terwijl dat bij zwemmen wel zo is. Bij zwemmen vind ik het eindprogramma sowieso wat spectaculairder met de 50 vrij (v)quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:15 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
We missen ook: (in de olympische equipe)
Kanovaren
Veel atletiekonderdelen (krachtsporten)
Schieten (verschillende onderdelen)
Het is geen vetpotquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij krijgt toch overal wel wat startgeld en ook een bijdrage van NOC*NSF?
Alstie maar niet in domme reclames moet optreden voor die sponsor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:18 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Lijkt me ook, je krijgt heel veel exposure als je nu instapt denk ik.
moet natuurlijk wel passen bij het imago van Martinaquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:18 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Lijkt me ook, je krijgt heel veel exposure als je nu instapt denk ik.
De ochtendfinales wel, maar de middagfinales zaten inderdaad op momenten dat het al propjevol zat. Schoonspringen had ook enorm last van dit manco.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Buiten de begindag zorgen ze er eigenlijk wel voor dat niemand naar het schieten gaat kijken. Want er is zoveel andere sport te zien. En dat terwijl het al niet sporten zijn waar men zelf zomaar even voor gaat zitten.
Hij is halverwege 30. Dan is het best zwaar om nog 4 jaar keihard te trainen en van 1300 euro rond te komen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij krijgt toch overal wel wat startgeld en ook een bijdrage van NOC*NSF?
Vooral omdat hij ontzettend veel marktwaarde heeft. Heel veel Nederlanders omarmen hem. Erg populair en kan iets leuk naar voren brengen. Dus vast wel wat sponsoren die moeten willen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet toch wel een Nederlands bedrijf zijn die een paar ton over heeft deze man. Volgens mij is atletiek echt een goedkope sport om te sponsoren
plus zoals hij het het vertelde na de 200m als je 2 slechte jaren heb dan word je gelijk met 20-30% gekortquote:
Het was vroeger een stuk erger hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:08 schreef TheTraveler het volgende:
Ik vind haar Engels niet geweldig..
Ik heb liever dat schaarse Nederlandse sponsoren geld steken in nieuw talent en potentie, als ik zo vrij mag zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral omdat hij ontzettend veel marktwaarde heeft. Heel veel Nederlanders omarmen hem. Erg populair en kan iets leuk naar voren brengen. Dus vast wel wat sponsoren die moeten willen.
Ik ook niet, zijn toch altijd dezelfde landen. En het duurt zo lang.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Redefine het volgende:
Het zal wel als heiligschennis klinken voor een aantal, maar ik heb ook heel erg weinig met de marathon.
Ik vind kanovaren ook zo'n sport waar wij in NL toch best goed in zouden moeten kunnen zijn? Als we kunnen roeien moeten we toch wel goed kunnen kano'en?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:15 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
We missen ook: (in de olympische equipe)
Kanovaren
Veel atletiekonderdelen (krachtsporten)
Schieten (verschillende onderdelen)
is ook een rare sport de tijd is daar belangrijker dan de sporters heb ik altijd het idee, het gaat nooit over degene die de marathon wint maar om welke tijd er is gelopenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Redefine het volgende:
Het zal wel als heiligschennis klinken voor een aantal, maar ik heb ook heel erg weinig met de marathon.
Er wordt altijd gedaan dat hij gewonnen zou hebben, maar ik heb die race toen gezien (ondanks dat ik er niet veel mee heb ja) en vrijwel zeker zou hij niet gewonnen hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk stiekem dat hij anders alsnog 2e was geworden
Ja, dat heb ik dus ook. Ik heb weinig met de 4x400 estafette en de marathon. Bovendien is het feit dat de laatste dag geen avondprogramma heeft ook niet echt iets wat helpt. Morgen moeten we ons vermaken met marathon, mountainbike, ritmische gymnastiek, worstelen en wat teamsportfinales volgens mijquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij begrijp jij niet hoezeer hij de kar trekt van de sprintnummers bij de mannen (maar ook wel de vrouwen). Eerst had je de oude Troy Douglas die dat deed, en daarna Martina.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb liever dat schaarse Nederlandse sponsoren geld steken in nieuw talent en potentie, als ik zo vrij mag zijn.
Kanovaren is wel echt een heel ander onderdeel dan roeien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind kanovaren ook zo'n sport waar wij in NL toch best goed in zouden moeten kunnen zijn? Als we kunnen roeien moeten we toch wel goed kunnen kano'en?
En in de technische atletieknummers zou NL toch ook een stuk verder moeten kunnen komen dan nu het geval is, mits er goede trainers en een goed talentenprogramma wordt opgesteld.
Ik snap ook nooit waarom er in Nederland totaal geen animo voor de kano en de kajak is. Het wildwatervaren snap ik wel, omdat dat heel duur en lastig is. Maar juist met de Bosbaan zou je toch ook een prima kano/kajak project moeten kunnen opzetten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind kanovaren ook zo'n sport waar wij in NL toch best goed in zouden moeten kunnen zijn? Als we kunnen roeien moeten we toch wel goed kunnen kano'en?
En in de technische atletieknummers zou NL toch ook een stuk verder moeten kunnen komen dan nu het geval is, mits er goede trainers en een goed talentenprogramma wordt opgesteld.
Ja ik bedoelde ook meer dat je op meren en bijvoorbeeld de Bosbaan dit toch best fatsoenlijk moet kunnen trainenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:24 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Kanovaren is wel echt een heel ander onderdeel dan roeien.
Gasten zijn te lui om een hele marathon te lopen ter afsluiting?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:22 schreef Joezi het volgende:
MULDER VS MULDER!@!!!! leukste item ever
Nederland zou juist meer op het baanwielrennen focussen zoals TeamGB, pak je zo een karrevracht aan medaillesquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:24 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Maar er is zat water en er zijn genoeg watersporters, dus ja dat moet kunnen. En er zijn flink medailles te halen in die onderdelen
Duitsland pakt daar gewoon 4x goud deze spelen. Een kwart van hun gouden medailles
Ik vind schaatsen echt niet meer leuk zodra het de 1500 meter overschrijdt. Het is A een lange zit en B niet spannend.quote:
Joost Reijns is echt een mislukking gebleken, wat een arrogante kwal zonder know-howquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herman + Joost >>> Dione + Greg
Het nadeel is dat je hem de komende jaren niet op TV gaat zien. Dan is 2 ton / jaar voor vliegtickets, hotels en trainers toch wel veel geld. En ik gun het Martina ook niet om door jetcars.nl ofzo te worden gesponsord.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral omdat hij ontzettend veel marktwaarde heeft. Heel veel Nederlanders omarmen hem. Erg populair en kan iets leuk naar voren brengen. Dus vast wel wat sponsoren die moeten willen.
Dat riep ik vanmiddag ook al ergens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit waarom er in Nederland totaal geen animo voor de kano en de kajak is. Het wildwatervaren snap ik wel, omdat dat heel duur en lastig is. Maar juist met de Bosbaan zou je toch ook een prima kano/kajak project moeten kunnen opzetten.
GB stopt 28 miljoen pond per jaar in baanwielrennenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nederland zou juist meer op het baanwielrennen focussen zoals TeamGB, pak je zo een karrevracht aan medailles
Opisopvoordeelshop.nlquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het nadeel is dat je hem de komende jaren niet op TV gaat zien. Dan is 2 ton / jaar voor vliegtickets, hotels en trainers toch wel veel geld. En ik gun het Martina ook niet om door jetcars.nl ofzo te worden gesponsord.
Het is inderdaad volkomen anders, en ook niet echt een studentensport. Maar het is toch wel typisch dat er nauwelijks wat gebeurd op dat gebied.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:24 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Maar er is zat water en er zijn genoeg watersporters, dus ja dat moet kunnen. En er zijn flink medailles te halen in die onderdelen
Duitsland pakt daar gewoon 4x goud deze spelen. Een kwart van hun gouden medailles
Oh dat zeker.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook meer dat je op meren en bijvoorbeeld de Bosbaan dit toch best fatsoenlijk moet kunnen trainen
Nah de strijd van Olav tegen Bart was episch, maar dat is helaas niet meer idd..quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen echt niet meer leuk zodra het de 1500 meter overschrijdt. Het is A een lange zit en B niet spannend.
Mwah de korte afstanden maakt die kano/kajak juist wel weer leuk. Maar je zult het nooit zien als je het niet zelf opzoekt, wat het heel lastig maakt. Want op NL TV zie je het nooit meer dan 1 secondequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat riep ik vanmiddag ook al ergens.
Overigens vind ik kano en roeien allebei geen fuck aan.Wildwater dan weer wel natuurlijk
En Abeeye op de marathon.quote:
Ah ja Abdi Nageeye en Rudi van Houts en ene Terpstra of zoquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doen ook Nederlanders mee bij de marathon en MTB maar zijn geen medaillekandidaten
Bij het boksen kan je goud kopen.quote:
zou wel een lekker toetje zijn idd maar als het gaat zoals in de Rocky films wint er altijd een Amerikaan tenzij het een neger is ofcquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef marcodej het volgende:
Stiekem hoop ik nog op Fontijn die dat goud wegsneaked voor de ogen van die Amerikaanse.
Schietsport en kano.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Als je als NL echt structureel in de top 10 wilt komen zul je juist ook in sporten moeten investeren waar je nu totaal niet op de kaart staat. Je ziet nu wel dat je ook niet altijd op je usual suspects zoals het zwemmen, judo of de paardensport kan rekenen. Die vallen hier toch wel vies tegen.
Anderzijds kun je je ook afvragen of Nederland daar wel groot genoeg voor is...quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Als je als NL echt structureel in de top 10 wilt komen zul je juist ook in sporten moeten investeren waar je nu totaal niet op de kaart staat. Je ziet nu wel dat je ook niet altijd op je usual suspects zoals het zwemmen, judo of de paardensport kan rekenen. Die vallen hier toch wel vies tegen.
Als we een of meerdere toppers krijgen komt die aandacht vanzelfquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah de korte afstanden maakt die kano/kajak juist wel weer leuk. Maar je zult het nooit zien als je het niet zelf opzoekt, wat het heel lastig maakt. Want op NL TV zie je het nooit meer dan 1 seconde
10 of 5 km duels tussen Peter Michael en Erik-Jan Kooiman zijn altijd wel genieten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen echt niet meer leuk zodra het de 1500 meter overschrijdt. Het is A een lange zit en B niet spannend.
'quote:
Rascist.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou wel een lekker toetje zijn idd maar als het gaat zoals in de Rocky films wint er altijd een Amerikaan tenzij het een neger is ofc
Dan moet Ome Maurits eerst een paar envelopjes onder de hoteldeuren van de juryleden schuiven. Anders gaat dat hem niet worden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef marcodej het volgende:
Stiekem hoop ik nog op Fontijn die dat goud wegsneaked voor de ogen van die Amerikaanse.
Heb me wel vermaakt vanmiddag anders.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is MTB parcours, niet echt bepaald woehh op eerste oog
Ah ik zie het, Terpstra moest vandaag al. Hoeveelste werd zequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb me wel vermaakt vanmiddag anders.
Zat hier ook over na te denken, heb er even een topic over gemaakt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef TheVulture het volgende:
15equote:Op zondag 21 augustus 2016 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ik zie het, Terpstra moest vandaag al. Hoeveelste werd ze
Niet heel erg technisch.. Mooi als Sagan hier top 10 kan rijden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
zijn wel ook voornamelijk wintersportlanden die je opnoemt (op Belgie na)quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch is het wel bizar hoe veel meer medailles Nederland haalt dan vergelijkbare landen qua welvaart en inwonersaantallen zoals Noorwegen, Zwitserland, Denemarken, Zweden, Oostenrijk en België.
Daar heb ik het ook wel met anderen over gehad toen ze dat destijds riepen. Ze willen veel meer medailles winnen, maar gaan dan vooral voor sporten waar dat haast onmogelijk is. Terwijl ze sporten links laten liggen waar veel medailles zijn te winnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Erg kunstmatig als je het mij vraagtquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn met 17 miljoen, je maakt mij niet wijs dat er in Nederland niet voor elke olympische sport geen potentiële topper rondloopt... alleen zul je ze moeten vinden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anderzijds kun je je ook afvragen of Nederland daar wel groot genoeg voor is...
Het is denk ik al heel wat dat Nederland meedoet met diverse sporten en vrij ver daarin komt
Klopt, maar in de volledige olympische cyclus verslaan we die landen ook wel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn wel ook voornamelijk wintersportlanden die je opnoemt (op Belgie na)
Nicequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:31 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Zat hier ook over na te denken, heb er even een topic over gemaakt.
Het is inderdaad wel al veel breder dan ooit. Voor het eerst deelnemers in diverse sporten. En ook veel diverse medaillewinnaars. Maar je kunt als organisatie niet tig medailles willen winnen, zonder dat je veel breder kijkt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anderzijds kun je je ook afvragen of Nederland daar wel groot genoeg voor is...
Het is denk ik al heel wat dat Nederland meedoet met diverse sporten en vrij ver daarin komt
Denemarken is een factor drie kleiner...quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch is het wel bizar hoe veel meer medailles Nederland haalt dan vergelijkbare landen qua welvaart en inwonersaantallen zoals Noorwegen, Zwitserland, Denemarken, Zweden, Oostenrijk en België.
Voor Nederlandse begrippen wellicht een topper, maar dan heb je weer te maken met concurrentie.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zijn met 17 miljoen, je maakt mij niet wijs dat er in Nederland niet voor elke olympische sport geen potentiële topper rondloopt... alleen zul je ze moeten vinden.
Er is nu ook zo'n jaarlijkse clinic vanuit NOC*NSF (geloof ik) waarin jongeren op een dag met meerdere sporten in aanraking worden gebracht. Op die manier zou je dus iemand die basketbalt ook kunnen recruteren als roeier als die daar aanleg voor blijkt te hebben.
Ja er zijn echt heel veel landen die in heel weinig sporten het goed doen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die landen hebben ook nog duidelijk minder inwoners dan NLquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn wel ook voornamelijk wintersportlanden die je opnoemt (op Belgie na)
Heb je vandaag niet gekekenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dat parcours is echt heel mooi juist.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb me wel vermaakt vanmiddag anders.
Dan moet je vooral voor de gemakkelijke medailles in het schieten, zeilen, roeien, zwemmen en kayakken gaan. Investeren in teamsport is wat dat betreft een onverstandige investering.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Scheelt dat echt zoveel ja? Ik dacht ongeveer 66%. Dan nog presteert Nederland oer de breedte (zomer + wintersporten) wel beter de laatste 15 jaar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Denemarken is een factor drie kleiner...
Neequote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:35 schreef Evertjan het volgende:
ik ben in ieder geval dat trots op TeamNL
Hoe kun je dan beoordelen of het iets isquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee
http://www.medalspercapita.com/#medals-per-capita:2016
Nederland doet het gewoon prima in verhouding
Ik zei ook zo op oogquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe kun je dan beoordelen of het iets isJe hebt nu alleen een fototje van de finishstraat gekozen.
Oh ok. Maar het is wel listig, want door jouw opmerking was er al minstens één andere user die dacht dat het niks was.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zei ook zo op oogverder verbind ik er geen conclusies aan
Ik ook, maar ik zit toch ook wel met een katerig gevoel als je ziet dat we in bepaalde sporten het echt hebben laten liggen en dat we maar liefst 10 keer net naast de medailles grijpen. Zo heb je natuurlijk ook een paar situaties gehad dat het kwartje net goed viel (Weertman bijvoorbeeld) maar het had nog veel mooier kunnen zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:35 schreef Evertjan het volgende:
ik ben in ieder geval dat trots op TeamNL
Welke sporten dan?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit toch ook wel met een katerig gevoel als je ziet dat we in bepaalde sporten het echt hebben laten liggen en dat we maar liefst 10 keer net naast de medailles grijpen. Zo heb je natuurlijk ook een paar situaties gehad dat het kwartje net goed viel (Weertman bijvoorbeeld) maar het had nog veel mooier kunnen zijn.
Paardrijden haal je voor het eerst sinds Seoul geen medailles (normaliter 2 of 3 gemiddeld)quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke sporten dan?
Volgens mij is gros van mensen hier echt veel te negatief
Qua wel/geen medaille was er idd vaak pech. Maar zowat alle gouden medaille winnaars (buiten Dorian , Van Rouwendaal en die roeisters) hadden geluk dat hun concurrent op het moment suprême faalden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit toch ook wel met een katerig gevoel als je ziet dat we in bepaalde sporten het echt hebben laten liggen en dat we maar liefst 10 keer net naast de medailles grijpen. Zo heb je natuurlijk ook een paar situaties gehad dat het kwartje net goed viel (Weertman bijvoorbeeld) maar het had nog veel mooier kunnen zijn.
Judo was wel een flop ja, paardrijden is gewoon een lastige sport. Met dressuur hebben we pech gehad met Adelinde. Tijdperk van van Grunsven is wel voorbij. Bij springen weet ik het niet zo goed, Dubbeldam is dan wel een hele goede maar blijft een lastige sport. Ik vind het lastig om bij zulke sporten medailleverwachtingen te hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paardrijden haal je voor het eerst sinds Seoul geen medailles (normaliter 2 of 3 gemiddeld)
Zwemmen (normaliter altijd goed voor 1 tot 3 medailles tijdens de laatste paar edities)
Judo (gemiddeld 2 a 3 medailles per Spelen)
Eensquote:
Ja precies dat. Plus liever 10 keer op het puntje van je stoel zitten op een mogelijke kans op een medaille en het net niet redden dan 2 keer brons winnen bij een meh onderdeel en die andere acht keer naar een kansloos NL te zitten kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Qua wel/geen medaille was er idd vaak pech. Maar zowat alle gouden medaille winnaars (buiten Dorian , Van Rouwendaal en die roeisters) hadden geluk dat hun concurrent op het moment suprême faalden.
Liever 8-7-4 dan 3-7-11
Bij vd Breggen was die concurrente ook een Nederlandse natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Qua wel/geen medaille was er idd vaak pech. Maar zowat alle gouden medaille winnaars (buiten Dorian , Van Rouwendaal en die roeisters) hadden geluk dat hun concurrent op het moment suprême faalden.
Liever 8-7-4 dan 3-7-11
Ben er ook bang voor. Helaas.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:33 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel 0 kritische vragen van Henry.
Edith redde de shows nog een beetje als je alleen Schut daar zou hebben dan sprong iedere gast gelijk van ellende voor de eerst volgende trein bij Rio Centraal Stationquote:
Gouden beleving.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:38 schreef Joezi het volgende:
Mooi om hier tezamen de OS af te sluiten, wat hebben we veel beleefd deze weken met zn allen op ons forum.
Ik wil een ieder graag bedanken voor deze geweldige weken!!!!
Edith is leuker dan Henryquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Edith redde de shows nog een beetje als je alleen Schut daar zou hebben dan sprong iedere gast gelijk van ellende voor de eerst volgende trein bij Rio Centraal Station
GEWELDIGE WEKEN MET EEN GOUD RANDJE!!quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:38 schreef Joezi het volgende:
Mooi om hier tezamen de OS af te sluiten, wat hebben we veel beleefd deze weken met zn allen op ons forum.
Ik wil een ieder graag bedanken voor deze geweldige weken!!!!
een coach met obesitas is lachwekkendquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat zou Jacques Brinkman hiervan vinden?
Erbenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie becommentarieert de sluiting?
Russische handbalsters zijn het hier niet mee eensquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een coach met obesitas is lachwekkend
Roelfs en Haan waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie becommentarieert de sluiting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |