Mwah de korte afstanden maakt die kano/kajak juist wel weer leuk. Maar je zult het nooit zien als je het niet zelf opzoekt, wat het heel lastig maakt. Want op NL TV zie je het nooit meer dan 1 secondequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat riep ik vanmiddag ook al ergens.
Overigens vind ik kano en roeien allebei geen fuck aan.Wildwater dan weer wel natuurlijk
En Abeeye op de marathon.quote:
Ah ja Abdi Nageeye en Rudi van Houts en ene Terpstra of zoquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doen ook Nederlanders mee bij de marathon en MTB maar zijn geen medaillekandidaten
Bij het boksen kan je goud kopen.quote:
zou wel een lekker toetje zijn idd maar als het gaat zoals in de Rocky films wint er altijd een Amerikaan tenzij het een neger is ofcquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef marcodej het volgende:
Stiekem hoop ik nog op Fontijn die dat goud wegsneaked voor de ogen van die Amerikaanse.
Schietsport en kano.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Als je als NL echt structureel in de top 10 wilt komen zul je juist ook in sporten moeten investeren waar je nu totaal niet op de kaart staat. Je ziet nu wel dat je ook niet altijd op je usual suspects zoals het zwemmen, judo of de paardensport kan rekenen. Die vallen hier toch wel vies tegen.
Anderzijds kun je je ook afvragen of Nederland daar wel groot genoeg voor is...quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Als je als NL echt structureel in de top 10 wilt komen zul je juist ook in sporten moeten investeren waar je nu totaal niet op de kaart staat. Je ziet nu wel dat je ook niet altijd op je usual suspects zoals het zwemmen, judo of de paardensport kan rekenen. Die vallen hier toch wel vies tegen.
Als we een of meerdere toppers krijgen komt die aandacht vanzelfquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah de korte afstanden maakt die kano/kajak juist wel weer leuk. Maar je zult het nooit zien als je het niet zelf opzoekt, wat het heel lastig maakt. Want op NL TV zie je het nooit meer dan 1 seconde
10 of 5 km duels tussen Peter Michael en Erik-Jan Kooiman zijn altijd wel genieten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen echt niet meer leuk zodra het de 1500 meter overschrijdt. Het is A een lange zit en B niet spannend.
'quote:
Rascist.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou wel een lekker toetje zijn idd maar als het gaat zoals in de Rocky films wint er altijd een Amerikaan tenzij het een neger is ofc
Dan moet Ome Maurits eerst een paar envelopjes onder de hoteldeuren van de juryleden schuiven. Anders gaat dat hem niet worden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef marcodej het volgende:
Stiekem hoop ik nog op Fontijn die dat goud wegsneaked voor de ogen van die Amerikaanse.
Heb me wel vermaakt vanmiddag anders.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is MTB parcours, niet echt bepaald woehh op eerste oog
Ah ik zie het, Terpstra moest vandaag al. Hoeveelste werd zequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb me wel vermaakt vanmiddag anders.
Zat hier ook over na te denken, heb er even een topic over gemaakt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:28 schreef TheVulture het volgende:
15equote:Op zondag 21 augustus 2016 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ik zie het, Terpstra moest vandaag al. Hoeveelste werd ze
Niet heel erg technisch.. Mooi als Sagan hier top 10 kan rijden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is MTB parcours, niet echt bepaald woehh op eerste oog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |