Ik vind kanovaren ook zo'n sport waar wij in NL toch best goed in zouden moeten kunnen zijn? Als we kunnen roeien moeten we toch wel goed kunnen kano'en?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:15 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
We missen ook: (in de olympische equipe)
Kanovaren
Veel atletiekonderdelen (krachtsporten)
Schieten (verschillende onderdelen)
is ook een rare sport de tijd is daar belangrijker dan de sporters heb ik altijd het idee, het gaat nooit over degene die de marathon wint maar om welke tijd er is gelopenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Redefine het volgende:
Het zal wel als heiligschennis klinken voor een aantal, maar ik heb ook heel erg weinig met de marathon.
Er wordt altijd gedaan dat hij gewonnen zou hebben, maar ik heb die race toen gezien (ondanks dat ik er niet veel mee heb ja) en vrijwel zeker zou hij niet gewonnen hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk stiekem dat hij anders alsnog 2e was geworden
Ja, dat heb ik dus ook. Ik heb weinig met de 4x400 estafette en de marathon. Bovendien is het feit dat de laatste dag geen avondprogramma heeft ook niet echt iets wat helpt. Morgen moeten we ons vermaken met marathon, mountainbike, ritmische gymnastiek, worstelen en wat teamsportfinales volgens mijquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Redefine het volgende:
Het zal wel als heiligschennis klinken voor een aantal, maar ik heb ook heel erg weinig met de marathon.
Volgens mij begrijp jij niet hoezeer hij de kar trekt van de sprintnummers bij de mannen (maar ook wel de vrouwen). Eerst had je de oude Troy Douglas die dat deed, en daarna Martina.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb liever dat schaarse Nederlandse sponsoren geld steken in nieuw talent en potentie, als ik zo vrij mag zijn.
Kanovaren is wel echt een heel ander onderdeel dan roeien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind kanovaren ook zo'n sport waar wij in NL toch best goed in zouden moeten kunnen zijn? Als we kunnen roeien moeten we toch wel goed kunnen kano'en?
En in de technische atletieknummers zou NL toch ook een stuk verder moeten kunnen komen dan nu het geval is, mits er goede trainers en een goed talentenprogramma wordt opgesteld.
Ik snap ook nooit waarom er in Nederland totaal geen animo voor de kano en de kajak is. Het wildwatervaren snap ik wel, omdat dat heel duur en lastig is. Maar juist met de Bosbaan zou je toch ook een prima kano/kajak project moeten kunnen opzetten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind kanovaren ook zo'n sport waar wij in NL toch best goed in zouden moeten kunnen zijn? Als we kunnen roeien moeten we toch wel goed kunnen kano'en?
En in de technische atletieknummers zou NL toch ook een stuk verder moeten kunnen komen dan nu het geval is, mits er goede trainers en een goed talentenprogramma wordt opgesteld.
Ja ik bedoelde ook meer dat je op meren en bijvoorbeeld de Bosbaan dit toch best fatsoenlijk moet kunnen trainenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:24 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Kanovaren is wel echt een heel ander onderdeel dan roeien.
Gasten zijn te lui om een hele marathon te lopen ter afsluiting?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:22 schreef Joezi het volgende:
MULDER VS MULDER!@!!!! leukste item ever
Nederland zou juist meer op het baanwielrennen focussen zoals TeamGB, pak je zo een karrevracht aan medaillesquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:24 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Maar er is zat water en er zijn genoeg watersporters, dus ja dat moet kunnen. En er zijn flink medailles te halen in die onderdelen
Duitsland pakt daar gewoon 4x goud deze spelen. Een kwart van hun gouden medailles
Ik vind schaatsen echt niet meer leuk zodra het de 1500 meter overschrijdt. Het is A een lange zit en B niet spannend.quote:
Joost Reijns is echt een mislukking gebleken, wat een arrogante kwal zonder know-howquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herman + Joost >>> Dione + Greg
Het nadeel is dat je hem de komende jaren niet op TV gaat zien. Dan is 2 ton / jaar voor vliegtickets, hotels en trainers toch wel veel geld. En ik gun het Martina ook niet om door jetcars.nl ofzo te worden gesponsord.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral omdat hij ontzettend veel marktwaarde heeft. Heel veel Nederlanders omarmen hem. Erg populair en kan iets leuk naar voren brengen. Dus vast wel wat sponsoren die moeten willen.
Dat riep ik vanmiddag ook al ergens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit waarom er in Nederland totaal geen animo voor de kano en de kajak is. Het wildwatervaren snap ik wel, omdat dat heel duur en lastig is. Maar juist met de Bosbaan zou je toch ook een prima kano/kajak project moeten kunnen opzetten.
GB stopt 28 miljoen pond per jaar in baanwielrennenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nederland zou juist meer op het baanwielrennen focussen zoals TeamGB, pak je zo een karrevracht aan medailles
Opisopvoordeelshop.nlquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het nadeel is dat je hem de komende jaren niet op TV gaat zien. Dan is 2 ton / jaar voor vliegtickets, hotels en trainers toch wel veel geld. En ik gun het Martina ook niet om door jetcars.nl ofzo te worden gesponsord.
Het is inderdaad volkomen anders, en ook niet echt een studentensport. Maar het is toch wel typisch dat er nauwelijks wat gebeurd op dat gebied.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:24 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Maar er is zat water en er zijn genoeg watersporters, dus ja dat moet kunnen. En er zijn flink medailles te halen in die onderdelen
Duitsland pakt daar gewoon 4x goud deze spelen. Een kwart van hun gouden medailles
Oh dat zeker.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook meer dat je op meren en bijvoorbeeld de Bosbaan dit toch best fatsoenlijk moet kunnen trainen
Nah de strijd van Olav tegen Bart was episch, maar dat is helaas niet meer idd..quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen echt niet meer leuk zodra het de 1500 meter overschrijdt. Het is A een lange zit en B niet spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |