Vond Taekwando een leukere kijksport dan worstelenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:13 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Mo Farah nog vannacht.
Taekwondo was mooi vandaag.
Zwemmen en atletiek niet tegelijk op de middendagen zou wel fijn zijn. Dat vind ik 1 van de domste + irritantste dingen op die middendagen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Triatlon was heel gaaf, atletiek heeft nog mooie onderdelen.
Zwemprogramma mogen ze meer spreiden (minder afstanden per dag)
Worstelen is lastig als je de regels niet kent. En vind het soms een beetje raar, twee vrouwen/mannen die in elkaars kruis lopen te graaienquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond Taekwando een leukere kijksport dan worstelen
In Tokyo zijn er ook 5 sporten meer dan nu, dat zorgt automatisch al voor een voller programmaquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwemmen en atletiek niet tegelijk op de middendagen zou wel fijn zijn. Dat vind ik 1 van de domste + irritantste dingen op die middendagen.
Verder zou ik schieten meer spreiden (eerste week de indoor onderdelen, tweede week de duivenonderdelen) en misschien nog een onderdeel iets verder naar achteren schuiven/uitspreiden
Dat laatste is echt precies waar ik een half uur geleden over na aan het denken was. Ik heb ook altijd aan het einde van de Spelen zo'n gigantische dip, vooral omdat de Spelen zo doodbloeden. Toen bedacht ik me ook hoe ze dat nu kunnen oplossen. Het eerste waar ik aan dacht was het omdraaien van taekwondo en judo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is eigenlijk altijd wel zo... de onderdelen zoals ritmische gymastiek, schoonzwemmen waar Nederlanders over het algemeen niets mee hebben zitten altijd op het eind en dan loopt het een beetje als een lekke fietsband leeg... het zou voor de beleving van NL al anders zijn als ze taekwando en judo bijvoorbeeld zouden omdraaien.
We missen ook: (in de olympische equipe)quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het grootste probleem is het toernooischema van atletiek. Die estafettes (en de marathon) zijn gewoon niet zulke gehypede, spannende nummers. Teamfinales zijn vaak ook niet zo boeiend, omdat dat sporten zijn waar je de hele OS niet in hebt gezeten en Nederland er nooit in staat (hockey is bovendien relatief vroeg afgelopen). En de meeste sporten op de laatste 3 dagen die een 'normaal' schema afwerken zijn niet interessant voor Nederlanders. Op de eerste week is er bijvooreeld Judo, dat scheelt heel veel.
En wij missen natuurlijk ook het gewichtheffen.
Ze heeft om commerciële redenen en belangen veel te veel gelopen waardoor de piek te vroeg kwam.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat de druk haar te groot werd. De komende toernooien zal ze hier veel beter mee om kunnen gaan denk ik.
Ja. Buiten de begindag zorgen ze er eigenlijk wel voor dat niemand naar het schieten gaat kijken. Want er is zoveel andere sport te zien. En dat terwijl het al niet sporten zijn waar men zelf zomaar even voor gaat zitten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwemmen en atletiek niet tegelijk op de middendagen zou wel fijn zijn. Dat vind ik 1 van de domste + irritantste dingen op die middendagen.
Verder zou ik schieten meer spreiden (eerste week de indoor onderdelen, tweede week de duivenonderdelen) en misschien nog een onderdeel iets verder naar achteren schuiven/uitspreiden
wuehquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:15 schreef Evertjan het volgende:
5e plek met een goud tandje voor Churandy
Benieuwd hoe ze karate gaan inplannen vooral. Dat is best wel weer een flink aantal aan nummers met 10 verschillende gewichtsklassen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Tokyo zijn er ook 5 sporten meer dan nu, dat zorgt automatisch al voor een voller programma
moet toch wel een Nederlands bedrijf zijn die een paar ton over heeft deze man. Volgens mij is atletiek echt een goedkope sport om te sponsorenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoop echt dat hij een paar sponsor vindt die hem daarin ondersteund.
Dit klink wel als een plan. Zou Japan dat zelf ook niet doen? Omdat ze zelf heel veel medaillekansen hebben daar?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat laatste is echt precies waar ik een half uur geleden over na aan het denken was. Ik heb ook altijd aan het einde van de Spelen zo'n gigantische dip, vooral omdat de Spelen zo doodbloeden. Toen bedacht ik me ook hoe ze dat nu kunnen oplossen. Het eerste waar ik aan dacht was het omdraaien van taekwondo en judo.
Hij krijgt toch overal wel wat startgeld en ook een bijdrage van NOC*NSF?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoop echt dat hij een sponsor vindt die hem daarin ondersteund.
Ja altijd een leegloop. Wat al genoemd is zou schelen. En bepaalde sporten wat meer uit elkaar trekken. Boogschieten bijvoorbeeld minder dicht op elkaar etc.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat laatste is echt precies waar ik een half uur geleden over na aan het denken was. Ik heb ook altijd aan het einde van de Spelen zo'n gigantische dip, vooral omdat de Spelen zo doodbloeden. Toen bedacht ik me ook hoe ze dat nu kunnen oplossen. Het eerste waar ik aan dacht was het omdraaien van taekwondo en judo.
Lijkt me ook, je krijgt heel veel exposure als je nu instapt denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet toch wel een Nederlands bedrijf zijn die een paar ton over heeft deze man. Volgens mij is atletiek echt een goedkope sport om te sponsoren
Kano tov roeien, worstelen/taekwondo tegenover judo. En we hebben de pech dat 'onze' atletieknummers niet op de laatste dag zijn, terwijl dat bij zwemmen wel zo is. Bij zwemmen vind ik het eindprogramma sowieso wat spectaculairder met de 50 vrij (v)quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:15 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
We missen ook: (in de olympische equipe)
Kanovaren
Veel atletiekonderdelen (krachtsporten)
Schieten (verschillende onderdelen)
Het is geen vetpotquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij krijgt toch overal wel wat startgeld en ook een bijdrage van NOC*NSF?
Alstie maar niet in domme reclames moet optreden voor die sponsor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:18 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Lijkt me ook, je krijgt heel veel exposure als je nu instapt denk ik.
moet natuurlijk wel passen bij het imago van Martinaquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:18 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Lijkt me ook, je krijgt heel veel exposure als je nu instapt denk ik.
De ochtendfinales wel, maar de middagfinales zaten inderdaad op momenten dat het al propjevol zat. Schoonspringen had ook enorm last van dit manco.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Buiten de begindag zorgen ze er eigenlijk wel voor dat niemand naar het schieten gaat kijken. Want er is zoveel andere sport te zien. En dat terwijl het al niet sporten zijn waar men zelf zomaar even voor gaat zitten.
Hij is halverwege 30. Dan is het best zwaar om nog 4 jaar keihard te trainen en van 1300 euro rond te komen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij krijgt toch overal wel wat startgeld en ook een bijdrage van NOC*NSF?
Vooral omdat hij ontzettend veel marktwaarde heeft. Heel veel Nederlanders omarmen hem. Erg populair en kan iets leuk naar voren brengen. Dus vast wel wat sponsoren die moeten willen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet toch wel een Nederlands bedrijf zijn die een paar ton over heeft deze man. Volgens mij is atletiek echt een goedkope sport om te sponsoren
plus zoals hij het het vertelde na de 200m als je 2 slechte jaren heb dan word je gelijk met 20-30% gekortquote:
Het was vroeger een stuk erger hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:08 schreef TheTraveler het volgende:
Ik vind haar Engels niet geweldig..
Ik heb liever dat schaarse Nederlandse sponsoren geld steken in nieuw talent en potentie, als ik zo vrij mag zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral omdat hij ontzettend veel marktwaarde heeft. Heel veel Nederlanders omarmen hem. Erg populair en kan iets leuk naar voren brengen. Dus vast wel wat sponsoren die moeten willen.
Ik ook niet, zijn toch altijd dezelfde landen. En het duurt zo lang.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Redefine het volgende:
Het zal wel als heiligschennis klinken voor een aantal, maar ik heb ook heel erg weinig met de marathon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |