Ik vind kanovaren ook zo'n sport waar wij in NL toch best goed in zouden moeten kunnen zijn? Als we kunnen roeien moeten we toch wel goed kunnen kano'en?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:15 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
We missen ook: (in de olympische equipe)
Kanovaren
Veel atletiekonderdelen (krachtsporten)
Schieten (verschillende onderdelen)
is ook een rare sport de tijd is daar belangrijker dan de sporters heb ik altijd het idee, het gaat nooit over degene die de marathon wint maar om welke tijd er is gelopenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Redefine het volgende:
Het zal wel als heiligschennis klinken voor een aantal, maar ik heb ook heel erg weinig met de marathon.
Er wordt altijd gedaan dat hij gewonnen zou hebben, maar ik heb die race toen gezien (ondanks dat ik er niet veel mee heb ja) en vrijwel zeker zou hij niet gewonnen hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk stiekem dat hij anders alsnog 2e was geworden
Ja, dat heb ik dus ook. Ik heb weinig met de 4x400 estafette en de marathon. Bovendien is het feit dat de laatste dag geen avondprogramma heeft ook niet echt iets wat helpt. Morgen moeten we ons vermaken met marathon, mountainbike, ritmische gymnastiek, worstelen en wat teamsportfinales volgens mijquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Redefine het volgende:
Het zal wel als heiligschennis klinken voor een aantal, maar ik heb ook heel erg weinig met de marathon.
Volgens mij begrijp jij niet hoezeer hij de kar trekt van de sprintnummers bij de mannen (maar ook wel de vrouwen). Eerst had je de oude Troy Douglas die dat deed, en daarna Martina.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb liever dat schaarse Nederlandse sponsoren geld steken in nieuw talent en potentie, als ik zo vrij mag zijn.
Kanovaren is wel echt een heel ander onderdeel dan roeien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind kanovaren ook zo'n sport waar wij in NL toch best goed in zouden moeten kunnen zijn? Als we kunnen roeien moeten we toch wel goed kunnen kano'en?
En in de technische atletieknummers zou NL toch ook een stuk verder moeten kunnen komen dan nu het geval is, mits er goede trainers en een goed talentenprogramma wordt opgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |