Paardrijden haal je voor het eerst sinds Seoul geen medailles (normaliter 2 of 3 gemiddeld)quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke sporten dan?
Volgens mij is gros van mensen hier echt veel te negatief
Qua wel/geen medaille was er idd vaak pech. Maar zowat alle gouden medaille winnaars (buiten Dorian , Van Rouwendaal en die roeisters) hadden geluk dat hun concurrent op het moment suprême faalden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit toch ook wel met een katerig gevoel als je ziet dat we in bepaalde sporten het echt hebben laten liggen en dat we maar liefst 10 keer net naast de medailles grijpen. Zo heb je natuurlijk ook een paar situaties gehad dat het kwartje net goed viel (Weertman bijvoorbeeld) maar het had nog veel mooier kunnen zijn.
Judo was wel een flop ja, paardrijden is gewoon een lastige sport. Met dressuur hebben we pech gehad met Adelinde. Tijdperk van van Grunsven is wel voorbij. Bij springen weet ik het niet zo goed, Dubbeldam is dan wel een hele goede maar blijft een lastige sport. Ik vind het lastig om bij zulke sporten medailleverwachtingen te hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paardrijden haal je voor het eerst sinds Seoul geen medailles (normaliter 2 of 3 gemiddeld)
Zwemmen (normaliter altijd goed voor 1 tot 3 medailles tijdens de laatste paar edities)
Judo (gemiddeld 2 a 3 medailles per Spelen)
Eensquote:
Ja precies dat. Plus liever 10 keer op het puntje van je stoel zitten op een mogelijke kans op een medaille en het net niet redden dan 2 keer brons winnen bij een meh onderdeel en die andere acht keer naar een kansloos NL te zitten kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Qua wel/geen medaille was er idd vaak pech. Maar zowat alle gouden medaille winnaars (buiten Dorian , Van Rouwendaal en die roeisters) hadden geluk dat hun concurrent op het moment suprême faalden.
Liever 8-7-4 dan 3-7-11
Bij vd Breggen was die concurrente ook een Nederlandse natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Qua wel/geen medaille was er idd vaak pech. Maar zowat alle gouden medaille winnaars (buiten Dorian , Van Rouwendaal en die roeisters) hadden geluk dat hun concurrent op het moment suprême faalden.
Liever 8-7-4 dan 3-7-11
Ben er ook bang voor. Helaas.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:33 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel 0 kritische vragen van Henry.
Edith redde de shows nog een beetje als je alleen Schut daar zou hebben dan sprong iedere gast gelijk van ellende voor de eerst volgende trein bij Rio Centraal Stationquote:
Gouden beleving.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:38 schreef Joezi het volgende:
Mooi om hier tezamen de OS af te sluiten, wat hebben we veel beleefd deze weken met zn allen op ons forum.
Ik wil een ieder graag bedanken voor deze geweldige weken!!!!
Edith is leuker dan Henryquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Edith redde de shows nog een beetje als je alleen Schut daar zou hebben dan sprong iedere gast gelijk van ellende voor de eerst volgende trein bij Rio Centraal Station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |