Told you soquote:
De andere gasten gaan bijna altijd weg als hun deel geweest is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:59 schreef marimbondo het volgende:
Waar zijn die hockeyteven gebleven?
Die wonnen toch niks?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:59 schreef marimbondo het volgende:
Waar zijn die hockeyteven gebleven?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Als je aan het begin al 10.83 loopt dan is het inderdaad wel balen als je daar de rest van het seizoen niet meer onder komt lijkt me.
Ik kijk niet uit naar Tokyo 2020. Dan krijgen we 10 uur lang voorbeschouwing en 8 uur nabeschouwing + 3 uur analyses van haar interviews na afloopquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:00 schreef TheTraveler het volgende:
Dafne is wel down to earth, de NOS niet
Ah, sorry en bedankt! Kijk dit normaal nooit gezien er boeiende live sport wasquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
De andere gasten gaan bijna altijd weg als hun deel geweest is.
Die is hier niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Ah, sorry en bedankt! Kijk dit normaal nooit gezien er boeiende live sport was! Maar Daphne laat me dit kijken
Haten op een zevenkampsterquote:
dan is het eurosportquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk niet uit naar Tokyo 2020. Dan krijgen we 10 uur lang voorbeschouwing en 8 uur nabeschouwing + 3 uur analyses van haar interviews na afloop
En Edith minder graag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef TheTraveler het volgende:
Ik wil dat Martina meer gaat praten
Ben hier idd ook bang voor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk niet uit naar Tokyo 2020. Dan krijgen we 10 uur lang voorbeschouwing en 8 uur nabeschouwing + 3 uur analyses van haar interviews na afloop
Vooral jammer van het tijdsverschil...dan heb je prime time dus geen live sport.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
SEMI-BREEK:
NOS GAAT DOOR TOT EN MET OS 2020
Kon mij dat ook wel herinneren van het indoor WK. Ook erg pissig direct daarna, na een afkoelperiode was ze dan weer de oude.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ze komt hier zowaar weer als een leuke oprechte meid over, niet de boze machine tegenover Stekelenburg
regelt de NBC welquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral jammer van het tijdsverschil...dan heb je prime time dus geen live sport.
Ze betalen ES/Discovery ja. Maar alleen tv dacht ik, geen streams.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
SEMI-BREEK:
NOS GAAT DOOR TOT EN MET OS 2020
Denk dat er een behoorlijke last van haar ouders is gevallen de laatste dagen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verwacht de vraag; volgens geruchten op internet wijst acne ergens op, kan dat kloppen?
7 uur later daar dus uhhhmm, finales avonds dan is het hier vroeg in middag. Valt nog enigszins mee. Wel goed excuus voor NOS om nog meer gasten in studio te proppenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral jammer van het tijdsverschil...dan heb je prime time dus geen live sport.
Het is een beetje zoals in Sydney destijds, sport vroeg in de ochtend tot laat in de middag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
7 uur later daar dus uhhhmm, finales avonds dan is het hier vroeg in middag. Valt nog enigszins mee. Wel goed excuus voor NOS om nog meer gasten in studio te proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |