SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Cillessen op weg van Ajax naar Barça
Jasper Cillessen (27) staat vlak voor een droomtransfer. De keeper van Ajax kan Claudio Bravo opvolgen bij FC Barcelona, dat een bod tussen de 10 en 12 miljoen euro bij Ajax neerlegde. Bronnen rond de speler hebben dat inmiddels bevestigd.
De interesse van Barça komt voor de Amsterdammers op een uiterst vervelend moment, omdat het elftal van Peter Bosz woensdag in Rostov moet proberen deelname aan de groepsfase van de Champions League af te dwingen. De clubleiding van Ajax beseft echter dat dit voor Cillessen een kans uit duizenden is en die hem niet mag worden ontnomen.
De ophanden zijnde deal lijkt een verklaring voor het matige spel van de keeper, die zowel in het thuisduel met PAOK Saloniki als in het treffen thuis met FK Rostov blunderde. Cillessen leek – met de wetenschap achteraf – in gedachten al in Catalonië. FC Barcelona keek door de huidige vorm van de Oranjekeeper heen en wil hem graag inlijven.
Daarbij speelt zijn optreden op het WK in 2014 een grote rol. Uitgerekend tegen Spanje (5-1) verrichte hij bij een 1-0-achterstand een cruciale redding op een inzet van Silva. Het sprookje van Cillessen en Oranje eindigde uiteindelijk met de derde plaats. Hij zou na Ruud Hesp de tweede keeper ooit worden in het shirt van Barça.![]()
Want? Die is nu niet slechter dan Cil.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Diederik Boer tegen Rostov
Dan kan je de CL wel vergeten![]()
Boer kan er echt geen reet van.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want? Die is nu niet slechter dan Cil.
Tijd voor OnanaOh.![]()
Weer een bevestiging dat Ajax een bedrijf is en geen voetbalclub die gaat voor sportief succesRED ONS HENNIEGOD![]()
Onana vind ik nog minderquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boer kan er echt geen reet van.
Tijd voor Onana![]()
Mickey van der Hart natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe keeper kopen.
Alleen wie moet dat wordenNog een aankoop nodig dus
![]()
![]()
Ach je hebt ook niks aan Cillessen als je deze transfer door zijn neus boort. Dan word hij nog depressiever en gaat hij nog meer blunderen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een bevestiging dat Ajax een bedrijf is en geen voetbalclub die gaat voor sportief succesOh.![]()
Joe Hart.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mickey van der Hart natuurlijk.
Oh.![]()
Steek.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
Het is nu even wat minder, maar hij pakte lange tijd gewoon punten voor Ajax.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:19 schreef BobW het volgende:
We gaan Jasper nog meer waarderen als hij weg isVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Room is wel een stabiele keeper.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
Hoewel hij de laatste tijd veel blunderde, had hij ook een paar zeer knappe reddingen. Het was met wedstrijden soms geniale goede reddingen, met ontiegelijke blunders.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:19 schreef BobW het volgende:
We gaan Jasper nog meer waarderen als hij weg is![]()
Zou ik mee kunnen leven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:22 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Room is wel een stabiele keeper.Oh.![]()
Valdesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gvd wat is deze.
Wie zouden er op de shortlist staan als mogelijke vervanger?As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Verkoop hem dan lekker na die voorronde , hij is nog altijd beter dan 9 vinger Boer en die rare van Jong-Ajaxquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je hebt ook niks aan Cillessen als je deze transfer door zijn neus boort. Dan word hij nog depressiever en gaat hij nog meer blunderen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja, dit seizoen fouten tegen PAOK en Rostov maar in die wedstrijden ook mooie reddingen gezien.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is nu even wat minder, maar hij pakte lange tijd gewoon punten voor Ajax.![]()
Gewoon vdHart natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:22 schreef marp0 het volgende:
Gvd wat is deze.
Wie zouden er op de shortlist staan als mogelijke vervanger?![]()
Ajax kennende, de keeper van het tweede, een nobody uit de 3de divisie in Nigeria en Buffon.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:22 schreef marp0 het volgende:
Gvd wat is deze.
Wie zouden er op de shortlist staan als mogelijke vervanger?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gewoon deal maken dat hij voor 5 miljoen mag vertrekken als hij tegen Rostov een toppot keept
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind Cillessen echt niet bij Barca passenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:22 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk ook 1e keeper bij Barca
Madrid kampioen
Oh.![]()
Die wordt het dan inderdaad denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:22 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Room is wel een stabiele keeper.![]()
Hij kan nu al zijn aandacht er niet bij houden, geen idee hoelang dit al speelt natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verkoop hem dan lekker na die voorronde , hij is nog altijd beter dan 9 vinger Boer en die rare van Jong-Ajax![]()
Maar Ajax boort nu wel even de CL door onze neus ben ik bang (al had ik daar al weinig vertrouwen in als Cillessen wel bleef)Oh.![]()
Van der Sar zelf op doel."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bailey komt ook niet, Marc haalt ook zijn schoenen uit het vet.quote:
Hebben we meteen de gewenste ERVARINGOh.![]()
Plus een lening bij de Rabobank om Suarez aan te trekken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ons hele eigen vermogen aanwenden om Neuer aan te trekken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is erg ondergewaardeerd bij PEC. Tegen elk bedrag halen.![]()
![]()
Denk sowieso niet dat er voor volgende week woensdag al contracten worden getekend.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verkoop hem dan lekker na die voorronde , hij is nog altijd beter dan 9 vinger Boer en die rare van Jong-Ajax![]()
Suarez wordt toch wel betrokken in een ruildeal met Cillessen neem ik aan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Plus een lening bij de Rabobank om Suarez aan te trekken.Oh.![]()
Marc die vol trots vertelt dat ze 'het kanon' eindelijk gevonden hebben om tijdens de presentatie gewoon het shirtje over z'n eigen nek te trekkenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bailey komt ook niet, Marc haalt ook zijn schoenen uit het vet.
Hebben we meteen de gewenste ERVARING
Logische stap vooruit voor een speler van Ajax. Al die fans van die provencionele clubjes zijn natuurlijk ziedend. Mooi om te zien.![]()
Zou een prima deal zijn. Dan mogen ze die 12 miljoen ook wel houden wat mij betreft.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez wordt toch wel betrokken in een ruildeal met Cillessen neem ik aan?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jammer dat Brad Jones niet meer beschikbaar is
Ajax is niet zo meer van het sportieve succesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan nu al zijn aandacht er niet bij houden, geen idee hoelang dit al speelt natuurlijk![]()
Maar Ajax boort nu wel even de CL door onze neus ben ik bang (al had ik daar al weinig vertrouwen in als Cillessen wel bleef)
Aandeelhouders tevreden makengenotRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Marc die vol trots vertelt dat ze 'het kanon' eindelijk gevonden hebben om tijdens de presentatie gewoon het shirtje over z'n eigen nek te trekken
Oh.![]()
Nou he, die worden al jaren flink beloond. Meest begeerde aandeel van de Nederlandse aandelenmarkt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax is niet zo meer van het sportieve succes
Aandeelhouders tevreden makengenot"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Galante houding, karakterkop en een goede botstructuur. Waar is die aanvoerdersband?!?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verkocht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Galante houding, karakterkop en een goede botstructuur. Waar is die aanvoerdersband?!?![]()
Muah ze hebben nu wel Traoré gehaald en paar talenten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax is niet zo meer van het sportieve succes
Aandeelhouders tevreden makengenot
Als je goede vervanger weet te strikken voor Cillessen moet het lukken. Alleen voor woensdag gaat dat hem niet worden want Ajax schakelt nooit zo snel.Oh.![]()
zomer 2017 geloof ikquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:31 schreef Ooku het volgende:
Hoe lang heeft Krul nog contract bij Newcastle?![]()
Die gaat naar Ajax voor 1 mil ?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:31 schreef Ooku het volgende:
2017quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:31 schreef Ooku het volgende:
ja primaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
jordi lekkerding lang niet gezien
hoe is het![]()
ook belangrijkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je wel leuke liedjes mee zingen![]()
We hebben al leuke liedjesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je wel leuke liedjes mee zingen
oe
a
oe
a![]()
Nou poeh poeh nu gaan ze weglopen van PSVquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze hebben nu wel Traoré gehaald en paar talenten.
Als je goede vervanger weet te strikken voor Cillessen moet het lukken. Alleen voor woensdag gaat dat hem niet worden want Ajax schakelt nooit zo snel.
Hadden ze tig jaren geleden kunnen doen maar dat hebben ze gewoon nagelaten en je weet wel waaromRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij mag evengoed niet spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze hebben nu wel Traoré gehaald en paar talenten.
Als je goede vervanger weet te strikken voor Cillessen moet het lukken. Alleen voor woensdag gaat dat hem niet worden want Ajax schakelt nooit zo snel.![]()
Hij is net terug van een blessure, heeft nog niet gespeeldquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij nog eerste keeper daar?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2016 18:34:15 ]![]()
Nu is Sels de eerste keeper maar die is maar 50/50. Denk dat Benitez Krul wel als eerste keeper weer gaat gebruiken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij nog eerste keeper daar?![]()
Niet helemaal duidelijk volgens mij. Was natuurlijk redelijk lang geblesseerd. Er is wel een opvolger gehaald en Krul staat flink in de belangstelling. Lijkt me dus flauwekrul dat hij naar Ajax gaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij nog eerste keeper daar?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik geloof niet zo in weglopen van PSV, net als dat PSV dat niet echt kan bij Ajax.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nou poeh poeh nu gaan ze weglopen van PSV
Hadden ze tig jaren geleden kunnen doen maar dat hebben ze gewoon nagelaten en je weet wel waarom
Dat kan alleen als een sjeik hier een club opkoopt net als met PSGOh.![]()
Hij is ook nog niet fit, meneer Bolasie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij is net terug van een blessure, heeft nog niet gespeeld![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij is net terug van een blessure, heeft nog niet gespeeldquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nu is Sels de eerste keeper maar die is maar 50/50. Denk dat Benitez Krul wel als eerste keeper weer gaat gebruiken.Dan maar voor Room gaan. Die is gelukkig niet zo snel geklopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk volgens mij. Was natuurlijk redelijk lang geblesseerd. Er is wel een opvolger gehaald en Krul staat flink in de belangstelling. Lijkt me dus flauwekrul dat hij naar Ajax gaat.Oh.![]()
Dat zeg ik toch. Hij traint volgens mij sinds een paar dagen weer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet fit, meneer Bolasie.![]()
Zie ik nog wel zitten. Moet je eens kijken hoe graag spelers bij Ajax blijven als ze 6 miljoen per jaar kunnen vangen. Dan is de sportieve uitdaging in Engeland, Spanje, Italië of Duitsland ineens een stuk minder interessant.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in weglopen van PSV, net als dat PSV dat niet echt kan bij Ajax.
Dat kan alleen als een sjeik hier een club opkoopt net als met PSG"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Qua geld kon het gewoon jaren geledenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in weglopen van PSV, net als dat PSV dat niet echt kan bij Ajax.
Dat kan alleen als een sjeik hier een club opkoopt net als met PSG
Nu niet meer iddRED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt. "nearing full fitness"quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Hij traint volgens mij sinds een paar dagen weer.![]()
Voorspelling: Ajax gaat pas akkoord met 15 miljoen euro en Barça schermt met een deal met Diego Alves en spelers die ze Valencia bieden in (huur)ruil.![]()
Dan zijn de Eredivisiepotjes echt alleen maar oefenwedstrijdenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie ik nog wel zitten. Moet je eens kijken hoe graag spelers bij Ajax blijven als ze 6 miljoen per jaar kunnen vangen. Dan is de sportieve uitdaging in Engeland, Spanje, Italië of Duitsland ineens een stuk minder interessant.
Oh.![]()
Van wat ik uit dat Telegraaf artikel kan trekken hebben ze het al geaccepteerdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorspelling: Ajax gaat pas akkoord met 15 miljoen euro en Barça schermt met een deal met Diego Alves en spelers die ze Valencia bieden in (huur)ruil.![]()
Muah opzich moesten ze wel financieel aansterken toen. Nu hebben we genoeg geld om alsnog een goede selectie neer te zetten. En het is ook helemaal niet erg om een concurrentiestrijd te houden met PSV, dat houdt de boel juist scherp.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua geld kon het gewoon jaren geleden
Nu niet meer iddOh.![]()
Ik kan me ook niet anders voorstellen dan dat Ajax accepteert wanneer het bericht correct is. Waarschijnlijk hebben ze eerst nog een fax teruggestuurd met de vraag of er geen stagiair een behoorlijke fout heeft gemaakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Van wat ik uit dat Telegraaf artikel kan trekken hebben ze het al geaccepteerd"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er staat nergens dat ze akkoord zijn gegaan of iets. Zal nog wel kleine plooitjes zijn, maar to be honest: Barça kan veel beter.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Van wat ik uit dat Telegraaf artikel kan trekken hebben ze het al geaccepteerd![]()
En veel meer. Dus gewoon 18 vragen. Voor elke fout die hij in het voorbije half jaar heeft gemaakt 1.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ze akkoord zijn gegaan of iets. Zal nog wel kleine plooitjes zijn, maar to be honest: Barça kan veel beter."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is er niet nog een leuke keeper die we uit België kunnen halen?Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Die is net naar Newcastle.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Is er niet nog een leuke keeper die we uit België kunnen halen?![]()
En dan kunnen we elke dag fappen op het banksaldo van Ajaxquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
En veel meer. Dus gewoon 18 vragen.
Oh.![]()
Pfaff zit zonder geld dus die moet wel over te halen zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Is er niet nog een leuke keeper die we uit België kunnen halen?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En voor de boze interviews na afloop 500.000 per stuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
En veel meer. Dus gewoon 18 vragen. Voor elke fout die hij in het voorbije half jaar heeft gemaakt 1.![]()
Warner Hahn is weer bijna fit. Die mogen jullie de rest van het seizoen ook wel huren.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Cillessen op weg van Ajax naar Barçaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ze akkoord zijn gegaan of iets. Zal nog wel kleine plooitjes zijn, maar to be honest: Barça kan veel beter.
De clubleiding van Ajax beseft echter dat dit voor Cillessen een kans uit duizenden is, één die hem niet mag worden ontnomen.
Die is weg El Stinho![]()
Wij hebben namelijk zo'n 40-45 keepers.
Special price for you my friendVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vermeer zou ik niet eens erg vinden mits fit, alleen de ef sait nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:42 schreef Caland het volgende:
Wij hebben namelijk zo'n 40-45 keepers.
Special price for you my friend![]()
Joggingbroek Helton halenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we niet Hip Hop Pinto terughalen van pensioen?![]()
Dan ga ik dood.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of ze gaan voor die Ruiter van Utrecht![]()
Dat zou echt genot zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of ze gaan voor die Ruiter van UtrechtVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Aan je Boy Waterman?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voel aan mijn water dat Bosz Room bovenaan heeft staan op zijn lijst.![]()
Of de keepert van Hongarije. In z'n broekkie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we niet Hip Hop Pinto terughalen van pensioen?![]()
Vorm?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Freekgod brengt een nuancerende kop, Brammetje.twitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 18-08-2016 om 18:43:28FC Barcelona wil Jasper Cillessen als opvolger van Claudio Bravo. Meer details zo op VI.nl #Ajax reageer retweet
![]()
De clubleiding is echter zo overtuigd van de kwaliteiten van de Oranje-international, dat Barcelona een eerste bod in Amsterdam heeft neergelegd van ruim tien miljoen euro. De onderhandelingen zijn in een vergevorderd stadium.
Aldus VI, ruim 10 miljoen euro![]()
Gewoon zeggen dat we hem halen als hij er woensdag drie doorlaatquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:45 schreef Tyron het volgende:
gewoon die keeper van rostov halen toch haha
Oh.![]()
Ohja die Fransman is blessa. Zat wordt hem niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit gebakken op de bank bij Tottenham en Lloris is geblesseerd at the moment.Charlie: How's it going in there?
Ik zie eigenlijk ook niet zo snel een goede optie behalve gewoon die Boer laten keepen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Een eerste bod van 10 miljoen, daar kan nog wel wat meer uit getrokken worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De clubleiding is echter zo overtuigd van de kwaliteiten van de Oranje-international, dat Barcelona een eerste bod in Amsterdam heeft neergelegd van ruim tien miljoen euro. De onderhandelingen zijn in een vergevorderd stadium.
Aldus VI, ruim 10 miljoen euroOh.![]()
Mike zoekt weer sensatie danquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Freekgod brengt een nuancerende kop, Brammetje.twitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 18-08-2016 om 18:43:28FC Barcelona wil Jasper Cillessen als opvolger van Claudio Bravo. Meer details zo op VI.nl #Ajax reageer retweet
![]()
Hamstringeke, niet overdreven lang maar die zit volgens mij liever op de bank bij Spurs dan te gaan keepen bij Ajax.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ohja die Fransman is blessa. Zat wordt hem niet.![]()
Die keeper wil CL spelen, dus die zal dit jaar gewoon bij Rostov blijven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:45 schreef Tyron het volgende:
gewoon die keeper van rostov halen toch haha![]()
Marc heeft nu al een bol broekje.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:46 schreef TheJanitor het volgende:
Gewoon 16 miljoen vragen en klaar.![]()
worden ze dit jaar kampioen danquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die keeper wil CL spelen, dus die zal dit jaar gewoon bij Rostov blijven.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:47 schreef Scrummie het volgende:
Gomes lijkt me wel een prima keeper voor jullie.
. Alsof. hij. weggaat. bij. Watford.
![]()
Speelt ie basis daar?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Alsof. hij. weggaat. bij. Watford.
![]()
Nou mooi kut. Denk je dat je nog een buitenspeler nodig hebt, wordt je doelman weggekocht.Charlie: How's it going in there?
Ah oke, dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, al sinds 2014/15 toen ze in de Championship zaten.![]()
Diederik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:46 schreef Caland het volgende:
Ik zie eigenlijk ook niet zo snel een goede optie behalve gewoon die Boer laten keepen.![]()
![]()
10 miljoenDaar doen we het dus niet meer voor he.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Desnoods Gudelj op doel, is ie iig van het middenveld af. Vraag mij ook af of hij dan nog steeds achteruit probeert te voetballen.![]()
Gewoon weigeren, deal ketst af en Cilgod heeft nog grotere wallen dan op dit moment het geval is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:49 schreef Mani89 het volgende:
Genot.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ajax boeit het toch geen fuck. Hebben geld genoeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:49 schreef Mani89 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
en homo's kunnen niet voetballen.
Klopt.![]()
![]()
Dan zie ik hem wel echt voor de trein springen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon weigeren, deal ketst af en Cilgod heeft nog grotere wallen dan op dit moment het geval is.
Genot.Oh.![]()
gewoon Vermeer terug halen van Feyenoord mocht de Cil weg gaan, liefst 1 dag voor de transferdeadline![]()
Ja, die gaat wel even de keuring doorstaan met zijn achillespeesjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:51 schreef Evertjan het volgende:
gewoon Vermeer terug halen van Feyenoord mocht de Cil weg gaan, liefst 1 dag voor de transferdeadline.
![]()
Voor 10 miljoen. 9 miljoen pure winst.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:51 schreef Evertjan het volgende:
gewoon Vermeer terug halen van Feyenoord mocht de Cil weg gaan, liefst 1 dag voor de transferdeadlineVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Krijgt Vermeer geen salaris dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen. 9 miljoen pure winst.![]()
Daar ga ik even voor bidden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:51 schreef Adames het volgende:
Zal wel ruiter worden
De hype van paar jaar geleden
Die kan er namelijk HELEMAAL NIETS van.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah, ik ben al bezig met een pop.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:51 schreef Evertjan het volgende:
gewoon Vermeer terug halen van Feyenoord mocht de Cil weg gaan, liefst 1 dag voor de transferdeadline![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax kijkt door zijn matige vorm heen![]()
![]()
Onvoorstelbaar inderdaad. Nou snap ik ook niet echt waarom ze voor Diego Alves als andere optie gingen, want daar is het of heel goed of heel slecht bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:52 schreef Tarado het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze bij hem uitkomen![]()
We hebben dus woensdag zeker Boer op goal? Die dag voor de wedstrijd toevoeging gelde alleen voor de 1e wedstrijd, toch?"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
In tegendeel. Heerlijke soap en Ajax kan er alleen maar op achteruit gaan.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jammer dat die Nordfeldt naar swanzie is gegaan.Charlie: How's it going in there?
Integendeel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
In tegendeel. Heerlijke soap en Ajax kan er alleen maar op achteruit gaan.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Muah met zijn huidige vorm moet je wel iemand vinden die het beter kan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
In tegendeel. Heerlijke soap en Ajax kan er alleen maar op achteruit gaan.Oh.![]()
Room is oké. Maar wel een beetje de zwarte cil qua hoofd.Charlie: How's it going in there?
vorm is tijdelijk. Een betere keeper gaan we echt niet vinden hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah met zijn huidige vorm moet je wel iemand vinden die het beter kan.![]()
Ondanks zijn huidige slippertjes is Cillessen voor de eredivisie gewoon echt een topkeeper.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah met zijn huidige vorm moet je wel iemand vinden die het beter kan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
![]()
Wil vast nog wel even zijn voetbalschoenen uit het vet halen voor een jaartje
Champions League here we comeIk ben inmiddels overleden![]()
Ik begrijp die 'vrolijke' reacties hier niet zo, maar goed doe mij Ryan maar.
Gewoon ontzettend klote dit zo kort voor de deadline.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Zijn er sowieso niet 30 beter in Europa.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondanks zijn huidige slippertjes is Cillessen voor de eredivisie gewoon echt een topkeeper.Charlie: How's it going in there?
Ik vond hem ook altijd een goede keeper, maar we zullen zien met wie ze aankomen. Misschien haalt Ajax wel een goede uit het buitenlandquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondanks zijn huidige slippertjes is Cillessen voor de eredivisie gewoon echt een topkeeper.Oh.![]()
Ik ben vooral benieuwd of ze wicky hebben in Spanje.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben alleen al blij omdat we niet meer naar dat hoofd hoeven te kijken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nog dertien dagen, dat moet lukkenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:57 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik begrijp die 'vrolijke' reacties hier niet zo, maar goed doe mij Ryan maar.
Gewoon ontzettend klote dit zo kort voor de deadline.Oh.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Room is oké. Maar wel een beetje de zwarte cil qua hoofd.
u wot![]()
Ja dan zal er echt iemand gescout moeten worden want in Nederland zie ik niet echt logische vervangers.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook altijd een goede keeper, maar we zullen zien met wie ze aankomen. Misschien haalt Ajax wel een goede uit het buitenlandVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vind het allemaal prima als onze nieuwe keeper maar wel gewoon blank is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Room is nog wel een goede, verder is er niks nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan zal er echt iemand gescout moeten worden want in Nederland zie ik niet echt logische vervangers.Oh.![]()
ach we hebben de vader van boerrigter op fok! gehadquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dan wel de hele tijd dat Sked op doel staat
een keeper kan er ook wel bij![]()
moet haast wel, maar kan me de laatste buitenlander onder de lat bij ajax niet herinnerenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan zal er echt iemand gescout moeten worden want in Nederland zie ik niet echt logische vervangers.![]()
Die Roemeen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
moet haast wel, maar kan me de laatste buitenlander onder de lat bij ajax niet herinnerenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lobont toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
moet haast wel, maar kan me de laatste buitenlander onder de lat bij ajax niet herinnerenOh.![]()
Romero??Charlie: How's it going in there?
Daar ben ik ook niet zo bang voor. Maar een keeper is wel belangrijk voor de verdediging, die zekerheid ben je straks weken/maanden kwijt. Plus dat er mogelijk ook nog een niet Nederlands sprekende doelman komt, dat is ook verre van ideaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog dertien dagen, dat moet lukkenShe was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:02 schreef Evertjan het volgende:
gewoon jeugd de kans geven bij Ajax![]()
was toch een Australier?quote:
en Hans Vonk heeft ook nog bij Ajax in het goal gestaan als Zuid Afrikaan![]()
Ja het is allemaal niet ideaal, maar dat krijg je met onze positie in de voedselketen van het hedendaagse voetbalquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:02 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet zo bang voor. Maar een keeper is wel belangrijk voor de verdediging, die zekerheid ben je straks weken/maanden kwijt. Plus dat er mogelijk ook nog een niet Nederlands sprekende doelman komt, dat is ook verre van ideaal.. Het is gelukkig niet op 31 augustus want dan weet je zeker dat er een paniekaankoop komt.
Oh.![]()
Kunnen ze in elk geval niet goed zien of de bal over de doellijn is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
In Colombia zijn vast nog wel keepersOh.![]()
Ajax had toch al eens interesse in Sportiello?Charlie: How's it going in there?
quote:In de tussentijd is binnen Ajax de zoektocht naar een vervanger van Cillessen in volle gang. Daarin speelt keeperstrainer Carlo l'Ami een voorname rol. Hij begeleidt al langere tijd de doelmannen in Amsterdam, tot tevredenheid van de clubleiding, waardoor zijn stem zwaar weegt.. Dat gaat helemaal goedkomen.
![]()
ja want cillessen zet iedereen echt als een leider goed neerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:02 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet zo bang voor. Maar een keeper is wel belangrijk voor de verdediging, die zekerheid ben je straks weken/maanden kwijt. Plus dat er mogelijk ook nog een niet Nederlands sprekende doelman komt, dat is ook verre van ideaal.
zie de vrije trap, totaal geen onzekerheid.![]()
Volgens VI is vooral de mening van Carlo l'Ami belangrijk in het aantrekken van een nieuwe doelman.
Uh, oke.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
hans vonk is net zo Nederlands als siem de jongquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was toch een Australier?
en Hans Vonk heeft ook nog bij Ajax in het goal gestaan als Zuid Afrikaan![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Dat gaat helemaal goedkomen.
waarom zouden we ook scouts gebruiken
![]()
Dat was zijn eigen fout, had weinig met coaching te maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja want cillessen zet iedereen echt als een leider goed neer
zie de vrije trap, totaal geen onzekerheid.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
L'Ami godquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Dat gaat helemaal goedkomen.
Oh.![]()
je zou verwachten dat als iemand vol vertrouwen een muur plaatst hij niet onzeker een stapje opzij zetquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was zijn eigen fout, had weinig met coaching te maken.![]()
Na 31 augustusquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft eens je bek houden over Ziyech?
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Cillessen rekende er op dat hij hem in de korte hoek ging knallen dus Loboa had alle vrijheid om hem in de rechterhoek te pieren.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zou verwachten dat als iemand vol vertrouwen een muur plaatst niet onzeker een stapje opzij zet![]()
Die KOMT NIET.quote:Charlie: How's it going in there?
Komt Kluivert hem dan zelf brengen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef Anoonumos het volgende:
Ik heb het
Areola huren via Kluivert-connectieOh.![]()
Jurgen Klopp? Drank de boerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze nieuwe aankopenCharlie: How's it going in there?
Maar Cillessen boeit het dus ook niet dat hij nu zijn plek in oranje kwijt is. Wel lichtelijk apart.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Omhooggevallen grabbelaar.quote:Charlie: How's it going in there?
Doorgespeeld naar de admins. Misbruik maken van modrechten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders edit ik elke post van je naar ''Ik ben zwakbegaafd''.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
je zou verwachten dat als iemand vol vertrouwen een muur plaatst hij niet verwacht dat de bal in de korte hoek gaatquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen rekende er op dat hij hem in de korte hoek ging knallen dus Loboa had alle vrijheid om hem in de rechterhoek te pieren.![]()
Ik weet. En hij komt ook niet. Maar tot 31 augustus is er een minieme kans dat bosz en onze marc het licht zien.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders edit ik elke post van je naar ''Ik ben zwakbegaafd''. Misschien ook maar eens vijf weken lang vragen waar Lionel Messi blijft.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Denk dat die keeper van Atalanta komt.Charlie: How's it going in there?
Jij moet niet denken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Denk dat die keeper van Atalanta komt.![]()
Die kan bij ons 3x zoveel verdienen dus waarom niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Denk dat die keeper van Atalanta komt.![]()
En anders in de bak. Ik heb gespoken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Keeper, Bailey, linksback
Overmars mag nog aan de bak![]()
Dat is niet wat we vragen dat is het bod.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja toen hij wel goed was kon je meer vangen.![]()
Waarom zou Room niet naar Ajax willen? Op elk vlak een verbeteringquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die staan vast te trappelen om naar Ajax te gaan.Oh.![]()
room toch welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die staan vast te trappelen om naar Ajax te gaan.![]()
14-18 jaar voor het oplichten van 4 miljoen mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En anders in de bak. Ik heb gespoken.Oh.![]()
Room kan 3x zoveel verdienen bij ons en Krul zit in de Engelse Jupiler league.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die staan vast te trappelen om naar Ajax te gaan.![]()
Boeiend, Ajax heeft genoeg geld.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:14 schreef GGMM het volgende:
Nou vooruit, Room misschien.
Al zal Vitesse daar wel niet aan meewerken.![]()
Jij bent nog mild.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
14-18 jaar voor het oplichten van 4 miljoen mensen![]()
Als Room echt weg wil happen ze wel toe.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:14 schreef GGMM het volgende:
Nou vooruit, Room misschien.
Al zal Vitesse daar wel niet aan meewerken.
Denk namelijk niet dat Chelsea ook in de markt voor hem is.Oh.![]()
Dit soort transfers helpt natuurlijk wel om betere spelers/grotere talenten aan te trekken.Charlie: How's it going in there?
Ook als is Cillessen nog zo dramatisch bezig, vind ik 12 miljoen eigenlijk toch wel te weinig. Gewoon richting de 20 vragen en minstens boven de 15 miljoen voor hem vangen.![]()
Met 12 miljoen komt Cillesen in de top 10 duurste keepers ooit.
Edit; oh wacht is een artikel uit 2014"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:20 schreef Syntix het volgende:
Ook als is Cillessen nog zo dramatisch bezig, vind ik 12 miljoen eigenlijk toch wel te weinig. Gewoon richting de 20 vragen en minstens boven de 15 miljoen voor hem vangen.![]()
![]()
![]()
Gewoon kijken of Verhoeven nog trek heeft. Al wordt het lastig om door zijn vorm heen te kijken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is nog niet rond, he.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:31 schreef wackmack het volgende:
Dus nu is er 50M binnen gekomen, wie gaan er nog komen?![]()
We zitten bijna op een halve Pogba. Nog even doorsparen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:31 schreef wackmack het volgende:
Dus nu is er 50M binnen gekomen, wie gaan er nog komen?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jeetje wat een paniek hier, hij is nog niet eens weg
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ga er maar van uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:32 schreef Seam het volgende:
Jeetje wat een paniek hier, hij is nog niet eens weg![]()
SV De Dijk laat hem niet zomaar gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:31 schreef Dven het volgende:
Gewoon kijken of Verhoeven nog trek heeft. Al wordt het lastig om door zijn vorm heen te kijken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon lekker Cruijffiaans zonder keeper spelen.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
En dan een andere keeper aantrekken onder de noemer van dit is samen met Traore de 2 kanonnen! Zou me niks verbazen
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
50? Vertel?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:31 schreef wackmack het volgende:
Dus nu is er 50M binnen gekomen, wie gaan er nog komen?![]()
32 miljoen voor Milikquote:
11 miljoen voor Cillessen
5 miljoen voor Fischer
2 miljoen voor Vd Hoorn
Dat is 50 miljoen ja![]()
Dank! 11M naar twee Colombianen, 2M Traore. Tering wat een rendement. Hoop zo op wat toppers voor de aanval en eigenlijk een linksback.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
32 miljoen voor Milik
11 miljoen voor Cillessen
5 miljoen voor Fischer
2 miljoen voor Vd Hoorn
Dat is 50 miljoen ja![]()
Als je gewoon een goede buitenspeler en een goede vervangende keeper haalt heb je een geslaagde transferperiode van mijn part.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:42 schreef wackmack het volgende:
[..]
Dank! 11M naar twee Colombianen, 2M Traore. Tering wat een rendement. Hoop zo op wat toppers voor de aanval en eigenlijk een linksback.
Ookal is een linksback wenselijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: