Krijgt Vermeer geen salaris dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen. 9 miljoen pure winst.
Daar ga ik even voor bidden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:51 schreef Adames het volgende:
Zal wel ruiter worden
De hype van paar jaar geleden
Ah, ik ben al bezig met een pop.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:51 schreef Evertjan het volgende:
gewoon Vermeer terug halen van Feyenoord mocht de Cil weg gaan, liefst 1 dag voor de transferdeadline
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax kijkt door zijn matige vorm heen
Onvoorstelbaar inderdaad. Nou snap ik ook niet echt waarom ze voor Diego Alves als andere optie gingen, want daar is het of heel goed of heel slecht bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:52 schreef Tarado het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze bij hem uitkomen
In tegendeel. Heerlijke soap en Ajax kan er alleen maar op achteruit gaan.quote:
Integendeel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
In tegendeel. Heerlijke soap en Ajax kan er alleen maar op achteruit gaan.
Muah met zijn huidige vorm moet je wel iemand vinden die het beter kan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
In tegendeel. Heerlijke soap en Ajax kan er alleen maar op achteruit gaan.
vorm is tijdelijk. Een betere keeper gaan we echt niet vinden hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah met zijn huidige vorm moet je wel iemand vinden die het beter kan.
Ondanks zijn huidige slippertjes is Cillessen voor de eredivisie gewoon echt een topkeeper.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah met zijn huidige vorm moet je wel iemand vinden die het beter kan.
Zijn er sowieso niet 30 beter in Europa.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondanks zijn huidige slippertjes is Cillessen voor de eredivisie gewoon echt een topkeeper.
Ik vond hem ook altijd een goede keeper, maar we zullen zien met wie ze aankomen. Misschien haalt Ajax wel een goede uit het buitenlandquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondanks zijn huidige slippertjes is Cillessen voor de eredivisie gewoon echt een topkeeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |