Plus een lening bij de Rabobank om Suarez aan te trekken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ons hele eigen vermogen aanwenden om Neuer aan te trekken
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is erg ondergewaardeerd bij PEC. Tegen elk bedrag halen.
Denk sowieso niet dat er voor volgende week woensdag al contracten worden getekend.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verkoop hem dan lekker na die voorronde , hij is nog altijd beter dan 9 vinger Boer en die rare van Jong-Ajax
Suarez wordt toch wel betrokken in een ruildeal met Cillessen neem ik aan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Plus een lening bij de Rabobank om Suarez aan te trekken.
Marc die vol trots vertelt dat ze 'het kanon' eindelijk gevonden hebben om tijdens de presentatie gewoon het shirtje over z'n eigen nek te trekkenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bailey komt ook niet, Marc haalt ook zijn schoenen uit het vet.
Hebben we meteen de gewenste ERVARING
Zou een prima deal zijn. Dan mogen ze die 12 miljoen ook wel houden wat mij betreft.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez wordt toch wel betrokken in een ruildeal met Cillessen neem ik aan?
Ajax is niet zo meer van het sportieve succesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan nu al zijn aandacht er niet bij houden, geen idee hoelang dit al speelt natuurlijk![]()
Maar Ajax boort nu wel even de CL door onze neus ben ik bang (al had ik daar al weinig vertrouwen in als Cillessen wel bleef)
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Marc die vol trots vertelt dat ze 'het kanon' eindelijk gevonden hebben om tijdens de presentatie gewoon het shirtje over z'n eigen nek te trekken
Nou he, die worden al jaren flink beloond. Meest begeerde aandeel van de Nederlandse aandelenmarkt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax is niet zo meer van het sportieve succes
Aandeelhouders tevreden makengenot
Galante houding, karakterkop en een goede botstructuur. Waar is die aanvoerdersband?!?quote:
Verkocht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Galante houding, karakterkop en een goede botstructuur. Waar is die aanvoerdersband?!?
Muah ze hebben nu wel Traoré gehaald en paar talenten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax is niet zo meer van het sportieve succes
Aandeelhouders tevreden makengenot
zomer 2017 geloof ikquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:31 schreef Ooku het volgende:
Hoe lang heeft Krul nog contract bij Newcastle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |