Ik ben vooral benieuwd of ze wicky hebben in Spanje.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben alleen al blij omdat we niet meer naar dat hoofd hoeven te kijken.
Nog dertien dagen, dat moet lukkenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:57 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik begrijp die 'vrolijke' reacties hier niet zo, maar goed doe mij Ryan maar.
Gewoon ontzettend klote dit zo kort voor de deadline.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Room is oké. Maar wel een beetje de zwarte cil qua hoofd.
Ja dan zal er echt iemand gescout moeten worden want in Nederland zie ik niet echt logische vervangers.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook altijd een goede keeper, maar we zullen zien met wie ze aankomen. Misschien haalt Ajax wel een goede uit het buitenland
Room is nog wel een goede, verder is er niks nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan zal er echt iemand gescout moeten worden want in Nederland zie ik niet echt logische vervangers.
ach we hebben de vader van boerrigter op fok! gehadquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dan wel de hele tijd dat Sked op doel staat
moet haast wel, maar kan me de laatste buitenlander onder de lat bij ajax niet herinnerenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan zal er echt iemand gescout moeten worden want in Nederland zie ik niet echt logische vervangers.
Die Roemeen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
moet haast wel, maar kan me de laatste buitenlander onder de lat bij ajax niet herinneren
Lobont toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
moet haast wel, maar kan me de laatste buitenlander onder de lat bij ajax niet herinneren
Daar ben ik ook niet zo bang voor. Maar een keeper is wel belangrijk voor de verdediging, die zekerheid ben je straks weken/maanden kwijt. Plus dat er mogelijk ook nog een niet Nederlands sprekende doelman komt, dat is ook verre van ideaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog dertien dagen, dat moet lukken
leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:02 schreef Evertjan het volgende:
gewoon jeugd de kans geven bij Ajax
was toch een Australier?quote:
Ja het is allemaal niet ideaal, maar dat krijg je met onze positie in de voedselketen van het hedendaagse voetbalquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:02 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet zo bang voor. Maar een keeper is wel belangrijk voor de verdediging, die zekerheid ben je straks weken/maanden kwijt. Plus dat er mogelijk ook nog een niet Nederlands sprekende doelman komt, dat is ook verre van ideaal.
Kunnen ze in elk geval niet goed zien of de bal over de doellijn is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
In Colombia zijn vast nog wel keepers
quote:In de tussentijd is binnen Ajax de zoektocht naar een vervanger van Cillessen in volle gang. Daarin speelt keeperstrainer Carlo l'Ami een voorname rol. Hij begeleidt al langere tijd de doelmannen in Amsterdam, tot tevredenheid van de clubleiding, waardoor zijn stem zwaar weegt.
ja want cillessen zet iedereen echt als een leider goed neerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:02 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet zo bang voor. Maar een keeper is wel belangrijk voor de verdediging, die zekerheid ben je straks weken/maanden kwijt. Plus dat er mogelijk ook nog een niet Nederlands sprekende doelman komt, dat is ook verre van ideaal.
hans vonk is net zo Nederlands als siem de jongquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was toch een Australier?
en Hans Vonk heeft ook nog bij Ajax in het goal gestaan als Zuid Afrikaan
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Dat gaat helemaal goedkomen.
Dat was zijn eigen fout, had weinig met coaching te maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja want cillessen zet iedereen echt als een leider goed neer
zie de vrije trap, totaal geen onzekerheid.
L'Ami godquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Dat gaat helemaal goedkomen.
je zou verwachten dat als iemand vol vertrouwen een muur plaatst hij niet onzeker een stapje opzij zetquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was zijn eigen fout, had weinig met coaching te maken.
Na 31 augustusquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft eens je bek houden over Ziyech?
Cillessen rekende er op dat hij hem in de korte hoek ging knallen dus Loboa had alle vrijheid om hem in de rechterhoek te pieren.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zou verwachten dat als iemand vol vertrouwen een muur plaatst niet onzeker een stapje opzij zet
Die KOMT NIET.quote:
Komt Kluivert hem dan zelf brengen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef Anoonumos het volgende:
Ik heb het
Areola huren via Kluivert-connectie
Jurgen Klopp? Drank de boerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze nieuwe aankopen
Omhooggevallen grabbelaar.quote:
Doorgespeeld naar de admins. Misbruik maken van modrechten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders edit ik elke post van je naar ''Ik ben zwakbegaafd''.
je zou verwachten dat als iemand vol vertrouwen een muur plaatst hij niet verwacht dat de bal in de korte hoek gaatquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen rekende er op dat hij hem in de korte hoek ging knallen dus Loboa had alle vrijheid om hem in de rechterhoek te pieren.
Ik weet. En hij komt ook niet. Maar tot 31 augustus is er een minieme kans dat bosz en onze marc het licht zien.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders edit ik elke post van je naar ''Ik ben zwakbegaafd''. Misschien ook maar eens vijf weken lang vragen waar Lionel Messi blijft.
Jij moet niet denken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Denk dat die keeper van Atalanta komt.
Die kan bij ons 3x zoveel verdienen dus waarom niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Denk dat die keeper van Atalanta komt.
En anders in de bak. Ik heb gespoken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Keeper, Bailey, linksback
Overmars mag nog aan de bak
Ja, die staan vast te trappelen om naar Ajax te gaan.quote:
Dat is niet wat we vragen dat is het bod.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja toen hij wel goed was kon je meer vangen.
Waarom zou Room niet naar Ajax willen? Op elk vlak een verbeteringquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die staan vast te trappelen om naar Ajax te gaan.
room toch welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
14-18 jaar voor het oplichten van 4 miljoen mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En anders in de bak. Ik heb gespoken.
Room kan 3x zoveel verdienen bij ons en Krul zit in de Engelse Jupiler league.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeiend, Ajax heeft genoeg geld.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:14 schreef GGMM het volgende:
Nou vooruit, Room misschien.
Al zal Vitesse daar wel niet aan meewerken.
Jij bent nog mild.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
14-18 jaar voor het oplichten van 4 miljoen mensen
Als Room echt weg wil happen ze wel toe.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:14 schreef GGMM het volgende:
Nou vooruit, Room misschien.
Al zal Vitesse daar wel niet aan meewerken.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:20 schreef Syntix het volgende:
Ook als is Cillessen nog zo dramatisch bezig, vind ik 12 miljoen eigenlijk toch wel te weinig. Gewoon richting de 20 vragen en minstens boven de 15 miljoen voor hem vangen.
Het is nog niet rond, he.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:31 schreef wackmack het volgende:
Dus nu is er 50M binnen gekomen, wie gaan er nog komen?
We zitten bijna op een halve Pogba. Nog even doorsparen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:31 schreef wackmack het volgende:
Ga er maar van uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:32 schreef Seam het volgende:
Jeetje wat een paniek hier, hij is nog niet eens weg
SV De Dijk laat hem niet zomaar gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:31 schreef Dven het volgende:
Gewoon kijken of Verhoeven nog trek heeft. Al wordt het lastig om door zijn vorm heen te kijken.
50? Vertel?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:31 schreef wackmack het volgende:
32 miljoen voor Milikquote:
Dank! 11M naar twee Colombianen, 2M Traore. Tering wat een rendement. Hoop zo op wat toppers voor de aanval en eigenlijk een linksback.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
32 miljoen voor Milik
11 miljoen voor Cillessen
5 miljoen voor Fischer
2 miljoen voor Vd Hoorn
Dat is 50 miljoen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |