je zou verwachten dat als iemand vol vertrouwen een muur plaatst hij niet onzeker een stapje opzij zetquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was zijn eigen fout, had weinig met coaching te maken.
Na 31 augustusquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft eens je bek houden over Ziyech?
Cillessen rekende er op dat hij hem in de korte hoek ging knallen dus Loboa had alle vrijheid om hem in de rechterhoek te pieren.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zou verwachten dat als iemand vol vertrouwen een muur plaatst niet onzeker een stapje opzij zet
Die KOMT NIET.quote:
Komt Kluivert hem dan zelf brengen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef Anoonumos het volgende:
Ik heb het
Areola huren via Kluivert-connectie
Jurgen Klopp? Drank de boerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze nieuwe aankopen
Omhooggevallen grabbelaar.quote:
Doorgespeeld naar de admins. Misbruik maken van modrechten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders edit ik elke post van je naar ''Ik ben zwakbegaafd''.
je zou verwachten dat als iemand vol vertrouwen een muur plaatst hij niet verwacht dat de bal in de korte hoek gaatquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen rekende er op dat hij hem in de korte hoek ging knallen dus Loboa had alle vrijheid om hem in de rechterhoek te pieren.
Ik weet. En hij komt ook niet. Maar tot 31 augustus is er een minieme kans dat bosz en onze marc het licht zien.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders edit ik elke post van je naar ''Ik ben zwakbegaafd''. Misschien ook maar eens vijf weken lang vragen waar Lionel Messi blijft.
Jij moet niet denken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Denk dat die keeper van Atalanta komt.
Die kan bij ons 3x zoveel verdienen dus waarom niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Denk dat die keeper van Atalanta komt.
En anders in de bak. Ik heb gespoken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Keeper, Bailey, linksback
Overmars mag nog aan de bak
Ja, die staan vast te trappelen om naar Ajax te gaan.quote:
Dat is niet wat we vragen dat is het bod.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja toen hij wel goed was kon je meer vangen.
Waarom zou Room niet naar Ajax willen? Op elk vlak een verbeteringquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die staan vast te trappelen om naar Ajax te gaan.
room toch welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
14-18 jaar voor het oplichten van 4 miljoen mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En anders in de bak. Ik heb gespoken.
Room kan 3x zoveel verdienen bij ons en Krul zit in de Engelse Jupiler league.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeiend, Ajax heeft genoeg geld.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:14 schreef GGMM het volgende:
Nou vooruit, Room misschien.
Al zal Vitesse daar wel niet aan meewerken.
Jij bent nog mild.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
14-18 jaar voor het oplichten van 4 miljoen mensen
Als Room echt weg wil happen ze wel toe.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:14 schreef GGMM het volgende:
Nou vooruit, Room misschien.
Al zal Vitesse daar wel niet aan meewerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |