Ik ben vooral benieuwd of ze wicky hebben in Spanje.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben alleen al blij omdat we niet meer naar dat hoofd hoeven te kijken.
Nog dertien dagen, dat moet lukkenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:57 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik begrijp die 'vrolijke' reacties hier niet zo, maar goed doe mij Ryan maar.
Gewoon ontzettend klote dit zo kort voor de deadline.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Room is oké. Maar wel een beetje de zwarte cil qua hoofd.
Ja dan zal er echt iemand gescout moeten worden want in Nederland zie ik niet echt logische vervangers.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook altijd een goede keeper, maar we zullen zien met wie ze aankomen. Misschien haalt Ajax wel een goede uit het buitenland
Room is nog wel een goede, verder is er niks nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan zal er echt iemand gescout moeten worden want in Nederland zie ik niet echt logische vervangers.
ach we hebben de vader van boerrigter op fok! gehadquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dan wel de hele tijd dat Sked op doel staat
moet haast wel, maar kan me de laatste buitenlander onder de lat bij ajax niet herinnerenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan zal er echt iemand gescout moeten worden want in Nederland zie ik niet echt logische vervangers.
Die Roemeen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
moet haast wel, maar kan me de laatste buitenlander onder de lat bij ajax niet herinneren
Lobont toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
moet haast wel, maar kan me de laatste buitenlander onder de lat bij ajax niet herinneren
Daar ben ik ook niet zo bang voor. Maar een keeper is wel belangrijk voor de verdediging, die zekerheid ben je straks weken/maanden kwijt. Plus dat er mogelijk ook nog een niet Nederlands sprekende doelman komt, dat is ook verre van ideaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog dertien dagen, dat moet lukken
leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:02 schreef Evertjan het volgende:
gewoon jeugd de kans geven bij Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |