moet haast wel, maar kan me de laatste buitenlander onder de lat bij ajax niet herinnerenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan zal er echt iemand gescout moeten worden want in Nederland zie ik niet echt logische vervangers.
Die Roemeen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
moet haast wel, maar kan me de laatste buitenlander onder de lat bij ajax niet herinneren
Lobont toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
moet haast wel, maar kan me de laatste buitenlander onder de lat bij ajax niet herinneren
Daar ben ik ook niet zo bang voor. Maar een keeper is wel belangrijk voor de verdediging, die zekerheid ben je straks weken/maanden kwijt. Plus dat er mogelijk ook nog een niet Nederlands sprekende doelman komt, dat is ook verre van ideaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog dertien dagen, dat moet lukken
leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:02 schreef Evertjan het volgende:
gewoon jeugd de kans geven bij Ajax
was toch een Australier?quote:
Ja het is allemaal niet ideaal, maar dat krijg je met onze positie in de voedselketen van het hedendaagse voetbalquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:02 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet zo bang voor. Maar een keeper is wel belangrijk voor de verdediging, die zekerheid ben je straks weken/maanden kwijt. Plus dat er mogelijk ook nog een niet Nederlands sprekende doelman komt, dat is ook verre van ideaal.
Kunnen ze in elk geval niet goed zien of de bal over de doellijn is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
In Colombia zijn vast nog wel keepers
quote:In de tussentijd is binnen Ajax de zoektocht naar een vervanger van Cillessen in volle gang. Daarin speelt keeperstrainer Carlo l'Ami een voorname rol. Hij begeleidt al langere tijd de doelmannen in Amsterdam, tot tevredenheid van de clubleiding, waardoor zijn stem zwaar weegt.
ja want cillessen zet iedereen echt als een leider goed neerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:02 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet zo bang voor. Maar een keeper is wel belangrijk voor de verdediging, die zekerheid ben je straks weken/maanden kwijt. Plus dat er mogelijk ook nog een niet Nederlands sprekende doelman komt, dat is ook verre van ideaal.
hans vonk is net zo Nederlands als siem de jongquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was toch een Australier?
en Hans Vonk heeft ook nog bij Ajax in het goal gestaan als Zuid Afrikaan
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Dat gaat helemaal goedkomen.
Dat was zijn eigen fout, had weinig met coaching te maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja want cillessen zet iedereen echt als een leider goed neer
zie de vrije trap, totaal geen onzekerheid.
L'Ami godquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Dat gaat helemaal goedkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |