Die gaat naar Ajax voor 1 mil ?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:31 schreef Ooku het volgende:
Hoe lang heeft Krul nog contract bij Newcastle?
2017quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:31 schreef Ooku het volgende:
Hoe lang heeft Krul nog contract bij Newcastle?
ja primaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
jordi lekkerding lang niet gezien
hoe is het
ook belangrijkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je wel leuke liedjes mee zingen
We hebben al leuke liedjesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je wel leuke liedjes mee zingen
Nou poeh poeh nu gaan ze weglopen van PSVquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze hebben nu wel Traoré gehaald en paar talenten.
Als je goede vervanger weet te strikken voor Cillessen moet het lukken. Alleen voor woensdag gaat dat hem niet worden want Ajax schakelt nooit zo snel.
Hij mag evengoed niet spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze hebben nu wel Traoré gehaald en paar talenten.
Als je goede vervanger weet te strikken voor Cillessen moet het lukken. Alleen voor woensdag gaat dat hem niet worden want Ajax schakelt nooit zo snel.
Hij is net terug van een blessure, heeft nog niet gespeeldquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij nog eerste keeper daar?
Nu is Sels de eerste keeper maar die is maar 50/50. Denk dat Benitez Krul wel als eerste keeper weer gaat gebruiken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk volgens mij. Was natuurlijk redelijk lang geblesseerd. Er is wel een opvolger gehaald en Krul staat flink in de belangstelling. Lijkt me dus flauwekrul dat hij naar Ajax gaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in weglopen van PSV, net als dat PSV dat niet echt kan bij Ajax.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nou poeh poeh nu gaan ze weglopen van PSV
Hadden ze tig jaren geleden kunnen doen maar dat hebben ze gewoon nagelaten en je weet wel waarom
Hij is ook nog niet fit, meneer Bolasie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij is net terug van een blessure, heeft nog niet gespeeld
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij is net terug van een blessure, heeft nog niet gespeeld
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nu is Sels de eerste keeper maar die is maar 50/50. Denk dat Benitez Krul wel als eerste keeper weer gaat gebruiken.
Dan maar voor Room gaan. Die is gelukkig niet zo snel geklopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk volgens mij. Was natuurlijk redelijk lang geblesseerd. Er is wel een opvolger gehaald en Krul staat flink in de belangstelling. Lijkt me dus flauwekrul dat hij naar Ajax gaat.
Dat zeg ik toch. Hij traint volgens mij sinds een paar dagen weer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet fit, meneer Bolasie.
Zie ik nog wel zitten. Moet je eens kijken hoe graag spelers bij Ajax blijven als ze 6 miljoen per jaar kunnen vangen. Dan is de sportieve uitdaging in Engeland, Spanje, Italië of Duitsland ineens een stuk minder interessant.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in weglopen van PSV, net als dat PSV dat niet echt kan bij Ajax.
Dat kan alleen als een sjeik hier een club opkoopt net als met PSG
Qua geld kon het gewoon jaren geledenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in weglopen van PSV, net als dat PSV dat niet echt kan bij Ajax.
Dat kan alleen als een sjeik hier een club opkoopt net als met PSG
Klopt. "nearing full fitness"quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Hij traint volgens mij sinds een paar dagen weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |