SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een goede score?
Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:
Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >
Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >
De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiële Rio-site: klik hier.
Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!Nieuw in de sport? Kijk en lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten!SPOILER: Wat je moet weten over turnen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 16-08-2016 21:18:06 ]![]()
Nog knap gepresteerd dan, mét kanker.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Amalia leeft elke keer echt helemaal meequote:![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Code of Points ook nog even genoemd"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Goede TT.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
Epke Zonderlanding.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Rare TT...<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
welke is dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Amalia leeft elke keer echt helemaal mee
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Het sneue is dus dat hij dat echt heeftquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat hij niet het goud heeft verlorenEpke had zó over de 15.766 kunnen turnen. Écht heus heel erg haalbaar.
Hij liet hier alleen al zien dat hij door z'n vingerblessure door kon turnen wat uitvoering betreft. Zonder die val en de elementen, combi's en uitvoering die hij daardoor heeft gemist weet ik echt zeker dat hij goud had gewonnen
Fuck the EBU.![]()
Mét landing, op z'n lichaam.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit plaatje gaat vast gebruikt worden door een of ander marketingbureauquote:
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
De oudste/de meest rechtse.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mooie landing. Geen na-hupquote:![]()
![]()
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Overigens vind ik jullie wel een beetje overdrijven over dat Britse joch, het was een nerveus lachje van een seconde en daarvoor zag je de hele familie Zonderland lachen en klappen en doorfilmen.![]()
FTFYquote:The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
We hebben wel goud, zilver en brons voor epische valpartijen deze OS:
1. Van Vleuten
2. Epke
3. Mannenachtervolgingsploeg."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De britten waren hier de vijand van de erfgenaamquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:15 schreef Cee het volgende:
Overigens vind ik jullie wel een beetje overdrijven over dat Britse joch, het was een nerveus lachje van een seconde en daarvoor zag je de hele familie Zonderland lachen en klappen en doorfilmen.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:15 schreef Cee het volgende:
Overigens vind ik jullie wel een beetje overdrijven over dat Britse joch, het was een nerveus lachje van een seconde en daarvoor zag je de hele familie Zonderland lachen en klappen en doorfilmen.
Leuke Lucky wordt dit.quote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
En de beste bijna val met Van Riessen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:15 schreef marcodej het volgende:
.
1. Van Vleuten
2. Epke
3. Mannenachtervolgingsploeg.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Van Dijk heeft door een val ook goud verspeeld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:15 schreef marcodej het volgende:
1. Van Vleuten
2. Epke
3. Mannenachtervolgingsploeg.![]()
Van Dijk op vier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:15 schreef marcodej het volgende:
1. Van Vleuten
2. Epke
3. Mannenachtervolgingsploeg.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Amalia heeft echt de genen van d'r paquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Netjes. Meteen de pers te woord staan.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Dat was geen val.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Dijk heeft door een val ook goud verspeeld.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zij viel niet. Reed de struiken in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Dijk heeft door een val ook goud verspeeld.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Matige vergelijkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:17 schreef MCH het volgende:
Hij staat iig niet te janken zoals al die judoka's![]()
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De britten waren hier de vijand van de erfgenaam![]()
![]()
Epke gaat nu zeker al la Wim van Est (met zijn Pontiac horloge) lekker cashen met M-Line matrassen (die toch al hem en andere sporters sponsort).
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Prima reactie wel. Berusting, niet goed gedaan en klaar.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Heel eerlijk, dit zag je wel al tijden aan komen. Epke is zo lang niet fit geweest en eigenlijk nu ook niet...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pff wat een enorme teleurstelling dit zeg.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Epke zal zich waarschijnlijk al voorbereid hebben op een teleurstelling gezien zijn aanloop richting OS, veel pech, veel blessures en vanmorgen bij training nog gevallen. Dat is niet zo bij de judoka'squote:![]()
volgens mij moet hij nog zijn studie afmaken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:18 schreef Redefine het volgende:
Epke gaat nu zeker al la Wim van Est (met zijn Pontiac horloge) lekker cashen met M-Line matrassen (die toch al hem en andere sporters sponsort).![]()
Epke lacht voor de Duitse camera. Alleen niet te volgen. Wordt door een Duitser in het Engels geïnterviewd en vervolgens weer half in het Duits nagesynchroniseerd, terwijl je het Engels er doorheen hoort.![]()
Hij viel tenminste wel op zijn buik, dat hadden sommige judoka's ook beter kunnen doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:18 schreef Cee het volgende:
Verschil voor Epke t.o.v. judoka's is natuurlijk dat ie al goud heeft en niet echt in topvorm was.
Tot Tokyo?quote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Klopt, maar zit wel in finalequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, dit zag je wel al tijden aan komen. Epke is zo lang niet fit geweest en eigenlijk nu ook niet...![]()
D-score was dus inderdaad 7.7. Met zijn uitvoering van nu had hij het dus gewoon gered..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Want een reclame maken kost veel tijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij moet hij nog zijn studie afmaken?
Gaat wel afstand nemen en studeren, maar wil wel doorgaan. Weet niet tot Tokyo.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Amerikaan zilver.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:19 schreef Ferbo het volgende:
Wat een fantastisch sportman, Epke held!![]()
![]()
Ik snap deze sport niet. Dit was geen ippon toch?Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...![]()
Nee. Een whiplash.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:21 schreef Cootz het volgende:
Ik snap deze sport niet. Dit was geen ippon toch?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
DAAR staat dus de E van Wile E. Coyote voor!quote:Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
En nu iedereen weg uit dit topic, turnen is klaar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
doeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
En nu iedereen weg uit dit topic, turnen is klaar.![]()
Stop er maar mee, het is klaar, doe uit dat licht dicht dat topic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
En nu iedereen weg uit dit topic, turnen is klaar.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Je kan nog naar ritmische gymnastiek kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:22 schreef Moira. het volgende:
Ja helaas wel een beetje anticlimax afscheid van turnen op deze Spelen![]()
![]()
Was was het Epke moment van dit turn toernooiquote:
Was leuk hier
Bedankt Moira en VikaMustyGrishi voor jullie posts
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wild moet bijna: OS / [Baanwielrennen] #24|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ga even vragen of er een centraal Turnen-topic in SPT kan komen!quote:
Ik erger me er zelf al een tijdje aan dat er alleen topics verschijnen als er WK's of OS' zijn, en volgens mij is er zelfs niet voor ieder WK een topic geweest. Maar het lijkt me leuk om met de liefhebbers nog wat te kunnen lullen over de sport tussen de toernooien heen. Updates over sporters, nationale wedstrijden, andere internationale wedstrijden dan alleen WK en OS, etc
Dus dan moet iedereen ff mee verhuizen
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga even vragen of er een centraal Turnen-topic in SPT kan komen!
Ik erger me er zelf al een tijdje aan dat er alleen topics verschijnen als er WK's of OS' zijn, en volgens mij is er zelfs niet voor ieder WK een topic geweest. Maar het lijkt me leuk om met de liefhebbers nog wat te kunnen lullen over de sport tussen de toernooien heen. Updates over sporters, nationale wedstrijden, andere internationale wedstrijden dan alleen WK en OS, etc
Dus dan moet iedereen ff mee verhuizen![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Im in!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
En thanks DeLunavoor je comment.. ben normaal een meelezer maar vond het toch wel leuk om te posten
![]()
![]()
Haha no problemquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef DeLuna het volgende:
Was leuk hier
Bedankt Moira en VikaMustyGrishi voor jullie postsIs toch gewoon een briljant planquote:
Fuck the EBU.![]()
We hebben SPT / Turnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Oh, daar heb ik zelfs nog in gepost ookquote:
Dan gaan we die maar wat actiever maken![]()
#moiraoutFuck the EBU.![]()
In de zin dat ze Olympisch goud ook niet gaat prolongeren?quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
En als dat niet mag openen we gewoon een centraal Turnen-topic in WEB.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een choker!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In de zin dat ze Olympisch goud ook niet gaat prolongeren?Géén kloon van tvlxd!![]()
Ik ga er eigenlijk sowieso niet vanuit dat Biles in 2020 soortgelijke fouten zou makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In de zin dat ze Olympisch goud ook niet gaat prolongeren?
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Biles er dan niet bij zou zijn, hoewel Douglas en Raisman eigenlijk al uitzonderingen waren voor zo'n 2e keer.Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef DeLuna het volgende:
Was leuk hier
Bedankt Moira en VikaMustyGrishi voor jullie postsYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ik vind het inderdaad een briljant plan. Maar moest er wel stiekem van lachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha no problem
[..]
Is toch gewoon een briljant plan
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ga je er wel vanuit dat Sanne er in Tokio weer bij is dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk sowieso niet vanuit dat Biles in 2020 soortgelijke fouten zou maken
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Biles er dan niet bij zou zijn, hoewel Douglas en Raisman eigenlijk al uitzonderingen waren voor zo'n 2e keer.
Want daar hadden we het over, of vergis ik me nou?
Bedankt iedereen, vooral Hans, was weer fijn en gezellig met jullie!![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
heywoodu
![]()
En dan nu de Epke-reclame
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Da's eigenlijk ook wel een goede vraag. Over 4 jaar is ze 27 of 28, dan wordt ze eigenlijk al de nieuwe turnoma.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga je er wel vanuit dat Sanne er in Tokio weer bij is dan?
Want daar hadden we het over, of vergis ik me nou?Fuck the EBU.![]()
28 geloof ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's eigenlijk ook wel een goede vraag. Over 4 jaar is ze 27 of 28, dan wordt ze eigenlijk al de nieuwe turnoma.
Niet dat ik het haar niet zie doen, maar het zal wel lastig worden.Reality is for people who can't imagine anything better.
Had ze zelf niet al aangegeven dat dit haar laatste kans op een medaille was?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's eigenlijk ook wel een goede vraag. Over 4 jaar is ze 27 of 28, dan wordt ze eigenlijk al de nieuwe turnoma."Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
Dat van Epke was wel een catastrofale fout.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Moira. het volgende:
Laatste Hansbingo-update trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ja maar hij heeft 'm niet genoemdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat van Epke was wel een catastrofale fout.
Hij zou eigenlijk weer gereviseerd moeten worden, balansverstoring en nog wat andere dingen moeten er eigenlijk ook in![]()
Fuck the EBU.![]()
Catastrofale fout mag vervangen worden door kinetische energie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft 'm niet genoemd
Hij zou eigenlijk weer gereviseerd moeten worden, balansverstoring en nog wat andere dingen moeten er eigenlijk ook in
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
Catastrofale fout niet genoemd. Hans you had one job to doquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
geen bingo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
En er was nog wel een moment om deze te noemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Catastrofale fout niet genoemd. Hans you had one job to do
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Hij heeft dit toernooi meerdere keren het kunnen zeggen, maar elke keer ontweek hij het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:59 schreef Gremen het volgende:
[..]
En er was nog wel een moment om deze te noemenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
of centrifugale krachtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:43 schreef DO2 het volgende:
[..]
Catastrofale fout mag vervangen worden door kinetische energie.
Fuck the EBU.![]()
Dat had Epke ook door, daarom is hij van die stok gesprongen. Hij heeft zijn medaille opgeofferd in de hoop op een volle bingokaart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij heeft dit toernooi meerdere keren het kunnen zeggen, maar elke keer ontweek hij het.
Ik meen me te herinneren dat er een aantal fans van Erika Fasana(s achterwerk) waren in dit topic.
Bij deze.klik om te spelenCharlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Vandaag stond er een heel stuk, inclusief bingo in de krant over Hans van Zetten.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik zou mijn beide benen breken bij dat tumbling
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ik kijk voor Hansquote:
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Zaten best zieke sprongen tussen.quote:![]()
Nu de balkfinale nog eens overdoen.Reality is for people who can't imagine anything better.
Dat was dus idd een man??quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
Die Chinees in badpak was wel een beetje apart.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hans noemde het een Chinese man, ik vermoed dat het een Chinese vrouw was, toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
Die Chinees in badpak was wel een beetje apart.![]()
Ja. Wat was dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
Die Chinees in badpak was wel een beetje apart."Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
Nou het leek in zijn/haar gezicht wel op een man. En ik ga ervan uit dat Hans het wel weet eigenlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Hans noemde het een Chinese man, ik vermoed dat het een Chinese vrouw was, toch?![]()
![]()
waarom wordt dit nu uitgezonden?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ik twijfel nog steeds. Hij turnde wel mee met de mannen en Hans noemde het een manquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Hans noemde het een Chinese man, ik vermoed dat het een Chinese vrouw was, toch?Maar er zat niks in dat turnpakje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat tumblen was leuk, maar een kort oefeningetje van de medaillewinnaars vind ik nou niet echt iets toevoegen.
Maar verder is er niet zo veel op het moment dus ik ga toch wel genieten.![]()
Het is ongekendCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Er gingen mannen en vrouwen door elkaar, denk dat het een vrouw was en Hans een beetje in de war raakte.quote:
Ik vroeg me al af wat dit was met mannen en vrouwen door elkaar.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nee maar ook geen tietenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds. Hij turnde wel mee met de mannen en Hans noemde het een manMaar er zat niks in dat turnpakje
Misschien weggeplakt of zo?
![]()
Het was wel een meidenpakje. Die sluiting achterop, opgesneden pijpjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds. Hij turnde wel mee met de mannen en Hans noemde het een manMaar er zat niks in dat turnpakje
Wie zoekt het uit!![]()
Mis jij nou gewoon het turngala ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft 'm niet genoemd
Hij zou eigenlijk weer gereviseerd moeten worden, balansverstoring en nog wat andere dingen moeten er eigenlijk ook in![]()
![]()
Ja dat zag je duidelijk aan zijn gezichtquote:)
het waren 2 mannen en 2 vrouwenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er gingen mannen en vrouwen door elkaar, denk dat het een vrouw was en Hans een beetje in de war raakte.
Allemaal Blatter.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ook geen tietenMisschien weggeplakt of zo?
![]()
Zou leuk zijn als ze elkaars onderdelen zouden doen. Mannen op de balk, vrouwen in de ringen, enz.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat dit was met mannen en vrouwen door elkaar.
Volgens mij was het gewoon n meisje, hoor. Hans is n beetje gek.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
De naam maakt me ook niet wijzerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:41 schreef Greys het volgende:
Kan iemand dit even tot de bodem uitzoeken want nu wil ik het weten ook![]()
![]()
En die gingen door elkaar.quote:
mannen op balk, is te gevaarlijk voor mannen, denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze elkaars onderdelen zouden doen. Mannen op de balk, vrouwen in de ringen, enz.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Was ie weer. Is echt een manCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nu zag ik hem/haar ook.quote:
Geen idee wat het is.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Met dat pakje van die Chinees aan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:43 schreef BeamofLight het volgende:
Zo ga ik me morgen op straat ook verplaatsen![]()
Lijkt wel een badpak van een bejaarde omaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:42 schreef mootie het volgende:
Euhm, Yang Song lijkt toch een mannetje te zijn. Aparte kledingkeuze, laten we dan maar zeggen.![]()
Naar gedrag zeg ik: man
Misschien pakje speciaal voor tumbling aanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ook geen piemel te ontdekkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vroeg me ook al af of dat een man of vouw is
gezien het pakje moet het wel een vrouw zijn....![]()
Eerste transgender bij de Spelen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vroeg me ook al af of dat een man of vouw is
gezien het pakje moet het wel een vrouw zijn....
Ik denk ook een vrouw, maar weet het ook niet zeker.![]()
Wel een man hoor.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Dit is bizar en heel gaaf!
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Is het niet gewoon een trans?Reality is for people who can't imagine anything better.
Kan ie i het vervolg niet gewoon n broekje aandoen... Dit is veel te verwarrend."Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
Of helemaal geen pakje, dan is het vaak ook vrij snel duidelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:44 schreef DO2 het volgende:
Kan ie i het vervolg niet gewoon n broekje aandoen... Dit is veel te verwarrend.Reality is for people who can't imagine anything better.
Zo dat is er 1 met een air
Oooooooooh ze moet weer TWEE linten
Ik vind het altijd moeilijk om dit als sport te zien.Lying awake, wondering if there is a Dog...
turnGALAquote:
Nee. Doe dan die tumblers maar nog een keer.Beatus vir qui suffert tentationem.
Komt ze ook nog met de hoepel?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Maar wel minder kans op een nahup.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:47 schreef Joezi het volgende:
Dit is moeilijker dan het lijkt hoor, het geraakt heel makkelijk in de knup![]()
Ja, weet ik, maar ik bedoel is ritmische gymnastiek ook een Olympisch onderdeel. Net als balk wat ze lieten zien.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
en nu iets heel speciaals?
Zo makkelijk lijkt het ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:47 schreef Joezi het volgende:
Dit is moeilijker dan het lijkt hoor, het geraakt heel makkelijk in de knup"Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
Zal best.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:47 schreef Joezi het volgende:
Dit is moeilijker dan het lijkt hoor, het geraakt heel makkelijk in de knup
Ik denk fat ik binnen een minuut opgeknoopt naast de vloer zou liggen.
Gaat deze man nog op het paard?
pruikquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:49 schreef Paxcon het volgende:
Dit mannetje is wel afgetakeld in 20 jaar
thanks.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ritmische gymnastiek ja
België is daar serieus goed inAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, dit is een pruik, he?Lying awake, wondering if there is a Dog...
in pak ook nog.quote:
heywoodu
![]()
Prachtig dit
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Toch een vent op de balk.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ik zat van 50, in 1996 een atleet, dat kan helemaal niet. Maar 96 is gewoon 20 jaar geleden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
En dit blijft een machtig stukje muziek
Mooi stukje muziek eronder ook.Reality is for people who can't imagine anything better.
Alsof je oud bent als je 50 bent."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
heywoodu
![]()
Briljant verhaal ook
Broek moet naar beneden!!!
Van Hans.Lying awake, wondering if there is a Dog...
heywoodu
![]()
Godskolere
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: