quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga even vragen of er een centraal Turnen-topic in SPT kan komen!
Ik erger me er zelf al een tijdje aan dat er alleen topics verschijnen als er WK's of OS' zijn, en volgens mij is er zelfs niet voor ieder WK een topic geweest. Maar het lijkt me leuk om met de liefhebbers nog wat te kunnen lullen over de sport tussen de toernooien heen. Updates over sporters, nationale wedstrijden, andere internationale wedstrijden dan alleen WK en OS, etc
Dus dan moet iedereen ff mee verhuizen
Im in!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik erger me er zelf al een tijdje aan dat er alleen topics verschijnen als er WK's of OS' zijn, en volgens mij is er zelfs niet voor ieder WK een topic geweest. Maar het lijkt me leuk om met de liefhebbers nog wat te kunnen lullen over de sport tussen de toernooien heen. Updates over sporters, nationale wedstrijden, andere internationale wedstrijden dan alleen WK en OS, etc
Haha no problemquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef DeLuna het volgende:
Was leuk hier
Bedankt Moira en VikaMustyGrishi voor jullie posts
Is toch gewoon een briljant planquote:
We hebben SPT / Turnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik zelfs nog in gepost ookquote:
In de zin dat ze Olympisch goud ook niet gaat prolongeren?quote:
En als dat niet mag openen we gewoon een centraal Turnen-topic in WEB.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een choker!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In de zin dat ze Olympisch goud ook niet gaat prolongeren?
Ik ga er eigenlijk sowieso niet vanuit dat Biles in 2020 soortgelijke fouten zou makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In de zin dat ze Olympisch goud ook niet gaat prolongeren?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef DeLuna het volgende:
Was leuk hier
Bedankt Moira en VikaMustyGrishi voor jullie posts
Ik vind het inderdaad een briljant plan. Maar moest er wel stiekem van lachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha no problem
[..]
Is toch gewoon een briljant plan
Ga je er wel vanuit dat Sanne er in Tokio weer bij is dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk sowieso niet vanuit dat Biles in 2020 soortgelijke fouten zou maken
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Biles er dan niet bij zou zijn, hoewel Douglas en Raisman eigenlijk al uitzonderingen waren voor zo'n 2e keer.
Da's eigenlijk ook wel een goede vraag. Over 4 jaar is ze 27 of 28, dan wordt ze eigenlijk al de nieuwe turnoma.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga je er wel vanuit dat Sanne er in Tokio weer bij is dan?
Want daar hadden we het over, of vergis ik me nou?
28 geloof ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's eigenlijk ook wel een goede vraag. Over 4 jaar is ze 27 of 28, dan wordt ze eigenlijk al de nieuwe turnoma.
Had ze zelf niet al aangegeven dat dit haar laatste kans op een medaille was?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's eigenlijk ook wel een goede vraag. Over 4 jaar is ze 27 of 28, dan wordt ze eigenlijk al de nieuwe turnoma.
Dat van Epke was wel een catastrofale fout.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Moira. het volgende:
Laatste Hansbingo-update trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar hij heeft 'm niet genoemdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat van Epke was wel een catastrofale fout.
Catastrofale fout mag vervangen worden door kinetische energie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft 'm niet genoemd
Hij zou eigenlijk weer gereviseerd moeten worden, balansverstoring en nog wat andere dingen moeten er eigenlijk ook in![]()
Catastrofale fout niet genoemd. Hans you had one job to doquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
geen bingo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En er was nog wel een moment om deze te noemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Catastrofale fout niet genoemd. Hans you had one job to do
Hij heeft dit toernooi meerdere keren het kunnen zeggen, maar elke keer ontweek hij het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:59 schreef Gremen het volgende:
[..]
En er was nog wel een moment om deze te noemen
of centrifugale krachtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:43 schreef DO2 het volgende:
[..]
Catastrofale fout mag vervangen worden door kinetische energie.
Dat had Epke ook door, daarom is hij van die stok gesprongen. Hij heeft zijn medaille opgeofferd in de hoop op een volle bingokaart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij heeft dit toernooi meerdere keren het kunnen zeggen, maar elke keer ontweek hij het.
Ik kijk voor Hansquote:
Zaten best zieke sprongen tussen.quote:
Dat was dus idd een man??quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
Die Chinees in badpak was wel een beetje apart.
Hans noemde het een Chinese man, ik vermoed dat het een Chinese vrouw was, toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
Ja. Wat was dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
Nou het leek in zijn/haar gezicht wel op een man. En ik ga ervan uit dat Hans het wel weet eigenlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Hans noemde het een Chinese man, ik vermoed dat het een Chinese vrouw was, toch?
Ik twijfel nog steeds. Hij turnde wel mee met de mannen en Hans noemde het een manquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Hans noemde het een Chinese man, ik vermoed dat het een Chinese vrouw was, toch?
Er gingen mannen en vrouwen door elkaar, denk dat het een vrouw was en Hans een beetje in de war raakte.quote:
Ik vroeg me al af wat dit was met mannen en vrouwen door elkaar.quote:
Nee maar ook geen tietenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds. Hij turnde wel mee met de mannen en Hans noemde het een manMaar er zat niks in dat turnpakje
Het was wel een meidenpakje. Die sluiting achterop, opgesneden pijpjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds. Hij turnde wel mee met de mannen en Hans noemde het een manMaar er zat niks in dat turnpakje
Mis jij nou gewoon het turngala ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft 'm niet genoemd
Hij zou eigenlijk weer gereviseerd moeten worden, balansverstoring en nog wat andere dingen moeten er eigenlijk ook in![]()
Ja dat zag je duidelijk aan zijn gezichtquote:
het waren 2 mannen en 2 vrouwenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er gingen mannen en vrouwen door elkaar, denk dat het een vrouw was en Hans een beetje in de war raakte.
Allemaal Blatter.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ook geen tietenMisschien weggeplakt of zo?
Zou leuk zijn als ze elkaars onderdelen zouden doen. Mannen op de balk, vrouwen in de ringen, enz.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat dit was met mannen en vrouwen door elkaar.
Volgens mij was het gewoon n meisje, hoor. Hans is n beetje gek.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
De naam maakt me ook niet wijzerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:41 schreef Greys het volgende:
Kan iemand dit even tot de bodem uitzoeken want nu wil ik het weten ook
En die gingen door elkaar.quote:
mannen op balk, is te gevaarlijk voor mannen, denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze elkaars onderdelen zouden doen. Mannen op de balk, vrouwen in de ringen, enz.
Nu zag ik hem/haar ook.quote:
Met dat pakje van die Chinees aan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:43 schreef BeamofLight het volgende:
Zo ga ik me morgen op straat ook verplaatsen
Lijkt wel een badpak van een bejaarde omaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:42 schreef mootie het volgende:
Euhm, Yang Song lijkt toch een mannetje te zijn. Aparte kledingkeuze, laten we dan maar zeggen.
Ook geen piemel te ontdekkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vroeg me ook al af of dat een man of vouw is
gezien het pakje moet het wel een vrouw zijn....
Eerste transgender bij de Spelen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vroeg me ook al af of dat een man of vouw is
gezien het pakje moet het wel een vrouw zijn....
Of helemaal geen pakje, dan is het vaak ook vrij snel duidelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:44 schreef DO2 het volgende:
Kan ie i het vervolg niet gewoon n broekje aandoen... Dit is veel te verwarrend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |