Ah helaas...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb dit een paar uur geleden op de stream al zitten kijken, de NOS is gewoon een beetje laat
Lijkt het je bij hockey erg leuk?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo'n gala kam dat bij andere sporten ook niet ingevoerd worden?
als de dames uit de kleren gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt het je bij hockey erg leuk?
Showtje van Sagan zou episch zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo'n gala kam dat bij andere sporten ook niet ingevoerd worden?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Showtje van Sagan zou episch zijn
Owja die komt ook nog, wanneer is dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Showtje van Sagan zou episch zijn
BMX, Rammstein, vuurwerk, Mo Farah en een Kazachse gewichthefferquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:12 schreef DeLuna het volgende:
Bij voetbal en basketbal kan zo'n showtje ook wel
Liekequote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:29 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Oh zonder zo'n turnpakje is alles toch stuk groter...
Jaquote:
Ik kan het helaas niet vinden. Was echt genot met HansGodquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaWas een weekje weg en woensdagavond de hele avond en nacht niet bij het internet geweest. Kan ik 't nog ergens terugvinden?
Pronte tettenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:29 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Oh zonder zo'n turnpakje is alles toch stuk groter...
Valt me nu op. Vanaf 14.40 bij de balk oefening, kondigen ze Biles in het Frans aan als Nederlandsequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:17 schreef Moira. het volgende:
Er staan een aantal replays online (met Brits commentaar):
Heh, wat apart jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Valt me nu op. Vanaf 14.40 bij de balk oefening, kondigen ze Biles in het Frans aan als Nederlandse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |