SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een goede score?
Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:
Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >
Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >
De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiėle Rio-site: klik hier.
Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!Nieuw in de sport? Kijk en lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten!SPOILER: Wat je moet weten over turnen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Machtig mooi dit
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Geweldig!![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Dat is bij het dolfenariumquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:53 schreef Rianne84 het volgende:
Krijgen we zo erica terpstra in het zwembad?![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Donghua_Liquote:He won the Chinese national gymnastic championships on the Pommel Horse in 1987. However, a neck injury prevented him from making the 1988 Olympic team, and while injured he developed a relationship with Esperanza Friedli, a Swiss national who was backpacking in China. When he told his coaches he was to marry her, they told him to cut off his relationship or he would not be able to compete. He refused, and left for Lucerne with Esperanza.[3]
Citius, Altius, Fortius.![]()
Oh God.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:53 schreef Rianne84 het volgende:
Krijgen we zo erica terpstra in het zwembad?![]()
quote:
Ja, als we erin blijven geloven, dan is het zo.![]()
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Niet lang genoeg, ben ik bang.quote:Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
1984 12 jaar geledenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:55 schreef asco het volgende:
Wanneer was LA ook weer met die vliegende man?![]()
'84?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:55 schreef asco het volgende:
Wanneer was LA ook weer met die vliegende man?![]()
Ik vind dit nogal sfeerloos allemaal, in een half lege hal."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Hier zijn de Belgjes goed in
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik blijf die lege tribunes overal zo jammer vinden.
Maar goed, zoals mijn oma altijd zei, beter een lege tribune dan een volle zaal kutbrazilianen.![]()
Oh, dit is ook echt een officiele sport?
mixed pearOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dan ben ik nog maar 11 jaar.
Kut ik denk dat het bedtijd is geweest![]()
Lijken aan de andere kant veel meer mensen te zittenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik blijf die lege tribunes overal zo jammer vinden.
Maar goed, zoals mijn oma altijd zei, beter een lege tribune dan een volle zaal kutbrazilianen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
allang, ben ik bang.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ook
Kut ik denk dat het bedtijd is geweestAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Lijkt me wel kut.
Dan ben je wereldkampioen kunstschaatsen zonder ijs. Mag je eindelijk naar de Olympische Spelen. Is het alleen voor een gala dat verder niks betekend.![]()
turngalaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dit? Demonstraties? Zijn er geen sporten om uit te zenden?Wat doe ik hier?![]()
Net aan mijn vriend gevraagd of wij dit samen zullen gaan doen.
Denk dat het hem niet gaat worden.
Ik gooi mijn pakken melk nooit zo in de lucht eigenlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:59 schreef Isane het volgende:
alsof het een pak melk is wat hij de lucht in gooit"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hans had om extra uren gevraagdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dit? Demonstraties? Zijn er geen sporten om uit te zenden?![]()
Al die gasten zijn hommo, duhquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zouden ze elkaar keihard nemen in kleedkamer?hardcoholic![]()
vetklepquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:59 schreef Jane het volgende:
Denk dat het hem niet gaat worden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hans had om extra uren gevraagd![]()
![]()
Jawelquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:58 schreef Cee het volgende:
Is rythmisch gymnastiek niet meer Olympisch?
https://www.rio2016.com/e(...)schedule-and-results![]()
Bam op je face is niet zo lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:58 schreef Greys het volgende:
Hans is blij dat hij 'haar ook weer helpt met vangen na het gooien'.![]()
Ik vind groeiend gras leuker dan kunstschaatsen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind dit eigenlijk leuker dan kunstschaatsen* Verwijderd *![]()
Zou je dan kampioenschappen hebben in stroeve bewegingen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:59 schreef Joezi het volgende:
Heerlijk die lenigheid, was elk mens maar lenig![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zitten bij lucia de rijker pombom BAM BAM pop bop lever vrij tjap bap
Wat doe ik hier?![]()
Is al 12 jaar gescheiden. Maar dat zei Hans er niet bij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:59 schreef Max23 het volgende:
Hier met zijn Zwitserse vrouw
[ afbeelding ]Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Beetje rommelen met een meisje in badpak? Snap je toch wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:00 schreef Badr_Harry het volgende:
Hoe kom je er op om dit te doen als man![]()
Durf je dat aan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:59 schreef Jane het volgende:
Denk dat het hem niet gaat worden.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nu al medelijden als jouw vriend je moet opvangenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:59 schreef Jane het volgende:
Denk dat het hem niet gaat worden.
hardcoholic![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is al 12 jaar gescheiden. Maar dat zei Hans er niet bij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat laatste gedeelte was echt machtig om te zien.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Doe the Epkequote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Bam op je face is niet zo lekkerIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ja je HOEFT natuurlijk niet te kijken hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind groeiend gras leuker dan kunstschaatsen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
paspoortje binnenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sannegodin
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Hans dus niet de enige die op z'n bek gaatquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
![]()
Doe ik dan ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja je HOEFT natuurlijk niet te kijken he* Verwijderd *![]()
Een gouden randje uiteraardquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel krijgt Sanne hiervoor![]()
Heeft ze nou een klein zuigzoentje in d'r nek?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Turngalaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:01 schreef Studiotje het volgende:
Komen alle winnaars nog even langs ofzoiets?![]()
Van Mauritsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:01 schreef marcodej het volgende:
Heeft ze nou een klein zuigzoentje in d'r nek?![]()
Klagen over Hansquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:02 schreef Greys het volgende:
Hans, kan je één keer niet door de muziek heen kwaken?![]()
![]()
![]()
Hertrouwd met een stadsgenote uit China maar lijkt nog wel in Zwitserland te wonen (althans, daar is z'n huidige vrouw bevallen van hun kind).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hans dus niet de enige die op z'n bek gaatOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heeft niks met sport te maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is toch gewoon kut ook zo'n galaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Had je het maar live moeten kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:05 schreef alors het volgende:
Wel flop, verder kijken op stream kan niet...* Verwijderd *![]()
Ik vond dat gemengd turnen wel een leuke disciplineOp maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik heb dit een paar uur geleden op de stream al zitten kijken, de NOS is gewoon een beetje laatquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:05 schreef alors het volgende:
Wel flop, verder kijken op stream kan niet...![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:05 schreef mootie het volgende:
Ik heb het idee dat ik bij de OS veel leukere turngala's heb gezien.quote:![]()
Ah helaas...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb dit een paar uur geleden op de stream al zitten kijken, de NOS is gewoon een beetje laatknow'm sayin?
word? word.![]()
Zo'n gala kam dat bij andere sporten ook niet ingevoerd worden?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Lijkt het je bij hockey erg leuk?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo'n gala kam dat bij andere sporten ook niet ingevoerd worden?![]()
![]()
als de dames uit de kleren gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt het je bij hockey erg leuk?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Showtje van Sagan zou episch zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo'n gala kam dat bij andere sporten ook niet ingevoerd worden?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Showtje van Sagan zou episch zijn![]()
![]()
Owja die komt ook nog, wanneer is dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Showtje van Sagan zou episch zijn![]()
BMX, Rammstein, vuurwerk, Mo Farah en een Kazachse gewichthefferquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:12 schreef DeLuna het volgende:
Bij voetbal en basketbal kan zo'n showtje ook wel![]()
![]()
![]()
Oh zonder zo'n turnpakje is alles toch stuk groter...Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Liekequote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:29 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Oh zonder zo'n turnpakje is alles toch stuk groter...![]()
![]()
Jaquote:Was een weekje weg en woensdagavond de hele avond en nacht niet bij het internet geweest. Kan ik 't nog ergens terugvinden?
Fuck the EBU.![]()
Ik kan het helaas niet vinden. Was echt genot met HansGodquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaWas een weekje weg en woensdagavond de hele avond en nacht niet bij het internet geweest. Kan ik 't nog ergens terugvinden?
![]()
Pronte tettenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:29 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Oh zonder zo'n turnpakje is alles toch stuk groter...![]()
![]()
Er staan een aantal replays online (met Brits commentaar):
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 26-08-2016 04:24:00 ]Fuck the EBU.![]()
Valt me nu op. Vanaf 14.40 bij de balk oefening, kondigen ze Biles in het Frans aan als Nederlandsequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:17 schreef Moira. het volgende:
Er staan een aantal replays online (met Brits commentaar):
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Heh, wat apart jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Valt me nu op. Vanaf 14.40 bij de balk oefening, kondigen ze Biles in het Frans aan als NederlandseDa's ook nog eens de Nederlandse/Vlaamse omroepert die dat doet
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: