SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een goede score?
Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:
Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >
Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >
De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiële Rio-site: klik hier.
Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!Nieuw in de sport? Kijk en lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten!SPOILER: Wat je moet weten over turnen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 16-08-2016 21:18:06 ]![]()
Nog knap gepresteerd dan, mét kanker.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Amalia leeft elke keer echt helemaal meequote:![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Code of Points ook nog even genoemd"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Goede TT.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
Epke Zonderlanding.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Rare TT...<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
welke is dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Amalia leeft elke keer echt helemaal mee
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Het sneue is dus dat hij dat echt heeftquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat hij niet het goud heeft verlorenEpke had zó over de 15.766 kunnen turnen. Écht heus heel erg haalbaar.
Hij liet hier alleen al zien dat hij door z'n vingerblessure door kon turnen wat uitvoering betreft. Zonder die val en de elementen, combi's en uitvoering die hij daardoor heeft gemist weet ik echt zeker dat hij goud had gewonnen
Fuck the EBU.![]()
Mét landing, op z'n lichaam.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit plaatje gaat vast gebruikt worden door een of ander marketingbureauquote:
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
De oudste/de meest rechtse.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mooie landing. Geen na-hupquote:![]()
![]()
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Overigens vind ik jullie wel een beetje overdrijven over dat Britse joch, het was een nerveus lachje van een seconde en daarvoor zag je de hele familie Zonderland lachen en klappen en doorfilmen.![]()
FTFYquote:The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
We hebben wel goud, zilver en brons voor epische valpartijen deze OS:
1. Van Vleuten
2. Epke
3. Mannenachtervolgingsploeg."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De britten waren hier de vijand van de erfgenaamquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:15 schreef Cee het volgende:
Overigens vind ik jullie wel een beetje overdrijven over dat Britse joch, het was een nerveus lachje van een seconde en daarvoor zag je de hele familie Zonderland lachen en klappen en doorfilmen.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:15 schreef Cee het volgende:
Overigens vind ik jullie wel een beetje overdrijven over dat Britse joch, het was een nerveus lachje van een seconde en daarvoor zag je de hele familie Zonderland lachen en klappen en doorfilmen.
Leuke Lucky wordt dit.quote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
En de beste bijna val met Van Riessen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:15 schreef marcodej het volgende:
.
1. Van Vleuten
2. Epke
3. Mannenachtervolgingsploeg.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Van Dijk heeft door een val ook goud verspeeld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:15 schreef marcodej het volgende:
1. Van Vleuten
2. Epke
3. Mannenachtervolgingsploeg.![]()
Van Dijk op vier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:15 schreef marcodej het volgende:
1. Van Vleuten
2. Epke
3. Mannenachtervolgingsploeg.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Amalia heeft echt de genen van d'r paquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Netjes. Meteen de pers te woord staan.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Dat was geen val.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Dijk heeft door een val ook goud verspeeld.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zij viel niet. Reed de struiken in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Dijk heeft door een val ook goud verspeeld.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Matige vergelijkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:17 schreef MCH het volgende:
Hij staat iig niet te janken zoals al die judoka's![]()
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De britten waren hier de vijand van de erfgenaam![]()
![]()
Epke gaat nu zeker al la Wim van Est (met zijn Pontiac horloge) lekker cashen met M-Line matrassen (die toch al hem en andere sporters sponsort).
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Prima reactie wel. Berusting, niet goed gedaan en klaar.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Heel eerlijk, dit zag je wel al tijden aan komen. Epke is zo lang niet fit geweest en eigenlijk nu ook niet...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pff wat een enorme teleurstelling dit zeg.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Epke zal zich waarschijnlijk al voorbereid hebben op een teleurstelling gezien zijn aanloop richting OS, veel pech, veel blessures en vanmorgen bij training nog gevallen. Dat is niet zo bij de judoka'squote:![]()
volgens mij moet hij nog zijn studie afmaken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:18 schreef Redefine het volgende:
Epke gaat nu zeker al la Wim van Est (met zijn Pontiac horloge) lekker cashen met M-Line matrassen (die toch al hem en andere sporters sponsort).![]()
Epke lacht voor de Duitse camera. Alleen niet te volgen. Wordt door een Duitser in het Engels geïnterviewd en vervolgens weer half in het Duits nagesynchroniseerd, terwijl je het Engels er doorheen hoort.![]()
Hij viel tenminste wel op zijn buik, dat hadden sommige judoka's ook beter kunnen doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:18 schreef Cee het volgende:
Verschil voor Epke t.o.v. judoka's is natuurlijk dat ie al goud heeft en niet echt in topvorm was.
Tot Tokyo?quote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Klopt, maar zit wel in finalequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, dit zag je wel al tijden aan komen. Epke is zo lang niet fit geweest en eigenlijk nu ook niet...![]()
D-score was dus inderdaad 7.7. Met zijn uitvoering van nu had hij het dus gewoon gered..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Want een reclame maken kost veel tijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij moet hij nog zijn studie afmaken?
Gaat wel afstand nemen en studeren, maar wil wel doorgaan. Weet niet tot Tokyo.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Amerikaan zilver.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:19 schreef Ferbo het volgende:
Wat een fantastisch sportman, Epke held!![]()
![]()
Ik snap deze sport niet. Dit was geen ippon toch?Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...![]()
Nee. Een whiplash.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:21 schreef Cootz het volgende:
Ik snap deze sport niet. Dit was geen ippon toch?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
DAAR staat dus de E van Wile E. Coyote voor!quote:Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
En nu iedereen weg uit dit topic, turnen is klaar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
doeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
En nu iedereen weg uit dit topic, turnen is klaar.![]()
Stop er maar mee, het is klaar, doe uit dat licht dicht dat topic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
En nu iedereen weg uit dit topic, turnen is klaar.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Je kan nog naar ritmische gymnastiek kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:22 schreef Moira. het volgende:
Ja helaas wel een beetje anticlimax afscheid van turnen op deze Spelen![]()
![]()
Was was het Epke moment van dit turn toernooiquote:
Was leuk hier
Bedankt Moira en VikaMustyGrishi voor jullie posts
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wild moet bijna: OS / [Baanwielrennen] #24|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ga even vragen of er een centraal Turnen-topic in SPT kan komen!quote:
Ik erger me er zelf al een tijdje aan dat er alleen topics verschijnen als er WK's of OS' zijn, en volgens mij is er zelfs niet voor ieder WK een topic geweest. Maar het lijkt me leuk om met de liefhebbers nog wat te kunnen lullen over de sport tussen de toernooien heen. Updates over sporters, nationale wedstrijden, andere internationale wedstrijden dan alleen WK en OS, etc
Dus dan moet iedereen ff mee verhuizen
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: