SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC<< Soms wat rebels
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.SPOILER: Lange Lans volgens googleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik om te spelen
AFCA
Qui audet adipiscitur
Niet regelmatig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sanne Wevers pakt goud op de balk
Lees jij geen FP?
Die Chinese kinderen worden serieus gemarteld en uitgerekt totdat ze het uitschreeuwen van de pijn.quote:
Maar ze hebben tegelijk ook verloren...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
Is Niels er nog?
Ik keek zowaar weer een keer en Nederland heeft zowaar gewonnen(Beachvolleybal)
Dat zijn dan ook wel erg kleinzerige figuren die Chinezen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die Chinese kinderen worden serieus gemarteld en uitgerekt totdat ze het uitschreeuwen van de pijn.
Glas is halfvol bij mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar ze hebben tegelijk ook verloren...
Arme snoetjesquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wel erg kleinzerige figuren die Chinezen.
Niks mis mee. Chocomel is een godendrank, alleen drink ik het praktisch nooit ivm die overload aan suiker. Ja Caland, ik ben een gay.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
Is Niels er nog?
Ik keek zowaar weer een keer en Nederland heeft zowaar gewonnen(Beachvolleybal)
LEVEN ZOEKEN ZEKER?quote:
ho ho een beetje respect tegen een PRACHTUSERquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LEVEN ZOEKEN ZEKER?
HUEUEUUEUEUE
TYFTERINGSTRAALTOCHEENEINDOPMAN (Dit is overigens bewust aan elkaar getypt. So you know)
Straks wel weer hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet meer uit de fles? Je gaat vooruit
Oh, we krijgen bijna een band zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik drink nu ook chocomel, komt wel dichtbij zo
Een videobandquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Straks wel weer hoor.
[..]
Oh, we krijgen bijna een band zo.
Ik heb de halfvolle maar gehaald. Heb het idee dat er net zoveel suikers inzitten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Chocomel is een godendrank, alleen drink ik het praktisch nooit ivm die overload aan suiker. Ja Caland, ik ben een gay.
Ik vertrouw er op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het begin is er, nu nog kijken of die zeilster niet omslaat als jij kijkt.
Als er maar geen donker kindje uit komt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
Jojo, de baby ook gewoon chocomel geven he. Groeien ze hard van.
Zit dan minder vet in wrs? Alsof dat het slechte is aan Chocomel. Sowieso zijn light producten over het algemeen slechter.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb de halfvolle maar gehaald. Heb het idee dat er net zoveel suikers inzitten.
Ik zoop altijd een liter halvol weg na het trainenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb de halfvolle maar gehaald. Heb het idee dat er net zoveel suikers inzitten.
Wat is er mis met donkere kindjes? Don, pik je dit?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vertrouw er op.
[..]
Als er maar geen donker kindje uit komt.
Ouwe reusquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ho ho een beetje respect tegen een PRACHTUSER
Sow!quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zoop altijd een liter halvol weg na het trainen
Fucking kut racistquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vertrouw er op.
[..]
Als er maar geen donker kindje uit komt.
Sjonge jonge, dit is ook niet leuk zeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LEVEN ZOEKEN ZEKER?
HUEUEUUEUEUE
TYFTERINGSTRAALTOCHEENEINDOPMAN (Dit is overigens bewust aan elkaar getypt. So you know)
Heb je dit gezien, net geupload, wtfquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met donkere kindjes? Don, pik je dit?
Mokerslechtquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry. Ik liet me even gaan hierquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Sjonge jonge, dit is ook niet leuk zeg.
Dankquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ho ho een beetje respect tegen een PRACHTUSER
Klopt. Ach ja.. Dit gun ik mezelf. Frisdrank vind ik niet wat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit dan minder vet in wrs? Alsof dat het slechte is aan Chocomel. Sowieso zijn light producten over het algemeen slechter.
Het maakt me wel een beetje emotioneel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik liet me even gaan hier
Jij bent zeker ook van de Fristi?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik dat heb gedronken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook van de Fristi?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je dit gezien, net geupload, wtf_!
Mauri gaat bergafwaarts.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je dit gezien, net geupload, wtf_!
Al die dingen gebeuren nooit gek. Maar keertje op café in 't Gentse is wel realistischquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou die Tour de Fok! doen?
Welja, ik knecht wel met Napo zodat jij rustig uit de wind kunt drinken uit je bierdon.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Al die dingen gebeuren nooit gek. Maar keertje op café in 't Gentse is wel realistisch
In Polen ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ze zijn hier nog zo katholiek dat bijna alles dicht is vanwege Maria Hemelvaart. Inso zou hier ook graag zijn.
Ik neem aan dat je begrijpt dat ik bedoel dat je nooit een vijftal man oid bij elkaar krijgt van hier. Altijd excusesquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welja, ik knecht wel met Napo zodat jij rustig uit de wind kunt drinken uit je bierdon.
Dat sowieso, genoeg moois daar.
Ik heb geen fiets.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt dat ik bedoel dat je nooit een vijftal man oid bij elkaar krijgt van hier. Altijd excuses
Albanees Rashica wil uitkomen voor nationale ploeg Kosovoquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
hoever loopt FOK! voor of achter op de echte tijd
Raar dat provincies mee mogen doen aan evenementen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Albanees Rashica wil uitkomen voor nationale ploeg Kosovo
Wat is jouw mening hierover?
hier gaat iets foutquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:04 schreef Doublepain het volgende:
VAN HARTE![]()
en de felicitaties van deze 3 bazen
[ afbeelding ]
WTF?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, dat topic gaat dicht denk ik
Wij zijn autistisch en posten liever veilig hier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik maak geen topic zodat jullie in de SC kunnen posten
Druk, maar kwam even de topic van JanCees openen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het ermee, waarde Inso.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/Marco(...)813272592384/video/1
Op basis van leukheid afgelopen weekendquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Druk, maar kwam even de topic van JanCees openen.
Heb je genoten van het voetbal
Psycho. Je praat intelligent maar je bent dom.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij zijn autistisch en posten liever veilig hier.
niets gezien, alleen feyenoord en toen kreeg ik een beetje hersenaidsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis van leukheid afgelopen weekend
1. Arsenal - Liverpool
2. Chelsea - WHU
3. Everton - Tottenham
4. Manchester City - Sunderland
5. Bournemouth - Man Utd
6. Hull City - Leicester City
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Psycho. Je praat intelligent maar je bent dom.
Diego Costa misdroeg zich weer eens maar toch begint het te wennen en kan ik er wel om lachen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niets gezien, alleen feyenoord en toen kreeg ik een beetje hersenaids
Dat mag je ook vinden. Mits je het onderbouwt, dan heb ik er ook nog iets aan en hoef ik niet te gissen.quote:
zometeen wat samenvattingen kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis van leukheid afgelopen weekend
1. Arsenal - Liverpool
2. Chelsea - WHU
3. Everton - Tottenham
4. Manchester City - Sunderland
5. Bournemouth - Man Utd
6. Hull City - Leicester City
Wie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:45 schreef Saind het volgende:
Kapi, is flip kowlier eigenlijk populair in Gent?
Mensen zonder autisme moet je opsluitenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij zijn autistisch en posten liever veilig hier.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen zonder autisme moet je opsluiten
Grapje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft dit ook niet te posten, doe het überhaupt gewoon niet.
nee hoor ik post weinig in vbl scquote:
Okquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nee hoor ik post weinig in vbl sc
[ afbeelding ]
Die hebben dan ook een ongelooflijk kutelftal, op Pröppergod naquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat voor Siem de Jong
[ afbeelding ]
Die medialobby voor Ziyech wordt wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben dan ook een ongelooflijk kutelftal, op Pröppergod na
Gijp heeft het probleem met het middenveld van Ajax aangestipt (en de backs die niet kunnen aanvallen) dus ik hoop op dat vlak wat mediadruk. Dat Bosz maar snel mag toegeven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die medialobby voor Ziyech wordt wel vermakelijk.
Wat zei onze opportunistische dakhaas?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp heeft het probleem met het middenveld van Ajax aangestipt (en de backs die niet kunnen aanvallen) dus ik hoop op dat vlak wat mediadruk. Dat Bosz maar snel mag toegeven.
Dat Gudelj een vierdaagse loper is en hij bij Dortmund na een kwartier meedoen de rest van het seizoen niet meer kan spelen. Dat niemand een goede steekpass kan geven op dit middenveld en je aan Dijks en Tete niks hebt over de middellijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zei onze opportunistische dakhaas?
Niets onjuist aan inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Gudelj een vierdaagse loper is en hij bij Dortmund na een kwartier meedoen de rest van het seizoen niet meer kan spelen. Dat niemand een goede steekpass kan geven op dit middenveld en je aan Dijks en Tete niks hebt over de middellijn.
Ik kon mij er wel in vinden
Verder wel weer gejank om Ziyech maar dat doen alle journalisten en veel supporters.quote:
Ziyech is gewoon een zinloze aankoop. Ik ga die discussie maar niet meer voeren in het Ajax-topic want ik kan er wel een uur over schrijven en ze blijven toch stug doorjanken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verder wel weer gejank om Ziyech maar dat doen alle journalisten en veel supporters.
En ondertussen wordt de behoefte aan een buitenspeler weer in de doofpot gestopt.
Bij Ajax ook gewoon teveel twijfels dus. Al zou ik best kunnen leven met Ziyech als hangende rechtsbuitenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech is gewoon een zinloze aankoop. Ik ga die discussie maar niet meer voeren in het Ajax-topic want ik kan er wel een uur over schrijven en ze blijven toch stug doorjanken.
Ik vind dat Cerny gewoon meer de kans moet krijgen en Ajax zich niet moet bezondigen aan die projectjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax ook gewoon teveel twijfels dus. Al zou ik best kunnen leven met Ziyech als hangende rechtsbuiten
Cerny zal genoeg kansen krijgen want zoveel buitenspelers zijn er niet. Zeker nu Muric vertrokken isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat Cerny gewoon meer de kans moet krijgen en Ajax zich niet moet bezondigen aan die projectjes.
Wat ga je doen maat ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:53 schreef opperkleurder het volgende:
Leuk dat je er bent tong. Ik zit in een bus in Duitsland op weg naar de luchthaven van München.
Manchester United. Later de Busby Babes.quote:
Was dit een Doodverwensing? Gezien jullie relatie zou ik dat niet vreemd vinden, maar toch...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Manchester United. Later de Busby Babes.
Spreek je later.
Hoe is het in je villa?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was dit een Doodverwensing? Gezien jullie relatie zou ik dat niet vreemd vinden, maar toch...
Koud. Buiten is het lekker warm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het in je villa?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koud. Buiten is het lekker warm.
Dan ken je me niet. Zal ik nooit doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was dit een Doodverwensing? Gezien jullie relatie zou ik dat niet vreemd vinden, maar toch...
Gelukkig. Groetjes Lange_Lans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ken je me niet. Zal ik nooit doen.
Lekkere sportdag voor de boegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo, ik ga even een ontbijtje fixen en dan naar het zwembad. Een fijne dag allemaal.
Nee. Lekker luieren met een goed boek er bij. Gin tonicje on the Side. Heerlijk.quote:
Voordat ik klik. Wie en wat ? Verona van der leur ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:59 schreef kapiteintje het volgende:
In ander nieuws: Hoe zou het zijn met...
http://www.dumpert.nl/med(...)hol_en_de_jeugd.html
Nee, MC Dark jonguh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voordat ik klik. Wie en wat ? Verona van der leur ?
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Lekker luieren met een goed boek er bij. Gin tonicje on the Side. Heerlijk.
Wat wat dan wel?quote:
Ik word suicidaal dat de overheid mij een kapot paspoort heeft gegeven van de week.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word suïcidaal van de overheid met hun taffes DigiD.
Zij kunnen er niks aan doen als jij lelijk op de foto staat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word suicidaal dat de overheid mij een kapot paspoort heeft gegeven van de week.
Taffes is een raar woord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word suïcidaal van de overheid met hun taffes DigiD.
De voorkant is beschadigd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij kunnen er niks aan doen als jij lelijk op de foto staat.
Ik wil iets aanvragen en nu moet ik weer vijf dagen wachten op een SMS-iets terwijl ik verdomme al een DigiD heb.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word suicidaal dat de overheid mij een kapot paspoort heeft gegeven van de week.
Zal een stuk vlotter gaan, zodra ze in Leiden ook internet hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil iets aanvragen en nu moet ik weer vijf dagen wachten op een SMS-iets terwijl ik verdomme al een DigiD heb.
Ga jij maar eens de boel in Gent op orde houden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal een stuk vlotter gaan, zodra ze in Leiden ook internet hebben.
Heel goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dag jojoortje, hoe is het met de kleine
mijn kleine broertje heeft vannacht iedereen wakker gehouden, genot hoor zo een babyquote:
Te laat bij de DUO/Studielink?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil iets aanvragen en nu moet ik weer vijf dagen wachten op een SMS-iets terwijl ik verdomme al een DigiD heb.
Aaa die huiltjes zijn toch lief enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn kleine broertje heeft vannacht iedereen wakker gehouden, genot hoor zo een baby
gelukkig heb ik er geen last van
wil je ook niet ontmoedigen
lief hoor, 12 uur lang de nacht door.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaa die huiltjes zijn toch lief enzo
OV-kaart slechts, geen drama.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Te laat bij de DUO/Studielink?
Oh dat heb ik niet gelezen dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:26 schreef Insomnia_ het volgende:
die gek was al vroeg onderweg, saind.
heeft ie gekampeerd op de airport
Hij postte om 2-3 uur snachts al dat ie naar de airport gingquote:
In mijn nootblokje is het geloof ik oktober.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben je al moeder inmiddels? Gefeliciteerd!
Geen idee, in Leiden is 'ie al bezig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga je dit keer wel naar de intro.
Gent is Kapiteintjes barrio. Ik doe Brussel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens de boel in Gent op orde houden.
http://nieuws.vtm.be/binn(...)tij-centrum-van-gent
Dat is voor de uni.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee, in Leiden is 'ie al bezig.
echtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El cid week is ook voor HBO hoor.
Ow ok ik dacht al, heb niets voorbij zien komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In mijn nootblokje is het geloof ik oktober.
Als ik ff snel googel is er op 1 september een of andere dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan neem ik aan dat je niet gaat als je het nu nog niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |