SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC<< Soms wat rebels
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.SPOILER: Lange Lans volgens googleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik om te spelen![]()
Ja, 3 totaal. Die bleven ook gewoon in het water.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt. Had je ook duikers er bij?
Wat moet je dan ook alweer doen? Wachten tot de auto zich vult met water en daarna pas de deur open doen? I.v.m. de druk?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 3 totaal. Die bleven ook gewoon in het water.
Alle lichten aan, inclusief binnenverlichtingquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook alweer doen? Wachten tot de auto zich vult met water en daarna pas de deur open doen? I.v.m. de druk?
Wel tof dat hij uberhaupt meedoet met een rondo nog los van het filmpjequote:Op maandag 15 augustus 2016 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ADODenHaag/videos/1139188986119189/![]()
![]()
Ja, maar de groepssfeer ook na de panna. Die ziet er goed uit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel tof dat hij uberhaupt meedoet met een rondo nog los van het filmpje
Verrek, de lichten aan... Is ook wel logisch.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle lichten aan, inclusief binnenverlichting
gordel los
open je raam
Als de auto compleet onder water is, deur openen.
en go
Yep, voor eventuele hulpdiensten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verrek, de lichten aan... Is ook wel logisch.
In James Bond ging dat heel andersquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle lichten aan, inclusief binnenverlichting
gordel los
open je raam
Als de auto compleet onder water is, deur openen.
en go
Ik heb wel zo'n hamertje in de auto voor het geval de deur klem zit ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, voor eventuele hulpdiensten.
Ja, om de ramen mee in te tikken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n hamertje in de auto voor het geval de deur klem zit ofzo.
Ja, daar kan alles.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In James Bond ging dat heel anders
Je kunt het beter zonder duikers doen, dan voel je dezelfde spanning beter net als wanneer je een sloot inrijdt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 3 totaal. Die bleven ook gewoon in het water.
Tof dat t heel soms nog steeds gewoon jongetjes zijn die t leuk vinden om te voetballenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haags kwartiertje is een aardige jongen, maar ik heb toch meer vertrouwen in James Bond.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In James Bond ging dat heel anders
Ja, stelletje amateurs.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt het beter zonder duikers doen, dan voel je dezelfde spanning beter net als wanneer je een sloot inrijdt.
Ben je op vakantie geweest?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb slechts een piratenhoed in mijn auto in de hoop dat het helpt na het te water komen
Ja of om jezelf van kant te maken. Verdrinkingsdoodquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, om de ramen mee in te tikken.
Ja, ook niet echt mijn ding.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja of om jezelf van kant te maken. Verdrinkingsdood
Hij lijkt me verder ook wel een leuke man.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, toch zie je wel heel veel campers en caravans tijdens wielerwedstrijden.quote:
Paar dagen op de zuiptour geweest.quote:
Frisbeeën.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor mij is tafeltennis de campingsport
HOE TOF zou t zijn als rond de tafel olympisch was![]()
![]()
Wat is er nu?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Paar dagen op de zuiptour geweest.
Badminton is tof, om zelf te doen. Niet om naar te kijken op tv.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Badminton lijkt me ook wel iets voor stijn
Het is ook wel een sport waar je gelijk het gevoel bij hebt dat je er erg goed in bent.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Badminton is tof, om zelf te doen. Niet om naar te kijken op tv.
Contador gaat winnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Froome quintana en Valverde in vuelta
Dat gun ik hem wel.quote:
Ik heb trouwens eindelijk ook eens bij Faja Lobi gespeeld. Mooi complex hebben ze.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Froome quintana en Valverde in vuelta
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is ook wel een sport waar je gelijk het gevoel bij hebt dat je er erg goed in bent.
Echt hequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eindelijk ook eens bij Faja Lobi gespeeld. Mooi complex hebben ze.
eensquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Haags kwartiertje is een aardige jongen, maar ik heb toch meer vertrouwen in James Bond.
Ja ook, we waren er op uitnodiging en kregen dus het hele menu inclusief een aantal flessen Black Label.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he
Heb je de roti en hete kip gegeten?
In Utrecht is dat toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eindelijk ook eens bij Faja Lobi gespeeld. Mooi complex hebben ze.
Geen enorm spectaculair deelnemersveld. Astana komt ook maar met een matig team, Miguel kopman. Katusha komt ook met alleen maar vluchters, geen Pinot bij FDJquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krachtwijk tot 1nalaatste dag in t rood
Ik heb er vroeger ook nog wel een keer tegen gespeeld maar waar ze toen zaten weet ik niet meerquote:
Lunetten . Echt een gaar veld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger ook nog wel een keer tegen gespeeld maar waar ze toen zaten weet ik niet meer
Nope, wel gewonnen uiteindelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is t gelukt bal over t hek te schieten?
In Den Haag heb je er nog wel een paar, maar niet echt groot meer. TAC '90 doet het wel goed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk het enige Surinaamse wat ik ken is Jai Hanuman. Maar dat bestaat niet meer.
Ik kan ze echt niet opnoemen, Don.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Den Haag heb je er nog wel een paar, maar niet echt groot meer.
altijd gezellig ja, in de Bijlmer ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tegen Surinamers vond ik altijd tof. Over t algemeen heel sportief en lekker eten na afloop
Toofan, Wanica Stars, Neta Dall en Robin Hood. Denk dat die nog over zijn in Den Haag.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijft wel leuk om dit soort verhalen te lezen etc.
http://dehaagsevoetbalhistorie.nl/
Ja die zal het zwaar hebben in dat warme landquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vraag me af wat Dickie zijn vrouw allemaal heeft beloofd. Vooral vanwege haar was hij toch eerst gestopt en nu gaat hij naar Turkije, daar zal ze toch ook niet erg vrolijk van worden.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toofan, Wanica Stars, Neta Dall en Robin Hood. Denk dat die nog over zijn in Den Haag.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]De zaterdag 1 van Wanica Star hier op de foto gezet op zaterdag 6 september 2014 voor aanvang van de wedstrijd tegen Hercules. Een week later behaalde dit team de gehele Nederlandse pers na de 31-0 nederlaag tegen sv Loosduinen.![]()
![]()
Ook gewoon die 2 gasten die hun shirt niet aanhebben...quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]De zaterdag 1 van Wanica Star hier op de foto gezet op zaterdag 6 september 2014 voor aanvang van de wedstrijd tegen Hercules. Een week later behaalde dit team de gehele Nederlandse pers na de 31-0 nederlaag tegen sv Loosduinen.![]()
![]()
Die waren net op tijd aangekomenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook gewoon die 2 gasten die hun shirt niet aanhebben...
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook gewoon die 2 gasten die hun shirt niet aanhebben...
Tja, toch wel zonde altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was het einde van Neta dall
Ja, vind ik ook. Maar dat vond ik ook met die enorme fusiegolf jaren geleden.quote:
Dat heeft voor TAC weer wel goed uitgepakt. Maar meestal wordt het niks. Faja Lobi is trouwens ook een fusieclub geworden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Maar dat vond ik ook met die enorme fusiegolf jaren geleden.
Ah waarom. Alleen vanwege dat ene interview?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind haar maar arrogant geworden.
Klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat heeft voor TAC weer wel goed uitgepakt. Maar meestal wordt het niks. Faja Lobi is trouwens ook een fusieclub geworden.
Nee daarvoor ook al, weet nog dat ze kattig deed tegen een beveiliger in Amsterdam omdat ze haar pasje niet droeg en die man enkel naar protocol handeldequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah waarom. Alleen vanwege dat ene interview?
quote:
Ach ja, ik doe ook wel eens kattig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee daarvoor ook al, weet nog dat ze kattig deed tegen een beveiliger in Amsterdam omdat ze haar pasje niet droeg en die man enkel naar protocol handelde
Arrogantie van ik ben grootquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, ik doe ook wel eens kattig.
Dan zal ze nu wel winnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga iig geen wekker meer zetten. De vorige keer heeft me dat de halve nacht gekost. Kon niet meer slapen om vervolgens om half 7 maar te gaan ontbijten.
ik gok op brons, ik weet niet wie er meedoen maar er zullen allicht atleten bij zijn die weten wat pieken op het juiste moment is.quote:
Dafne zelf bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik gok op brons, ik weet niet wie er meedoen maar er zullen allicht atleten bij zijn die weten wat pieken op het juiste moment is.
Dit dus, ik snap echt niet wat mensen daar leuk aan vinden. Net als superheldenfilms. Geen zak aan.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit dus, ik snap echt niet wat mensen daar leuk aan vinden. Net als superheldenfilms. Geen zak aan.
Zelfde hier. Nooit problemen, behalve als je tegen teams met Turken en Marokkanen speelt. Dan is er altijd wat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel Turken en Marokkanen, bij dat laatste breekt nog weleens de pleuris uit.
Van kleedkamers die in de fik werden gestoken tot aan vechtpartijen met ijzeren noppen in je smoel. Echt fantastisch! Wij zijn ooit een keer uit de competitie gehaald na bonje met zo'n team. Dat was me een matpartij. Niks bleef heel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zelfde hier. Nooit problemen, behalve als je tegen teams met Turken en Marokkanen speelt. Dan is er altijd wat.
Bij Surinaamse teams wordt er vooral heel veel gepraat. Onderling, met de scheids, met de tegenstander, met het publiek, met iemand die toevallig voorbij loopt, met iedereen...quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zelfde hier. Nooit problemen, behalve als je tegen teams met Turken en Marokkanen speelt. Dan is er altijd wat.
Wordt er dan ook nog ergens een potje voetbal gespeeld?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Surinaamse teams wordt er vooral heel veel gepraat. Onderling, met de scheids, met de tegenstander, met het publiek, met iemand die toevallig voorbij loopt, met iedereen...
Ja, tussen alle onderlinge verwijten en gemekker door. Effectieve speeltijd bedraagt misschien 4 minuten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt er dan ook nog ergens een potje voetbal gespeeld?
Tof man. Mijn rijinstructeur was Surinaams. Denk dat ik van het betaalde uur ook altijd maar een minuut of 10 serieus les kreeg. Wat een prachtvent was datquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, tussen alle onderlinge verwijten en gemekker door. Effectieve speeltijd bedraagt misschien 4 minuten.
Even zonder vooroordelen enzo, zijn er dan ook veel die te laat komen of is dat slechts een leugen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, tussen alle onderlinge verwijten en gemekker door. Effectieve speeltijd bedraagt misschien 4 minuten.
Laatste kwartier wil ook iedereen wisselen, dan zitten ze sneller in de kantine.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tof man. Mijn rijinstructeur was Surinaams. Denk dat ik van het betaalde uur ook altijd maar een minuut of 10 serieus les kreeg. Wat een prachtvent was dat
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laatste kwartier wil ook iedereen wisselen, dan zitten ze sneller in de kantine.
Regelmatig, of gewoon niet komen. Omdat het regent of koud (lager dan 18 graden) is ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Even zonder vooroordelen enzo, zijn er dan ook veel die te laat komen of is dat slechts een leugen?
Ik drink geen bier, maar het zou naar Amstel moeten smaken heb ik mij laten vertellen door Tarado.quote:
Owh, dat vind ik echt bah.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, maar het zou naar Amstel moeten smaken heb ik mij laten vertellen door Tarado.
Ik weet het niet zeker he, Tarado weet er wat meer van.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owh, dat vind ik echt bah.
Ja, ik geloof Tarado wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker he, Tarado weet er wat meer van.
Dat lijkt me toch een goede reden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef DonRaja het volgende:
We hebben trouwens een keer de scheids omgekocht om eerder te stoppen. Niet omdat dat vanwege het resultaat nodig was, maar de bbq stond al klaar.
Nooooquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef DonRaja het volgende:
We hebben trouwens een keer de scheids omgekocht om eerder te stoppen. Niet omdat dat vanwege het resultaat nodig was, maar de bbq stond al klaar.
valt wel mee maar de receptuur komt van Amstel toen ze die brouwerij daar hebben neergezet, nu zal het mooie water in Suriname het bier wel ten goede komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker he, Tarado weet er wat meer van.
Prima toch?!quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt wel mee maar de receptuur komt van Amstel toen ze die brouwerij daar hebben neergezet, nu zal het mooie water in Suriname het bier wel ten goede komen.
En verder, het eerste pilsje smaakt naar de volgende 2 welk merk het ook is.
Ik had het ook gewoon niet door en was nogal verontwaardigd dat hij eerder affloot. Toen ben ik ook 'omgekocht' met een portie saté.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Noooo
Het verbaast me altijd wat er allemaal kan bij het amateurvoetbal in de iets lagere klasses. Van ontzettende thuisfluiters, tot stomdronken op het veld staan met een peuk op de lip.
Nog steeds dezelfde gezichten zie ik. Hoe is het?quote:
Als het goede saté was dan akkoord.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had het ook gewoon niet door en was nogal verontwaardigd dat hij eerder affloot. Toen ben ik ook 'omgekocht' met een portie saté.
quote:
quote:
Had echt onwijs druk. Te weinig uren op een dag.quote:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2w4B0NN2Z5s[quote][img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2321777/1/301#p164551584]maandag 15 augustus 2016 15:26[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/309820]mrstylo[/url] het volgende:[/b]quote:
Dit gaat niet helemaal goed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2w4B0NN2Z5s
[..]
[/youtube]
Ik dacht dat je wel in Turkije zou zitten, laatst met die coup.
hier gaat iets misquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[/youtube]
Sommige dingen veranderen nooit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef mrstylo het volgende:
Jammer dat niemand om die 'stormfront' grapje lacht
Haha ssstquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[/youtube]
Had je het druk met studeren?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Had echt onwijs druk. Te weinig uren op een dag.
Goed, we dachten dat je de Peshmerga aan het leiden was.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde gezichten zie ik. Hoe is het?
15/8 is een public holiday in België ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ze zijn hier nog zo katholiek dat bijna alles dicht is vanwege Maria Hemelvaart. Inso zou hier ook graag zijn.
Ik ken hem ook niet zo goed eigenlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik ken mrstylo niet.
Hier gaat om gelachen worden.
Ik moest hem even opzoeken, maar het is nog best een grote feestdag.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ze zijn hier nog zo katholiek dat bijna alles dicht is vanwege Maria Hemelvaart. Inso zou hier ook graag zijn.
quote:In de Katholieke Kerk is Maria-Tenhemelopneming een hoogfeest en wordt steeds op 15 augustus gevierd. In veel katholieke en *orthodoxe landen, waaronder België, *Bulgarije, *Cyprus, Frankrijk, *Griekenland, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Oostenrijk, Polen, Portugal, *Roemenië, Slovenië, Spanje, gedeeltelijk in Duitsland (in Saarland en gedeeltes van Beieren) en in verschillende kantons van Zwitserland is het een wettelijke feestdag.
noobquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik ken mrstylo niet.
Hier gaat om gelachen worden.
Echt he, pfff...quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ga je schamen
waardeloos waardeloos waardeloos
Is 1953 toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
De Nederandse ligt voor bij het zwemmen.
Zeeland is geen Nederland.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is 1953 toch nog ergens goed voor geweest.
Probeer het eens.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik hoop wel dat jullie net zo reageren als ik een tijdje niet meer post. Ik krijg er warme gevoelens van
.
Hoax.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
De Nederandse ligt voor bij het zwemmen.
Goed manquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voldoe graag aan de verwachtingen. Hoe gaat het met de kleine?
In ieder geval wel leuk voor jou en je vrouw dat de kids straks volwassen zijn als de kleinste op een leeftijd is dat die zonder verzorging van ouders een avondje overleeft. Altijd een oppas.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed man![]()
Groeit lekker en gaat (vrees ik) flink verwend worden door de andere 3.
Hoe oud zijn ze dan allemaal?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed man![]()
Groeit lekker en gaat (vrees ik) flink verwend worden door de andere 3.
Ze kunnen nooit allemaal even oud zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze dan allemaal?
Uh, okéquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze kunnen nooit allemaal even oud zijn.
11, 9 en 7quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze dan allemaal?
Dat viel wel mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het even. Je leek niet echt door te hebben wat een rare vraag je stelde.
Ja klopt, is nu ook al makkelijk. Als ze huilt heeft mijn dochtertje haar al opgepakt, voordat wij het hebben gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In ieder geval wel leuk voor jou en je vrouw dat de kids straks volwassen zijn als de kleinste op een leeftijd is dat die zonder verzorging van ouders een avondje overleeft. Altijd een oppas.
Meisje, heb er nu 2 van elk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah echt een nakomertje dus.
Is je jongste telg een jongen of meisje eigenlijk?
Ik heb wel een idee, maar geen idee waarop dat gebaseerd is. Kan alle kanten op. Nouja, eigenlijk kan het maar twee kanten op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voelen niet alle vrouwen dat aan dan?
Hoelang ben je al zwanger?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, maar geen idee waarop dat gebaseerd is. Kan alle kanten op. Nouja, eigenlijk kan het maar twee kanten op.
Ik wil er niets van weten. Lekker EenVandaag.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ZAG JE DIE GESTREKTE PIAF DAN NIET?
Dat gehuppel van die knollen kan mij ook niet echt boeien.quote:
O jee... die gaat omslaan.quote:
En dan ook nog dat slappe dressuur.quote:
Koreaanse tweede divisie ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik heb nog wat voetbal gevonden. Jieppie.
Dat springen vind ik ook nog wel aardig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan ook nog dat slappe dressuur.
Als het nou paardenraces waren was het nog wel leuker geweest.
De spelers die gisteren niet in de basis van Dortmund stonden, spelen tegen SV Sandhausen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koreaanse tweede divisie ofzo?
Ik ben benieuwd, volgens mij hoeft ze alleen maar te finishen voor een medaille.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik ga de vloek verbreken, let maar op.
Vandaar mijn vertrouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, volgens mij hoeft ze alleen maar te finishen voor een medaille.
Dat laatste tegenwoordig nog?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, maar geen idee waarop dat gebaseerd is. Kan alle kanten op. Nouja, eigenlijk kan het maar twee kanten op.
Sjelsie of Jupiler League?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik heb nog wat voetbal gevonden. Jieppie.
Ik zit nu Sandhausen - BVB te kijken, pik de helft van de JL mee en dan CHE-WHU en schakelen met het Omnium.quote:
Jongen of meisje bedoel ik he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste tegenwoordig nog?
Ja dat snap ik, maar met dat gender gejank tegenwoordig.quote:
Oh zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar met dat gender gejank tegenwoordig.
Zit tenminste nog iets van spanning in.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat springen vind ik ook nog wel aardig.
Ah.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De spelers die gisteren niet in de basis van Dortmund stonden, spelen tegen SV Sandhausen.
Zoals jij die sport volgt is al topsport op zich.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu Sandhausen - BVB te kijken, pik de helft van de JL mee en dan CHE-WHU en schakelen met het Omnium.
Hij ook, je hebt tegenwoordig toch ook nog wat er tussenin.quote:
Bilic komt altijd wel goed voor de dag tegen topploegen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit tenminste nog iets van spanning in.
Wat is de spanning bij dansen met een paard
[..]
Ah.
Vanavond weer lekker Premier League.
Sowieso wel benieuwd hoe Chelsea dit seizoen voor de dag komt na hun rampjaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bilic komt altijd wel goed voor de dag tegen topploegen.
Denk je dat Ziyech nog komt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bilic komt altijd wel goed voor de dag tegen topploegen.
Die halen gewoon Champions League.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel benieuwd hoe Chelsea dit seizoen voor de dag komt na hun rampjaar.
Gewoon prima. Conte levert altijd klasseprestaties af in de competitie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel benieuwd hoe Chelsea dit seizoen voor de dag komt na hun rampjaar.
Jammer.quote:
zit jong fc utrecht daar tegenwoordig ook in ja?:')quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op de JL staat vandaag niet een hele boeiende wedstrijd op het programma
Jong FC Utrecht tegen Dordrecht
Dat ga je ook niet voor je lol zitten kijken nee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op de JL staat vandaag niet een hele boeiende wedstrijd op het programma
Jong FC Utrecht tegen Dordrecht
Competitie list en bedrogquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zit jong fc utrecht daar tegenwoordig ook in ja?:')
Wat heeft Jong Utrecht daarmee te maken?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Competitie list en bedrog
In de Serie A ja, maar de Premier League is toch een andere competitie om er maar een cliché uit te gooien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon prima. Conte levert altijd klasseprestaties af in de competitie.
Alle 'jong' elftallen hebben daar mee te maken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft Jong Utrecht daarmee te maken?
Ja, waren de beste overgebleven belofteploeg vorig jaar volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In welke zin? Alleen ploegen die constant A-spelers erin gooien zijn treurig. Dat doen ze in Spanje ook niet..quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle 'jong' elftallen hebben daar mee te maken.
Daar kopen ze wel spelers voor hun b-elftal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin? Alleen ploegen die constant A-spelers erin gooien zijn treurig. Dat doen ze in Spanje ook niet..
Maar dat zegt niets overall. De enige in de Segunda is vorig seizoen zelfs gedegradeerd. Nu zit er volgens mij geeneen in,quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daar kopen ze wel spelers voor hun b-elftal.
Dat is met de reglementen van tegenwoordig ook in Nederland erg lastig allemaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin? Alleen ploegen die constant A-spelers erin gooien zijn treurig. Dat doen ze in Spanje ook niet..
ja absoluut, maar geeft wel even een andere situatie aan. tevens:quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat zegt niets overall. De enige in de Segunda is vorig seizoen zelfs gedegradeerd. Nu zit er volgens mij geeneen in,
Viviani ging vieshard vandaag in de 1kmtijdrit. Straks nog de vliegende ronde en dan nog puntenkoers waar je veel goed kan maken. Hansen viel wel tegen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja absoluut, maar geeft wel even een andere situatie aan. tevens:
On average, each medal at the Rio Olympics has cost £5.5m
TeamGB
Viv is ook team sky toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viviani ging vieshard vandaag in de 1kmtijdrit. Straks nog de vliegende ronde en dan nog puntenkoers waar je veel goed kan maken. Hansen viel wel tegen.
Over fietsen gesproken, je boi gaat ook weer even max een uurtje knallen.quote:
Veel plezier.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Over fietsen gesproken, je boi gaat ook weer even max een uurtje knallen.
Over een paar jaar bestaat de hele Jupiler League alleen nog maar uit Jong teams, behalve Jong Feyenoord want die willen niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom ze dat niet willen is me nog steeds onduidelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Over een paar jaar bestaat de hele Jupiler League alleen nog maar uit Jong teams, behalve Jong Feyenoord want die willen niet.
Feyenoord, hé. Daar gebeuren alleen maar rare dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom ze dat niet willen is me nog steeds onduidelijk.
Hoiquote:
Zeilen, 20.30 inmiddels.quote:
Terwijl dat donker meisje een van de beste is heyquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
Turnen notabene ongelooflijk. De balk
Die viel bijna, voor het eerst in jaren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Terwijl dat donker meisje een van de beste is hey
Precies. Haar gezicht stond net op onweer, mooi is dat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Terwijl dat donker meisje een van de beste is hey
Ik kijk sinds dat Franse meisje dus heb het niet gezien, maar wel zonde danquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die viel bijna, voor het eerst in jaren.
Hopelijk gaat Hassan het ook fixenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Precies. Haar gezicht stond net op onweer, mooi is dat.
Valt wel mee toch, ik vond dat ze het wel sportief leek op te pakken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Precies. Haar gezicht stond net op onweer, mooi is dat.
Wanneer moet ze?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Hassan het ook fixen
Hij wil dus stoppen met zijn interland carrière?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef Vasion het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)lid-kosovo~a4358313/
Misschien kan hij nog voor Servië uitkomen, want Kosovo je Serbia.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij wil dus stoppen met zijn interland carrière?
Snap ik wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hans van zetten heeft een natte onderbroek
Hij gaat nu voor provinciale voetbal iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien kan hij nog voor Servië uitkomen, want Kosovo je Serbia.
Ja geweldigquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
Het zeilen is dus afgelast omdat er opeens weer teveel wind was
hoe is het leven?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:41 schreef Vasion het volgende:
En bovendien is Albanië er zwakker op geworden.
dan weet je wel hoe laat het isquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja geweldigDikke storm ineens.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Vasion het volgende:
Rutte belt Albert Verlinde over zijn afscheid
Homo's in de tv wereld he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die las ik ook, dat gaat toch nergens meer over.
Het lijkt er wel op, je gaat toch als premier niet iemand bellen, alleen omdat hij met een lullig tv-programma stopt.quote:
elitequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Vasion het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Vasion het volgende:
Ik vraag me af hoe dit soort dingen naar buiten komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, je gaat toch als premier niet iemand bellen, alleen omdat hij met een lullig tv-programma stopt.
Omdat Verlinde het zelf noemde toen hij werd geïnterviewd. http://www.ad.nl/show/rut(...)-boulevard~aca42cb9/quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dit soort dingen naar buiten komen.
Even sympathiek doen in het programma waar het plebs naar kijkt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die las ik ook, dat gaat toch nergens meer over.
Anders ook niet hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
Dat beachvolleyen is ook niet echt leuk als het tussen 2 Nederlandse teams gaat.
Ah ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat Verlinde het zelf noemde toen hij werd geïnterviewd. http://www.ad.nl/show/rut(...)-boulevard~aca42cb9/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |