quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit dus, ik snap echt niet wat mensen daar leuk aan vinden. Net als superheldenfilms. Geen zak aan.
Zelfde hier. Nooit problemen, behalve als je tegen teams met Turken en Marokkanen speelt. Dan is er altijd wat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel Turken en Marokkanen, bij dat laatste breekt nog weleens de pleuris uit.
Van kleedkamers die in de fik werden gestoken tot aan vechtpartijen met ijzeren noppen in je smoel. Echt fantastisch! Wij zijn ooit een keer uit de competitie gehaald na bonje met zo'n team. Dat was me een matpartij. Niks bleef heel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zelfde hier. Nooit problemen, behalve als je tegen teams met Turken en Marokkanen speelt. Dan is er altijd wat.
Bij Surinaamse teams wordt er vooral heel veel gepraat. Onderling, met de scheids, met de tegenstander, met het publiek, met iemand die toevallig voorbij loopt, met iedereen...quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zelfde hier. Nooit problemen, behalve als je tegen teams met Turken en Marokkanen speelt. Dan is er altijd wat.
Wordt er dan ook nog ergens een potje voetbal gespeeld?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Surinaamse teams wordt er vooral heel veel gepraat. Onderling, met de scheids, met de tegenstander, met het publiek, met iemand die toevallig voorbij loopt, met iedereen...
Ja, tussen alle onderlinge verwijten en gemekker door. Effectieve speeltijd bedraagt misschien 4 minuten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt er dan ook nog ergens een potje voetbal gespeeld?
Tof man. Mijn rijinstructeur was Surinaams. Denk dat ik van het betaalde uur ook altijd maar een minuut of 10 serieus les kreeg. Wat een prachtvent was datquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, tussen alle onderlinge verwijten en gemekker door. Effectieve speeltijd bedraagt misschien 4 minuten.
Even zonder vooroordelen enzo, zijn er dan ook veel die te laat komen of is dat slechts een leugen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, tussen alle onderlinge verwijten en gemekker door. Effectieve speeltijd bedraagt misschien 4 minuten.
Laatste kwartier wil ook iedereen wisselen, dan zitten ze sneller in de kantine.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tof man. Mijn rijinstructeur was Surinaams. Denk dat ik van het betaalde uur ook altijd maar een minuut of 10 serieus les kreeg. Wat een prachtvent was dat
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laatste kwartier wil ook iedereen wisselen, dan zitten ze sneller in de kantine.
Regelmatig, of gewoon niet komen. Omdat het regent of koud (lager dan 18 graden) is ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Even zonder vooroordelen enzo, zijn er dan ook veel die te laat komen of is dat slechts een leugen?
Ik drink geen bier, maar het zou naar Amstel moeten smaken heb ik mij laten vertellen door Tarado.quote:
Owh, dat vind ik echt bah.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, maar het zou naar Amstel moeten smaken heb ik mij laten vertellen door Tarado.
Ik weet het niet zeker he, Tarado weet er wat meer van.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owh, dat vind ik echt bah.
Ja, ik geloof Tarado wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker he, Tarado weet er wat meer van.
Dat lijkt me toch een goede reden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef DonRaja het volgende:
We hebben trouwens een keer de scheids omgekocht om eerder te stoppen. Niet omdat dat vanwege het resultaat nodig was, maar de bbq stond al klaar.
Nooooquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef DonRaja het volgende:
We hebben trouwens een keer de scheids omgekocht om eerder te stoppen. Niet omdat dat vanwege het resultaat nodig was, maar de bbq stond al klaar.
valt wel mee maar de receptuur komt van Amstel toen ze die brouwerij daar hebben neergezet, nu zal het mooie water in Suriname het bier wel ten goede komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker he, Tarado weet er wat meer van.
Prima toch?!quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt wel mee maar de receptuur komt van Amstel toen ze die brouwerij daar hebben neergezet, nu zal het mooie water in Suriname het bier wel ten goede komen.
En verder, het eerste pilsje smaakt naar de volgende 2 welk merk het ook is.
Ik had het ook gewoon niet door en was nogal verontwaardigd dat hij eerder affloot. Toen ben ik ook 'omgekocht' met een portie saté.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Noooo
Het verbaast me altijd wat er allemaal kan bij het amateurvoetbal in de iets lagere klasses. Van ontzettende thuisfluiters, tot stomdronken op het veld staan met een peuk op de lip.
Nog steeds dezelfde gezichten zie ik. Hoe is het?quote:
Als het goede saté was dan akkoord.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had het ook gewoon niet door en was nogal verontwaardigd dat hij eerder affloot. Toen ben ik ook 'omgekocht' met een portie saté.
quote:
quote:
Had echt onwijs druk. Te weinig uren op een dag.quote:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2w4B0NN2Z5s[quote][img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2321777/1/301#p164551584]maandag 15 augustus 2016 15:26[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/309820]mrstylo[/url] het volgende:[/b]quote:
Dit gaat niet helemaal goed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2w4B0NN2Z5s
[..]
[/youtube]
Ik dacht dat je wel in Turkije zou zitten, laatst met die coup.
hier gaat iets misquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[/youtube]
Sommige dingen veranderen nooit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef mrstylo het volgende:
Jammer dat niemand om die 'stormfront' grapje lacht
Haha ssstquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[/youtube]
Had je het druk met studeren?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Had echt onwijs druk. Te weinig uren op een dag.
Goed, we dachten dat je de Peshmerga aan het leiden was.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde gezichten zie ik. Hoe is het?
15/8 is een public holiday in België ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ze zijn hier nog zo katholiek dat bijna alles dicht is vanwege Maria Hemelvaart. Inso zou hier ook graag zijn.
Ik ken hem ook niet zo goed eigenlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik ken mrstylo niet.
Hier gaat om gelachen worden.
Ik moest hem even opzoeken, maar het is nog best een grote feestdag.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ze zijn hier nog zo katholiek dat bijna alles dicht is vanwege Maria Hemelvaart. Inso zou hier ook graag zijn.
quote:In de Katholieke Kerk is Maria-Tenhemelopneming een hoogfeest en wordt steeds op 15 augustus gevierd. In veel katholieke en *orthodoxe landen, waaronder België, *Bulgarije, *Cyprus, Frankrijk, *Griekenland, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Oostenrijk, Polen, Portugal, *Roemenië, Slovenië, Spanje, gedeeltelijk in Duitsland (in Saarland en gedeeltes van Beieren) en in verschillende kantons van Zwitserland is het een wettelijke feestdag.
noobquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik ken mrstylo niet.
Hier gaat om gelachen worden.
Echt he, pfff...quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ga je schamen
waardeloos waardeloos waardeloos
Is 1953 toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
De Nederandse ligt voor bij het zwemmen.
Zeeland is geen Nederland.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is 1953 toch nog ergens goed voor geweest.
Probeer het eens.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik hoop wel dat jullie net zo reageren als ik een tijdje niet meer post. Ik krijg er warme gevoelens van
.
Hoax.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
De Nederandse ligt voor bij het zwemmen.
Goed manquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voldoe graag aan de verwachtingen. Hoe gaat het met de kleine?
In ieder geval wel leuk voor jou en je vrouw dat de kids straks volwassen zijn als de kleinste op een leeftijd is dat die zonder verzorging van ouders een avondje overleeft. Altijd een oppas.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed man![]()
Groeit lekker en gaat (vrees ik) flink verwend worden door de andere 3.
Hoe oud zijn ze dan allemaal?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed man![]()
Groeit lekker en gaat (vrees ik) flink verwend worden door de andere 3.
Ze kunnen nooit allemaal even oud zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze dan allemaal?
Uh, okéquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze kunnen nooit allemaal even oud zijn.
11, 9 en 7quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze dan allemaal?
Dat viel wel mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het even. Je leek niet echt door te hebben wat een rare vraag je stelde.
Ja klopt, is nu ook al makkelijk. Als ze huilt heeft mijn dochtertje haar al opgepakt, voordat wij het hebben gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In ieder geval wel leuk voor jou en je vrouw dat de kids straks volwassen zijn als de kleinste op een leeftijd is dat die zonder verzorging van ouders een avondje overleeft. Altijd een oppas.
Meisje, heb er nu 2 van elk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah echt een nakomertje dus.
Is je jongste telg een jongen of meisje eigenlijk?
Ik heb wel een idee, maar geen idee waarop dat gebaseerd is. Kan alle kanten op. Nouja, eigenlijk kan het maar twee kanten op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voelen niet alle vrouwen dat aan dan?
Hoelang ben je al zwanger?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, maar geen idee waarop dat gebaseerd is. Kan alle kanten op. Nouja, eigenlijk kan het maar twee kanten op.
Ik wil er niets van weten. Lekker EenVandaag.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ZAG JE DIE GESTREKTE PIAF DAN NIET?
Dat gehuppel van die knollen kan mij ook niet echt boeien.quote:
O jee... die gaat omslaan.quote:
En dan ook nog dat slappe dressuur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |