Echt he, pfff...quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ga je schamen
waardeloos waardeloos waardeloos
Is 1953 toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
De Nederandse ligt voor bij het zwemmen.
Zeeland is geen Nederland.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is 1953 toch nog ergens goed voor geweest.
Probeer het eens.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik hoop wel dat jullie net zo reageren als ik een tijdje niet meer post. Ik krijg er warme gevoelens van
.
Hoax.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
De Nederandse ligt voor bij het zwemmen.
Goed manquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voldoe graag aan de verwachtingen. Hoe gaat het met de kleine?
In ieder geval wel leuk voor jou en je vrouw dat de kids straks volwassen zijn als de kleinste op een leeftijd is dat die zonder verzorging van ouders een avondje overleeft. Altijd een oppas.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed man![]()
Groeit lekker en gaat (vrees ik) flink verwend worden door de andere 3.
Hoe oud zijn ze dan allemaal?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed man![]()
Groeit lekker en gaat (vrees ik) flink verwend worden door de andere 3.
Ze kunnen nooit allemaal even oud zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze dan allemaal?
Uh, okéquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze kunnen nooit allemaal even oud zijn.
11, 9 en 7quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze dan allemaal?
Dat viel wel mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het even. Je leek niet echt door te hebben wat een rare vraag je stelde.
Ja klopt, is nu ook al makkelijk. Als ze huilt heeft mijn dochtertje haar al opgepakt, voordat wij het hebben gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In ieder geval wel leuk voor jou en je vrouw dat de kids straks volwassen zijn als de kleinste op een leeftijd is dat die zonder verzorging van ouders een avondje overleeft. Altijd een oppas.
Meisje, heb er nu 2 van elk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah echt een nakomertje dus.
Is je jongste telg een jongen of meisje eigenlijk?
Ik heb wel een idee, maar geen idee waarop dat gebaseerd is. Kan alle kanten op. Nouja, eigenlijk kan het maar twee kanten op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voelen niet alle vrouwen dat aan dan?
Hoelang ben je al zwanger?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, maar geen idee waarop dat gebaseerd is. Kan alle kanten op. Nouja, eigenlijk kan het maar twee kanten op.
Ik wil er niets van weten. Lekker EenVandaag.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ZAG JE DIE GESTREKTE PIAF DAN NIET?
Dat gehuppel van die knollen kan mij ook niet echt boeien.quote:
O jee... die gaat omslaan.quote:
En dan ook nog dat slappe dressuur.quote:
Koreaanse tweede divisie ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik heb nog wat voetbal gevonden. Jieppie.
Dat springen vind ik ook nog wel aardig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan ook nog dat slappe dressuur.
Als het nou paardenraces waren was het nog wel leuker geweest.
De spelers die gisteren niet in de basis van Dortmund stonden, spelen tegen SV Sandhausen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koreaanse tweede divisie ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |