Ik ben benieuwd, volgens mij hoeft ze alleen maar te finishen voor een medaille.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik ga de vloek verbreken, let maar op.
Vandaar mijn vertrouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, volgens mij hoeft ze alleen maar te finishen voor een medaille.
Dat laatste tegenwoordig nog?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, maar geen idee waarop dat gebaseerd is. Kan alle kanten op. Nouja, eigenlijk kan het maar twee kanten op.
Sjelsie of Jupiler League?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik heb nog wat voetbal gevonden. Jieppie.
Ik zit nu Sandhausen - BVB te kijken, pik de helft van de JL mee en dan CHE-WHU en schakelen met het Omnium.quote:
Jongen of meisje bedoel ik he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste tegenwoordig nog?
Ja dat snap ik, maar met dat gender gejank tegenwoordig.quote:
Oh zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar met dat gender gejank tegenwoordig.
Zit tenminste nog iets van spanning in.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat springen vind ik ook nog wel aardig.
Ah.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De spelers die gisteren niet in de basis van Dortmund stonden, spelen tegen SV Sandhausen.
Zoals jij die sport volgt is al topsport op zich.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu Sandhausen - BVB te kijken, pik de helft van de JL mee en dan CHE-WHU en schakelen met het Omnium.
Hij ook, je hebt tegenwoordig toch ook nog wat er tussenin.quote:
Bilic komt altijd wel goed voor de dag tegen topploegen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit tenminste nog iets van spanning in.
Wat is de spanning bij dansen met een paard
[..]
Ah.
Vanavond weer lekker Premier League.
Sowieso wel benieuwd hoe Chelsea dit seizoen voor de dag komt na hun rampjaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bilic komt altijd wel goed voor de dag tegen topploegen.
Denk je dat Ziyech nog komt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bilic komt altijd wel goed voor de dag tegen topploegen.
Die halen gewoon Champions League.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel benieuwd hoe Chelsea dit seizoen voor de dag komt na hun rampjaar.
Gewoon prima. Conte levert altijd klasseprestaties af in de competitie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel benieuwd hoe Chelsea dit seizoen voor de dag komt na hun rampjaar.
Jammer.quote:
zit jong fc utrecht daar tegenwoordig ook in ja?:')quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op de JL staat vandaag niet een hele boeiende wedstrijd op het programma
Jong FC Utrecht tegen Dordrecht
Dat ga je ook niet voor je lol zitten kijken nee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op de JL staat vandaag niet een hele boeiende wedstrijd op het programma
Jong FC Utrecht tegen Dordrecht
Competitie list en bedrogquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zit jong fc utrecht daar tegenwoordig ook in ja?:')
Wat heeft Jong Utrecht daarmee te maken?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Competitie list en bedrog
In de Serie A ja, maar de Premier League is toch een andere competitie om er maar een cliché uit te gooien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon prima. Conte levert altijd klasseprestaties af in de competitie.
Alle 'jong' elftallen hebben daar mee te maken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft Jong Utrecht daarmee te maken?
Ja, waren de beste overgebleven belofteploeg vorig jaar volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In welke zin? Alleen ploegen die constant A-spelers erin gooien zijn treurig. Dat doen ze in Spanje ook niet..quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle 'jong' elftallen hebben daar mee te maken.
Daar kopen ze wel spelers voor hun b-elftal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin? Alleen ploegen die constant A-spelers erin gooien zijn treurig. Dat doen ze in Spanje ook niet..
Maar dat zegt niets overall. De enige in de Segunda is vorig seizoen zelfs gedegradeerd. Nu zit er volgens mij geeneen in,quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daar kopen ze wel spelers voor hun b-elftal.
Dat is met de reglementen van tegenwoordig ook in Nederland erg lastig allemaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin? Alleen ploegen die constant A-spelers erin gooien zijn treurig. Dat doen ze in Spanje ook niet..
ja absoluut, maar geeft wel even een andere situatie aan. tevens:quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat zegt niets overall. De enige in de Segunda is vorig seizoen zelfs gedegradeerd. Nu zit er volgens mij geeneen in,
Viviani ging vieshard vandaag in de 1kmtijdrit. Straks nog de vliegende ronde en dan nog puntenkoers waar je veel goed kan maken. Hansen viel wel tegen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja absoluut, maar geeft wel even een andere situatie aan. tevens:
On average, each medal at the Rio Olympics has cost £5.5m
TeamGB
Viv is ook team sky toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viviani ging vieshard vandaag in de 1kmtijdrit. Straks nog de vliegende ronde en dan nog puntenkoers waar je veel goed kan maken. Hansen viel wel tegen.
Over fietsen gesproken, je boi gaat ook weer even max een uurtje knallen.quote:
Veel plezier.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Over fietsen gesproken, je boi gaat ook weer even max een uurtje knallen.
Over een paar jaar bestaat de hele Jupiler League alleen nog maar uit Jong teams, behalve Jong Feyenoord want die willen niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom ze dat niet willen is me nog steeds onduidelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Over een paar jaar bestaat de hele Jupiler League alleen nog maar uit Jong teams, behalve Jong Feyenoord want die willen niet.
Feyenoord, hé. Daar gebeuren alleen maar rare dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom ze dat niet willen is me nog steeds onduidelijk.
Hoiquote:
Zeilen, 20.30 inmiddels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |