Ik heb er vroeger ook nog wel een keer tegen gespeeld maar waar ze toen zaten weet ik niet meerquote:
Lunetten . Echt een gaar veld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger ook nog wel een keer tegen gespeeld maar waar ze toen zaten weet ik niet meer
Nope, wel gewonnen uiteindelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is t gelukt bal over t hek te schieten?
In Den Haag heb je er nog wel een paar, maar niet echt groot meer. TAC '90 doet het wel goed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk het enige Surinaamse wat ik ken is Jai Hanuman. Maar dat bestaat niet meer.
Ik kan ze echt niet opnoemen, Don.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Den Haag heb je er nog wel een paar, maar niet echt groot meer.
altijd gezellig ja, in de Bijlmer ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tegen Surinamers vond ik altijd tof. Over t algemeen heel sportief en lekker eten na afloop
Toofan, Wanica Stars, Neta Dall en Robin Hood. Denk dat die nog over zijn in Den Haag.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijft wel leuk om dit soort verhalen te lezen etc.
http://dehaagsevoetbalhistorie.nl/
Ja die zal het zwaar hebben in dat warme landquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vraag me af wat Dickie zijn vrouw allemaal heeft beloofd. Vooral vanwege haar was hij toch eerst gestopt en nu gaat hij naar Turkije, daar zal ze toch ook niet erg vrolijk van worden.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toofan, Wanica Stars, Neta Dall en Robin Hood. Denk dat die nog over zijn in Den Haag.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]De zaterdag 1 van Wanica Star hier op de foto gezet op zaterdag 6 september 2014 voor aanvang van de wedstrijd tegen Hercules. Een week later behaalde dit team de gehele Nederlandse pers na de 31-0 nederlaag tegen sv Loosduinen.![]()
![]()
Ook gewoon die 2 gasten die hun shirt niet aanhebben...quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]De zaterdag 1 van Wanica Star hier op de foto gezet op zaterdag 6 september 2014 voor aanvang van de wedstrijd tegen Hercules. Een week later behaalde dit team de gehele Nederlandse pers na de 31-0 nederlaag tegen sv Loosduinen.![]()
![]()
Die waren net op tijd aangekomenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook gewoon die 2 gasten die hun shirt niet aanhebben...
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook gewoon die 2 gasten die hun shirt niet aanhebben...
Tja, toch wel zonde altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was het einde van Neta dall
Ja, vind ik ook. Maar dat vond ik ook met die enorme fusiegolf jaren geleden.quote:
Dat heeft voor TAC weer wel goed uitgepakt. Maar meestal wordt het niks. Faja Lobi is trouwens ook een fusieclub geworden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Maar dat vond ik ook met die enorme fusiegolf jaren geleden.
Ah waarom. Alleen vanwege dat ene interview?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind haar maar arrogant geworden.
Klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat heeft voor TAC weer wel goed uitgepakt. Maar meestal wordt het niks. Faja Lobi is trouwens ook een fusieclub geworden.
Nee daarvoor ook al, weet nog dat ze kattig deed tegen een beveiliger in Amsterdam omdat ze haar pasje niet droeg en die man enkel naar protocol handeldequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah waarom. Alleen vanwege dat ene interview?
quote:
Ach ja, ik doe ook wel eens kattig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee daarvoor ook al, weet nog dat ze kattig deed tegen een beveiliger in Amsterdam omdat ze haar pasje niet droeg en die man enkel naar protocol handelde
Arrogantie van ik ben grootquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, ik doe ook wel eens kattig.
Dan zal ze nu wel winnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga iig geen wekker meer zetten. De vorige keer heeft me dat de halve nacht gekost. Kon niet meer slapen om vervolgens om half 7 maar te gaan ontbijten.
ik gok op brons, ik weet niet wie er meedoen maar er zullen allicht atleten bij zijn die weten wat pieken op het juiste moment is.quote:
Dafne zelf bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik gok op brons, ik weet niet wie er meedoen maar er zullen allicht atleten bij zijn die weten wat pieken op het juiste moment is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |