Oh, toch zie je wel heel veel campers en caravans tijdens wielerwedstrijden.quote:
Paar dagen op de zuiptour geweest.quote:
Frisbeeën.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor mij is tafeltennis de campingsport
HOE TOF zou t zijn als rond de tafel olympisch was![]()
![]()
Wat is er nu?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Paar dagen op de zuiptour geweest.
Badminton is tof, om zelf te doen. Niet om naar te kijken op tv.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Badminton lijkt me ook wel iets voor stijn
Het is ook wel een sport waar je gelijk het gevoel bij hebt dat je er erg goed in bent.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Badminton is tof, om zelf te doen. Niet om naar te kijken op tv.
Contador gaat winnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Froome quintana en Valverde in vuelta
Dat gun ik hem wel.quote:
Ik heb trouwens eindelijk ook eens bij Faja Lobi gespeeld. Mooi complex hebben ze.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Froome quintana en Valverde in vuelta
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is ook wel een sport waar je gelijk het gevoel bij hebt dat je er erg goed in bent.
Echt hequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eindelijk ook eens bij Faja Lobi gespeeld. Mooi complex hebben ze.
eensquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Haags kwartiertje is een aardige jongen, maar ik heb toch meer vertrouwen in James Bond.
Ja ook, we waren er op uitnodiging en kregen dus het hele menu inclusief een aantal flessen Black Label.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he
Heb je de roti en hete kip gegeten?
In Utrecht is dat toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eindelijk ook eens bij Faja Lobi gespeeld. Mooi complex hebben ze.
Geen enorm spectaculair deelnemersveld. Astana komt ook maar met een matig team, Miguel kopman. Katusha komt ook met alleen maar vluchters, geen Pinot bij FDJquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krachtwijk tot 1nalaatste dag in t rood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |